Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 11. 15h:09' EZ A 595. JÁTÉKHETED, 592. FORDULÓD 596. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kb 209 1153 2 | kiveszel a bankból a 209. tárgyat (1153 darabot) |
hh 305 305 1153 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1153. tárgyat |
vi 10 6 30 | viselkedésed: 10 6 30 |
vv 319 217 247 | elmormolod a 319. varázslatot a 217. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 19 178 147 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 147. varázslatot |
ftv 271 666 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot a 666. szörnyet |
ftv 271 631 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot a 631. szörnyet |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
fno 6 1 | fejl. pont elköltés 6 1 |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 1421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+285 életerő). Transzformálsz! (+142 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (9 támadással 1420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+142 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (9 támadással 1409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+140 varázspont.) Ököllel csak érinted a manaelementál testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5095, sebződés: 8, gyógyulás: 457, összesen: +449 ÉP}
kf 1374 | kézbeveszed/felveszed az 1374. tárgyat |
kb 958 5 | kiveszel a bankból a 958. tárgyat (5 darabot) |
v 96 185 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,58] Lakott területre érkeztél.
t 5175 | támadod az 5175. kalandozót |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
h 697 4000 | használod a 697. tárgyat |
kf 1051 | kézbeveszed/felveszed az 1051. tárgyat |
be 717 | bemész a 717. épületbe |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [292,52] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy kardszárnyú pocok vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész tutajt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 32 pontot kell rákölteni.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebzett pszionikus entitás közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 1991 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! A pszionikus entitás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
14028 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [292,51] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Beljebb feketére szenesedett hullák tarkítják a megolvadt homoktenger világos felszínét. Lehajolsz, hogy megvizsgálhass egy kisebb kupacot. Undorodva látod, hogy egy mammutóriás holtteste az. Egy gothag döglidérc jön feléd.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 337 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc jobb lábát. (9 támadással 1077 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a gothag döglidérc jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 17891 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1857, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek áttetsző testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezeréves lélek testét. (9 támadással 819 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az ezeréves lélek testét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd az ezeréves lélek testét. (4 támadással 479 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-87 életerő). Az ezeréves lélek szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2617, sebződés: 457, gyógyulás: 87, összesen: -370 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 675 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezeréves lélek áttetsző testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1100 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd az ezeréves lélek testét. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 101 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +45 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-93 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2690, sebződés: 416, gyógyulás: 57, összesen: -359 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fájdalomtükör varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálos érintés. 10275 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
41574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10275, sebződés: 43, gyógyulás: 12, összesen: -31 ÉP}
m 6 8 1 | mozogsz nyugatra, északra, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs fejét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (4 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a szellemdarázs fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14478 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1757, sebződés: 172, gyógyulás: 190, összesen: +18 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés besül. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó borzalom testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó borzalom testét. (9 támadással 1464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+293 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a rothadó borzalom kuszaságát. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rothadó borzalom, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 120 életpontot vesztettél. A rothadó borzalom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32299 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2877, sebződés: 378, gyógyulás: 430, összesen: +52 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a ködmágus átlátszó alakját. (9 támadással 719 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a ködmágus átlátszó alakját. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi hatás! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a ködmágus fekete csuháját. (9 támadással 713 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ködmágus testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a ködmágus jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30915 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2543, sebződés: 433, gyógyulás: 100, összesen: -333 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a végzetes szójer testét. Kritikus ütés! (6 támadással 444 életpontot sebezve.) A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a végzetes szójer bal első lábát. (9 támadással 1419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+284 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a végzetes szójer testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Csápjaival a végzetes szójer lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Tárgyaid ezúttal megúszták! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-7 életerő.) A végzetes szójer jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-23 életerő.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-22 életerő.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a végzetes szójer testét. Kritikus ütés! (4 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a végzetes szójer jobb első lábát. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A végzetes szójer csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Mocsok lény! Megsemmisült a nálad levő ryuku evező. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-8 életerő.) A végzetes szójer nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő harci kalapács felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-19 életerő.) A végzetes szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-18 életerő.)
A végzetes szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 41574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3816, sebződés: 546, gyógyulás: 642, összesen: +96 ÉP}
(Továbbmész...) [291,50] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy eszement trappoló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [292,49] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszionikus entitás. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 1991 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ezt a támadást elhibáztad! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az algaleioda jobb vállát. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (4 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel csak érinted az algaleioda testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki az algaleioda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 17849 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1727, sebződés: 184, gyógyulás: 180, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 607 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan amazon egyik csápját. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan amazon testét. (8 támadással 1253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+251 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan amazon fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tleikan amazon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan amazon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21006 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2306, sebződés: 126, gyógyulás: 303, összesen: +177 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton átokmester fejét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton átokmester jobb karját. Kritikus ütés! (9 támadással 1403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+281 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a kreiton átokmester testét. Kritikus ütés! (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! A kreiton átokmester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25489 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2104, sebződés: 43, gyógyulás: 371, összesen: +328 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita harcos jobb oldalát. Kritikus ütés! (9 támadással 1406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+282 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a troglodita harcos testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a troglodita harcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyengén megütögeted a troglodita harcos farkát. (2 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a troglodita harcos testét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A troglodita harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
28708 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2898, sebződés: 669, gyógyulás: 576, összesen: -93 ÉP}
ep 1242 100 | építed az 1242. tárgyat 100 pontért |
v 198 291 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
[291,27] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy gerdraban fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen szétkorhadt csónakot. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod.
f 1240 | kísérletezel az 1240. tárggyal |
f 1240 | kísérletezel az 1240. tárggyal |
ep 1243 150 | építed az 1243. tárgyat 150 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Garmhuun familiáris fejét. (9 támadással 1321 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris testét. Kritikus ütés! (6 támadással 754 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 364 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +73 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
30967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2750, sebződés: 364, gyógyulás: 85, összesen: -279 ÉP}
ep 1243 150 | építed az 1243. tárgyat 131 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
vv 79 167 324 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 324. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
bb 965 519 979 | beraksz a bankba a 965. tárgyat (519 darabot) |
kien 1182 | kilépés engedélyezése: az 1182. kalandozónak |
a 1374 3592 1 | átadod az 1374. tárgyat a 3592. kalandozónak (1 darabot) |
at 2677 20 | TU-t adsz át a 2677. kalandozónak 20 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 220 |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
RYUKU EVEZŐ (1152. TÁRGY) A mélytenger szörnyei tettek róla, hogy semmi ne maradjon érintetlen az elsüllyedt ryuku hajón. A roncs milliónyi darabja között azonban találsz egy épségben maradt evezőt. Már első pillanatban szemet szúr, hogy ugyanabból az anyagból készítették, mint a ryuku páncéldarabokat. Talán ennek köszönhette a tárgy, hogy túlélte a hajó elsüllyedése óta eltelt hosszú időt. Alaposabban megvizslatva, elképedsz azon, milyen is valójában. Szinte hihetetlen, hogy ez a tömzsi szerszám valaha bármilyen evezésre jó lett volna. Persze miután semmit nem konyítasz a hajózáshoz, akár ez lehetett a leghasznosabb tárgy azon a hajón. Sebaj, talán az első megépített bárkádnál felhasználhatod, amin végre elhagyhatod ezt az átkozott kontinenst. Ha pedig kiderül, hogy mégsem lesz jó semmilyen vízi jármű készítéséhez sem, egyszerűen csak elhagyod valahol, mint ahogy a Túlélők Földjén a kacatokat szokás. (Ha netán az az abszurd ötleted támad, hogy a ryuku evezőt a harcban használnád, a tárgy egy 2D10+2 sebzésű ütőfegyvernek számítana, melynek forgatásakor -6 védekezést és -6 támadást kapsz.) |
CSÓNAK (1243. TÁRGY) A tutajnál, melynek tetejéről könnyedén lesodorhatnak a tenger hullámai, egy fokkal praktikusabb megoldás, ha inkább csónakban kelsz útra. Persze ez is eléggé veszélyes, de amíg kitalálsz valami jobbat, kísérletet tehetsz ezzel is. A csónakot egyetlen rettentő vastag fa törzséből kell kivájnod, így nem lesz szükséged illesztésekre sem, a tengerre szállva pedig nem érhet az a kellemetlen meglepetés, hogy alul a csónak törzsén valahol befolyik a víz. Az persze más kérdés, ha átcsapnak a fejed felett a hullámok, és attól leszel vizes. Egyetlen hely van Ghallán, ahol ilyen vastagtörzsű fát találni, a kyorgok gerdraban erdeiben. A megfelelő fa kivágásához fejsze legyen nálad, aminek a csónak kifaragásakor is nagy hasznát veszed majd. A munka aprólékos részét kőkéssel végezd. Egy csónak elkészítése 150 TVP-be kerül. Természetesen bármikor megpihenhetsz közben, nem kell egyhuzamban elkészítened az egészet. Az építéshez az EP 1243 <rászánt TVP> parancsot add ki. A tökéletes csónak elkészítéséhez legalább 6. szintű hajózás szakértelemre lesz szükséged. Ha egy megkezdett csónak építését folytatnád, fejsze és kőkés akkor is legyen nálad. |
Erő: | 86 (116) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 85 (104) | Támadás: | 96 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 82 (101) | Védekezés: | 140 (142) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 83 (109) | Életpont: | 2330/2159 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -8 |
Szerencse: | 92 (115) | Varázspont: | 4597/2894 | Pénz: | 3447 arany | Kép. pont: | -6 |
Tudatpont: | 83/63 | Pszi pont: | 669/939 | Halhatatlanság: | 24 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | *58/100 (+4%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 32/82 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 40/19 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/27 (+64%) | 2. nyomkövetés: | 141/11 (+27%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 39/58 (+8%) | 5. hajózás: | 9/16 (+356%) | 6. csapdakészítés: | 37/48 |
7. csapdaészlelés: | 27/22 | 8. gyógyítás: | 90/78 | 9. titkosírás: | 22/83 |
10. felderítés: | 35/48 (+8%) | 11. szörnyidomítás: | 13/67 | 12. teológia: | 261/76 (+124%) |
13. taumaturgia: | 191/85 (+9%) | 14. szerencsejáték: | 10/58 | 15. versengés: | 27/67 |
16. harcművészetek: | 61/6 | 17. zene: | 14/64 | 18. szörnyismeret: | 50/50 |
19. pszi: | 59/63 (+3%) | 20. zárnyitás: | 10/66 | 21. vadászat: | 26/77 |
22. vitalitás: | 10/74 | 23. bányászat: | 38/75 | 24. úszás: | 10/99 |
25. ősteológia: | 15/91 (+100%) | 26. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 44 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 3(4) |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 4(6) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 99 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628), Sheran hívők (#995), Bűvös Bonyók (#5175) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Iván Nitró (#3804), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) |
isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +80 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (133,10,1) | áldomás III (#217) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) |
isteni bölcsesség (#319) | elme dominanciája (#247) | tárgyvédelem (#178) | mágikus ütés (#147) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Sheran hívők (#995) | isteni átok (#307) | >> | Sheran hívők (#995) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | istenítélet (#284) | >> | 54. szintű lényekre | |
isteni átok (#307) | >> | élőholt drakolder (#628) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | 49. szintű lényekre | árnyak segítsége (#270) | >> | Sheran hívők (#995) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | deus ex machina (#1) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | 38 | kaja (#2) | |||
6 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | tükörpáncél (#519) | 2 | tüske (#22) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) | 1 | ytterium kőzet (#965) | |||
1 | ryuku evező (#1152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
288 | arany (#50) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
6 | éjkristály (#958) | 1 | kőszem (#304) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | xirnox szív (#213) | 1 | zyel katalizátor (#896) |