Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 19. 9h:36' EZ A 611. JÁTÉKHETED, 611. FORDULÓD 612. játékheted kezdete: dec. 24. A következő fordulódat legkorábbana 612. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2156 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 127. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 26. varázslatot a 120. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod az 1135. tárgyat a 309. tárgyat a 853. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 867. tárggyal a 996. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 913. tárgyat a 991. tárggyal a 615. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat a 916. tárgyat |
v 6 9999 40 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 9999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 267 267 275 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 275. varázslatot |
vv 147 205 109 | elmormolod a 147. varázslatot a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
tv 310 | támadó/véd. varázslat a 310. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
ftv 122 255 | felt. tám/véd. varázslat a 122. varázslatot a 255. szörnyet |
fvh 25 | felt. varázslat haszn. 25 |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a natharion gólem testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a natharion gólem sziklakemény testét. (6 támadással 780 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). A natharion gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a natharion gólem jobb karját. (6 támadással 785 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). A natharion gólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Alkotó kalapáccsal többször eltalálod a natharion gólem testét. (2 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A natharion gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11771 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1923, sebződés: 0, gyógyulás: 373, összesen: +373 ÉP}
(Továbbmész...) [251,18] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy pengekarú nitmák. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák testét. (8 támadással 416 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pengekarú nitmák bal lábát. (10 támadással 1119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A pengekarú nitmák fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11365 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1637, sebződés: 0, gyógyulás: 231, összesen: +231 ÉP}
(Továbbmész...) [252,18] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tarajos mandrag lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos mandrag potrohát. (8 támadással 450 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tarajos mandrag potrohát. (10 támadással 1026 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Vámpírölővel megdöfködöd a tarajos mandrag testét. (2 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Csáprágó csattan csípőd közelében. A tarajos mandrag feléd sújt csáprágóival, de mellé! A tarajos mandrag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyers zafír. 10781 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1883, sebződés: 0, gyógyulás: 256, összesen: +256 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 8 | imádkozol |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a homogén artikula testét. (10 támadással 866 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Csőrével a homogén artikula nem tudott megsebezni. Nyelvét a homogén artikula feléd löki, de eredménytelenül. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a homogén artikula gyapjas testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homogén artikula csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A homogén artikula nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a homogén artikula száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 10939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 0, gyógyulás: 198, összesen: +198 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a homogén artikula jobb hátsó lábát. (10 támadással 856 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homogén artikula csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A homogén artikula nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a homogén artikula bamba madárfejét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homogén artikula feléd csap csőrével, de sikertelenül. A homogén artikula nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A homogén artikula összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 10939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1601, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a titokzatos kroa fejét. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a titokzatos kroa testét. (10 támadással 1341 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A titokzatos kroa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11246 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2035, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szárnyaló halál testét. (8 támadással 572 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szárnyaló halál testét. (9 támadással 1211 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 114 életpontot sebeztél. A szárnyaló halál feléd harap, de sikertelenül. A szárnyaló halál melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11820 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1897, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a titokzatos kroa testét. (8 támadással 586 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a titokzatos kroa örvénylő testét. (10 támadással 1285 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A titokzatos kroa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A titokzatos kroa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11246 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1973, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb bal első lábát. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb testét. (9 támadással 1186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A chaktra vadászeb karmai majdnem eltalálnak! A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 esthari rubin. 10672 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1876, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (8 támadással 570 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb testét. (8 támadással 1060 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10672 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1745, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a titokzatos kroa testét. (8 támadással 571 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a titokzatos kroa örvénylő testét. (10 támadással 1353 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A titokzatos kroa feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a titokzatos kroa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11246 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2045, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
v 96 185 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,105] Épületek tűnnek fel.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 724 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontakt. II pszi támadással. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (2 támadással 267 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 40, gyógyulás: 3, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [185,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontakt. II pszi támadást. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (2 támadással 273 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és egy karbin plazma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [186,107] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat őrjáratozó katona. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az őrjáratozó katona jobb vállát. (8 támadással 1053 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A 12 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és 8 arany. 8000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1167, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
ek 116 65 830 | t. energia kisütése: 116 65 830 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 65 267 | t. energia kisütése: 116 65 267 |
m 4 4 8 | mozogsz délre, délre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (2 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 4 gyöngymangó. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 26, gyógyulás: 57, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[252,18] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy titokzatos kroa. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a titokzatos kroa farkát. (8 támadással 585 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a titokzatos kroa jobb vállát. (10 támadással 1356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+272 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A titokzatos kroa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A titokzatos kroa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11246 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2044, sebződés: 0, gyógyulás: 277, összesen: +277 ÉP}
(Továbbmész...) [252,17] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy elemi pulzátor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor bal lábát. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor egyik csápját. (7 támadással 945 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 türkiz karika. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1641, sebződés: 0, gyógyulás: 197, összesen: +197 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 0, gyógyulás: 150, összesen: +150 ÉP}
h 1268 751 | használod az 1268. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (8 támadással 419 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (10 támadással 926 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az őshonos sziklozug megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az őshonos sziklozug melléd csap a farkával! Vámpírölővel megérinted az őshonos sziklozug bal első lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az őshonos sziklozug megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az őshonos sziklozug a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1626, sebződés: 0, gyógyulás: 209, összesen: +209 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor fejét. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor bal szárnyát. (7 támadással 938 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1641, sebződés: 13, gyógyulás: 195, összesen: +182 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság testét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bosszantó apróság egyik lábát. (10 támadással 1330 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság feléd harap, de sikertelenül. A bosszantó apróság ollója a levegőben csattan. A bosszantó apróság karmai majdnem eltalálnak! A bosszantó apróság farkával melletted a levegőbe suhint. A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2038, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [250,15] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vastagbőrű mutak. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (8 támadással 541 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (10 támadással 1213 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. Vámpírölővel meghorzsolod a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A vastagbőrű mutak feléd rúg, de nem talál el. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11840 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2012, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
h 500 | használod az 500. tárgyat |
vik 10 | merészség kalandozókra: 10 |
kf 951 | kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat |
v 198 279 107 | elmormolod a 198. varázslatot |
[279,107] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült baljós árny közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Nem találtad el. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 124 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A baljós árny néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Karmával néhányszor a baljós árny megcsapja a fejedet. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 508, gyógyulás: 6, összesen: -502 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy ongóliant tombolás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: őstűz varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 404 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Ellenfeled megveti a lábát, és hosszú íjjal Rád lő. Elrepül 9 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja Givangel jobb lábát. (9 támadással 682 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a bal lábadat. (4 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod Givangel testét. (11 támadással 1508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+302 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Vámpírölővel Givangel tökéletesen perforálja a bal lábadat. (9 támadástól 988 életpontot vesztesz.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 195 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kyorg tőrrel Givangel többször eltalálja a jobb oldaladat. (6 támadástól 409 életpontot vesztesz.) Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. Istened ennek örülni fog. A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 8800 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2308, sebződés: 2219, gyógyulás: 428, összesen: -1791 ÉP}
tv 310 | támadó/véd. varázslat a 310. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kt 943 1 | elkészíted a 943. tárgyat (1 darabot) |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
ff 951 | felt. fegyverváltás: 951 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
ff | felt. fegyverváltás: |
id 202 80 | idomítod a 202. szörnyet 80 pontért |
ek 122 214 | t. energia kisütése: 122 214 |
id 214 130 | idomítod a 214. szörnyet 130 pontért |
h 341 233 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 397 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1093 1 | használod a 341. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 163, összesen: +163 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 6 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 6, gyógyulás: 132, összesen: +126 ÉP}
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 6. BP: | leveszed/lerakod a 867. tárgyat a 913. tárgyat a 615. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 1135. tárggyal a 821. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 824. tárggyal a 853. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 451. szörnyet a 440. szörnyet a 466. szörnyet |
* 10. BP: | energia fejlesztése 1 |
Erő: | 75 (115) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 78 (118) | Támadás: | 72 (75) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 76 (96) | Védekezés: | 188 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/191 év |
Egészség: | 76 (94) | Életpont: | 2222/2103 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -7 |
Szerencse: | 76 (94) | Varázspont: | 4625/3855 | Pénz: | 5520 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 30/9 | Pszi pont: | 674/251 | Halhatatlanság: | 29 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/66 | ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 60/81 (+9%) |
vágófegyverek: | 33/39 | ütőfegyverek: | 32/32 (+2%) | lőfegyverek: | 47/77 (+6%) |
dobófegyverek: | 6/41 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -27.); tünde nyíl (#554) (28 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 25 időszaki: 25 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/70 | 2. nyomkövetés: | 237/97 (+6%) | 3. lopás: | 3/75 |
4. mászás: | 41/83 | 5. hajózás: | 11/89 | 6. csapdakészítés: | 37/74 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 28/6 | 8. gyógyítás: | 78/14 | 9. titkosírás: | 29/47 |
10. felderítés: | 42/32 | 11. szörnyidomítás: | 23/29 (-1293%) | 12. teológia: | 228/82 (+57%) |
13. taumaturgia: | 297/94 (+32%) | 14. szerencsejáték: | 9/19 | 15. versengés: | 25/4 |
16. zene: | 16/43 | 17. szörnyismeret: | 31/94 | 18. pszi: | 62/70 (+25%) |
19. zárnyitás: | 7/97 | 20. vadászat: | 24/58 | 21. vitalitás: | 3/20 |
22. bányászat: | 51/45 (+9%) | 23. úszás: | 17/96 | 24. főzés: | 15/85 (+10%) |
25. őstaumaturgia: | 52/51 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 52 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1(2) |
7. tulajdonságpont: 2 | 8. képességpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
trikornis herceg (#261), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), Raia angyala (#333), purifikátor császár (#393), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), rubin sárkány (#330), Rém (#315) (csak egyszer), aranyfecske (#283), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), kamionoszaurusz (#767), armageddont lövő lények (#9099), 9958. szövetség (#9958) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), éjfattyak (#9096), hullámelementál (#411), patás tanough (#611), élőholt drakolder (#628) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 8 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 300 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | csupasz izom (#28) |
szemmelverés (#137) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | elme dominanciája (#247) |
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (137,18,2) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), őstűz (#310) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | jégoszlop (#231) | >> | hamuelementál (#475) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | chaktra vadászeb (#459) | Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan hadúr (#509) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | pikkelyes ptog (#470) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
kiszáradás (#268) | >> | kémsárkány (#545) | istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
háló (#186) | >> | kamionoszaurusz (#767) | istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Morghatal A'ton (#544) | Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan amazon (#534) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan ölőművész (#535) | Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
kiszáradás (#268) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | méregfelhő (#37) | >> | fényhozó (#602) | |
halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Mialden (#721) | istenítélet (#284) | >> | Lodarn (#722) | |
kiszáradás (#268) | >> | gnóm szolgáló (#943) | kiszáradás (#268) | >> | lidérctűz (#457) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fokozott burjánzás (#715) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősi asszimiláció (#717) | |
tűzgolyó (#155) | >> | laborkudarc (#713) | kiszáradás (#268) | >> | gőzölgő fröccsenet (#716) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Givangel (#5528) | tompítás (#40) | >> | végzetes szójer (#631) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Bondorroth (#723) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Lodarn (#722) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Mialden (#721) | védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most újra arra kérlek, végezz Chara-din egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Káosz Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
2.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 vadász, 6 nagymester, 12 parafenomén, 14 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a IV. olimpián, első hely az IQ-versenyen a XXII. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXIV. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 206. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | Huddens elixírje (#830) | 18 | kaja (#2) | |||
5 | kulcsszilánk (#942) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | ragasztó (#83) | 1 | rítusónix (#751) | 1 | rókafarok (#124) | |||
19 | tinta (#101) | 1 | tolvaj klánjelvény (#1093) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) | 25 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
783 | arany (#50) | 2 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | brill azttar kulcs (#943) | |||
1 | esthari rubin (#748) | 1 | gránátlövedék (#526) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 13 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | nyers zafír (#752) | 2 | óndarab (#85) | |||
4 | pirkit (#153) | 5 | purifikátor háj (#269) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 17 | spiritusz (#170) | |||
1 | türkiz karika (#750) | 1 | xirnox szív (#213) |