Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 13. 9h:07' EZ A 919. JÁTÉKHETED, 634. FORDULÓD 920. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 24 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 70 247 | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 53 78 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 57 188 220 | elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 5. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 970 | használod a 970. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 562 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány fejét. (6 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a zafír sárkány jobb vállát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 201 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 62 sebzést okoz. A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 fűszertartó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (185,60)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 134, gyógyulás: 187, összesen: +53 ÉP}
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb első lábát. (8 támadással 488 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 539 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
257 | 258 | 259 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 21 aranyat.
kb 269 100 518 | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (100 darabot) |
fa 269 3398 100 | feladod a 269. tárgyat a 3398. kalandozónak (100 darabot) |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 558 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány testét. (6 támadással 804 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 56 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány melléd csap a farkával! Karmait felemelve, a zafír sárkány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 52 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 103, gyógyulás: 192, összesen: +89 ÉP}
ff 568 1328 28 | felt. fegyverváltás: 568 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona nyakát. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar katona testét. (5 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A fényaura 22 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (48 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 6 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1315, sebződés: 49, gyógyulás: 146, összesen: +97 ÉP}
Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc plazmáját. (8 támadással 437 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc bal lábát. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 49 sebzést okoz. A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 6 859 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 2, gyógyulás: 84, összesen: +82 ÉP}
A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az aranyfecske testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megütöd az aranyfecske bal vállát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 58 ép-t sebez. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. 6 066 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 399 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón fejét. (8 támadással 558 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áldott okerón testét. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az áldott okerón farkát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 081 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony pszi felhúzásával. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar katona bal lábát. (5 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád 24 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 48 sebzést okoz. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 6 577 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 58, gyógyulás: 149, összesen: +91 ÉP}
ff 28 1328 568 | felt. fegyverváltás: 28 1328 568 |
m 8 | mozogsz északra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris testét. (8 támadással 565 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris jobb oldalát. (9 támadással 1167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. Az ében tigris karma a fejed mellett suhan el! Az ében tigris állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ében tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 235 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1869, sebződés: 28, gyógyulás: 117, összesen: +89 ÉP}
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
257 | 258 | 259 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[183,31] Épületek tűnnek fel.
ve 751 4 | megveszed a 751. tárgyat 4 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 45 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[258,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dübörgő bahrot közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dübörgő bahrot testét. (8 támadással 556 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dübörgő bahrot testét. (8 támadással 1034 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a dübörgő bahrot vaskos lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 57 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A dübörgő bahrot sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A dübörgő bahrot megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A dübörgő bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 10 631 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
v 181 186 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
257 | 258 | 259 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[186,106] Épületek tűnnek fel.
ve 751 4 | megveszed a 751. tárgyat 4 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[258,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy drakolder csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nothar cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy vapár cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Szerencsejáték, 1 Vérfürdető magszim, 1 Déja vu, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Garokk, 1 Orzag bilincse, 1 Temető, 1 Sötét halál, 1 Orbitális mackósajt. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 1 Illúziósárkány, 1 Kaszabolósáska, 1 Illúziópalota, 1 Vérfürdető magszim, 1 Orbitális mackósajt. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Illúziópalota, 2 Sötét halál, 1 Illúziósárkány, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Vesztettél. (Önanalízis: +12% szerencsejáték.) 1 763 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 67 aranyad, ami most már az övé. (Önanalízis: +5% versengés.)
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Baljóslatú folyosóra érsz. Forró fuvallat csapja meg az arcod. Néhány méter megtétele után meglátod, hogy a folyosó falai lángokban állnak.
- Biztosan csak illúzió - gondolod, és magabiztosan a lángnyelvek közé lépsz. De amikor már a szemöldököd is megperzselődik, behúzott nyakkal úgy döntesz, visszafordulsz, ilyen áron nem folytatod az utadat. Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz. (Önanalízis: +5% versengés.)
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy raaba-fa van. Délnyugatra egy ősi rúnatorony van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy fekete lótusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő pikkelyes ptog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog testét. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (10 támadással 1298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a pikkelyes ptog farkát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Feléd sújt a pikkelyes ptog a farkával, de elhibázta! A pikkelyes ptog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 bo'adhun aranygömb [bo'adhun aranygömb ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 10 115 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1992, sebződés: 23, gyógyulás: 33, összesen: +10 ÉP}
kb 968 1 518 | kiveszel a bankból a 968. tárgyat (1 darabot) |
kut 69 | kutatsz 69 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs bal szárnyát. (7 támadással 983 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 34 ép-t sebez. A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1904, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó borzalom elővillanó darabját. (8 támadással 632 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rothadó borzalom testét. (10 támadással 1377 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a rothadó borzalom testét. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 35 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rothadó borzalom fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Összetipor lábával. 106 életpontot vesztettél. A rothadó borzalom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3103, sebződés: 363, gyógyulás: 66, összesen: -297 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rothadó borzalom testét. (8 támadással 614 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó borzalom kuszaságát. (10 támadással 1340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+269 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a rothadó borzalom testét. (4 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény összetapos! 102 életpontot vesztettél. A rothadó borzalom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2966, sebződés: 372, gyógyulás: 360, összesen: -12 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (8 támadással 618 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (60 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fertőzött dr.lárva testét. (10 támadással 1327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+266 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a fertőzött dr.lárva bal lábát. (5 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. Karmával néhányszor a fertőzött dr.lárva megcsapja a fejedet. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a fertőzött dr.lárva sárgásvörös bőrét. (5 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Din cséphadarójával súrolod a fertőzött dr.lárva testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fényaurád 31 sebzést okoz. A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A fertőzött dr.lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.)
A fertőzött dr.lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 iti tekercs. 26 596 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3969, sebződés: 876, gyógyulás: 687, összesen: -189 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kettéroppantó irtózatos combját. (8 támadással 566 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kettéroppantó jobb oldalát. (9 támadással 1149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kettéroppantó irtózatos combját. (3 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 188 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A mentális roncsolás 28 ép-t sebez. A kettéroppantó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 to'aghan orrkarika [to'aghan orrkarika ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 11 137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2211, sebződés: 2, gyógyulás: 289, összesen: +287 ÉP}
kt 765 776 782 | elkészíted a 765. tárgyat (776 darabot) |
v 198 256 62 | elmormolod a 198. varázslatot |
257 | 258 | 259 | 260 | |
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
[256,62] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy drakolder csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy Chara-din avatárja vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy raaba-fát. Keletre nézve látsz egy kreommat-liliomot. Délkeletre egy fekete lótusz van. Délre egy nekrofun van. Nyugatra egy kazmár van. Északnyugatra egy fekete kaktusz van. Északra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
kut 69 | kutatsz 69 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy védelem tűz ellen varázst. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 556 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor jobb oldalát. (8 támadással 1013 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled 59 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8 887 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 17, gyógyulás: 228, összesen: +211 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kristálynyálka testét. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel párszor keményen megütöd a kristálynyálka testét. (8 támadással 1071 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kristálynyálka masszatestét. (5 támadással 461 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 141 életpontot sebeztél. Fényaurád 30 sebzést okoz. Ellenfeled 33 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 61 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kristálynyálka testét. (10 támadással 1296 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a kristálynyálka testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled 55 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-89 életerő). A kristálynyálka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 drakolder póráz. 19 624 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3797, sebződés: 727, gyógyulás: 110, összesen: -617 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek testét. (8 támadással 489 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezeréves lélek testét. (10 támadással 995 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ezeréves lélek jobb oldalát. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 52 sebzést okoz. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-95 életerő). Az ezeréves lélek most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2676, sebződés: 388, gyógyulás: 54, összesen: -334 ÉP}
bb 968 11 518 | beraksz a bankba a 968. tárgyat (11 darabot) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [258,64] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
ef 60 514 | energia fejlesztése 60 |
szk 485 | keresed a 485. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
Erő: | 73 (111) | Szint: | 53 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 73 (108) | Támadás: | 115 (123) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 73 (99) | Védekezés: | 199 (209) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 73 (107) | Életpont: | 2517/2821 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 89 |
Szerencse: | 74 (124) | Varázspont: | 4233/2755 | Pénz: | 58434 arany | Kép. pont: | 105 |
Tudatpont: | 60/15 | Pszi pont: | 1621/2101 | Halhatatlanság: | 21 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 45/43 (+4%) | szúrófegyverek: | 32/75 (+8%) |
vágófegyverek: | 26/18 | ütőfegyverek: | 42/59 (+2%) | lőfegyverek: | 21/62 (+2%) |
dobófegyverek: | 45/80 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
258,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 2. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 98 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 018 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58/25 | 2. nyomkövetés: | 90/39 (+35%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 25/41 | 5. csapdakészítés: | 49/73 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 30/63 |
7. gyógyítás: | 8/97 | 8. titkosírás: | 3/50 | 9. felderítés: | 30/74 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 13/25 | 11. teológia: | 188/90 (+23%) | 12. taumaturgia: | 119/81 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 14/32 (+12%) | 14. versengés: | 27/76 (+10%) | 15. harcművészetek: | 47/0 |
16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 32/98 (+25%) | 18. szörnyismeret: | 149/45 |
19. pszi: | 133/93 (+4%) | 20. zárnyitás: | 32/37 | 21. vadászat: | 6/59 |
22. vitalitás: | 10/5 | 23. bányászat: | 40/26 | 24. testépítés: | 82/90 |
25. úszás: | 11/7 | 26. főzés: | 51/22 (+11%) | 27. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 274 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (8992,10) | áldomás II (#169) (9817,45) |
szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
fényaura (#211) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) | önanalízis III (#303) |
Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Alkotó (#578) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +22 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
2.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 8) |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1897 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | bahrot bőr (#938) | |||
1 | drakolder póráz (#773) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | iti tekercs (#782) | 2 | jégkristály (#593) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | spiritusz (#170) | 58 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) | |||
1 | zyel katalizátor (#896) |
255 | 256 | 257 | 258 | 259 | |
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|