57. forduló, 59. forduló, Kóbor Holló összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 25. 9h:25'
EZ A 586. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
587. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2865
SZÁMLA : XXXX

KÓBOR HOLLÓ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,110] koordinátán.
TáboraHegyekKözött átadott neked a 1. napon 3 MXTU-t.
A táborozás 3. napján összeakadsz Caius Brutusszal. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon ismét találkozol Caius Brutusszal. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon megintcsak találkozol Caius Brutusszal. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Caius Brutus átadott neked a 5. napon 7 MXTU-t. Caius Brutus átadott neked a 5. napon 14 TU-t.
Az 5. napon újból összeakadsz Caius Brutusszal. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hazyshade átadott neked a 5. napon 2 MXTU-t. Hínárhajú átadott neked a 5. napon 9 MXTU-t. Hínárhajú átadott neked a 7. napon 2 MXTU-t. Hazyshade átadott neked a 7. napon 13 TU-t. Cuchalain átadott neked a 7. napon 7 MXTU-t.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a goblin (ld. enc.), a gazda (ld. enc.), a gyilkos mókus (ld. enc.), a manó (ld. enc.), a kőszáli disznó (ld. enc.), a sötét motyogó (ld. enc.), a gorombilla (ld. enc.), a hamupók (ld. enc.), a tigroszlán (ld. enc.) és a harcos (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) csontkést (ld. enc.), kőkalapácsot (ld. enc.), sünmedve tüskét (ld. enc.), mérgezett tüskét (ld. enc.), kavadu iszákot (ld. enc.), gyenge mérget (ld. enc.), lapockacsontot (ld. enc.), drótszőrt (ld. enc.), zárnyitó készletet (ld. enc.) és kis vaskulcsot (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ).
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami előnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerű! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mű, melyet embernek neveznek! Mert ő okos, mint egy gnóm, erős, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcművész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erős, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már időd ezen gondolkozni, mert eljő a reggel.
[Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+130 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 712. hetének nyerőszámai: 3, 7, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 710. tárgyat az 1562. tárggyal az 1578. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a yeti mokasszint. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 217.]

ek 116 80 313 t. energia kisütése: 116 80 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ek 7 13 7 t. energia kisütése: 7 13 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ef 8 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 3065 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 137.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 177.]

le 815 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

kf 1558 247 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat a 247. tárggyal
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
Leveszed a yeti mokasszint, majd felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

a 287 2301 1 átadod a 287. tárgyat a 2301. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Tharr Keresztjét Caius Brutus részére. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

a 1171 2301 1 átadod az 1171. tárgyat a 2301. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vark. pecsétgyűrűt Caius Brutus részére. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

aa 1553 9 329 átadod az 1553. tárgyat a 9. tárgyat a 329. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 méregfogat Caius Brutus részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bunkósbotot Caius Brutus részére. Ok, sikeresen átadtál 1 csontpálcát Caius Brutus részére. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

aa 1579 1659 710 átadod az 1579. tárgyat az 1659. tárgyat a 710. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 griff nyakéket Caius Brutus részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vérpettyes gyűrűt Caius Brutus részére. Ok, sikeresen átadtál 1 yeti mokasszint Caius Brutus részére. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

aa 1578 1158 1157 átadod az 1578. tárgyat az 1158. tárgyat az 1157. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 grifftoll kesztyűt Caius Brutus részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku vadászinget Caius Brutus részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku kalózkendőt Caius Brutus részére. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

aa 1563 1633 1534 átadod az 1563. tárgyat az 1633. tárgyat az 1534. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 bozontfonatot Caius Brutus részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kisebb teleportkövet Caius Brutus részére. Ok, sikeresen átadtál 1 quwarg teleportgömböt Caius Brutus részére. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! (ld. enc.)

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Hát, ez nem volt valami dicsőséges (-1 varázspont). Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázserőd csappan (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Micsoda gyávaság! (-1 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 147.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +95 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ez most nem jött össze (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Hát, ez nem volt valami dicsőséges (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varázserőd csappan (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 117.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 117.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ez most nem jött össze (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázserőd csappan (-1 varázspont). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Hát, ez nem volt valami dicsőséges (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 87.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +52 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ez most nem jött össze (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Micsoda gyávaság! (-1 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Micsoda gyávaság! (-1 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 57.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 57.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Hát, ez nem volt valami dicsőséges (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ez most nem jött össze (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázserőd csappan (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 27.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 27.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Micsoda gyávaság! (-1 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Hát, ez nem volt valami dicsőséges (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 7.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +98 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kb 689 1 kiveszel a bankból a 689. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gyilkos sallankot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal a 690. tárgyat
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Leveszed a fekete bőrcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 30, 10.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GOBLIN (21. SZÖRNY)
A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc...

GAZDA (24. ELLENFÉL)
Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként.

GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)
Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető.

MANÓ (36. SZÖRNY)
Földalatti üregekben, vájatokban élnek a manók. Ezek az apró termetű, ragyás bőrű, sárga fogú humanoid teremtmények felettébb sunyi természetűek. Nem valami intelligensek, ezért fegyverzetük is nagyon primitív, de ha egyszerre többel találkozol, akkor veszélyesek lehetnek.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY)
A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja.

GOROMBILLA (38. SZÖRNY)
Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra...

HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgező.

TIGROSZLÁN (43. SZÖRNY)
A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene.

HARCOS (47. ELLENFÉL)
A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők.

CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY)
Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül.

KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY)
Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínűleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belőle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgező lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér.

GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

LAPOCKACSONT (33. TÁRGY)
Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját.

DRÓTSZŐR (37. TÁRGY)
A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

KIS VASKULCS (40. TÁRGY)
A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni.

VÉRCÁPA (193. SZÖRNY)
Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent.

VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM)
Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén.
Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása.

KARAKTERLAP

Kóbor Holló, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Vérvörös Légió (#9128) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 16 (30) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 152 cm
IQ: 28 (31) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 31 Menekülés: 15 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 (19) Életpont: 241/238 Jellem: semleges (-11) Tul. pont: 14
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 422/319 Pénz: 6542 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 34/8 EFejl: 8
Eddig összesen 516 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 202377 TP-d van. A következő szinthez még 57623 TP szükséges. Trófeáid: törpe kovács, miksziszi húsgólem, hadroszaurusz. A 24. fordulódban 5216 arany került a bankszámládra. 5685 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/99 (+299%) szúrófegyverek: 22/24 vágófegyverek: 2/77
ütőfegyverek: 2/59 lőfegyverek: 7/37 dobófegyverek: 18/96

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 17/82 3. csapdakészítés: 5/91 (+7%)
4. csapdaészlelés: 1/59 5. gyógyítás: 4/88 6. felderítés: 8/64
7. teológia: 13/30 (+4%) 8. taumaturgia: 23/28 9. versengés: 3/47
10. szörnyismeret: 3/86 11. vadászat: 2/15 12. bányászat: 7/31
13. úszás: 8/34 (+734%) 14. főzés: 3/28 (+20%) 15. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 500 TVP-ért
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), szintszívó lények (#9097), kvazár kovács (#167)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
nektoraf (#355), varkaudar íjász (#687), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bozontfonat (#1563) 1 bunkósbot (#9)
1 csontpálca (#329) 1 griff nyakék (#1579) 1 grifftoll kesztyű (#1578)
7 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2) 1 kisebb teleportkő (#1633)
1 méregfog (#1553) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 ryuku kalózkendő (#1157)
1 ryuku vadászing (#1158) 1 Tharr Keresztje (#287) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659) 9 víz (#27) 1 yeti mokasszin (#710)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ryuku mellvért (#689)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,110) fényűző villa (#604), a 68. labirintus bejárata, vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek