Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 19. 9h:22' EZ A 591. JÁTÉKHETED, 584. FORDULÓD 592. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
h 341 125 4 | használod a 341. tárgyat |
hu 125 434 | hulladék: 125 434 |
h 341 434 1 | használod a 341. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
tv 218 186 | támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot a 186. varázslatot |
t 284 1 | támadod a 284. szörnyet |
v 84 284 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy savhurrikán varázslat. 187 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ekharion dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a molgan jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A molgan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 235 40 | használod a 235. tárgyat |
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre savhurrikán varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Blounther apó bal vállát. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 3 sebzést okoz. Elhajolsz a Blounther apó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg és 4 gyöngymangó. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Blounther gyűrűje. 3619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
ee 197 117 192 | eladod a 197. tárgyat a 117. tárgyat a 192. tárgyat |
hu 197 117 192 | hulladék: 197 117 192 |
ee 730 194 193 | eladod a 730. tárgyat a 194. tárgyat a 193. tárgyat |
hu 730 194 193 | hulladék: 730 194 193 |
ee 180 1549 | eladod a 180. tárgyat az 1549. tárgyat |
hu 180 | hulladék: 180 |
pbe 8000 | beraksz a bankba 8000 aranyat |
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy savhurrikán varázslatot. 164 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 csuklyavirág. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
im | imádkozol |
v 198 208 20 | elmormolod a 198. varázslatot |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 123 | bemész a 123. titkos labirintusba |
lm 10 16 10 | mozogsz 10 16 10 |
lm 12 17 12 | mozogsz 12 17 12 |
lm 14 18 14 | mozogsz 14 18 14 |
lm 8 6 2 | mozogsz 8 6 2 |
lm 3 7 9 | mozogsz 3 7 9 |
lm 15 21 15 | mozogsz 15 21 15 |
lm 13 20 13 | mozogsz 13 20 13 |
f 942 | kísérletezel a 942. tárggyal |
kf 943 | kézbeveszed/felveszed a 943. tárgyat |
lm 11 19 1 | mozogsz 11 19 1 |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 212 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és 5 gyenge méreg. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [186,30] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 232 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy téfea-agy. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[208,19] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kentaurusz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kentaurusz testét. (8 támadással 850 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a kentaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1005, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az umbatari bromag testét. (3 támadással 346 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 28 ép-t sebez. Az umbatari bromag belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 4471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [210,19] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (8 támadással 840 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 12 sebzést okoz. A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 43 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1712, sebződés: 227, gyógyulás: 4, összesen: -223 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz hadúr testét. (4 támadással 411 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 10 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 95, gyógyulás: 2, összesen: -93 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 97 életpontot sebződsz. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kentaurusz jobb első lábát. (8 támadással 863 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 4823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [210,18] Továbbra is dombság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a woorgard testét. (8 támadással 779 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 14 sebzést okoz. A woorgard csápol, de mindhiába. A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 419 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 6 ép-t sebez. A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 400.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 283 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A kultúrmasztodon feléd szúr agyarával, de nem talál. A kultúrmasztodon patája súrolja a combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem jobb lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gólem testét. (8 támadással 430 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a ryuku gólem fémes combját. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG HOLDKÖVE (1830. TÁRGY) Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Ametisztje nem fog továbbfejlődni. De most mégis! Mindössze több időre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez a holdkő varázslatos! És a képességei elkápráztatnak. Speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +100 max. ÉP-t, +100 max. VP-t, +4-t minden tulajdonságodra, +9 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT) Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb. |
Erő: | 71 (98) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 70 (91) | Támadás: | 110 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 73 (88) | Védekezés: | 147 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 67 (94) | Életpont: | 1363/726 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 68 (91) | Varázspont: | 2309/88 | Pénz: | 3069 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 35/2 | Pszi pont: | 647/436 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 209 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 25/70 |
vágófegyverek: | 28/22 | ütőfegyverek: | 40/64 (+3%) | lőfegyverek: | 32/71 (+2%) |
dobófegyverek: | 27/31 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ekharion dárda (#1557) (6 -15.); ekharion dárda (#1557) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/75 | 2. nyomkövetés: | 95/68 (+5%) | 3. mászás: | 21/16 |
4. csapdakészítés: | 23/96 | 5. csapdaészlelés: | 20/84 | 6. gyógyítás: | 118/94 (+23%) |
7. titkosírás: | 18/98 | 8. felderítés: | 36/18 | 9. szörnyidomítás: | 19/26 |
10. teológia: | 87/40 (+15%) | 11. taumaturgia: | 73/94 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 13/84 |
13. versengés: | 25/22 (+10%) | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 114/82 (+46%) |
16. szörnyismeret: | 9/58 | 17. pszi: | 62/5 (+1%) | 18. zárnyitás: | 25/90 |
19. vadászat: | 53/9 | 20. vitalitás: | 2/85 | 21. bányászat: | 44/45 (+7%) |
22. úszás: | 27/93 | 23. főzés: | 11/37 | 24. csapatmunka: | 10/93 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halálelementál (#279), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), molgan (#284) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (121,41,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | varázsszem (#184) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1) |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) testvéri segítség (411) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6857 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
3 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
4 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | smaragd orrkarika (#730) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
4 | csuklyavirág (#133) | 10 | gyenge méreg (#26) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | íjászkence (#1225) | 17 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | vasérc (#152) |