Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 27. 12h:24' EZ A 597. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 598. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 1 2 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
62 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut nyakát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a törpemammut fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [81,0] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,0] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az uzbány bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [84,-2] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [85,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy legyengült sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével megvagdalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 423 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pókvadász testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Bronzpengével alaposan megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,-4] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy halálmadár. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár bal vállát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 45 | bemész a 45. titkos labirintusba |
lm 2 6 905 | mozogsz 2 6 905 |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 7 900 10 | mozogsz 7 900 10 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar mágus testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
lm 13 1 | mozogsz 13 1 |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
f 166 | kísérletezel a 166. tárggyal |
f 106 | kísérletezel a 106. tárggyal |
szk 348 | keresed a 348. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
RÁKPAJZS (98. TÁRGY) Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez). |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY) Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
Erő: | 24 (31) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 13 (19) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (21) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 (23) | Életpont: | 376/374 | Jellem: | gonosz (23) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 16 (24) | Varázspont: | 188/2 | Pénz: | 925 arany | Kép. pont: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17 (+1) | vágófegyverek: | 7 (+1) | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 11 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
87,51 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 4 (+1) |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. szerencsejáték: | 2 | 11. versengés: | 4 | 12. szörnyismeret: | 2 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 3 | 15. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | ismeretlen (#10) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
Összsúly: 173.58 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 9 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 3 | dorony tüdő (#212) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | rákpajzs (#98) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) |
78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | |
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|