57. forduló, 59. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 23. 9h:05'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: aug. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-54] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 190.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

* 2. KP: ff 28 6 2084 felt. fegyverváltás: 28 6 2084
Felt. fegyverváltás: << ököl << kőkés << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

kf 10 1733 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat az 1733. tárggyal
Előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

t 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

t 124 1 támadod a 124. szörnyet
FT 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

t 352 172 175 támadod a 352. szörnyet a 172. szörnyet a 175. szörnyet
FT 352 parancs tárolva. FT 172 parancs tárolva. FT 175 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

hu 37 70 hulladék: 37 70
Hulladékgyűjtés törölve: drótszőr. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

v 23 elmormolod a 23. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

fkt 25 felt. készítesz a 25. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[46,-55] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel épp hogy eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [45,-55] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A főút mellett egy magas, barna kőből épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Qvill polgármesteri hivatala. Az ajtó előtt egy megtermett, bőrpáncélba öltözött harcos őrködik. (527. épület.)
Van itt még egy vegyesbolt (526. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 1 bakkura bőrt 2 aranyért, 3 dorony tüdőt 24 aranyért, 2 lapockacsontot 8 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért.
Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű törpe nővel. Körszakálla és kipödört bajsza van. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fintor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Melinka. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Goombar. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [16 pontot használtál fel, van még 169.]

ve 133 30 megveszed a 133. tárgyat 30
Vásároltál 30 csuklyavirágot. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ve 82 3 megveszed a 82. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ve 210 4 megveszed a 210. tárgyat 4
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[46,-55] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az útonálló fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [47,-55] A síkság után kisebb hegyek következnek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,-54] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke jobb szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy óriás csontváz volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[49,-53] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy mérges pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy szintszívó.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel súrolod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Ököllel meghorzsolod a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 bíbor erőövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 144 (limit: 1095), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11780.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [50,-53] Az erdőt síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az uzbány bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A láplidérc fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 17 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc sáros testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a láplidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 146 (limit: 1095), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11890.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [51,-52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy zombi.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel megpöccinted a zombi rotható húsát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi rotható húsát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a csontváz nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 148 (limit: 1095), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12000.
Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 121.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[52,-52] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt mágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-12 védelem) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 28 életpontot vesztettél. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvagdalod az élőholt mágus jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 138, gyógyulás: 0, összesen: -138 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Második ellenfeled egy sírlidérc.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 150 (limit: 1095), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12110.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [53,-52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sötét folyosók / mélyén hosszan visszhangzik / távoli vízcsepp. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Fairlight szörnykertje. Az állatokat etetni szigorúan tilos! - DM " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt mágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 105.]

jlk 5302 jelszó kimondása 5302
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 72 tapasztalati pontot kaptál.

10 11 14 16 17
9
8 13 18
19
6 7 15
12 21
20
4 5
1 22
3 23
2 24
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 22. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 100.]

be 22 bemész a 22. titkos labirintusba
Kicsit megdöbbenve hátrálsz el, ahogy feltárul előtted a mélybe vezető járat. Odalentről ugyanis morgást, ugatást, hörgést hallasz, és fertelmes bűz árad fölfelé. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Félelmedet leküzdve, leóvakodsz. A beugró falán, ahol a lépcső is van, fehér márványtáblát látsz. Rajta a felirat: "Fairlight szörnykertje. Belépő 1 arany." A tábla alatt kis asztalka áll, rajta egy üres tányér. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 23 22 20 mozogsz 23 22 20
Eljutottál a 24. ponthoz. Nyugatra a kijárathoz vezető lépcső van, északra a ketrecekkel teli folyosó. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Ahogy belépsz, a lábad majdnem beleragad a földet elborító nyálkás folyadékba. [23. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy technokolin. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a technokolin testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a technokolin csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A technokolin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Eljutottál a 24. ponthoz. Nyugatra a kijárathoz vezető lépcső van, északra a ketrecekkel teli folyosó. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Hohó, mit találtál! Ez a "pseudohydrous giganticus", vagyis a bakkura ketrece! Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bakkura az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel megütöd a bakkura testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a bakkura testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A bakkura még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az első dolog, amin megakad a szemed, egy széttaposott burástya pete. Anyját, aki ide akart jönni, már korábban láthattad, a folyosó végén lakó piromenyét köpte agyon. [20. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyilkos sallank. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos sallank bal első lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 17 16 14 mozogsz 17 16 14
Huhh, semmi sem kapott el, amíg ideértél! A 18. pontnál vagy. [18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A ketrec rúdjai meg vannak pörkölődve, némelyik kissé meg is van olvadva. Vigyázva lépsz be a cellába. [17. PONT] Hamarosan egy piromenyétet pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a piromenyét farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Huhh, semmi sem kapott el, amíg ideértél! A 18. pontnál vagy. [18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahogy belépsz, mindjárt látod, hogy a cella fala még az átlagosnál is sötétebb. [16. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tintacsiga van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hatalmas pókhálókkal teli ketrecbe léptél. [14. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőrös pók van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók puha testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 9 505 energia fejlesztése 9
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: ff 6 28 2084 felt. fegyverváltás: 6 28 2084
Felt. fegyverváltás: << kőkés << ököl << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY)
Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül.

VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY)
Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba.

BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 12 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 13 Életpont: 190/138 Jellem: gonosz (41) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 (14) Varázspont: 194/83 Pénz: 786 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 25/1
Eddig összesen 534 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 516 TP-t kaptál. Jelenleg 83 224 TP-d van. A következő szinthez még 36 776 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, nukleáris cickány, láplidérc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/64 (+66%) vágófegyverek: 20/68 (+21%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 14/93 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (8 .); vas dobónyíl (#189) (9 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
53,65 mezőn táborozol, a 22. labirintusban, 1. szinten, 14. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/82 (+33%) 2. nyomkövetés: 16/3 (+21%) 3. csapdakészítés: 5/59 (+8%)
4. csapdaészlelés: 1/58 5. gyógyítás: 14/70 6. titkosírás: 1/97 (+22%)
7. felderítés: 2/3 8. teológia: 3/75 (+5%) 9. taumaturgia: 8/13 (+5%)
10. zene: 1/0 11. szörnyismeret: 4/108 (+20%) 12. zárnyitás: 8/30 (+22%)
13. vadászat: 2/37 14. bányászat: 11/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 3 darabot, csak egyszer), kavadu iszákot (#25) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), ismeretlen (#9089), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Sheran hívők (#995), szeppent rákfatty (#186), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> Palasti (#6116) lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208)
lángcsóva (#31) >> vízionár (#66)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> Palasti (#6116)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 150 (limit: 1095), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12110.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 201 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontszablya (#64) 1 esszenciakristály (#350) 1 kőkés (#6)
44 ubuk tüske (#131) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * denevér szimbólum (#140) 2 * Eldaran karkötője (#373) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 + nap szimbólum (#141) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 4 ¤ deus ex machina (#1)
3 éjkő (#2369) 1 fülemüle síp (#1576) 1 fűszerkeverék (#1170)
1 halálkristály (#2372) 6 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kötél (#92) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 ork csodaszer (#1228)
1 tudás gyöngye (#522) 1 + tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 18]
5 éjurna (#2368) [bennük 24 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 26]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
1 kavadu iszák (#25) [benne $10 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 40]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 37]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) $1 bakkura bőr ($95) 3 csillezsályalevél (#1253)
33 csuklyavirág (#133) 3 + dözmöng szív (#122) 2 drótszőr (#37)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 + kazmár gyökér (#205) 2 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655)
94 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 moa smaragd (#377)
11 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 12 pirkit (#153)
$6 sallank karom ($128) 2 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
1 szulfin (#676) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 3 varányszem (#30) 2 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 40.14 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 1 dárda (#10) 3 dorony tüdő (#212)
1 fáklya (#36) 3 kaja (#2) 2 lapockacsont (#33)
1 rézdarab (#70) 2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bíbor erőöv (#291) 9 bomló esszencia (#2367) 30 csuklyavirág (#133)
2 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369) 1 gyenge méreg (#26)
2 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 1 sáfránypor (#211)
6 sallank karom (#128) 2 szvó-ektoplazma (#151) 5 tinta (#101)
3 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 25 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
-56
-55
-54
-53
-52
-51
(45,-55) orgyilkos (#131), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), Goombar (6114. kalandozó)
(46,-55) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173)
(47,-55) emberevő (#119), autentikus vámpír (#154), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(48,-54) oltár, púpos burástya (#92), csontlepke (#746)
(49,-53) mérges pókok (#20), szintszívó (#96), élőholt mirg (#135), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(50,-53) Dornodon oltár, uzbány (#102), láplidérc (#352), csontváz (#48)
(51,-52) 40. jellempróba, Dornodon oltár, tetemember (#123), zombi (#49), csontváz (#48)
(52,-52) élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár
(53,-52) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), technokolin (#50), bakkura (#52), gyilkos sallank (#85), piromenyét (#99), tintacsiga (#74), szőrös pók (#100)

Üzenet küldése a karakternek