57. forduló, 59. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 18. 12h:23'
EZ A 596. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
597. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,-2] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 6. pontnál.
A táborozás 1. napján összefutsz Döngölő Bong#val. Leah hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy rézpáncélt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy óriás csontváz trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon ismét összeakadsz Döngölő Bong#val. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+12 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 12 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 8 9 18 mozogsz 8 9 18
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A trónterem, ahol a helytartó a kérvényezőket fogadni szokta, és ahol minden egyéb udvari szertartást végeznek, most kong az ürességtől. [8. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
[66 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 25 26 29 mozogsz 25 26 29
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT]
Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a palotaőr jobb karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
342 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis bőrpajzsot.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy udvari mágus. Fegyvere egy bot. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az udvari mágus jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az udvari mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az udvari mágus testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az udvari mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 364 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 23, gyógyulás: 8, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
[30 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 31 35 28 mozogsz 31 35 28
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadászkutya az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadászkutya testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A vadászkutya feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy elit palotaőr lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az elit palotaőr jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az elit palotaőr jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az elit palotaőr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Eldobod az értéktelenné vált rőtmanó berzerker trófeát, és diadalmasan beszerzel egy elit palotaőr trófeát. 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bronzpáncélt (ld. enc.), 1 bronzsisakot és 1 bronzpajzsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Elértél a helytartó lányának a hálószobájához! [35. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 borostyán függő. Felpakolsz. Tenyeredet az alvó leány szájára tapasztod, majd a válladra dobod. Szegényke, próbál rugdalódzni, de te sokkal erősebb vagy. Megvan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Lemész a harmadik emeletre. [1. SZINT 28. PONT -> 1. SZINT 26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 20 10 1 mozogsz 20 10 1
Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Lemész a második emeletre. [1. SZINT 20. PONT -> 1. SZINT 18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Visszatérsz a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz, és lemész rajta. [1. SZINT 10. PONT -> 1. SZINT 9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Egy ezüst karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy rejtőköpenyt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló.
Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [72 pontot használtál fel, van még 3.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MINDENSÉG AMETISZTJE (2207. TÁRGY)
Az örökkévalóság ékszerek legújabb változata ez a lila színű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +150 max. ÉP-t, +150 max. VP-t, +6-ot minden tulajdonságodra, +14 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +9 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah követője vagy. Ez az 58. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 115 cm
IQ: 12 (18) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 (23) Életpont: 370/350 Jellem: gonosz (23) Tul. pont: 8
Szerencse: 16 (24) Varázspont: 188/1 Pénz: 1052 arany Kép. pont: 18
Eddig összesen 311 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 929 TP-t kaptál. Jelenleg 78 763 TP-d van. A következő szinthez még 41 237 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, ragyás burástya, elit palotaőr.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 16 (+1) vágófegyverek: 5 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,53 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. szerencsejáték: 2 11. versengés: 3 12. szörnyismeret: 2
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 3 15. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> ismeretlen (#10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

Összsúly: 195.68 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 bot (#4)
1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpáncél (#90) 1 bronzpenge (#126)
1 bronzsisak (#88) 1 csontszablya (#64) 1 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis bőrpajzs (#45)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
-3
-2
-1
(93,-2) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), palotaőr (#134), udvari mágus (#142), vadászkutya (#143), elit palotaőr (#133), egy kobudera férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.09.18 12:20 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Örökkévalóság upgrade -> 2207)
˙

Üzenet küldése a karakternek