60. forduló, 62. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 15. 12h:06'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,12] koordinátán.
Forkboy, amikor összefutottatok, adott neked 6 kaját és 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy alpesi tehén nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 206.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 161.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip puha testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip egyik csápját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 6 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 147.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[69,13] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Felfedeztél egy rát-fát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 2 trófea nyakláncot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve óriáserő. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. 3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. [30 pontot használtál fel, van még 107.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[68,13] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zoloboo testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 6 mérgezett tüskét. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy láplidérc áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc jobb vállát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a láplidérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 10 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a láplidérc testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a láplidérc fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 manifeszt.nyúlvány (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy sírlidérc.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a sírlidérc testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a sírlidérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 33 életpontot! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [67,13] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tigroszlán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a tigroszlán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy óriás csontváz volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [66,13] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gorombilla. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gorombilla testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 77.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[65,13] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő pókvadász nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pókvadász fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó ködös testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran hűséges követője. Egy griff nyakéket, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy láncinget, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vas fejpántot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy khór darázs trófea és egy orgyilkos trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Plizzenhop. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [64,13] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő khór darázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a khór darázs testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc jobb karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a láplidérc testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a láplidérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 5 életpontot vesztettél. A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt mágus volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [63,12] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy óriás sáska közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás sáska csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás sáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy acéldarázs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel iszonyatosan megcsapod az acéldarázs farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 47.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drasmólyom testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a drasmólyom testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 bőrsisakot. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 31.]

m 6 mozogsz nyugatra
[62,12] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 13.]

d 22 10 eldobod a 22. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

d 40 1 eldobod a 40. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kis vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

hu 714 106 103 hulladék: 714 106 103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

hu 677 657 16 hulladék: 677 657 16
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 6.]

ftv 40 120 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 120. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ftv 29 120 felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 120. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ba 120 nem támadod a 120. szörnyet
BA 120 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Új KT tápot fejlesztett ki néhány agyas KT vezér! (ld. enc.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSERŐ (53. VARÁZSLAT)
Végre megszerezted minden Tharr-pap álmát, a plusz sebzést adó varázslatot! Ennek a kellemes varázslatnak az elmormolása 24 VP-be kerül, és 5 TVP-be. Ettől kezdve egészen a következő forduló elejéig tart. Minden támadásodra kapsz +1 sebzést (tehát ha már háromszor támadsz a fegyvereddel, akkor körönként +3-at!). Ha tapasztaltabb leszel, akkor ez támadásonként +2-re ill. +3-ra is nőhet! A varázslat anyagi komponense egy sallank karom.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

GOROMBILLA (38. SZÖRNY)
Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra...

KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod.

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY)
Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz.

TUDATI HÍREK
Mostantól lehetőség van tudati hírek közlésére a kasztroplanáris csatornákon. Ehhez a HIR <hírszám> <1. paraméter> <2. paraméter> parancsot kell kiadnod. Ennek hatására a KT vezetők által összeállított üzenet listáról a <hírszám> sorszámú hírt elküldöd tudati úton összes tudattársadnak. Ezek formaszövegek, pl. "#. hónap #. napján lesz legközelebb KT találkozó, a szokott helyen", a # jelek helyére a <1. paraméter> és <2. paraméter> behelyettesítésre kerül. Mivel ez az 1. hír, a 6. hó 15-én tartott KT találkozóról való kiértesítéshez a HIR 1 6 15 parancsot kell kiadnod. További információkat (hogy milyen üzenetek is vannak ezen a listán), a KT-d vezetőjétől kérhetsz. A parancsot mindenki használhatja, de a vezetőn kívül mindenkinek 1 TU-ba kerül.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 18 (21) Szint: 14 Merészség: 3/1 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 180/164 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 120/84 Pénz: 104 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/8
Eddig összesen 478 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 736 TP-t kaptál. Jelenleg 50 503 TP-d van. A következő szinthez még 24 497 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, láplidérc, karmos tankány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/20 (+18%) szúrófegyverek: 12/8 (+32%) vágófegyverek: 1/22
ütőfegyverek: 4/8 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 12/71 (+52%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << szöges bunkó (#8) (200%) << obszidián penge (#2082) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
62,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/11 (+90%) 2. nyomkövetés: 18/16 (+61%) 3. mászás: 3/48 (+23%)
4. csapdakészítés: 7/10 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/65 6. gyógyítás: 12/19
7. titkosírás: 1/77 8. felderítés: 2/3 9. szörnyidomítás: 1/70
10. teológia: 2/51 (+3%) 11. taumaturgia: 7/68 12. harcművészetek: 13/15
13. szörnyismeret: 5/10 (+20%) 14. zárnyitás: 1/94 15. vadászat: 4/29 (+44%)
16. bányászat: 10/87 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
félelem-járó (#56), manifesztátor (#124), vízionár (#66), élőholt mágus (#175), óriás csontváz (#176), ragyás burástya (#111), süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> bibircsók-óriás (#120)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 33, 34, 35, 36, 41, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 221 TU szükséges.)

Összsúly: 63.99 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kis vaskulcs (#40) 2 trófea nyaklánc (#196) 10 tüske (#22)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 3 bomló esszencia (#2367) 1 bőrsisak (#57)
1 darázsszárny (#652) 2 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
5 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 mérgezett tüske (#23)
3 rézdarab (#70) 6 sünmedve tüske (#14) 3 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 7 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
11
12
13
14
(62,12) a 41. labirintus bejárata, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(63,12) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, óriás sáskák (#27), acéldarázs (#140), drasmólyom (#60)
(64,13) egy ismeretlen isten rúnaköve, khór darázs (#348), láplidérc (#352)
(65,13) pókvadász (#59), szintszívó (#96), Plizzenhop (1692. kalandozó)
(66,13) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), gorombilla (#38)
(67,13) tigroszlán (#43), oltár
(68,13) zoloboo (#77), láplidérc (#352), sírlidérc (#172), egy ismeretlen isten rúnaköve
(69,13) karmos tankány (#137), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 42. jellempróba, Tharr oltár
(70,12) topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek