62. forduló, 64. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 11. 12h:01'
EZ A 290. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
291. játékheted kezdete: ápr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Stormfisttel. Raia ministránsa. Egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ryuku gárdista trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

dd 85 eldobod a 85. tárgyat
Elhajítasz 1 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

kf 237 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat
Leveszed a mászókarmot, majd felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az orgyilkos fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kaktusztüskét. Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 198.]

ea 85 1 eladod a 85. tárgyat 1
Eladtál 1 gyilkos sallankot. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 85 1 megveszed a 85. tárgyat 1
Vásároltál 1 gyilkos sallankot. 26 aranyat fizettél. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[72,57] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardfogú fülemüle közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Sóderral. Tharr követője. Egy két kard szimbólumot, egy szöges páncélt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy karmos tankány trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [71,56] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy cseréptetős torony (549. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Stormfisttel. Raia ministránsa. Egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is jó.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. "

(Továbbmész...) [71,55] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardfogú fülemüle. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pókvadász közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a pókvadász testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[72,54] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy piromenyét. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 17 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel meghorzsolod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a piromenyét testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gátvakond. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a gátvakond testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,52] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 98.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Együtt járó kistestvérek,
Két falábon jól megférnek.
[5 pontot használtál fel, van még 93.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[73,51] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy vérszomjas csüldő. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ha feldobják, zöld, ha leesik, piros. Mi az?
[5 pontot használtál fel, van még 78.]

id 85 50 idomítod a 85. szörnyet 50 pontért
Nekikezdesz a gyilkos sallank idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 38.]

ef 6 501 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 233 5 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 63. fordulód.

Erő: 18 Szint: 14 Merészség: 5/4 Magasság: 144 cm
IQ: 26 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 35 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 20 Életpont: 208/201 Jellem: jó (18) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 154/68 Pénz: 3 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 10/4 Pszi pont: 68/48
Eddig összesen 408 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 547 TP-t kaptál. Jelenleg 51 676 TP-d van. A következő szinthez még 23 324 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, trikornis, karmos tankány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/96 (+22%) vágófegyverek: 19/60 (+7%) dobófegyverek: 17/94 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (3 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 33 százalék;
73,51 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/32 2. nyomkövetés: 13/25 (+30%) 3. mászás: 4/5
4. csapdakészítés: 3/66 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/86 6. gyógyítás: 14/83
7. titkosírás: 3/3 8. felderítés: 2/23 (+14%) 9. szörnyidomítás: 5/40 (+50%)
10. taumaturgia: 11/26 (+16%) 11. szerencsejáték: 1/11 12. versengés: 1/99
13. zene: 1/45 (+4%) 14. szörnyismeret: 8/5 15. pszi: 11/56 (+7%)
16. zárnyitás: 5/35 17. vadászat: 2/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
trikornis (#104), garokk (#73) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 6. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

HŐSTETTEID
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 13 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 60.47 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 arany (#50) 3 kaktusztüske (#114) 4 madártoll (#112)
1 óndarab (#85) 4 sünmedve tüske (#14) 4 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153) 1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
(71,55) kardfogú fülemüle (#146), pókvadász (#59)
(71,56) manaelementál (#290), cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484), Stormfist (5387. kalandozó)
(72,54) piromenyét (#99), Elenios oltár
(72,57) kardfogú fülemüle (#146), Sóder (1001. kalandozó)
(73,51) vérszomjas csüldő (#114), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, 36. jellempróba
(73,53) gátvakond (#57), Raia oltár
(73,58) orgyilkos (#131), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(74,52) phua-kúp (#372), Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek