Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 2. 15h:13' EZ A 922. JÁTÉKHETED, 637. FORDULÓD 923. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 70 247 | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 53 78 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 57 188 220 | elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 5. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
a 738 4911 11 | átadod a 738. tárgyat a 4911. kalandozónak (11 darabot) |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
hu 782 765 738 | hulladék: 782 765 738 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 978 11 | beraksz a bankba a 978. tárgyat (11 darabot) |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 83 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány fejét. (7 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 49 sebzést okoz. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karma a fejed mellett suhan el! A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 8 fekete gyöngy, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (185,60)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 93, gyógyulás: 211, összesen: +118 ÉP}
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal oldalát. (7 támadással 532 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 5 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 81 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga díszes potrohát. (8 támadással 600 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwargamanga díszes potrohát. (3 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 55 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg teleportgömb. 7 541 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 227, gyógyulás: 136, összesen: -91 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
257 | 258 | 259 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 86 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány farkát. (8 támadással 562 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 899 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a zafír sárkány fejét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled 32 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, 3 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 60 arany, -2 ÉP], 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1598, sebződés: 150, gyógyulás: 218, összesen: +68 ÉP}
ff 568 1328 28 | felt. fegyverváltás: 568 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a vörös rakolits testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 772 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 327 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 126 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony pszi felhúzásával. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hoarián sárkánybébi testét. (8 támadással 548 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (107 életpontot vesztettél.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (97 életpontot vesztettél.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (100 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a hoarián sárkánybébi pikkelyeit. (8 támadással 1345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+270 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a hoarián sárkánybébi bal szárnyát. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 50 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A 6 hoarián sárkánybébi farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (12 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a hoarián sárkánybébi testét. (10 támadással 1279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a hoarián sárkánybébi jobb első lábát. (5 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád 7 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (54 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmával néhányszor a 3 hoarián sárkánybébi megcsapja a fejedet. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.)
Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor megpöccinted a hoarián sárkánybébi fejét. (2 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a hoarián sárkánybébi feltűnő végtagjait. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az 1 hoarián sárkánybébi farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az 1 hoarián sárkánybébi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az 1 hoarián sárkánybébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 9 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 180 arany, -2 ÉP] 30 146 tapasztalati pontot kaptál. Lehetséges, hogy iménti tetted összetűzéshez vezet majd a hoariánokkal. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5190, sebződés: 858, gyógyulás: 912, összesen: +54 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy pszi-acéltorony pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (8 támadással 568 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar katona testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. A fényaura 26 ép-t sebez. Ellenfeled 54 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 6 577 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 41, gyógyulás: 148, összesen: +107 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 399 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ff 28 1328 568 | felt. fegyverváltás: 28 1328 568 |
m 8 | mozogsz északra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris fejét. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (19 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris ébenfekete bőrét. (9 támadással 1178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+236 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 183 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ében tigris karmai majdnem eltalálnak! Az ében tigris feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 235 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2063, sebződés: 19, gyógyulás: 259, összesen: +240 ÉP}
v 198 292 20 | elmormolod a 198. varázslatot |
257 | 258 | 259 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[292,20] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdvámpír testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdvámpír jobb vállát. (8 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). {KCC:} Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! {KCC:} Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 175 életpontot sebeztél. Fényaurád 23 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (53 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A smaragdvámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel többször eltalálod a smaragdvámpír bal lábát. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {KCC:} Fényaurád 22 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A smaragdvámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez.
A smaragdvámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 081 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2690, sebződés: 707, gyógyulás: 375, összesen: -332 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 508 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 204 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a raskhiir szellem testét. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a raskhiir szellem fejét. (10 támadással 1347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+270 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a raskhiir szellem jobb karját. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 162 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a raskhiir szellem vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3035, sebződés: 242, gyógyulás: 363, összesen: +121 ÉP}
ef 60 509 | energia fejlesztése 60 |
szk 542 | keresed az 542. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
YETI MOKASSZIN (710. TÁRGY) Nocsak, ez meg mi a fene? Egy mágikus lábbeli, amely kényelmesen illeszkedik a lábadra. Jobban megvizsgálod, és ráébredsz, hogy hihetetlen szerencse ért! A yeti mokasszin jobb minden lábvédőnél, amit eddig ismertél - a védettségedet 9-cel - igen, kilenccel! - növeli meg. |
Erő: | 74 (112) | Szint: | 53 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 73 (108) | Támadás: | 115 (123) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 73 (99) | Védekezés: | 199 (209) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 16/24 év |
Egészség: | 73 (107) | Életpont: | 2521/3227 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 89 |
Szerencse: | 74 (124) | Varázspont: | 4282/1415 | Pénz: | 58697 arany | Kép. pont: | 105 |
Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 1621/3938 | Halhatatlanság: | 22 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 45/63 (+3%) | szúrófegyverek: | 32/87 (+2%) |
vágófegyverek: | 26/18 | ütőfegyverek: | 42/71 (+2%) | lőfegyverek: | 21/68 (+4%) |
dobófegyverek: | *45/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
292,20 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 2. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 98 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 018 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58/25 | 2. nyomkövetés: | 91/4 (+10%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 25/41 | 5. csapdakészítés: | 50/3 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 30/63 |
7. gyógyítás: | 8/97 | 8. titkosírás: | 3/50 | 9. felderítés: | 30/88 |
10. szörnyidomítás: | 13/25 | 11. teológia: | 189/84 (+27%) | 12. taumaturgia: | 120/41 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 14/56 | 14. versengés: | 27/96 | 15. harcművészetek: | 47/0 |
16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 33/73 (+25%) | 18. szörnyismeret: | 150/47 (+29%) |
19. pszi: | 133/97 (+1%) | 20. zárnyitás: | 32/37 | 21. vadászat: | 6/59 |
22. vitalitás: | 10/11 | 23. bányászat: | 40/30 (+4%) | 24. testépítés: | 82/90 |
25. úszás: | 11/7 | 26. főzés: | 51/55 (+11%) | 27. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 311 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (8949,10) | áldomás II (#169) (9805,45) |
szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
fényaura (#211) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) | önanalízis III (#303) |
Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Alkotó (#578) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +22 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 10 (limit: 225), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1000. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | iti tekercs (#782) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | Natharion karkötő (#738) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vörös immunitáskő (#978) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1748 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
8 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | 97 | kaja (#2) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 4 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | tüske (#22) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
100 | víz (#27) | 1 | ytter. katalizátor (#970) |
291 | 292 | 293 | |
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|