Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. dec. 26. 11h:10' EZ A 125. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 126. játékheted kezdete: dec. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
d 107 1 | eldobod a 107. tárgyat (1 darabot) |
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
d 246 2 | eldobod a 246. tárgyat (2 darabot) |
le 324 | leveszed/lerakod a 324. tárgyat |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
kb 305 4 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (4 darabot) |
t 157 | támadod a 157. szörnyet |
Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a purifikátor testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 19, gyógyulás: 12, összesen: -7 ÉP}
ek 40 1 | t. energia kisütése: 40 1 |
ef 5 503 | energia fejlesztése 5 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 116 6 | elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot) |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. [+2% tau] A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [136,91] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy epokitféreg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
932 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [137,91] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku futárbérenc. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. [+2% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany és egy fekete gyöngy (ld. enc.). 1118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 50, gyógyulás: 8, összesen: -42 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. [+3% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1384 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 57, gyógyulás: 18, összesen: -39 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. [+3% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) 1017 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 19, gyógyulás: 10, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [139,91] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Továbbmész...) [140,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 9, gyógyulás: 47, összesen: +38 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg torát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 1732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 41, gyógyulás: 21, összesen: -20 ÉP}
be 606 | bemész a 606. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 65.]
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 11, gyógyulás: 56, összesen: +45 ÉP}
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
id 201 135 | idomítod a 201. szörnyet 53 pontért |
bb 312 4 | beraksz a bankba a 312. tárgyat (4 darabot) |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza. |
SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
GROMAK BŐR (268. TÁRGY) A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak. |
Erő: | 22 (35) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 19 (24) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (20) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 335/372 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (28) | Varázspont: | 422/88 | Pénz: | 2698 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 46/0 | Pszi pont: | 60/40 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/15 (+29%) | szúrófegyverek: | 9/6 (+9%) | vágófegyverek: | 2/99 |
lőfegyverek: | 19/21 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
140,90 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 37 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 55 időszaki: 9 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/75 | 2. nyomkövetés: | 1/66 | 3. mászás: | 6/15 |
4. csapdakészítés: | 11/91 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 1/22 | 6. gyógyítás: | 10/69 |
7. felderítés: | 7/1 | 8. szörnyidomítás: | 6/42 (+61%) | 9. teológia: | 11/22 (+39%) |
10. taumaturgia: | 20/78 (+17%) | 11. versengés: | 4/20 | 12. harcművészetek: | 17/56 |
13. zene: | 1/9 | 14. szörnyismeret: | 5/33 | 15. pszi: | 10/79 (+9%) |
16. zárnyitás: | 1/0 | 17. vadászat: | 2/39 | 18. bányászat: | 5/33 |
19. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
szutykos remák (#191) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1825 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bot (#4) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | sallank karom (#128) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | kaja (#2) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|