63. forduló, 65. forduló, Fűzfa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. aug. 22. 23h:52'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3597
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

FŰZFA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,48] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: tps 30 0 0 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 199.]

* 3. KP: ef 5 512 0 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 164.]

mak 1 makró 1

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 159.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 149. Kapsz 10 VP-t.]

v 15 110 3 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új vapár ág. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 134. Kapsz 15 VP-t.]

v 21 6 0 elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 129. Kapsz 5 VP-t.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 275 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 126. Kapsz 3 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 116. Kapsz 10 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 114. Kapsz 2 VP-t.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

hu 11 9 397 hulladék: 11 9 397
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

bb 1554 529 1559 beraksz a bankba az 1554. tárgyat (529 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 aenouth ködkürtöt. Beraksz a bank széfjébe 41 angyalok gyűrűjét. Beraksz a bank széfjébe 1 mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

ffk 400 felt.fv.kozkázata: 400
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 400 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

fkb 189 5 felt. kivétel bankból a 189. tárgyat 5
FKB 189 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

fbb 500 199 269 felt. bankba rakás az 500. tárgyat 199 269
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Beraksz a bank széfjébe 4 karbin plazmát. Beraksz a bank széfjébe 3 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

fbb 540 214 2331 felt. bankba rakás az 540. tárgyat 214 2331
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Beraksz a bank széfjébe 2 eknozolt. Beraksz a bank széfjébe 8 manifeszt.nyúlványt. Beraksz a bank széfjébe 5 vortexvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy szeppent rákfatty {max. életpontja: 213-220.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy oldás varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy kardszárnyú pocok. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok bal oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok jobb vállát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a kardszárnyú pocok nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 sáfrányport. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy szeppent rákfatty! {egyik sebzési módja: 2x 3d6+8.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy oldás. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a szeppent rákfatty bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó berzerker. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+22.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-13 életpont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz nála 1 pszi követ. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+13.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az északi aurach testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb mélységi grittang támad meg. {támadása: 19.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 24 aranyat. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy trappoló dinymák. {támadása: 32.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gyilkos tetű! {támadása: 24.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 ork csodaszert. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb trappoló dinymák támad meg. {támadása: 32.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 királyi koronát. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 180 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 5 VP-t.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[97,48] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő sérült ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 550.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 40 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc, 2 aranygyűrű, egy nagy bronzkulcs, egy szent jogar (ld. enc.) és egy ezüst karkötő (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges agyagelementál trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ongóliant trófeát. 1 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fémbontó szójer közeledik. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst karkötő felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bumerángot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [98,49] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 49-55.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed az északi aurach fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [99,50] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy vízionár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 13-18.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vízionár puha bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 70. Kapsz 39 VP-t.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy epokitféreg!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy oldás varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 52 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod az epokitféreg testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb ragyás burástya támad meg. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+5.}
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ragyás burástya nyomokat fedezel fel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 348 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 2 rézgolyót. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy manifesztátor támad rád. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.}
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor jobb vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a manifesztátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb púpos burástya támad meg. {támadása: 22.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 860 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 vízionár szemet. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb ragyás burástya támad meg. {támadása: 39.}
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: ragyás burástya szagot érzel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 15 életpontot sebeztél. A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 348 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy ryuku gárdista. (ld. enc.) {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 zárnyitó készletet. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy nektoraf. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+11.}
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy nektoraf jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf bal lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nektoraf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 20 életpontot sebeztél. A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 118 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-12 varázspont.] Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy nektoraf. {max. életpontja: 218-229.}
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: nektoraf szagot érzel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a nektoraf bal vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a nektoraf nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 55 életpontot vesztettél. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 megsemmisítőt. Érdekes!
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+21 életerő.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sullár támad meg. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy sullár ijesztett meg. {támadása: 30.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 175 százalék.) [53 pontot használtál fel, van még 17. Kapsz 53 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-12 varázspont.] [8 pontot használtál fel, van még 9. Kapsz 8 VP-t.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[100,50] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-12 varázspont.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. {támadása: 5.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr hengertestét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel végigmetszed az evaporőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran templomot. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [7 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 7 VP-t.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

id 103 40 idomítod a 103. szörnyet 2 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a mélységi grittang idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 43 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [2 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]

id 103 20 idomítod a 103. szörnyet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 147 184 186 keresed a 147. szörnyet a 184. szörnyet a 186. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy epokitférget. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 30 0 0 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 20. Kapsz 10 VP-t.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 43 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-12 varázspont.] [12 pontot használtál fel, van még 8. Kapsz 12 VP-t.]

* 4. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [8 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 8 VP-t.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 5 VP-t.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 22, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 2 kaját töm magába a garokk. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 1 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

AURACH BŐR (658. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

KARAKTERLAP

Fűzfa, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 64. fordulód.

Erő: 21 (28) Szint: 21 Merészség: 10/4 Magasság: 150 cm
IQ: 18 (22) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 337/235 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 8
Szerencse: 15 (22) Varázspont: 414/42 Pénz: 2478 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 48/27 Pszi pont: 100/20
Eddig összesen 1180 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 478 TP-t kaptál. Jelenleg 606 622 TP-d van. A következő szinthez még 193 378 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, rücskös gigaféreg, quwarg harcos. A 63. fordulódban 20020 arany került a bankszámládra. 20020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/38 (+36%) vágófegyverek: 19/40 (+11%) lőfegyverek: 16/6 (+9%)
dobófegyverek: 24/42 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (3 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -16.); bumeráng (#249) max. 2 db (17 -19.); bumeráng (#249) max. 3 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -); tolmokov-koktél (#351) max. 2 db (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/78 (+17%) 2. nyomkövetés: 1/88 3. mászás: 7/67
4. csapdakészítés: 22/35 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/36 6. gyógyítás: 3/55 (+50%)
7. titkosírás: 1/68 8. felderítés: 1/50 9. szörnyidomítás: 3/64 (+3%)
10. teológia: 27/17 (+46%) 11. taumaturgia: 35/48 (+81%) 12. harcművészetek: 29/12
13. zene: 2/34 14. szörnyismeret: 4/33 15. pszi: 16/61 (+39%)
16. zárnyitás: 5/60 17. vadászat: 2/31 18. bányászat: 2/98 (+31%)
19. testépítés: 12/6 (+34%) 20. főzés: 6/50 (+17%) 21. csapatmunka: 1/93

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod sakált (#28) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274), sörényes ubukot (#89) szuper hálócsapdával (#274), ragyás burástyát (#111) szuper hálócsapdával (#274), nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
bankba raksz fenőkövet (#1618), remák szivet (#264), galachmitot (#310), manakristályt (#500), karbin plazmát (#199), purifikátor hájat (#269), eknozolt (#540), manifeszt.nyúlványt (#214), vortexvesszőt (#2331)
bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 19 lehet)
vásárolsz lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 15 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), rakolits port (#669) (max. 5 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), óndarabot (#85) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bazaltelementál (#204)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 8 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> nők (#999) fehér glóbusz (#47) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 47, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.
Kész: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 656, az összesen kapott pontszám: 120915. (összesen ölhető: 666 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 138, v 224, p 73, v 15 110 3, v 21 6, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8802 TU szükséges.)
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aenouth ködkürt (#1554) 41 angyalok gyűrűje (#529) 12 drótszőr (#37)
2 eknozol (#540) 17 kaja (#2) 4 karbin plazma (#199)
2 lajhár csont (#236) 1 madártoll (#112) 8 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mentát korona (#1559) 3 purifikátor háj (#269) 6 smirglilevél (#29)
4 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)
11 víz (#27) 5 vortexvessző (#2331)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 evaporőr háj (#105)
1 királyi korona (#338) 1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 ork csodaszer (#1228) 1 ősi rúna (#2520) 1 pszi kő (#248)
2 rézgolyó (#343) 1 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150)
3 vapár ág (#110) 3 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101
47
48
49
50
51
(96,48) szeppent rákfatty (#186), kardszárnyú pocok (#152), rőtmanó berzerker (#369), északi aurach (#350), mélységi grittang (#103), trappoló dinymák (#118), gyilkos tetű (#116)
(97,48) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely, ongóliantok (#159), fémbontó szójer (#150)
(98,49) 32. jellempróba, északi aurach (#350)
(99,50) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 44. jellempróba, vízionár (#66), epokitféreg (#147), ragyás burástya (#111), manifesztátor (#124), púpos burástya (#92), ryuku gárdista (#360), nektoraf (#355)
(100,50) evaporőrök (#69), Sheran rúnaköve, Sheran oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2025.08.22 23:22 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek