61. forduló, 63. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 18. 6h:26'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,53] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+19 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. KP: h 313 0 0 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kf 2522 kézbeveszed/felveszed a 2522. tárgyat
Bekészíted a nefil rúnát. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[74,54] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy halálmadár közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a halálmadár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. Félrehajolsz, de a halálmadár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [74,55] Az erdő után alacsonyhegység következik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll ritualista. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a troll ritualista fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a troll ritualista jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a troll ritualista fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-17 életpont)! A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. [36 pontot használtál fel, van még 163.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 155.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy vadtroll!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vadtroll testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb alpesi tehén támad meg.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mallon botjával eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy fémbontó szójer.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst kulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy bibircsók-óriás támad rád.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a bibircsók-óriás jobb karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 aranyat. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy bíbor szulfagor.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíbor szulfagor bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszurkálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megérinted a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy goldugar.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a goldugar testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 9 drótszőrt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy bibircsók-óriás.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 14 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a bibircsók-óriás jobb karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a bibircsók-óriás bal vállát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+35 életerő.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy bibircsók-óriás.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás jobb oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 titanitdukátot. Érdekes!
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+35 életerő.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy drasmólyom.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a drasmólyom fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 418 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb drasmólyom támad meg.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a jobb válladat. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 megsemmisítőt. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [55 pontot használtál fel, van még 100.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 4 mozogsz délre
[74,56] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a proteinfecske jobb szárnyát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 92.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy vérszomjas csüldő!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy alpesi tehén.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 5 ragasztót. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb kaszabolósáska támad meg.

Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a kaszabolósáska testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gyilkos sallank!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 6 gyöngymangót. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb uzbány támad meg.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb óriás patkány támad meg.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 keg gombát. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy tintacsiga támad rád.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rájanyék támad rád.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a rájanyék tüskés farkát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 Jerome köpenyét. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy ork sámán!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet köpsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod az ork sámán nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy proteinfecske!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megérinted a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 8 angyalok gyűrűjét. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +31 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[74,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a sötét gnóm bal karját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy főutcát.

(Továbbmész...) [74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Quirov. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Tüzet köpsz. 34 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a Quirov fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 66 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol egy barna, kontyos hajú, csillogó szemű árnymanó nővel. A bőre kreolszínű. Sheran tanítványa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy boszorkánykendőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy klasszik rézmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy láncinget, egy láthatatlan köpenyt, egy örökkévaló holdkövét, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy mocsárivérc trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [24 pontot használtál fel, van még 63.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 48.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 43.]

be 698 4 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a ütőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Túl fáradt vagy ahhoz, hogy tökéletesíthesd most harci tudásodat (50-nél kevesebb TVP-d van.) Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy útonálló!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az útonálló nyakát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az orgyilkos fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 ugh mérget. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy orgyilkos támad rád.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod az orgyilkos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Tüzet köpsz. 32 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az orgyilkos fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 dorony tüdőt. Vajon hol szerezhette?
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+31 életerő.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy útonálló.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd az útonálló testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb útonálló támad meg.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az útonálló nyakát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 aenouth ködkürtöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy ork bérgyilász.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az ork bérgyilász jobb karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy útonálló.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd az útonálló bal karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 áldott követ. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy útonálló!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd az útonálló bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az orgyilkos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 hősiesítő medált. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [30 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 7.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 5, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÍGYÓBŐR (19. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A legnagyobb igénybevételt mindig az állandó jellegű, hosszú távú alakváltások jelentik. Bőröd struktúráját permanensen átalakítva a kígyóéhoz hasonlatos, csuszamlós anyagúvá védettebbé váltál: mostantól védettséged eggyel magasabb.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia követője vagy. Ez a 62. fordulód.

Erő: 25 (41) Szint: 20 Merészség: 7/6 Magasság: 183 cm
IQ: 20 (26) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 16 (24) Védekezés: 26 Menekülés: 35 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 25 (33) Életpont: 491/238 Jellem: jó (63) Tul. pont: 3
Szerencse: 19 (30) Varázspont: 319/13 Pénz: 25158 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 50/31
Eddig összesen 1016 szörnyet (36 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29 881 TP-t kaptál. Jelenleg 469 872 TP-d van. A következő szinthez még 130 128 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, élőholt quwarg, kardszárnyú pocok. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 (+1) szúrófegyverek: 20 ütőfegyverek: * 19
lőfegyverek: * 20 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 37
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 1 11. taumaturgia: 14 12. versengés: 3
13. harcművészetek: 2 (+1) 14. zene: 2 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 6 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), tetemember (#123)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 53, 192.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 688, az összesen kapott pontszám: 124160. (összesen ölhető: 984 )

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
127 arany (#50) 2 gyógykenőcs (#313) 19 rézgolyó (#343)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 áldott kő (#642) 8 angyalok gyűrűje (#529)
2 dorony tüdő (#212) 9 drótszőr (#37) 6 gyöngymangó (#135)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 Jerome köpenye (#1527) 1 keg gomba (#1615)
11 kerek kő (#19) 5 madártoll (#112) 2 megsemmisítő (#1540)
1 orgyilkos tőr (#225) 5 ragasztó (#83) 3 spiritusz (#170)
1 titanitdukát (#1480) 6 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)
15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75
52
53
54
55
56
57
58
59
60
(74,54) halálmadár (#351)
(74,55) világítótorony (#156), troll ritualista (#365), vadtroll (#70), alpesi tehén (#91), fémbontó szójer (#150), bibircsók-óriás (#120), bíbor szulfagor (#358), goldugar (#65), drasmólyom (#60)
(74,56) proteinfecske (#139), 43. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114), alpesi tehén (#91), kaszabolósáska (#83), gyilkos sallank (#85), uzbány (#102), óriás patkány (#42), tintacsiga (#74), rájanyék (#58), ork sámán (#345)
(74,57) sötét gnóm (#132), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, főutca (#399)
(74,58) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), Quirov (#975)
(74,59) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), egy árnymanó nő, útonálló (#130), ork bérgyilász (#781)

Üzenet küldése a karakternek