Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 18. 6h:10' EZ A 113. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD 114. játékheted kezdete: aug. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 |
* 1. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: h 313 0 0 | használod a 313. tárgyat |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
t 123 1 | támadod a 123. szörnyet |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 237 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán (ld. enc.). 1 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 284, gyógyulás: 0, összesen: -284 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 104 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a bandita bal karját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel eltalálod a bandita bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a bandita sunyi fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 16 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [75,52] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy halálmadár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a halálmadár fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [74,52] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy óriás patkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
vd 10 | m 10 |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
tim 2020 | titkosírás megfejtése 2020 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 0.]
vd 10 | m 10 |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
vd 10 | m 10 |
m 4 | mozogsz délre |
vd 10 | m 10 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY) Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható. |
NEFIL RÚNA (2522. TÁRGY) Érdekes rúnára bukkantál. Bár semmilyen módszerrel nem érzékeled a mágiáját, ami - tekintve a moa eredetét - nem meglepő, mégis valahogy hasznos tulajdonsággal bír: tested és elméd is megerősödik (+1 minden tulajdonságodra). Több nefil rúna hatása nem adódik össze, és nem tudod egyszerre KF-elni a nozar rúnával. Figyelem, a rúnák egy új tárgyhely a karakter felszerelései között. A rúnák a korábbi felszereléseidhez hasonlóan KF-elni kell ahhoz, hogy kifejtsék a hatásukat, de egy speciális "slotra", a rúna slotra mennek. A rúnákat nem veszítheti el a karakter, nem lophatóak és nem átadhatóak. Egyszerre bármennyi rúnád lehet "KF-elve", de több egyforma rúna hatása nem adódik össze. A rúnák találkozáskor nem íródnak ki a karakter felszerelései között. |
Erő: | 25 (40) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 20 (25) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 16 (23) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 25 (32) | Életpont: | 481/481 | Jellem: | jó (61) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (29) | Varázspont: | 309/0 | Pénz: | 25285 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 50/31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | * 19 |
lőfegyverek: | * 20 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 8 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 37 (+2) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 1 | 11. taumaturgia: | 14 | 12. versengés: | 3 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. zene: | 2 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 6 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), tetemember (#123) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 53, 192. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 658, az összesen kapott pontszám: 115310. (összesen ölhető: 984 ) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | arany (#50) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | huhogó bibe (#332) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | nefil rúna (#2522) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | |
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|