Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. júl. 23. 9h:39' EZ A 125. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 126. játékheted kezdete: júl. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 2 |
ba 50 | nem támadod az 50. szörnyet |
fog 82 219 | elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [69,67] Továbbra is dombság. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőevő közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kőevő kőtestét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kőevő bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőevő egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [69,68] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
v 6 2 9 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [71,70] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. Elrakja a kért tárgyakat. [280 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 smaragd védőgyűrű. (ld. enc.)] Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 66.]
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [73,70] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gonyolék egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hegyi rák került az utadba. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a hegyi rák jobb középső lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a hegyi rák testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hegyi rák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY) Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod. |
HEGYI RÁK (61. SZÖRNY) A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY) Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 18 (25) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 10 (11) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 245/245 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (14) | Varázspont: | 137/69 | Pénz: | 129 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 20/0 | Pszi pont: | 6/4 | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7/66 (+24%) | vágófegyverek: | 1/91 | ütőfegyverek: | 14/6 (+8%) |
dobófegyverek: | 11/36 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (60%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,70 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/57 | 2. nyomkövetés: | 14/42 (+17%) | 3. mászás: | 3/33 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 7/12 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/94 | 6. gyógyítás: | 8/4 |
7. titkosírás: | 1/33 | 8. felderítés: | 1/26 | 9. szörnyidomítás: | 1/49 |
10. teológia: | 6/86 (+20%) | 11. taumaturgia: | 9/6 (+6%) | 12. versengés: | 1/52 |
13. zene: | 3/59 (+22%) | 14. szörnyismeret: | 4/72 (+20%) | 15. pszi: | 1/34 |
16. zárnyitás: | 6/13 | 17. vadászat: | 5/24 | 18. bányászat: | 22/91 (+94%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 586 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 3 | spiritusz (#170) | |||
6 | tinta (#101) | 2 | vasérc (#152) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) |
csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | mérges nyukmár (#95) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | Lord Kovács József (#129) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
udvari mágus (#142) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) | autentikus vámpír (#154) |
nukleáris cickány (#155) | halálosztó kain (#168) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) |
pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) | troll ritualista (#365) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) | Pszinapszis (#974) | Quirov (#975) | Métely (#7000) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) | ||||
csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | ||||
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu iszák (#25) | ||||
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | ||||
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | ||||
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | királygyík bőr (#44) | ||||
kis bőrpajzs (#45) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | ||||
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ||||
ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | ||||
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | ||||
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | ||||
mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | ||||
bronzsisak (#88) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | ||||
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | ||||
tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | nyílvessző (#108) | ||||
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ||||
ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | ||||
rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ||||
ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | ||||
koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | ||||
hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | ||||
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | ||||
kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | vasvért (#164) | ||||
mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | ||||
spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | ||||
vashegyű nyíl (#176) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vaskulcs (#183) | ||||
nagy bronzkulcs (#185) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) | ||||
obszidián függő (#195) | trófea nyaklánc (#196) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | ||||
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) | ||||
manifeszt.nyúlvány (#214) | fedett verem (#219) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | ||||
lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tüskecsapda (#242) | pszi kő (#248) | ||||
sárga erőöv (#276) | rejtőköpeny (#277) | umbatari karkötő (#278) | bíbor erőöv (#291) | ezüst papi karkötő (#308) | ||||
arany papi karkötő (#309) | varkaudar csizma (#317) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | rézgolyó (#343) | ||||
phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | ||||
zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | ||||
törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | arany pikkelyvért (#456) | barátság szent tüze (#484) | sárkánytanya (#492) | ||||
Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | darázsfarok (#654) | aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | ||||
szulfagor agyar (#677) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | ||||
művészi porolit (#720) | sáfránykő (#979) | örökkéval.gyémántja (#1065) | varkaudar csont (#1113) | malom (#1204) | ||||
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | méregfog (#1553) | ||||
Métely páncélja (#1562) | vérvörös rózsa (#1622) | elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | Brod buzogánya (#1735) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |