5. forduló, 7. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 8. 9h:07'
EZ A 1141. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD
1142. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy vörös, rövid hajú, zöld szemű gnóm férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran elsőáldozója. Egy bakkura csizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudarölő éremet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy vörös rakolits trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy nektoraf. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jasin Nathal. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+3 pszi pont.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 138.]

m 6 mozogsz nyugatra
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy útonálló volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 128.]

be 698 6 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy dobófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik a tanulás! Beállsz az egyik harcospap mester irányítása alatt gyakorlatozók közé. Kitartóan végzed a gyakorlatokat, lesed a mester és a társaid mozdulatait, s néha abban a megtiszteltetésben van részed, hogy a mester személyesen javítja ki hibáid. Kemény és hosszú tanulásban van részed, de egyre inkább úgy érzed, hogy már egész jól megy minden, amit most tanultál. (+1 dobófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 10 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 mozogsz északra
[74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy útonálló. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 68.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 63.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[75,57] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy spagulár. {max. életpontja: 14-19.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a spagulár farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 kaját. Kimetszel magadnak egy megfelelő spagulár trófeát. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 26 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,57] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo-skorpió. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bo-skorpió testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bo-skorpió testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges spagulár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes bo-skorpió trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csontlepke. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner bo-skorpió trófeát, és kinyersz egy alkalmas csontlepke trófeát. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 48.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

m 4 6 5 mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra
[77,58] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy spagulár került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a spagulár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A spagulár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [76,58] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,59] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy nyuhaj karbin közeledik feléd! {max. életpontja: 43-48.} Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy móleon. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a móleon testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a móleon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 fémrudat. Elhajítod a vacak csontlepke trófeát, és diadalmasan beszerzel egy móleon trófeát. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 13.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 10.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +1 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 139 pontot. A következő körben tehát 149 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 6. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 4 Merészség: 5/5 Magasság: 115 cm
IQ: 9 (15) Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 9 (15) Védekezés: 22 Menekülés: 50 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 (23) Életpont: 231/227 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 10 (18) Varázspont: 168/3 Pénz: 9641 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 11 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 253 TP-t kaptál. Jelenleg 365 TP-d van. A következő szinthez még 135 TP szükséges. Trófeád: móleon.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 6 dobófegyverek: 2 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
75,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2 (+1)
4. csapdakészítés: 2 (+1) 5. gyógyítás: 1 6. taumaturgia: 1
7. pszi: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

Összsúly: 61.77 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
60 arany (#50) 3 kaktusztüske (#114) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 1 fémrúd (#104) 1 kaja (#2)
2 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78
56
57
58
59
60
(74,58) útonálló (#130), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130)
(75,57) spagulár (#82), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(75,59) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), móleon (#68)
(76,57) bo-skorpió (#54), oltár, 32. jellempróba
(76,58) vaskohó (#155), oltár
(77,57) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, csontlepke (#746)
(77,58) vaskohó (#155), 47. jellempróba, oltár, spagulár (#82)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.06.08 09:04 Változások a számládon! 200 zsetont átutaltak a(z) 7087. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek