TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. jún. 9. 9h:21'
EZ A 590. JÁTÉKHETED, 583. FORDULÓD
591. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX
|
A TŰZHAJÚ KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [207,18] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+532 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+207 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 819. hetének nyerőszámai: 4, 21, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kultúrmasztodon nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A kultúrmasztodon meglök agyarával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a kultúrmasztodon patájától. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 742.]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 737.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 733.]
* 3. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 733.]
* 4. KP: |
használod a 745. tárgyat |
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 733.]
* 5. KP: |
elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 733.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 731.]
* 6. KP: |
elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 731.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 727.]
* 7. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 725.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 725.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 725.]
* 8. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 724.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 723.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 722.]
* 9. KP: |
elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Szupersebesen mormolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 718.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 716.]
kno 17 1 |
képesség-növelés 17 |
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 716.]
p 112 |
használod a 112. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 686.]
[208,19] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Krogan, a pusztító. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 5 ép-t sebez. Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő, 8 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], ezenkívül 1 bozontfonat [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 4402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 120, gyógyulás: 2, összesen: -118 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [18 pontot használtál fel, van még 668.]
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+115 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 638.]
vv 164 165 188 |
elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 638.]
v 96 183 31 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(207,18) kultúrmasztodon (#227)
(208,19) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Raia oltár, 34. jellempróba, Krogan, a pusztító (#7001)
[183,31] Lakott területre érkeztél.
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 628.]
ee 298 657 829 |
eladod a 298. tárgyat a 657. tárgyat a 829. tárgyat |
Eladtál 1 arx formázó mintát. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 5 aurach fogat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 dlathog kőzetet. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 628.]
ee 37 540 106 |
eladod a 37. tárgyat az 540. tárgyat a 106. tárgyat |
Eladtál 7 drótszőrt. 14 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Eladtál 8 fabontót. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 628.]
ee 541 304 125 |
eladod az 541. tárgyat a 304. tárgyat a 125. tárgyat |
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Eladtál 1 kőszemet. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 628.]
ee 214 385 377 |
eladod a 214. tárgyat a 385. tárgyat a 377. tárgyat |
Eladtál 13 manifeszt.nyúlványt. 130 aranyat kaptál.
Eladtál 1 moa gyémántot. 80 aranyat kaptál.
Eladtál 8 moa smaragdot. 200 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 628.]
ee 85 215 239 |
eladod a 85. tárgyat a 215. tárgyat a 239. tárgyat |
Eladtál 1 óndarabot. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 14 praglonc hártyát. 2800 aranyat kaptál.
Eladtál 5 pular kristályt. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 628.]
ee 226 70 617 |
eladod a 226. tárgyat a 70. tárgyat a 617. tárgyat |
Eladtál 1 ramit követ. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 3 rézdarabot. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 11 sárkányfogat. 220 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 628.]
ee 272 633 90 |
eladod a 272. tárgyat a 633. tárgyat a 90. tárgyat |
Eladtál 2 aranytűt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 törpe őskövet. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpáncélt. 32 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 628.]
ee 160 126 |
eladod a 160. tárgyat a 126. tárgyat |
Eladtál 1 vassisakot. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 628.]
ve 213 10 |
megveszed a 213. tárgyat 10 |
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 xirnox szivet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
ve 30 10 |
megveszed a 30. tárgyat 10 |
Vásároltál 10 varányszemet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
tv 175 218 |
támadó/véd. varázslat a 175. varázslatot a 218. varázslatot |
175. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: armageddon. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
h 1167 16 |
használod az 1167. tárgyat |
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 628.]
kf 842 1088 1336 |
kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat az 1088. tárggyal az 1336. tárgyat |
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Leszeded hátasodról a trikornis nyerget, majd hátasodra teríted a hoarián nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
le 726 |
leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
kf 722 |
kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat |
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
le 373 |
leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
le 813 |
leveszed/lerakod a 813. tárgyat |
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
kf 956 1369 1493 |
kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 1369. tárggyal az 1493. tárgyat |
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Leveszed a Raia csataszoknyáját, majd felveszed a hakamát. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
A nyakadba akasztod a fűzött kagylósort. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
hh 1225 937 1546 |
használod az 1225. tárgyat a 937. tárgyat az 1546. tárgyat |
Elhasználsz egy íjászkencét. Alaposan bekenegeted vele a lőfegyveredet, sőt, még a kezedre is jut belőle. Tuti hatás! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [6 pontot használtál fel, van még 622.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag raaba-főzetet. Rövid időn belül érzed a hatást. ( védő aura vesz körbe, ellenfeleid kevesebbet fognak sebezni.) [1 pontot használtál fel, van még 621.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 619.]
h 1228 1 |
használod az 1228. tárgyat |
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 617.]
vv 76 127 157 |
elmormolod a 76. varázslatot a 127. varázslatot a 157. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 613.]
p 120 |
használod a 120. pszi képességet |
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 608.]
p 247 |
használod a 247. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az elme dominanciája pszi képességet. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 603.]
m 8 8 |
mozogsz északra, északra |
[183,30] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 456 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 2 sallank karom. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).
(Továbbmész...) [183,29] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 502 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 4 pirkit. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}
Utad során felfedezel egy csodák kútját. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 579.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Mit tegyél, ha az ősi szellemet sodorja utadba a vakszerencse? Támadd az áttetsző karját, az a legérzékenyebb pontja." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 575.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a növényültetést. Ez egy a papi varázslatok közül." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 571.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+104 varázspont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 567.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte az általános komponenset. Ez egy a varázslatok közül." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 563.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +21 pszi pont. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 559.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 99 varázspontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 555.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Innen keletre 99, délre 51 mérföldre több ezoterikus mardel is ijesztgeti az arra járó kalandozókat." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 551.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a mithril kesztyű, merthogy ügyességet növel, ha magukra aggatják." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 547.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Innen nyugatra 174, északra 63 mérföldre néhány arató csattanat bujkál." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 543.]
kf 111 363 |
kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal |
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
h 1 50 |
használod az 1. tárgyat |
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
kf 111 176 |
kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
m 3 4 |
mozogsz délkeletre, délre |
[184,30] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 438 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 7 spiritusz. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (633. épület.).
(Továbbmész...) [184,31] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 514 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3300 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Blounther apó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 241 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ekharion dárda. Becsapódva, megdöfi a Blounther apó jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és egy téfea-agy. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Blounther gyűrűje. 3619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.).
Találkozol Trollinával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy bűbájlidérc trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Miss Re Bekával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy dal.kristálykesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[24 pontot használtál fel, van még 519.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+116 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 489.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+122 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 459.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+119 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 429.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+124 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 399.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+29 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 369.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 339.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 309.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 279.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 249.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 219.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 189.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 159.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 129.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 99.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 69.]
m 4 6 |
mozogsz délre, nyugatra |
[184,32] Még mindig a városban vagy. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem smaragd testét. (8 támadással 815 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 10751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1186, sebződés: 190, gyógyulás: 2, összesen: -188 ÉP}
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (259 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvarázsló testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvarázsló szellemtestét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Megállsz a helyiség közepén és körbekémlelsz. Szíved majd kiugrik a helyéről, amikor megpillantod a három egymáshoz közelálló szempárt, amely a sötétségből téged vizsgálgat. Hamarosan a hozzá tartozó test körvonalait is ki tudod venni. Jéghideg borzongás fut át testeden, és megérzed a halál közelségét. Rémülten észleled, hogy a gyűrű az ujjadon felizzik. A lény sötét arcában a meglepődés jeleit fedezed fel, majd ezt elteleportálása követi. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Hamar megtalálod a tovább vezető utat, csak egyetlen gond van vele. A szűk folyosón való átkeléstől egy eléggé bonyolult csapdarendszer próbál elriasztani. - Egy csapda szétszedése csak nem okozhat gondot - gondolod, de amikor a második merész műveleted után kis híján egy lándzsa által átszúrva végzed, úgy döntesz, mégsem becsülöd le a csapdakészítő tudását. Lassan, izzadságtól gyöngyöző homlokkal végzel, és vidáman továbbindulsz. Egy villanás, és egy fekete márványból épült, hatalmas teremben találod magad. Ocsmány, tízszemű óriásférgek tekeregnek feléd. Valahogy teljes bizonyossággal csap beléd a felismerés: Ó csak nem... csak nem Zarknod piramisának kínzókamrájában vagy? A fájdalom egyszerre ezer helyről jön, ezerféleképp. Tűk hatolnak az agyadba, fogak a mellkasodba, férgek rágják magukat a combodba... Sikoltani sem vagy képes, és minden elsötétül. Amikor magadhoz térsz, a cirkuszsátor előtt találod magad. Illúzió...? Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb karját. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 7 sebzést okoz. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és 8 madártoll. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)
(Továbbmész...) [183,32] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és egy xirnox szív. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}
Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [44 pontot használtál fel, van még 25.]
be 621 30 7 |
bemész a 621. épületbe |
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van egy szobám, ami épp meg fog Önnek felelni. - mondja a fogadós. Kiperkálod a fizetséget, 14 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tűnik, az ágy puha, frissen vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
* 1. BP: |
elmormolod a 62. varázslatot |
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 25.]
* 2. BP: |
leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
* 3. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
* 4. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 29, 7.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 724 pontot. A következő körben tehát 749 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 583. fordulód.
Erő: |
71 (97) |
Szint: |
43 |
Merészség: |
10/6 |
Magasság: |
170 cm |
IQ: |
70 (90) |
Támadás: |
108 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
90 kg |
Ügyesség: |
73 (87) |
Védekezés: |
161 |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
34/34 év |
Egészség: |
67 (98) |
Életpont: |
1381/907 |
Jellem: |
jó (777) |
Tul. pont: |
16 |
Szerencse: |
68 (90) |
Varázspont: |
2263/89 |
Pénz: |
9926 arany |
Kép. pont: |
18 |
Tudatpont: |
35/5 |
Pszi pont: |
647/245 |
Halhatatlanság: |
11 % |
EFejl: |
199 |
Eddig összesen 4404 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42357 TP-t kaptál. Jelenleg 11381267 TP-d van. A következő szinthez még 118733 TP szükséges. Trófeáid:
drótszőrű mópat,
Techiulan,
triklem drakolder. A 579. fordulódban 67092 arany került a bankszámládra. 68433 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 12 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
11/64 |
ökölvívás: |
10/20 |
szúrófegyverek: |
25/70 |
vágófegyverek: |
28/22 |
ütőfegyverek: |
40/61 (+3%) |
lőfegyverek: |
32/69 (+2%) |
dobófegyverek: |
27/27 (+2%) |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ekharion dárda (#1557) (6 -15.); ekharion dárda (#1557) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
30/75 |
2. nyomkövetés: |
95/63 (+4%) |
3. mászás: |
21/16 |
4. csapdakészítés: |
23/96 (+11%) |
5. csapdaészlelés: |
20/84 |
6. gyógyítás: |
118/71 |
7. titkosírás: |
18/98 |
8. felderítés: |
36/18 |
9. szörnyidomítás: |
19/26 |
10. teológia: |
87/25 (-1169%) |
11. taumaturgia: |
73/76 (+5%) |
12. szerencsejáték: |
13/84 |
13. versengés: |
25/12 (+10%) |
14. harcművészetek: |
6/95 |
15. zene: |
114/36 |
16. szörnyismeret: |
9/58 (+34%) |
17. pszi: |
62/4 (+90%) |
18. zárnyitás: |
25/90 |
19. vadászat: |
53/9 |
20. vitalitás: |
2/85 |
21. bányászat: |
44/38 |
22. úszás: |
27/93 |
23. főzés: |
11/37 |
24. csapatmunka: |
10/93 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halálelementál (#279), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) |
pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) |
elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
15. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), armageddon (#218) |
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
mágiatörés (#35) |
>> |
sötét gnóm (#132) |
|
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
taalru herceg (#307) |
|
energiafolyam (#136) |
>> |
árnylord (#342) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
quwarg parafenomén (#248) |
|
élőholt pozdorja (#134) |
>> |
élőholt ősmágus (#179) |
vakító fény (#43) |
>> |
több ellenfél elleni harcban (#985) |
|
energiatüskék (#29) |
>> |
társak oldalán harcolva (#986) |
gyóntatás (#56) |
>> |
gonoszok (#988) |
|
armageddon (#218) |
>> |
Techiulan (#400) |
direkt kontaktus I (#121) |
>> |
aranyfecske (#283) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
életpajzs (#142) |
>> |
sárkánykirálynő (#7030) |
|
pszi-acéltorony (#98) |
>> |
Eruol (#378) |
életpajzs (#142) |
>> |
zombi mágus (#389) |
|
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
tűzelementál (#276) |
életpajzs (#142) |
>> |
halálelementál (#279) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
jégelementál (#277) |
elektromos pajzs (#51) |
>> |
viharóriás (#278) |
|
elektromos pajzs (#51) |
>> |
Fairlight hívők (#997) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
kputtyintó csalán (#247) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
védelem sav ellen (#36) |
>> |
mestervarázsló (#267) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
élőholt mágus (#175) |
|
tompítás (#40) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
nukleáris cickány (#155) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1) |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
testvéri segítség (411)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(183,29) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096)
(183,30) őrült varázsló (#255), szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(183,32) fogadó # (#621), a 99. labirintus bejárata, őrült varázsló (#255), részeg kalandozó (#187)
(184,30) olimpiai aréna (#633), őrült varázsló (#255)
(184,31) részeg kalandozó (#187), királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), Blounther apó (#972), Trollina (2455. kalandozó), Miss Re Beka (3010. kalandozó)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland, smaragdgólem (#417), kísértetvarázsló (#424), őrült varázsló (#255)