Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 10. 9h:47' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
d 56 8 | eldobod az 56. tárgyat (8 darabot) |
ef 12 501 | energia fejlesztése 12 |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [97,110] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,110] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Mindenből a halál lehellete árad. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén bal vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [96,108] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
(Továbbmész...) [97,107] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
kb 181 1069 999 | kiveszel a bankból a 181. tárgyat (1069 darabot) |
ea 181 2 | eladod a 181. tárgyat 2 |
ea 1069 5 | eladod az 1069. tárgyat 5 |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [98,109] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán bal vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 497 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ef 18 501 | energia fejlesztése 18 |
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY) Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges. |
SZENT KEHELY (257. TÁRGY) A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni. |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 11 (16) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 224/223 | Jellem: | jó (117) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 292/35 | Pénz: | 6144 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 30/12 | Pszi pont: | 6/3 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 18/98 (+10%) | lőfegyverek: | 16/97 (+9%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/69 | 2. nyomkövetés: | 12/50 (+20%) | 3. mászás: | 1/45 |
4. csapdakészítés: | 5/33 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 1/64 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/50 | 8. felderítés: | 6/81 (-2000%) | 9. teológia: | 3/88 (+8%) |
10. taumaturgia: | 10/34 | 11. szerencsejáték: | 1/2 | 12. szörnyismeret: | 3/44 (+18%) |
13. pszi: | 1/59 | 14. vadászat: | 1/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű! |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 12 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | mákrózsa virág (#56) | 9 | mérgezett tüske (#23) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
85 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | sullár hólyag (#168) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) | homokvarány (#16) |
bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) | woor-antilop (#31) | gorombilla (#38) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | bo-skorpió (#54) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) |
varkaudar (#64) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) |
vérfürdető magszim (#148) | nukleáris cickány (#155) | hadroszaurusz (#162) | vark. nekromanta (#173) | karmazsin huhogó (#185) |
szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | quwarg harcos (#201) |
élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | pordémon (#253) |
manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) |
északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) |
dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku légiós (#361) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) |
varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) | érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) |
alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | burástya királynő (#759) | ryuku futárbérenc (#765) | Shandul (#959) |
Nehéz Norbi (#7119) | Féktelen Fantom (#7120) | Ököl (#7121) | Mély Grum (#7122) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | antilopbőr (#48) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) |
rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
olvasztókemence (#86) | bronzpajzs (#89) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) |
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | nyílvessző (#108) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | nap szimbólum (#141) |
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | szvó-ektoplazma (#151) | pirkit (#153) |
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) |
kis vaspajzs (#159) | nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) |
szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vaskulcs (#183) |
mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | obszidián függő (#195) | gyíkfű csomó (#200) |
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) |
lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) |
tüskecsapda (#242) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) |
templom (#256) | szent kehely (#257) | isteni könnycsepp (#260) | kvazár sisak (#266) | fülemüle agyar (#267) |
aranytű (#272) | bíbor erőöv (#291) | cru formázó minta (#300) | galachmit (#310) | gyógykenőcs (#313) |
varkaudar csizma (#317) | huhogó bibe (#332) | királyi korona (#338) | rézgolyó (#343) | tolmokov-koktél (#351) |
phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | moa gyémánt (#385) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | Hősök csarnoka (#496) | Arénagödör (#497) | Chara-din monolitja (#534) |
főnixtoll (#563) | kulcskarika (#648) | aurach fog (#657) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) |
rakolits por (#669) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfagor agyar (#677) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) |
manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | művészi porolit (#720) | rozmárfog (#1069) |
csodák kútja (#1096) | varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) | kis ónixkulcs (#1110) | varkaudar csont (#1113) |
párducbőr pénztárca (#1118) | moa varázsdoboz (#1133) | Khór maszkja (#1138) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | vark. pecsétgyűrű (#1171) | malom (#1204) | régészeti lelőhely (#1208) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | cirkuszi pergamen (#1233) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) |
Halatir kalapja (#1262) | vadászkés (#1264) | Sheran cserepe (#1271) | csodabazár (#1404) | sejtfiatalító (#1408) |
esélynövelő (#1409) | Mallon botja (#1526) | varkaudar szimbólum (#1528) | térhajlító kavics (#1539) | tündöklő szobor (#1587) |
Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) | Aritma ostora (#1605) | koboldkorona (#1629) | kisebb teleportkő (#1633) |
ork kunyhó (#1683) | szerencsekocka (#1693) | boszorkánykendő (#1697) | ork sör (#1701) | krónika (#1725) |
koponya gyűrű (#1733) | harci maszk (#1739) | manakút (#1774) | Khór szobra (#1824) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |