60. forduló, 62. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 10. 12h:05'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,109] koordinátán.
Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Fekete Köpeny csomagja, a következőt találod benne: 5 gyógykenőcsöt. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Caramon küldte a következőt: 2 sáfrányport. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Caramon adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 szent kehelyt (benne 10 isteni könnycsepp). Salamon átadott neked a 1. napon 13 TU-t. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Boldfellow, a lovag csomagja, a következőt találod benne: 3 borkonyó bibét. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 sáfrányport.
Boldfellow, a lovag, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy uzbány nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 216.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy tolvajvér varázslat! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

d 56 5 eldobod az 56. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

hu 56 195 225 hulladék: 56 195 225
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

hu 236 667 hulladék: 236 667
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nektoraf faggyút. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ef 12 501 energia fejlesztése 12
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [84 pontot használtál fel, van még 122.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[98,110] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a sullár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy érző szívű dromedár közeledik. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,110] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy gátvakond közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mozgást észlelsz oldalról. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pordémon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a pordémon portestét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1001 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,110] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. A természetre itt még sok tennivaló vár! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén bal vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 92.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[96,109] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.


(Továbbmész...) [96,108] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Eladsz 1 obszidián függőt 10 aranyért.

(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 lajhár csontot 6 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " [34 pontot használtál fel, van még 58.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[97,106] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő táborát. Fekete a bőre. Chara-din hűséges követője. Egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított homokféreg. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,105] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Tűzhajú formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[20 pontot használtál fel, van még 38.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

ef 18 505 energia fejlesztése 18
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 4.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 25, 1.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Új KT tápot fejlesztett ki néhány agyas KT vezér! (ld. enc.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét.
Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. --&&--

TUDATI HÍREK
Mostantól lehetőség van tudati hírek közlésére a kasztroplanáris csatornákon. Ehhez a HIR <hírszám> <1. paraméter> <2. paraméter> parancsot kell kiadnod. Ennek hatására a KT vezetők által összeállított üzenet listáról a <hírszám> sorszámú hírt elküldöd tudati úton összes tudattársadnak. Ezek formaszövegek, pl. "#. hónap #. napján lesz legközelebb KT találkozó, a szokott helyen", a # jelek helyére a <1. paraméter> és <2. paraméter> behelyettesítésre kerül. Mivel ez az 1. hír, a 6. hó 15-én tartott KT találkozóról való kiértesítéshez a HIR 1 6 15 parancsot kell kiadnod. További információkat (hogy milyen üzenetek is vannak ezen a listán), a KT-d vezetőjétől kérhetsz. A parancsot mindenki használhatja, de a vezetőn kívül mindenkinek 1 TU-ba kerül.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia hittérítője vagy. Papi hited: 74. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 15 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 20 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 Életpont: 225/207 Jellem: jó (117) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 292/57 Pénz: 6187 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 30/13 Pszi pont: 6/6 EFejl: 7
Eddig összesen 366 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1914 TP-t kaptál. Jelenleg 109142 TP-d van. A következő szinthez még 10858 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, élőholt quwarg, Mély Grum. A 1. fordulódban 32000 arany került a bankszámládra. 34880 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 19/6 (+8%) lőfegyverek: 17/6 (+9%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/69 (+300%) 2. nyomkövetés: 12/66 (+16%) 3. mászás: 1/45
4. csapdakészítés: 5/44 (+11%) 5. csapdaészlelés: 4/64 (+300%) 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/50 8. felderítés: 6/81 9. teológia: 3/96 (+8%)
10. taumaturgia: 10/34 11. szerencsejáték: 1/2 12. szörnyismeret: 3/62 (+18%)
13. pszi: 1/59 14. vadászat: 1/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű!
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 2 lajhár csont (#236) 5 mákrózsa virág (#56)
7 mérgezett tüske (#23) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 obszidián függő (#195)
3 orgyilkos tőr (#225) 54 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
2 borkonyó bibe (#312) 10 kaja (#2) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(96,110) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, alpesi tehenek (#91)
(97,105) nekrofun (#173), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(97,106) egy elf nő
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(97,110) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, gátvakondok (#57), pordémon (#253)
(98,110) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, sullárok (#101), érző szívű dromedár (#753)

Üzenet küldése a karakternek