Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 29. 15h:07' EZ A 586. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 587. játékheted kezdete: máj. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2865 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 710. tárgyat az 1562. tárggyal az 1578. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
ek 7 13 6 | t. energia kisütése: 7 13 6 |
ek 40 8 | t. energia kisütése: 40 8 |
kb 313 20 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (20 darabot) |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
kf 160 229 247 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat a 229. tárggyal a 247. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Micsoda gyávaság! (-1 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Jutalmad nem marad el (+12 varázspont). 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Kiváló munka volt (+12 varázspont). 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Kiváló munka volt (+11 varázspont). 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
609 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem bal vállát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+6 varázspont.) 1286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1403 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
m 1 | mozogsz északkeletre |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az arató csattanat fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 971 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 971 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [150,103] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 110.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
szk 85 | keresed a 85. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal a 690. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 39 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
![]() Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
![]() Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
![]() AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
![]() Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 27 (40) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 27 (29) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 16 (18) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 250/231 | Jellem: | semleges (-11) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 (20) | Varázspont: | 404/89 | Pénz: | 6122 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 34/7 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/8 (+41%) | szúrófegyverek: | 22/38 (+14%) | vágófegyverek: | 2/77 |
ütőfegyverek: | 2/59 | lőfegyverek: | 7/43 (+6%) | dobófegyverek: | 19/11 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/9 | 2. nyomkövetés: | 17/82 | 3. csapdakészítés: | 6/5 (+7%) |
4. csapdaészlelés: | 1/59 | 5. gyógyítás: | 4/88 | 6. felderítés: | 8/64 |
7. teológia: | 14/57 (+25%) | 8. taumaturgia: | 23/28 | 9. versengés: | 3/55 (+8%) |
10. szörnyismeret: | 3/86 | 11. vadászat: | 2/15 | 12. bányászat: | 7/47 (+16%) |
13. úszás: | 8/14 (-88%) | 14. főzés: | 3/68 (+20%) | 15. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar hadúr (#270), szintszívó lények (#9097), kvazár kovács (#167) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
nektoraf (#355), varkaudar íjász (#687), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
420 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | sallank karom (#128) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 13 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | |||
4 | ugh méreg (#166) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
trollfa (#80) | kaszabolósáska (#83) | gyilkos sallank (#85) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | vadász varkaudar (#108) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | miksziszi húsgólem (#126) | varkaudar mágus (#128) | Lord Kovács József (#129) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | arató csattanat (#144) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) |
fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | tüskés harci gromak (#156) |
nómenklatúra (#158) | tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kvazár kovács (#167) |
orgoró (#170) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) |
csontváz lord (#177) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) |
varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | vércápa (#193) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) |
élőholt sullár (#216) | pszi elementál (#221) | varkaudar hadúr (#270) | manaelementál (#290) | szürke rinocérosz (#346) |
varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) |
ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) |
smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) |
varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | csodabogár (#755) | bandita (#758) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) |
árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) |
bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) |
rákpajzs (#98) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | göcsörtös bunkó (#123) | bronzpenge (#126) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) |
ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) |
szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) |
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) |
márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) |
ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) |
nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) |
aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) | trófea nyaklánc (#196) |
gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | fedett verem (#219) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) |
orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | tankány karom (#237) |
pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | tüskecsapda (#242) | kvazár (#244) | nagy aranykulcs (#246) |
fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | nekrofun medál (#253) | templom (#256) |
ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | fülemüle agyar (#267) | gromak bőr (#268) | szürke bőrkesztyű (#271) |
aranytű (#272) | ametiszt medál (#275) | sárga erőöv (#276) | Mágikus Koponya (#279) | Tharr Keresztje (#287) |
bíbor erőöv (#291) | varkaudar páncél (#294) | elit csatavért (#295) | varázskő (#305) | réz papi karkötő (#307) |
arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | gyógykenőcs (#313) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) |
ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | shinai gömb (#348) |
mithril (#352) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) |
kristálypalota (#401) | vérvörös köpeny (#412) | aranypikkely (#415) | fpi formázó minta (#419) | szent liget (#439) |
barátság szent tüze (#484) | sárkánytanya (#492) | kihívás tornya (#502) | varkaudar szablya (#516) | Chara-din monolitja (#534) |
főnixtoll (#563) | biami kvazárlándzsa (#568) | kulcskarika (#648) | darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) |
darázsfarok (#654) | aurach fog (#657) | elkarog szőr (#665) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
tűzfény (#686) | ryuku karvédő (#687) | ryuku sisak (#688) | ryuku mellvért (#689) | ryuku kesztyű (#690) |
ryuku nadrág (#691) | ryuku csizma (#692) | ryuku köpeny (#693) | Ezüstmágus kürt (#697) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | yeti mokasszin (#710) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | rothasztó talizmán (#815) |
hatalom fülbevalója (#817) | cetbőr válltömés (#1091) | varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) | kis ónixkulcs (#1110) |
varkaudar csont (#1113) | varkaudar pálinka (#1137) | Khór maszkja (#1138) | sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) |
hűségérme (#1141) | ryuku kalózkendő (#1157) | ryuku vadászing (#1158) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
vark. pecsétgyűrű (#1171) | malom (#1204) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
csodabazár (#1404) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | varkaudar szimbólum (#1528) | quwarg teleportgömb (#1534) |
térhajlító kavics (#1539) | méregfog (#1553) | hősiesítő medál (#1558) | Métely páncélja (#1562) | bozontfonat (#1563) |
grifftoll kesztyű (#1578) | griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | aranyozott klipsz (#1623) |
kisebb teleportkő (#1633) | vérpettyes gyűrű (#1659) | krónika (#1725) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TKB beállítás beállítás - többszemélyes kaland beállítása TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |