63. forduló, 65. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 27. 12h:24'
EZ A 597. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
598. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,1] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+12 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+192 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ragyás burástya nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[80,1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült sóhajtó dorony. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
62 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut nyakát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a törpemammut fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [81,0] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 130 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [82,0] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az uzbány bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gátvakond került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[44 pontot használtál fel, van még 181.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[83,-1] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [84,-2] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [85,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy legyengült sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével megvagdalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 423 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 151.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[86,-4] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pókvadász. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pókvadász testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Bronzpengével alaposan megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [87,-4] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy halálmadár. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár bal vállát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 131.]

be 45 bemész a 45. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 2 6 905 mozogsz 2 6 905
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Itt csata lesz.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 bőrpáncélt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [25 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 7 900 10 mozogsz 7 900 10
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [7. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. Fegyvere egy bunkósbot. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar mágus testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 13 1 mozogsz 13 1
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [13. PONT.] Hirtelen egy manifesztátort veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 fűszertartót. Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 rákpajzs (ld. enc.), 1 borostyán függő és 1 aranylánc. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 21.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

f 106 kísérletezel a 106. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy karócsapdát. (ld. enc.) 80 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 348 keresed a 348. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy khór darázst. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 205 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

RÁKPAJZS (98. TÁRGY)
Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez).

KARÓCSAPDA (163. TÁRGY)
Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah követője vagy. Ez a 64. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 15 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 13 (19) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 (23) Életpont: 376/374 Jellem: gonosz (23) Tul. pont: 8
Szerencse: 16 (24) Varázspont: 188/2 Pénz: 925 arany Kép. pont: 18
Eddig összesen 371 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 723 TP-t kaptál. Jelenleg 105 571 TP-d van. A következő szinthez még 14 429 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, kérődző etra, elit palotaőr.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17 (+1) vágófegyverek: 7 (+1) ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
87,51 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 4 (+1)
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. szerencsejáték: 2 11. versengés: 4 12. szörnyismeret: 2
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 3 15. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> ismeretlen (#10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

Összsúly: 173.58 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 9 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrpáncél (#51)
1 bunkósbot (#9) 3 dorony tüdő (#212) 1 fűszertartó (#210)
10 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 2 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 rákpajzs (#98) 6 ubuk tüske (#131)
1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(80,1) sóhajtó dorony (#112), mély kút (#93), Raia oltár, százfogú (#53), törpemammut (#115)
(81,0) sóhajtó dorony (#112), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(82,0) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), gátvakond (#57)
(83,-1) sóhajtó dorony (#112), Dornodon rúnaköve, oltár, 31. jellempróba
(84,-2) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, törpemammut (#115)
(85,-3) sörényes ubuk (#89), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 26. jellempróba, Elenios oltár, süvítő rája (#113)
(86,-4) pókvadászok (#59), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), gyilkos tetű (#116)
(87,-4) halálmadár (#351), a 45. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), manifesztátor (#124)

Üzenet küldése a karakternek