Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 3. 12h:03' EZ A 1150. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 1151. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy földsárkány. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a földsárkány kőfejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 smaragdkő. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [103,47] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az emberevő bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az emberevő jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az emberevő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,46] Még mindig hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 5d6+8.} Itt csata lesz.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás nyakát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tim 120 | titkosírás megfejtése 120 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a massza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rézdarabot. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 3 tintát.) 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,46] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
(Továbbmész...) [108,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy tímárkunyhót. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
m 2 | mozogsz keletre |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 16 (24) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (25) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 440/415 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 26 (36) | Varázspont: | 313/63 | Pénz: | 24475 arany | Kép. pont: | 12 |
Pszi pont: | 20/14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 18 | dobófegyverek: | 14 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
109,46 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 12 (+1) | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 2 (+1) | 8. felderítés: | 4 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 21 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 4 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 8 | 15. szörnyismeret: | 6 |
16. pszi: | 3 (+1) | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 2 | 20. főzés: | 5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | smaragdkő (#678) | 3 | tinta (#101) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|