5. forduló, 7. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 24. 12h:26'
EZ A 6. FORDULÓD
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,12] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

t 17 támadod a 17. szörnyet
FT 17 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bolhakutya! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolhakutya testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


vi 3 3 30 viselkedésed: 3 3 30
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy királygyík. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a királygyík fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 127.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 117.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 107.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy homokvarány. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rontasz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 97.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy homokvarány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rontasz. Obszidián pengével végigmetszed a homokvarány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 87.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 77.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy homokvarány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rontasz. Obszidián pengével alaposan megvágod a homokvarány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A homokvarány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 67.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 57.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 47.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homokvarány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a homokvarány bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy homokvarány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével kilukasztod a homokvarány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 27.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy bakkura. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a bakkura testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a bakkura csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 17.]
Iszol a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) A világ dolgairól, a magányról, az élet nyomorúságairól ábrándozol, amikor hirtelen egy ötleted támad. Mennyivel szebb lenne az élet, ha találnál egy csinos leányt, aki együtt kalandozna veled, kimosná a patakban a szakadt tatubőröket, megfőzné az elejtett lila brekkeket, és... hát igen, a dolognak lenne néhány más előnye is. [Mostantól használhatod a feltételes udvarlás (FU) parancsot. Paraméterként megadhatsz egy kalandozót, kevésbé válogatósak akár egy fajt is. Ha legközelebb valamelyik, a feltételben megadott, ellentétes nemű kalandozóval találkozol, megpróbálod meghódítani a szívét azzal, hogy mákrózsa virágot ajándékozol neki (ha van nálad - ha nincs, akkor csak kedves szavakat suttogsz a fülébe). Ha szerelmed viszonzásra talál, akkor, ha a bőrök mosására vagy a brekkfőzésre nem is, egyéb közös programra valószínűleg rá tudod bírni szíved választottját. Egyszerre persze több FU parancs is érvényben lehet, ahogy az ellentétes neműeknél is - a párválasztást megkönnyítendő. Az udvarlással már eleve csak akkor próbálkozol, ha kölcsönösen barátságosak vagytok egymással szemben. Az FU parancs egyben automatikusan BA parancs is ha egy konkrét kalandozóra (nem pedig fajra) van kiadva. Az FU parancsot ugyanúgy kell törölni, mint az FT/FL parancsot. A sikeres udvarlás, és az esetleges ezzel járó egyéb következmények 5 TVP-be kerülnek, tehát az FU parancs csak akkor lép működésbe, ha van még ennyi TVP-d. Sikeres udvarlás esetén mindkét játékos FU parancsa is törlődik egyben.] (Ezt a parancsot az ingyenes játékban még nem használhatod.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 137 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAKKURA (52. SZÖRNY)
Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver.

BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Ez a 6. fordulód.

Erő: 12 Szint: 4 Merészség: 3/3 Magasság: 107 cm
IQ: 12 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 12 Életpont: 77/26 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 40 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 82 TP-t kaptál. Jelenleg 338 TP-d van. A következő szinthez még 162 TP szükséges. Trófeád: gitonga.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 5 (+1)

15,22 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 118 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 2
4. gyógyítás: 2 5. vadászat: 1

Összsúly: 14.19 kg Megterheltség: 41%
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 1 királygyík bőr (#44)
10 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16
11
12
13
(15,12) bolhakutyák (#17), királygyík (#26), homokvarány (#16), bakkura (#52)

Üzenet küldése a karakternek