61. forduló, 63. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 26. 12h:20'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: aug. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,-16] koordinátán.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy spagulár fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. KP: ff 28 6 2084 felt. fegyverváltás: 28 6 2084
Felt. fegyverváltás: << ököl << kőkés << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 198.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 188.]

fkt 13 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

flh 12 felt. lőfegyver haszn. 12
FLH 12 189 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

go 36 gonoszkodsz: 36
- Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 178.]

t 352 172 175 támadod a 352. szörnyet a 172. szörnyet a 175. szörnyet
FT 352 parancs tárolva. FT 172 parancs tárolva. FT 175 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

t 81 támadod a 81. szörnyet
FT 81 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tazunkaróka! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tazunkaróka testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


fog 73 219 elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[52,-15] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar jobb lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi rotható húsát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a pókvadász testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a pókvadász testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A pókvadász jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kőkalapácsot. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)

(Továbbmész...) [53,-14] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pókvadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a pókvadász fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a pókvadász bal hátsó lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mirg bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 181 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13895.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [53,-13] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy mutáns pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod a mutáns pók testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc sáros testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a láplidérc testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a láplidérc fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A láplidérc beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy malmot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 142.]

vi 5 10 30 viselkedésed: 5 10 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. A hatalmas bádogkádban épp csontot őrölnek a szélkerék által meghajtott acélfogak. Biztos a közeli városka megbízásából, ahol valamilyen extra dologra használják fel a végterméket. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Megérzi rajtad, hogy szándékaid nem tisztességesek, jellemed sötét, mint az éjszaka. Milyen igaza van! Elő sem kell állnod a követelésekkel, a molnár már pakolja is eléd a javait.
- Vigye amim van, uram. Csak engem ne bántson - mondja, és csak pakol és pakol. Aztán hirtelen abbahagyja. - Ennyim van, benne van mindenem!
Kevésnek találod. De csak nem állsz le egy molnárral vitatkozni. Egyszerűen leütöd a fickót, mire ő elterül, mint egy liszteszsák. Nem is mozdul többé. Téged ne akarjon átrázni. Azért a cuccost nem hagyod itt, még felpakolod, mielőtt távozol: 7 tükröt, 1 ezüst gyűrűt, 1 tatu ködmönt (ld. enc.), 1 kis vaskulcsot, 1 borostyán függőt, 17 aranyat. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 137.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[52,-14] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Találsz egy szent tölgyfát. Látsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő színes dözmöng nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a színes dözmöng testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a színes dözmöng egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy láplidérc volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vadász quwarg volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [51,-14] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trollfa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trollfa ágas-bogas fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a trollfa jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! A trollfa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy autentikus vámpír.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor súrolva eltalálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 184 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14075.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [50,-14] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a pókvadász bal oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod a pókvadász testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy láplidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 113.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[49,-14] Fák, mindenütt csak fák. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy autentikus vámpír.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod az autentikus vámpír jobb vállát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 59 életpontot! Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szintszívó jobb oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 186 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14195.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,-13] Fák, mindenütt csak fák. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy sérült agglomerátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor súrolva eltalálod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod az agglomerátor testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy láplidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [47,-14] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: garokk szagot érzel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva a garokk pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szintszívó áll veled szemben.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a szintszívó fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a szintszívó bal oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a szintszívó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt mágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt mágus testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 fülemüle sípot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 188 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14315.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 72 életpontot! Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 65.]

m 8 mozogsz északra
[47,-15] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült tintacsiga közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke bal szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy sírlidérc.

Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Vaskarddal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüstdarabot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 190 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14435.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 55 életpontot! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kavadu. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kavadu testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a kavadu bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kavadu csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kavadu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Chi Chia Bhab Ay#val. Fairlight híve. Egy bőrpáncélt, egy koponya gyűrűt, egy mászókarmot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy piromenyét trófea és egy kaffogó hebrencs trófea ékesíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Jó lenne valami kaját keresni. [8 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 15 keresed a 15. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy démontetűt. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

id 73 70 idomítod a 73. szörnyet 54 pontért
Megkezdődik a garokk tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 11 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [54 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: ff 6 28 2084 felt. fegyverváltás: 6 28 2084
Felt. fegyverváltás: << kőkés << ököl << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerő.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY)
Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal).

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

EZÜSTDARAB (326. TÁRGY)
Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 12 (14) Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 13 (14) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 14 Életpont: 197/143 Jellem: gonosz (46) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 218/111 Pénz: 918 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 25/8
Eddig összesen 614 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 639 TP-t kaptál. Jelenleg 102 547 TP-d van. A következő szinthez még 17 453 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, nukleáris cickány, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/70 (+78%) vágófegyverek: 21/21 (+19%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 15/17 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
47,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/5 (+56%) 2. nyomkövetés: 17/31 (+36%) 3. csapdakészítés: 6/32 (+28%)
4. csapdaészlelés: 1/58 5. gyógyítás: 14/70 6. titkosírás: 1/97
7. felderítés: 2/3 8. szörnyidomítás: 1/59 (+59%) 9. teológia: 3/87 (+3%)
10. taumaturgia: 8/35 (+6%) 11. zene: 1/0 12. szörnyismeret: 5/71 (+20%)
13. zárnyitás: 8/74 14. vadászat: 2/37 15. bányászat: 12/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer), kavadu iszákot (#25) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), ismeretlen (#9089), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Sheran hívők (#995), szeppent rákfatty (#186), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> Palasti (#6116) lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208)
lángcsóva (#31) >> vízionár (#66)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> Palasti (#6116)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 190 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14435.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 594 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 tatu ködmön (#255)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontszablya (#64) 1 esszenciakristály (#350) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 szöges bunkó (#8)
50 ubuk tüske (#131) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 borostyán függő ($162) 1 * denevér szimbólum (#140) 2 * Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 + nap szimbólum (#141)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 4 ¤ deus ex machina (#1)
4 éjkő (#2369) 2 fülemüle síp (#1576) 1 fűszerkeverék (#1170)
2 halálkristály (#2372) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 keg gomba (#1615)
$1 kis vaskulcs ($40) 1 kötél (#92) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 ork csodaszer (#1228) 1 tudás gyöngye (#522) $1 tüskecsapda ($242)
2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 27 csepp tinta (#101), fér még: 13]
5 éjurna (#2368) [bennük 13 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 37]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 kavadu iszák (#25) [benne $10 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 38]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) 3 csillezsályalevél (#1253) 32 + csuklyavirág (#133)
$1 dorony tüdő ($212) 4 + dözmöng szív (#122) 1 ezüstdarab (#326)
$1 fekete gyöngy ($99) 2 halálvirág (#2371) 2 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 1 + kazmár gyökér (#205) 2 lajhár csont (#236)
$1 lapockacsont ($33) 1 liumbe hajtás (#655) 110 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa smaragd (#377)
11 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 1 ormánygőte csont (#21)
16 pirkit (#153) $2 rókafarok ($124) 2 smirglilevél (#29)
10 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
15 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198) 7 tükör (#43)
2 vadász tatu bőr (#15) 3 varányszem (#30) 2 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 59.29 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 szögletes kő (#17) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 12 bomló esszencia (#2367) 1 borostyán függő (#162)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüstdarab (#326) 1 fülemüle síp (#1576) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kavadu lebeny (#24) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kőkalapács (#13)
2 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 rókafarok (#124)
2 spiritusz (#170) 6 szvó-ektoplazma (#151) 1 tatu ködmön (#255)
5 tinta (#101) 7 tükör (#43) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52 53 54
-17
-16
-15
-14
-13
-12
(47,-15) 22. jellempróba, Tharr oltár, tintacsigák (#74), csontlepke (#746), sírlidérc (#172), kavadu (#19), Chi Chia Bhab Aya (5816. kalandozó)
(47,-14) Dornodon oltár, garokkok (#73), szintszívó (#96), élőholt mágus (#175)
(48,-13) agglomerátor (#138)
(49,-14) autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), szent tölgyfa (#393)
(50,-14) pókvadászok (#59)
(51,-16) tazunkarókák (#81)
(51,-14) trollfa (#80), autentikus vámpír (#154)
(52,-15) vadász varkaudar (#108), zombi (#49), pókvadász (#59)
(52,-14) szent tölgyfa (#393), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), színes dözmöngök (#78), vadász quwarg (#241)
(53,-14) pókvadász (#59), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135)
(53,-13) mutáns pók (#117), láplidérc (#352), malom (#1204), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek