Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 15. 9h:11' EZ A 175. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 176. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
jlk 8252 | jelszó kimondása 8252 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a massza farkát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a massza testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 1 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a sörényes ubuk bal vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-1 életpont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [67,31] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy halálmadár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 4 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a halálmadár nyakát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [66,31] A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a trikornis fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a trikornis nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 811 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
kt 92 | elkészíted a 92. tárgyat |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [64,32] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy nektoraf. Amikor elhal a zaj, előmászol.
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska bal hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kaszabolósáska vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 88 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 1 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [61,32] Még mindig az erdőben vagy.
(Továbbmész...) [60,32] Az erdőt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
m 8 | mozogsz északra |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
f 21 | kísérletezel a 21. tárggyal |
f 43 | kísérletezel a 43. tárggyal |
szk 221 | keresed a 221. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY) Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
Erő: | 18 (21) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 23 (26) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 11 (16) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 13 (16) | Életpont: | 332/332 | Jellem: | gonosz (73) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (25) | Varázspont: | 205/6 | Pénz: | 1007 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/2 | Pszi pont: | 7/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/4 (+19%) | szúrófegyverek: | 15/29 (+11%) | vágófegyverek: | 2/45 |
ütőfegyverek: | 6/52 | lőfegyverek: | 16/0 (+6%) | dobófegyverek: | 1/26 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
60,76 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/68 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 13/58 (+18%) | 3. lopás: | 1/77 |
4. mászás: | 3/54 (+18%) | 5. csapdakészítés: | 17/7 (+15%) | 6. csapdaészlelés: | 1/54 |
7. gyógyítás: | 14/26 | 8. titkosírás: | 2/98 (+11%) | 9. felderítés: | 5/6 (+18%) |
10. szörnyidomítás: | 1/71 | 11. teológia: | 8/21 | 12. taumaturgia: | 2/25 (+14%) |
13. versengés: | 7/15 (+9%) | 14. zene: | 1/16 | 15. szörnyismeret: | 5/8 (+10%) |
16. pszi: | 1/48 | 17. zárnyitás: | 6/1 | 18. vadászat: | 4/9 |
19. bányászat: | 3/26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
démontetű (#15), sünmedve (#33), surranó kígyó (#30), drótszőrű pincsi (#22), kőszáli disznó (#34), bakkura (#52) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), nukleáris cickány (#155) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet! |
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 846 TU szükséges.) |
Összsúly: 119.72 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 7 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kötél (#92) | 2 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | zöld üveg (#82) |
59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | |
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|