Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 2. 11h:37' EZ A 598. JÁTÉKHETED, 596. FORDULÓD 599. játékheted kezdete: máj. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 57 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Fürge Maidena orra hegyét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (70 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a Fürge Maidena jobb oldalát. (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Karmával néhányszor a Fürge Maidena megcsapja a fejedet. (4 támadástól 412 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +83 ÉP.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. {HD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a Fürge Maidena muris pocakját. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 441 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +89 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 66 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Fürge Maidena bal oldalát. (5 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 359 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +72 ÉP.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal kissé megkarcolod a Fürge Maidena testét. Kritikus ütés! (1 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 404 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +81 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 66 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kyorg köpeny. 39477 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3122, sebződés: 2031, gyógyulás: 669, összesen: -1362 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kyorg szolgasárkány fejét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (75 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 167 életpontot sebeztél. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1981, sebződés: 477, gyógyulás: 172, összesen: -305 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kf 904 1373 1050 | kézbeveszed/felveszed a 904. tárgyat az 1373. tárggyal az 1050. tárgyat |
vv 319 178 247 | elmormolod a 319. varázslatot a 178. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 19 161 147 | elmormolod a 19. varázslatot a 161. varázslatot a 147. varázslatot |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (9 támadással 1422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+285 életerő). Transzformálsz! (+142 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 1411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+283 életerő). Transzformálsz! (+141 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 1418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+284 életerő). Transzformálsz! (+141 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A manaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5162, sebződés: 12, gyógyulás: 1043, összesen: +1031 ÉP}
h 697 4500 | használod a 697. tárgyat |
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 2699 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 403 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
28062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2699, sebződés: 403, gyógyulás: 4, összesen: -399 ÉP}
Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala jobb karját. (9 támadással 1395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+280 életerő). Transzformálsz! (+139 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala bordás testét. Kritikus ütés! (3 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29146 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2708, sebződés: 357, gyógyulás: 441, összesen: +84 ÉP}
(Továbbmész...) [292,51] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bosszúálló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet bal oldalát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet testét. Kritikus ütés! (3 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Ököllel csak érinted a ro'galhal kísértet szellemtestét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1814, sebződés: 174, gyógyulás: 148, összesen: -26 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 686 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-51 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kristálynyálka masszatestét. (9 támadással 1432 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a kristálynyálka ragadós kötőizmait. Kritikus ütés! (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 45 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a kristálynyálka masszatestét. (4 támadással 606 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a kristálynyálka testét. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-56 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-91 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31756 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3671, sebződés: 774, gyógyulás: 109, összesen: -665 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó borzalom jobb oldalát. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó borzalom testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+273 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a rothadó borzalom testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A rothadó borzalom belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Siralmas támadást intéz farkával a rothadó borzalom, épp csak megsuhint. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Összetipor lábával. 106 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32299 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2865, sebződés: 363, gyógyulás: 372, összesen: +9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fájdalomtükör vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fertőzött dr.lárva fejét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) A lény őstüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (105 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (9 támadással 1340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+269 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a fertőzött dr.lárva testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A fertőzött dr.lárva néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-49 életerő.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 60 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-37 életerő.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a fertőzött dr.lárva fejét. (4 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel súrolod a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmával néhányszor a fertőzött dr.lárva megcsapja a fejedet. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +51 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-50 életerő.) A fertőzött dr.lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 58 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-41 életerő.)
A fertőzött dr.lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 43040 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3872, sebződés: 971, gyógyulás: 642, összesen: -329 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy árnyak segítsége varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy isteni átok varázslatot. Ellenfeled -21 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról őstűz varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [291,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy eszement trappoló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kiszáradás varázslatot dobsz ellenfeledre. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor jobb vállát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor nyakát. (2 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ököllel meghorzsolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 14379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1640, sebződés: 46, gyógyulás: 88, összesen: +42 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1372 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus bal karját. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus testét. (9 támadással 663 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a ködmágus testét. Kritikus ütés! (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi hatás! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megpöccinted a ködmágus testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a ködmágus fekete csuháját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A ködmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30915 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2527, sebződés: 304, gyógyulás: 65, összesen: -239 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rothadó borzalom jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó borzalom jobb oldalát. (9 támadással 1322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+265 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a rothadó borzalom testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rothadó borzalom mancsával oldalba lök. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A rothadó borzalom fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Rosszullét fog el. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Félrehajolsz, de a rothadó borzalom karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Összetipor lábával. 107 életpontot vesztettél. A rothadó borzalom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32299 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2808, sebződés: 379, gyógyulás: 355, összesen: -24 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fájdalomtükör varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnytündér csontváz bal karját. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (172 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod az árnytündér csontváz fejét. Kritikus ütés! (9 támadással 862 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod az árnytündér csontváz bőrcsimbókos testét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 404 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +81 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-80 életerő.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod az árnytündér csontváz fejét. Kritikus ütés! (9 támadással 840 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted az árnytündér csontváz jobb karját. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 386 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +78 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-77 életerő.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod az árnytündér csontváz jobb oldalát. Kritikus ütés! (9 támadással 823 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod az árnytündér csontváz fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Az árnytündér csontváz megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 417 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +84 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-83 életerő.) Véres nyál csordul ki az árnytündér csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trakuun napkorong. 40728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3585, sebződés: 1419, gyógyulás: 251, összesen: -1168 ÉP}
v 198 289 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[289,31] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kreommat-liliomot. Felfedeztél egy gerdraban fát.
kb 1241 1152 2 | kiveszel a bankból az 1241. tárgyat (1152 darabot) |
ep 1244 200 | építed az 1244. tárgyat 200 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 915 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi eredménye! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati átokmanó jobb oldalát. Kritikus ütés! (9 támadással 1190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a groxmati átokmanó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). A groxmati átokmanó meglök egy kicsit. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
29393 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2821, sebződés: 311, gyógyulás: 447, összesen: +136 ÉP}
ep 1244 200 | építed az 1244. tárgyat 200 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati átokmanó testét. (9 támadással 1181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a groxmati átokmanó bal karját. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati átokmanó áttetsző bőrét. (9 támadással 1179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+236 életerő). Ököllel csak érinted a groxmati átokmanó testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Nyelvével a groxmati átokmanó eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
29393 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2766, sebződés: 630, gyógyulás: 679, összesen: +49 ÉP}
ep 1244 200 | építed az 1244. tárgyat 92 pontért |
bb 1241 1152 965 | beraksz a bankba az 1241. tárgyat (1152 darabot) |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
vv 79 167 324 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 324. varázslatot |
h 1268 786 | használod az 1268. tárgyat |
im 0 5 | imádkozol |
szk 568 274 493 | keresed az 568. szörnyet a 274. szörnyet a 493. szörnyet |
kf 1158 821 1695 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal az 1695. tárgyat |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 220 |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 86 (114) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 85 (107) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 84 (101) | Védekezés: | 134 (136) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 83 (100) | Életpont: | 2228/2455 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -4 |
Szerencse: | 93 (123) | Varázspont: | 4780/2869 | Pénz: | 4745 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 83/82 | Pszi pont: | 627/825 | Halhatatlanság: | 24 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 59/34 (+8%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 32/89 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 40/35 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/55 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 141/71 (+9%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 39/74 | 5. hajózás: | 15/13 (+211%) | 6. csapdakészítés: | 37/48 |
7. csapdaészlelés: | 27/22 | 8. gyógyítás: | 90/78 | 9. titkosírás: | 22/83 |
10. felderítés: | 35/10 (+8%) | 11. szörnyidomítás: | 13/67 | 12. teológia: | 272/25 (+110%) |
13. taumaturgia: | 204/82 (+8%) | 14. szerencsejáték: | 10/58 | 15. versengés: | 27/77 |
16. harcművészetek: | 61/6 | 17. zene: | 14/64 | 18. szörnyismeret: | 53/36 (+52%) |
19. pszi: | 59/83 (+1%) | 20. zárnyitás: | 10/66 | 21. vadászat: | 28/77 |
22. vitalitás: | 10/74 | 23. bányászat: | 38/80 | 24. úszás: | 10/99 |
25. ősteológia: | 20/41 (+55%) | 26. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 120 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 3(4) |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 4(6) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 99 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628), Sheran hívők (#995), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Iván Nitró (#3804), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) |
isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +80 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 270 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (133,10,1) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | isteni bölcsesség (#319) |
tárgyvédelem (#178) | elme dominanciája (#247) | varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), kiszáradás (#268), fehérál.roncsolása (#248) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Sheran hívők (#995) | isteni átok (#307) | >> | Sheran hívők (#995) | |
istenítélet (#284) | >> | 54. szintű lényekre | isteni átok (#307) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | 49. szintű lényekre | árnyak segítsége (#270) | >> | Sheran hívők (#995) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Az igazi relikviákért sokat kell küzdeni. Persze ez a papjaimnak nem lehet akadály. A ritkaság, melyet legközelebb fel kell áldoznod oltáramnál, egy keselyűkarom, méghozzá a legendás Buqqe karma! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | éjkristály (#958) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 14 | nothar bogyó (#923) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tükör (#43) | |||
2 | tüske (#22) | 10 | ugh méreg (#166) | 10 | vas dobónyíl (#189) | |||
10 | víz (#27) | 1 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
199 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
4 | fiatalság itala (#473) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kyorg köpeny (#741) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | optiri agysisak (#315) | 1 | trakuun napkorong (#769) | 4 | varázskő (#305) |