Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 3. 9h:18' EZ A 593. JÁTÉKHETED, 585. FORDULÓD 594. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
f 168 26 27 | kísérletezel a 168. tárggyal a 26. tárggyal a 27. tárggyal |
m 4 6 4 | mozogsz délre, nyugatra, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a dombi óriásyeti otromba fejét. (4 támadással 438 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 életpont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a dombi óriásyeti agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 98, gyógyulás: 45, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [208,18] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gólem közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gólem testét. (8 támadással 408 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+40 életpont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A ryuku gólem lendületes ütése célt téveszt. Ent pásztorbottal többször eltalálod a ryuku gólem bal lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4914 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 26, gyógyulás: 52, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [208,19] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus fejét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus ködlő lábát. (8 támadással 847 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+84 életpont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 82 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 163, gyógyulás: 88, összesen: -75 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló jobb oldalát. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 7, gyógyulás: 24, összesen: +17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (8 támadással 776 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+77 életpont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 4 sebzést okoz. A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 0, gyógyulás: 81, összesen: +81 ÉP}
im 0 10 | imádkozol |
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 228 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az umbatari bromag testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az umbatari bromag testét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 életpont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 22 sebzést okoz. Az umbatari bromag fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 4258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 912, sebződés: 57, gyógyulás: 35, összesen: -22 ÉP}
be 123 | bemész a 123. titkos labirintusba |
lm 10 16 10 | mozogsz 10 16 10 |
lm 12 17 12 | mozogsz 12 17 12 |
lm 14 18 14 | mozogsz 14 18 14 |
lm 8 6 2 | mozogsz 8 6 2 |
lm 3 7 9 | mozogsz 3 7 9 |
lm 15 21 15 | mozogsz 15 21 15 |
lm 13 20 13 | mozogsz 13 20 13 |
f 942 | kísérletezel a 942. tárggyal |
kt 943 | elkészíted a 943. tárgyat |
lm 11 19 1 | mozogsz 11 19 1 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 107 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnyékdémon sötét masszáját. (8 támadással 847 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+84 életpont.) A fényaura 26 ép-t sebez. Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 47 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az árnyékdémon testét. (2 támadással 216 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) A fényaura 20 ép-t sebez. Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az árnyékdémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1304, sebződés: 365, gyógyulás: 105, összesen: -260 ÉP}
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
v 198 218 19 | elmormolod a 198. varázslatot |
[218,19] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Látsz egy quwarg bolyt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy xirnox szív. 3159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 27, gyógyulás: 21, összesen: -6 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mammutóriás redős bőrét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a mammutóriás tömzsi lábát. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 életpont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A mammutóriás sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A mammutóriás megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. (ld. enc.) 4591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
(Továbbmész...) [220,19] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Innen keletre kezdődnek az Esthar Császárság ma pusztán romos, lakatlan területei. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy elemi pulzátor került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor fejét. (8 támadással 829 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+82 életpont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 14 sebzést okoz. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Ent pásztorbottal gyengén megütöd az elemi pulzátor testét. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 6 sebzést okoz. Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 7458 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1564, sebződés: 9, gyógyulás: 93, összesen: +84 ÉP}
(Továbbmész...) [221,19] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vadkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadkos előremeredő szarvát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal párszor megpöccinted a vadkos testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 10 ép-t sebez. Utolsó pillanatban ugrasz félre a vadkos öklelő szarvai elől. Ent pásztorbottal gyengén megütöd a vadkos fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Utolsó pillanatban ugrasz félre a vadkos öklelő szarvai elől. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc fejét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc testét. (8 támadással 820 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (3 támadással 316 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 9445 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1588, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak jobb vállát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 78 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak meglök agyarával. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A fényaura 8 ép-t sebez. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 101 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 321, gyógyulás: 0, összesen: -321 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
KULCSSZILÁNK (942. TÁRGY) Ez egy mágikus kulcs egy darabja! Legalábbis erre utal, hogy körülötte halványkék varázsaura lebeg. Ha megtalálnád a többi darabot is... |
BRILL AZTTAR KULCS (943. TÁRGY) Huh, micsoda felfedezés. Ha a kínkeservesen összegyűjtött kulcsszilánkokat egymás mellé illesztenéd, azok azon nyomban eggyé tapadnának össze. Az így kapott mágikus kulcs minden bizonnyal egy nagyon erős zárba fog illeni, már csak a helyet kellene megtalálni, ahol a fúzió létrejöhet. A brill azttar kulcs elkészítéséhez 5 db kulcsszilánkra van szükséged, melyet a KT 943 paranccsal illeszthetsz egymáshoz 8 TVP árán. |
ÉRCKONVERZIÓ (275. VARÁZSLAT) A törpe ősök jobban ismerték az érceket, mint manapság bárki is e világon. Mérhetetlen tudásuk odáig terjedt, hogy már szinte bármit meg tudtak tenni a bányásztermékekkel. Az Érckonverzió varázslattal egy kevés mágikus energia koncentrálásával 2 ezüstdarabból némi varázspontot lehet kinyerni. Minél ügyesebb bányász vagy, annál több lesz a kinyert varázspont, vagyis a kinyert energia mennyisége a bányászat szakértelmeddel arányos. A varázslatot a V 275 paranccsal mondhatod el 5 TVP-ért és 3 VP-ért. Az eljárás annyira megterheli a szervezetet, hogy egy körben max. egyszer (két ezüstdarabon) használhatod ezt a varázslatot. |
MAMMUTBŐR (1078. TÁRGY) Ha legyőzöl egy mammutot, nem árt, ha alaposabban szemügyre veszed a tetemet. Ha a csata során nem, ekkor talán kiderül számodra, hogy valójában mennyire vastag ennek az állatnak a testét fedő, több évszázad alatt kialakult szaruréteg. Ha szerencséd van, képes leszel egy nagyobb darab kimetszésére, hiszen nem árt, ha egy ilyen komponenst is magaddal viszel a korábban már begyűjtött mammut trófeád mellett. |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
VADKOS (461. SZÖRNY) Ha a rég letűnt Esthar császárság bozótos vidékén jársz, nem árt, ha minden pillanatban figyelsz a környék neszeire. Ha nem ezt teszed, könnyen ezeknek a legtermetesebb vaddisznóknál is nagyobb méretű szörnyeknek az áldozatául eshetsz. Meglepő, ahogyan ezek a különös lények a fejük közepén előremeredő hosszú és vaskos szarvaikkal harcolnak, mint a bajvívók, és "fegyverükkel" a legrafináltabb csapásodat is könnyedén hárítani tudják. Ütőfegyverrel a legnehezebb odáig jutni, hogy kérges bőrükön egyáltalán sebezni tudj. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY) Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
Erő: | 71 (98) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 70 (91) | Támadás: | 111 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 73 (88) | Védekezés: | 158 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 67 (99) | Életpont: | 1411/772 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 20 |
Szerencse: | 68 (91) | Varázspont: | 2376/2364 | Pénz: | 3175 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 647/629 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 210 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 25/70 |
vágófegyverek: | 28/22 | ütőfegyverek: | 40/71 (+7%) | lőfegyverek: | 32/76 (+5%) |
dobófegyverek: | 27/34 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ekharion dárda (#1557) (6 -15.); ekharion dárda (#1557) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/75 | 2. nyomkövetés: | 95/81 (+13%) | 3. mászás: | 21/24 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 23/96 | 5. csapdaészlelés: | 20/90 (+6%) | 6. gyógyítás: | 118/94 |
7. titkosírás: | 18/98 | 8. felderítés: | 36/18 | 9. szörnyidomítás: | 19/26 |
10. teológia: | 87/52 (+12%) | 11. taumaturgia: | 74/9 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 13/84 |
13. versengés: | 25/31 (+9%) | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 114/82 |
16. szörnyismeret: | 9/58 | 17. pszi: | 62/6 (+1%) | 18. zárnyitás: | 25/90 |
19. vadászat: | 53/9 | 20. vitalitás: | 2/85 | 21. bányászat: | 44/51 (+6%) |
22. úszás: | 27/93 | 23. főzés: | 11/47 (+10%) | 24. csapatmunka: | 10/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halálelementál (#279), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), molgan (#284) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (121,41,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | varázsszem (#184) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1) |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) testvéri segítség (411) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
106 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | dizen kulcs (#472) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | mammutbőr (#1078) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 3 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |