Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. márc. 11. 8h:32' EZ A 6. FORDULÓD Ez a forduló ingyenes (Visszakaptad a 0. forduló árát) |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal megütöd a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tazunkaróka kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal megcsapod a tazunkaróka bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tazunkaróka kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [19,2] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy vadász tatu. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vadász tatu néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. Magadhoz veszel egy tekintélyes vadász tatu trófeát. 6 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [18,3] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy királygyík közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a királygyík jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a királygyík bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A királygyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak vadász tatu trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes királygyík trófeát. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
se 7 | segítesz: 7 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a grákó denevér testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 18 | elkészíted a 18. tárgyat |
kf 18 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat |
gyk 18 1 | gyakorolsz a 18. tárggyal 1 pontért |
f 4 17 | kísérletezel a 4. tárggyal a 17. tárggyal |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a rambó bogár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [16,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás patkány. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az óriás patkány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd az óriás patkány bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal kegyetlenül megütöd az óriás patkány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
go 5 | gonoszkodsz: 5 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY) A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted! |
KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY) Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak. |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY) Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a legtöbb szörny. |
ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY) Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat. |
Erő: | 10 | Szint: | 3 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 73/26 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 4 (+1) | lőfegyverek: | 1 (+1) |
16,33 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 20 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 3 |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): többek közt 56. tárgyat kell leadnod. |
Összsúly: 13.74 kg | Megterheltség: 45% |
Még 156 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | parittya (#18) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vizestömlő (#3) |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |
0 | |
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|