62. forduló, 64. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 12. 10h:20'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar bajnok trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mirella Queen. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol Lauzittal. Raia főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+57 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 223.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat a 685. tárggyal az 1065. tárgyat
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
Lecsatolod a sárga erőövet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ea 49 2 eladod a 49. tárgyat 2
Eladtál 2 kígyóbőr kesztyűt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ee 677 129 176 eladod a 677. tárgyat a 129. tárgyat a 176. tárgyat
Eladtál 2 szulfagor agyart. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 sallank nyilat. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vashegyű nyilat. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 223.]

ee 64 1137 166 eladod a 64. tárgyat az 1137. tárgyat a 166. tárgyat
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 2 varkaudar pálinkát. 44 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ugh mérget. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 223.]

ve 150 10 megveszed a 150. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Csak 1 darabra van elég pénzed. Vásároltál 1 szent jogart. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 7 8 mozogsz keletre, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,93] Kisebb hegyek emelkednek itt.

Felfedeztél egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,92] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett földsárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a földsárkány sziklatestét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a földsárkány farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a földsárkány testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a földsárkány bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Messze hajítod a vacak kis ork bérgyilász trófeát, és diadalmasan beszerzel egy földsárkány trófeát. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,91] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1000 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Aquila Kyrával. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Érzékeled auráját: ő is jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy jegygyűrűt, egy mithril sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dorel Amarth. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[27 pontot használtál fel, van még 191.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 112 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 188.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Köveket is hordasz fel, és igyekszel minél esztétikusabb tetőszerkezetet kialakítani. 100 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 88.]

ek 401 102 101 t. energia kisütése: 401 102 101
Huss, és már újra kicsiny sátrad ponyvái alatt találod magad!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(96,91) oltár, oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), alpesi tehén (#91), Aquila Kyra (1232. kalandozó), Dorel Amarth (3814. kalandozó)
(96,92) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), alpesi tehenek (#91), földsárkány (#359)
(97,93) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely

[102,101] A hegyvidéket síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült szutykos remák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Rövid karddal megkarcolod a szutykos remák fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Bakacsinnal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Érzékeled auráját: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 83.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj, egy rákpajzs, egy bronzhegyű lándzsa és egy mutáns csont. Egy varkaudar jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Semmi hatás! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Varkaudar szablyával megvagdalod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 52 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 38.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+164 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 36.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,91] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 900 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[12 pontot használtál fel, van még 24.]

v 198 96 91 elmormolod a 198. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 168 keresed a 168. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy halálosztó kaint. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

bpb bef. parancs berakása:

le 1065 leveszed/lerakod az 1065. tárgyat
Elteszed az örökkéval.gyémántját. [0 pontot használtál fel, van még 24.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat a 222. tárggyal
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 72 arany fejpénzt kaptál. A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios eljövendő papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: jelölt (24). Ez a 63. fordulód.

Erő: 14 (17) Szint: 15 Merészség: 8/1 Magasság: 141 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 263/318 Jellem: jó (178) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 (27) Varázspont: 329/125 Pénz: 129 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 120/25 EFejl: 20
Eddig összesen 239 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2042 TP-t kaptál. Jelenleg 76879 TP-d van. A következő szinthez még 43121 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, földsárkány, varkaudar bajnok. A 62. fordulódban 94 arany került a bankszámládra. 94 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 4
vágófegyverek: 17 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 14

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 16 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 8 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 13 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 4
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 6 12. taumaturgia: 11
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 9 18. pszi: 17
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 5 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 5 (+1) 23. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (1113,1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) agykorbács (#97) >> sötét főgnóm (#136)
vakító fény (#43) >> férfiak (#998) vakító fény (#43) >> varkaudar behemót (#189)
vakító fény (#43) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> ragyás burástya (#111)
vakító fény (#43) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csontszablya (#64) 2 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 sallank nyíl (#129) 2 szulfagor agyar (#677) 4 ugh méreg (#166)
2 varkaudar pálinka (#1137) 1 vashegyű nyíl (#176) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
52 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 21 kaja (#2)
1 mutáns csont (#331) 1 rákpajzs (#98) 1 rövid íj (#107)
2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,91) oltár, oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), alpesi tehén (#91), Aquila Kyra (1232. kalandozó), Dorel Amarth (3814. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek