62. forduló, 64. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 21. 10h:06'
EZ A 120. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
121. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 150.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 136.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus üdvözöl, és miután az átadott az 50 aranyat Fairlightnak felajánlotta, hozzálát az oktatásodhoz. Megtudod, hogy hogyan kell mentális energiáidat gyorsan, a célnak megfelelően fókuszálni, hogyan kell az adott ellenfelek ellen a megfelelő varázstámadásokat alkalmazni. (ld. enc.) Persze, mindez a tudás semmit sem ér, ha nem tanulsz meg legalább néhány varázslatot, de a különleges varázslatokat csak 20 fölötti taumaturgiával ismerheted meg! [A választék megtekintéséhez adj ki egy újabb BE <torony> parancsot.] Az Ezüstmágus elmond még néhány hasznos tanácsot a varázslatok használatával kapcsolatban. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,5] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Látsz egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 121.]

ea 225 3 eladod a 225. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

ea 138 3 eladod a 138. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

ve 95 megveszed a 95. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

f 110 128 kísérletezel a 110. tárggyal a 128. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [5 pontot használtál fel, van még 116.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bakkura csizmát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 96 elkészíted a 96. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen bakkura csizmát is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[72,6] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [71,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a törpemammut ormányát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut nyakát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a törpemammut fejét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod a törpemammut testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a törpemammut testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc bal lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc sáros testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a láplidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+64 életerő.) Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy acéldarázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs bal középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az acéldarázs potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szintszívó.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 keg gombát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 134 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13665.
Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 17 tüskét. [87 pontot használtál fel, van még 24.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[71,8] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a garokk jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a garokk bal vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy óriás csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Natal Tyr-sog. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy halálbokort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy félelem-járó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a félelem-járó jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a félelem-járó farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a félelem-járó jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a félelem-járó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét.

(Továbbmész...) [72,8] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a rőtmanó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rőtmanó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rőtmanó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy láplidérc áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a láplidérc testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A láplidérc fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Második ellenfeled egy csontlepke.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Találsz nála 4 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 136 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13865.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hasfejlesztő Jack lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy göndör aranyhajú, csillogó szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Raia hűséges követője. Egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy ork sámán trófea és egy halálmadár trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dryadite. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [21 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 120 keresed a 120. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bibircsók-óriást. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 204 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOK
Eljött hát az idő! Most már nemcsak a buta harcosoknak való, erőt és ügyességet igénylő fegyveres harccal győzedelmeskedhetsz a csatákban, hanem mély koncentrációt igénylő támadó és védekező varázslatokkal is. Ilyen varázslatokat kétféleképpen szerezhetsz: papi támadó és védekező varázslatokat az istenedtől kaphatsz, bizonyos küldetések teljesítése után; a rúnavarázslatokat pedig varázslómesterektől tanulhatod meg, kemény pénzekért. Ezenkívül idővel elsajátíthatsz bizonyos pszi támadó és védekező képességeket is.
Hogyan is működnek ezek a varázslatok/pszik? Először is, kizárólag csatában működnek. Ha harcra kerül a sor, akkor fogod őket használni. Az, hogy milyen varázslatokat választasz, bizonyos feltételes parancsoktól függ. Egyrészt, megadhatsz konkrét Feltételes Támadó/Védekező Varázslat parancsot: FTV <varázslat> <faj/kalandozó/szörny/szint>. Ha a megadott lénnyel találkozol, (ill. szint esetén olyan lénnyel, amely legalább a megadott szintű) akkor az 1. paraméterben meghatározott támadó ill. védekező varázslatot fogod használni. Ha szintet adsz meg, annak 10 és 89 között kell lennie (és ebből következik, hogy az ilyen sorszámú lényekre nem is tudsz személyre szóló FTV-t kiadni). Mivel egy harcban egy védekező, majd egy támadó varázslatot mondasz el, így egy lényre max. 2 FTV parancsod lehet érvényben. Összesen max. 59 FTV parancsod lehet kiadva. Az üres FTV parancs az összes érvényben levő FTV-t törli, egy adott paraméterű FTV újbóli kiadása csak azt az FTV parancsot törli.
Ha olyan szörnnyel kerülsz szembe, amelyre nincs kiadva FTV parancs, akkor megvizsgálod, hogy egyáltalán érdemes-e rá varázslatot pazarolni. Ehhez a Feltételes Varázslat Használat: FVH <szint> paranccsal meg kell adni, hogy milyen szintű ellenfelektől kezdve fogsz varázslatot használni. (Kalandozók ellen mindig használsz varázslatot, ha tudsz. Ha csak kalandozók ellen akarsz varázsolni, FVH 99-et írjál. Az FVH 0 azt jelenti, hogy mindenki ellen használsz varázslatot. Ha senki ellen nem akarsz varázslatot használni, FVH 100-at írj.) Ilyen esetekben ugyan automatikusan választasz, de nem az összes, meglévő varázslatod közül: ennyi gondolkodásra nincs lehetőség harci szituációban. Megadhatsz egy Támadó és egy Védekező Varázslat Listát (azt, hogy egy listában hány varázslat lehet, a taumaturgiád és teológiád közül a nagyobb határozza meg: ha ez csak egyes, akkor egy varázslat lehet minden listában, ha 2-3 a taumaturgiád/teológiád, akkor kettő lehet minden listában, stb., egészen a max. 10 varázslat/listáig, 19-es teo./taum. esetén) és ebből fogsz választani. Mindkét listába a TV <varázslat> paranccsal rakhatsz be, ill. törölhetsz belőle. Harc esetén megpróbálsz ezekből a listákból a legokosabban választani. Először mindig egy védekező varázslatot választasz. Nem fogsz olyan varázslatot választani, amelyre az adott helyzetben BIZTOS, hogy nincs szükség. Ha van olyan varázslat, amelyre biztosan szükség lesz, azt fogod választani. Ezután jön a támadó varázslat. Nem választasz olyan támadó varázslatot, amelynek az adott szituációban nem lenne semmi értelme, ill. ellenfeled immunis rá. Az immunitás jelentheti azt is, hogy a másik épp most rakott fel egy olyan, LÁTHATÓ védekező varázslatot, amely úgyis megvédené. Az persze előfordulhat, hogy egy LÁTHATATLAN varázslat meg fogja védeni. A fennmaradó lehetőségek közül azt a varázslatot választod, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Ha a listán nincs sebző varázslat, akkor nem sebzőt választasz.
Egy varázslatot nem választasz, ha nincs rá elég varázslatpontod, ill. nincs birtokodban a szükséges anyagi komponens.
Az FTV listába speciális, szörnycsoportokra kiadott feltételes varázslatok is állíthatók, melyeknek sorszáma jelenleg a következő: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097 szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövő lények.
1. Példa: Kiadod az FTV 29 1 varázslatot. Minden szembejövő emberre, akivel harcolni kényszerülsz, a 29. varázslatot fogod használni.
2. Példa: Kiadod az FVH 5, TV 29 és TV 30 varázslatokat. 5. vagy magasabb szintű ellenfelek esetén el fogod mondani a 30. védekező és a 29. támadó varázslatot.
3. Példa: Kiadod a TV 31, TV 29 parancsokat. (A 31. varázslat tűzsebzést okoz.) Tegyük fel, hogy az ellenfél felrak egy tűz ellen védő varázslatot. Mivel ez egy látható védekező varázslat, úgy döntesz, hogy nincs értelme a 31. varázslatot használni, ezért a 29. fogod választani.
Megjegyzés: Nincs olyan támadó és védekező varázslat, amelyeknek ugyanaz lenne a sorszáma, tehát a sorszám egyértelműen meghatározza a varázslat típusát is.

TANÁCSOK A HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOKKAL KAPCSOLATBAN
Az FTV parancsot akkor érdemes használni, ha egy kalandozó ellen készülsz, akiről már tudod, hogy milyen támadó és védekező varázslatot szokott használni. Ha pl. tudod, hogy mindig tűzzel támad, készíts be ellene egy tűztől védő varázslatot. Ha tudod, hogy általában tüskepajzzsal védekezik, akkor olyan varázslattal támadj rá, amelyről tudod, hogy ez a varázslat nem véd ellene. A másik, hasznos felhasználása az FTV-nek, ha tudod, hogy egy adott szörny esetén a T/V Listádból nem az a varázslat kerülne kiválasztásra, amely a legoptimálisabb. Ilyenkor az adott szörnyre add meg az FTV-t.
Egyéb esetekben célszerű a T/V Listára bízni a választást. Ha a harcokban nem akarsz védekező varázslatot használni, csak támadót, a V Listába ne rakj semmit. Ha csak a V listába raksz, akkor pedig csak védekező varázslatot fogsz használni. A V listában az első varázslat lehetőleg valamilyen általános célú (védettséget, szerencsét javító) varázslat legyen, amely minden szituációban hasznos. A többi varázslat lehet specifikusabb (tűz, sav ellen védő). Így, ha specifikus támadást használó lénnyel kerülsz szembe, akkor a gép az utóbbiak közül mindig kiválasztja a legmegfelelőbbet, egyébként az első varázslatot használod. Megteheted azt is, hogy csak specifikus támadások ellen védő varázslatokat készítesz be, mert nem fogod őket elmondani, csak akkor, ha az ellenfél aurájában ott vibrál a támadó varázslatok használatának képességét jelző halványvörös.
Támadó varázslatoknál célszerű mindig a lehető legjobb varázslatokat bekészíteni. Minél jobban különbözzenek a varázslatok típusai (szörnyre és kalandozóra ható, mérgező, tüzet sebző összeállítás jobb, mint három tüzet sebző).
Mindig vigyázz arra, hogy legyen nálad a megadott varázskomponensekből. Ha egy adott szituációban nem használtál egy varázslatot, amit szerinted kellett volna, ne reklamálj a játékvezetőnél: valószínűleg meg volt az oka, hogy a T/V lista nem választotta ki. A T/V lista egyébként sem midenható, mindössze egy sokkal jobb megoldás pl. a véletlenszerű választásnál. A tudatosabb varázslathasználathoz alkalmazd az FTV parancsot.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

KEG GOMBA (1615. TÁRGY)
Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 63. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 20 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 2 Menekülés: 35 % Életkor: 102/102 év
Egészség: 12 Életpont: 216/152 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 96/10 Pénz: 225 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 25/0
Eddig összesen 425 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 329 TP-t kaptál. Jelenleg 58 892 TP-d van. A következő szinthez még 16 108 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, nukleáris cickány, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/77 vágófegyverek: 4/48 (+40%) ütőfegyverek: 21/13 (+13%)
lőfegyverek: 18/84 (+33%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -);
72,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/78 (+22%) 2. nyomkövetés: 13/28 (+18%) 3. mászás: 2/52
4. csapdakészítés: 5/90 (+16%) 5. gyógyítás: 31/52 (+33%) 6. titkosírás: 2/2
7. felderítés: 2/40 8. teológia: 3/34 (+11%) 9. szörnyismeret: 3/13
10. vadászat: 5/69 11. bányászat: 2/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (0,10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 136 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13865.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 2 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 460 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fúvócső (#20) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
4 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18) 2 rézgolyó (#343)
1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 15 tüske (#22)
3 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4 aranylánc (#191) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
3 vizestömlő (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 3 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
3 bakkura bőr (#95) 4 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 19 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
3 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135)
2 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 79 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 8 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 2 quwarg tojás (#360) 5 rézdarab (#70)
21 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
17 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 7 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 4 varányszem (#30) 8 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 53.71 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
46 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 5 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 orgyilkos tőr (#225) 4 szvó-ektoplazma (#151)
1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75
4
5
6
7
8
9
(70,8) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), acéldarázs (#140), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
(71,7) törpemammut (#115), láplidérc (#352), Elenios oltár
(71,8) garokk (#73), művészi porolit (#720), Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 25. jellempróba, félelem-járó (#56)
(72,6) főutca (#399), oltár, ház (#400), orgyilkos (#131)
(72,8) rőtmanó (#55), láplidérc (#352), csontlepke (#746), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155), Dryadite (4393. kalandozó)
(73,5) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,5) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)

Üzenet küldése a karakternek