58. forduló, 60. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 17. 8h:44'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,53] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+19 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. KP: h 313 0 0 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 232.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy halálmadár!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a halálmadár jobb szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a halálmadár testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 11 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb trikornis támad meg.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a trikornis testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 754 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 5 fekete gyöngyöt. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb karmazsin huhogó támad meg.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 10 életpontot vesztettél. Mallon botjával megütöd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb halálmadár támad meg.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálmadár farkát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a halálmadár testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 10 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 Jerome köpenyét. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb alattomos manó támad meg.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (Mivel tüskepajzs van rajtad.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alattomos manó jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alattomos manó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy khór darázs.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs bal hátsó lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a khór darázs jobb szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mallon botjával eltalálod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Agyartőrrel épp hogy megszúrod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 grifftojást. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy szőrlajhár.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz. 18 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a szőrlajhár testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a szőrlajhár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy karmazsin huhogó!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó egyik csápját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 12 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 20 aranyat. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gyilkos tetű!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+29 életerő.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb csodabogár támad meg.

Tüzet köpsz. 33 életpontot sebeztél. A csodabogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 5 nyu-shurikent. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [30 pontot használtál fel, van még 202.]

id 7168 70 idomítod a 7168. szörnyet 70 pontért
Hozzálátsz a hegyi szamár neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 30 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 80 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyidomítás: 1. szint). (ld. enc.) [70 pontot használtál fel, van még 132.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +158 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 2 mozogsz keletre
[79,53] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a proteinfecske farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 124.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy sóhajtó dorony

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 095 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy vérszomjas csüldő.

Tüzet köpsz. 15 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő hájas testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 csontpálcát. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb evaporőr támad meg.

Tüzet köpsz. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted az evaporőr jobb oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb karmos tankány támad meg.

Tüzet köpsz. 19 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Agyartőrrel gyengén megszurkálod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a karmos tankány bal első lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Agyartőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 vámpírfogat. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy törpemammut.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a törpemammut testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy uzbány támad rád.

Tüzet köpsz. 38 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megkarcolod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 aenouth ködkürtöt. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sörényes ubuk támad meg.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-3 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a sörényes ubuk fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a sörényes ubuk bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy ork sámán támad rád.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod az ork sámán testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Találsz nála 1 keg gombát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy kaszabolósáska.

Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a kaszabolósáska jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rájanyék támad rád.

Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a rájanyék bal szárnyát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 gernim balzsamot. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 119.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +117 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[80,53] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip! (ld. enc.)

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a topránypolip egyik csápját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a nukleáris cickány farkát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [81,53] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy szőrös pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 79.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy liumbe

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a liumbe testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a liumbe testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a liumbe testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A liumbe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb agglomerátor támad meg.

Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az agglomerátor testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd az agglomerátor testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az agglomerátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy agglomerátor.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az agglomerátor testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az agglomerátor testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy szőrös pók!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 szárnyas hernyót. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy agglomerátor!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az agglomerátor testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy szőrös pók támad rád.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrös pók testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőrös pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szőrös pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz nála 5 rézgolyót. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy liumbe támad rád.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. A szörny mérgező gázt lehel! A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a liumbe kunkorgó nyelvét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Nyelvével a liumbe eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a liumbe egyik csápját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A liumbe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy vadász varkaudar.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 eknozolt. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy szőrös pók támad rád.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók puha testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szőrös pók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy lajhárlord.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a lajhárlord szőrcsomós testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a lajhárlord testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord szőrcsomós testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a lajhárlord bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lajhárlord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}

Találsz nála 11 madártollat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába?
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+29 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+29 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+31 életerő.) Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [80 pontot használtál fel, van még -1.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

vd 10 m 10
Ebben a körben ezt a parancsot már nem adhatod ki! [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 22, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 196 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia követője vagy. Ez az 59. fordulód.

Erő: 23 (38) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 183 cm
IQ: 20 (25) Támadás: 34 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 16 (23) Védekezés: 24 Menekülés: 35 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 25 (32) Életpont: 479/283 Jellem: jó (57) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (29) Varázspont: 309/0 Pénz: 16272 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 41/22
Eddig összesen 949 szörnyet (34 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 859 TP-t kaptál. Jelenleg 416 675 TP-d van. A következő szinthez még 33 325 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, élőholt quwarg, kardszárnyú pocok. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 20 ütőfegyverek: * 19
lőfegyverek: * 20 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
81,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 34 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1 (+1)
10. taumaturgia: 14 11. versengés: 3 12. harcművészetek: 1
13. zene: 2 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 5
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 5 18. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 53, 192.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 636, az összesen kapott pontszám: 109090. (összesen ölhető: 978 )

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kerek kő (#19) 4 rézgolyó (#343) 1 sáfránypor (#211)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 7 vashegyű nyíl (#176) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 álompor (#396)
4 csontpálca (#329) 1 eknozol (#540) 5 fekete gyöngy (#99)
2 gernim balzsam (#1894) 2 grifftojás (#179) 1 Jerome köpenye (#1527)
1 keg gomba (#1615) 14 madártoll (#112) 5 nyu-shuriken (#157)
3 ősi rúna (#2520) 2 pirkit (#153) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 tudás gyöngye (#522) 3 ugh méreg (#166) 3 vámpírfog (#1221)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82
52
53
54
(78,53) halálmadár (#351), trikornis (#104), karmazsin huhogó (#185), alattomos manó (#756), khór darázs (#348), szőrlajhár (#141), gyilkos tetű (#116), csodabogár (#755)
(79,53) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), proteinfecske (#139), sóhajtó dorony (#112), vérszomjas csüldő (#114), evaporőr (#69), karmos tankány (#137), törpemammut (#115), uzbány (#102), sörényes ubuk (#89), ork sámán (#345), kaszabolósáska (#83), rájanyék (#58)
(80,53) mély kút (#93), Elenios oltár, 25. jellempróba, topránypolip (#86), nukleáris cickány (#155)
(81,53) szőrös pók (#100), liumbe (#349), agglomerátor (#138), vadász varkaudar (#108), lajhárlord (#757)

Üzenet küldése a karakternek