61. forduló, 63. forduló, Hedvig a bátor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 12. 12h:04'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: aug. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4030
SZÁMLA : XXXX

HEDVIG A BÁTOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,-8] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 201.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

ff 6 696 felt. fegyverváltás: 6 696
Felt. fegyverváltás: << kőkés << ryuku buzogány. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 696 1 kézbeveszed/felveszed a 696. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vasalt bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

dd 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

d 2 4 eldobod a 2. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

id 92 5 idomítod a 92. szörnyet 5 pontért
Megkezded a púpos burástya idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 6 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 60 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 194.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 144 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

kt 22 25 elkészíted a 22. tárgyat (25 darabot)
Begyűjtöttél 25 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 161.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. 3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 131.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 3 mérg. vas dobónyilat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál. 3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 101.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Az oltárhoz vezeted az ijedt púpos burástyát. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kristálygömb. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál. 3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] [30 pontot használtál fel, van még 71.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy szintszívó!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 279 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30755.
[5 pontot használtál fel, van még 66.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[70,-9] A bozótos után most hegyek között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy tetemember.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember rotható húsát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a zombi bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 281 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30975.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [69,-10] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kőevő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kőevő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kőevő kőtestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zombi rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a zombi bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel végigmetszed a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 283 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31195.
Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [69,-11] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.) Istened ennek örülni fog.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy rőtmanó berzerker. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy sírlidérc.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Második ellenfeled egy szintszívó.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szintszívó fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 1 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 285 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31415.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [32 pontot használtál fel, van még 34.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[69,-12] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy csontváz áll veled szemben.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel felnyitod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szintszívó.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 287 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31635.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-13] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy sírlidérc.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mágus.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt mágus testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Találsz nála 1 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 289 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31855.
[20 pontot használtál fel, van még 14.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

hu 351 123 106 hulladék: 351 123 106
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: ef 2 501 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRITIKUS TALÁLAT (548.TUDATI KÉPESSÉG)
A közelharc mesterei úgy tartják, hogy igazán hatékonyan csak egy kézzel lehet harcolni, és az "ügyetlenebb" kézben forgatott fegyver inkább csak hátráltat a mozgásban, a szabad cselekvésben, és behatárolja a lehetőségeinket. Nem véletlen, hogy a klasszikus fegyverművész iskolák jobban preferálják a pajzshasználatot, mint a balkezes fegyver forgatását, és ha oktatják is annak használatát, azt csak amolyan kiegészítés vagy hiánypótlás gyanánt teszik. A kalandozó életforma elterjedése Ghallán aztán megmutatta, hogy ez a mára megmeszesedett álláspont nem tartható. Megszámolni sem lehet azokat a kalandorokat, akik rendre rácáfoltak erre a régimódi felfogásra, és képesek mesterien forgatni mindkét fegyverüket egyszerre, még úgy is, hogy azok más-más típusba tartoznak. Ha a Közös Tudatod eljutott a támadás magasiskolájáig, a képességek kilencedik szintjére, akkor te is a fegyvermesterek közé sorolhatod magad! Bár tudásod még fejleszthető, és messze nem tökéletes, a tudattársaidtól kölcsönzött határozottság és elszántság akkor is célba juttat majd, ha egyébként a támadásod az átlagosnál gyengébbre sikerülne. Nem hogy hátráltat majd a balkezes fegyvered, de épp ellenkezőleg! A vele leadott támadásod sokkal határozottabb, intenzívebb, erőteljesebb lesz. [Mostantól a balkezes támadásaidra kapsz tapasztalatszint/5 sebzést (lefelé kerekítve). Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.]

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

KRISTÁLYGÖMB (54. VARÁZSLAT)
A varázslat, amelyet most elsajátítottál, újabb lehetőséget nyújt az ellenség erőinek lokalizálására. Ha kiadod a V 54 <kalandozó> parancsot, és a birtokodban van egy szeksztáns, akkor megtudod az adott kalandozó pontos tartózkodási helyét! Természetesen csak az általad ismert kalandozókra adhatod ki. A varázslat során egy fekete gyöngyöt kell elhasználnod, amely már a mormolás kezdetén áttetszővé válik (ebben láthatod meg az "áldozatot"), és a végén darabokra esik. A varázslat elmondása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a kristálygömb kudarcot vall, ugyanis néhány varázslat véd a mágikus kutakodás ellen.

KARAKTERLAP

Hedvig a bátor, egy barna, copfos hajú, barna szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 155 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 Életpont: 208/150 Jellem: jó (69) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 236/119 Pénz: 682 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 18/10 Pszi pont: 37/17
Eddig összesen 708 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 285 TP-t kaptál. Jelenleg 173 130 TP-d van. A következő szinthez még 6 870 TP szükséges. Trófeáid: óriás csontváz, autentikus vámpír, élőholt mágus. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4/48 (+32%) ütőfegyverek: 23/13 (+5%) lőfegyverek: 21/62 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) << ryuku buzogány (#696) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -10.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/2 2. nyomkövetés: 13/19 (+20%) 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 6/97 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/73 6. gyógyítás: 10/8
7. titkosírás: 1/75 8. felderítés: 1/71 9. szörnyidomítás: 2/96 (+2%)
10. teológia: 5/30 (+10%) 11. taumaturgia: 9/13 (+6%) 12. zene: 2/4
13. szörnyismeret: 6/1 (+22%) 14. pszi: 6/42 (+9%) 15. zárnyitás: 6/12
16. vadászat: 2/10 17. bányászat: 7/91 (+40%) 18. főzés: 7/45 (+15%)
19. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 6 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (133) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál.
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 170, 175.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 289 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31855.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 568 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 68.37 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 éjkő (#2369) 1 göcsörtös bunkó (#123) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
2 ubuk tüske (#131) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 gernim balzsam (#1894) 1 gyöngymangó (#135)
10 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 remák szív (#264)
1 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17)
3 szvó-ektoplazma (#151) 13 tüske (#22) 1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
(69,-12) gyilkos tetű (#116), csontváz (#48), szintszívó (#96), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár
(69,-11) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 30. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), sírlidérc (#172), szintszívó (#96)
(69,-10) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), kőevők (#62), zombi (#49), csontlepke (#746)
(69,-8) szintszívó (#96)
(70,-13) Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)
(70,-9) vaskohó (#155), Elenios oltár, világítótorony (#156), alpesi tehén (#91), tetemember (#123), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek