Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 3. 9h:05' EZ A 1150. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD 1151. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
v 443 | elmormolod a 443. varázslatot |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 50 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem bal vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 215 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP}
(Továbbmész...) [97,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 41 életpontot sebeztél. A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,49] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trappoló dinymák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a trappoló dinymák patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a troll ritualista nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 7 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-20 életpont)! A troll ritualista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [97,47] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Találsz egy asztrális vortexet. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az emberevő nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett földsárkány. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a földsárkány sziklatestét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a földsárkány farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 952 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [100,47] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy fémbontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 952 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY) Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak. |
KOBRAHARAPÁS Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra. |
SASHOROG A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet. |
PÖRÖLYCSAPÁS Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni. |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 16 (24) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (25) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 432/206 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 26 (36) | Varázspont: | 307/40 | Pénz: | 24469 arany | Kép. pont: | 10 |
Pszi pont: | 12/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 18 | dobófegyverek: | 14 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
100,47 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 4 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 21 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 4 |
13. harcművészetek: | 8 (+6) | 14. zene: | 8 | 15. szörnyismeret: | 6 |
16. pszi: | 2 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 2 | 20. főzés: | 5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
610 | arany (#50) | 5 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
7 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 5 | kazmár gyökér (#205) | |||
5 | móri gyümölcs (#116) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 6 | tinta (#101) | |||
4 | vasérc (#152) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|