Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 16. 12h:11' EZ A 580. JÁTÉKHETED, 577. FORDULÓD 581. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
fkt 923 99 1 | felt. készítesz a 923. tárgyat (99 darabot) |
vv 19 178 147 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 147. varázslatot |
vv 267 217 247 | elmormolod a 267. varázslatot a 217. varázslatot a 247. varázslatot |
v 169 5 40 | elmormolod a 169. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
v 96 186 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,30] Egy kisebb településhez érkeztél.
ftv 268 943 | felt. tám/véd. varázslat a 268. varázslatot a 943. szörnyet |
kf 519 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat |
hh 1400 1610 305 | használod az 1400. tárgyat az 1610. tárgyat a 305. tárgyat |
be 163 | bemész a 163. titkos labirintusba |
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 459 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nagyobb pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 1064 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gnóm szolgáló jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 320 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a gnóm szolgáló törékeny testét. (8 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+91 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a gnóm szolgáló testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (8 támadástól 688 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +138 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-137 életerő.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a gnóm szolgáló bal lábát. (8 támadással 917 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Transzformálsz! (+91 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a gnóm szolgáló testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) A gnóm szolgáló hihetetlen sebességgel sújt le újból és újból. (8 támadástól 735 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +147 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-147 életerő.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3482, sebződés: 2487, gyógyulás: 833, összesen: -1654 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 918 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 832 életpontot vesztettél. (ő is sebződik 50 ép-t.) Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló bal lábát. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a gnóm szolgáló törékeny testét. (8 támadással 921 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a gnóm szolgáló testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Újabb és újabb támadásokat visz be sikeresen a gnóm szolgáló a Sziklazuhatag kí-képesség alkalmazásával. (8 támadástól 829 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +166 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-165 életerő.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2642, sebződés: 1661, gyógyulás: 450, összesen: -1211 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fájdalomtükör. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 459 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nagyobb pajzszúzás varázslatot. 1064 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a gnóm szolgáló fejét. (8 támadással 923 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a gnóm szolgáló karját. Kritikus ütés! (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) A gnóm szolgáló hihetetlen sebességgel sújt le újból és újból. (8 támadástól 778 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +156 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-155 életerő.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2127, sebződés: 1842, gyógyulás: 440, összesen: -1402 ÉP}
lm 2 2 1 | mozogsz 2 2 1 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fájdalomtükör varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 918 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nagyobb pajzszúzás varázslatot. 1064 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnóm szolgáló testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel néhányszor megcsapod a gnóm szolgáló testét. (8 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a gnóm szolgáló karját. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Védhetetlen ütések záporoznak felsőtestedre és bal karodra. (8 támadástól 854 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +171 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-170 életerő.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2376, sebződés: 1918, gyógyulás: 409, összesen: -1509 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 459 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nagyobb pajzszúzás varázslat. 1064 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnóm szolgáló törékeny testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A tükörpáncél védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a gnóm szolgáló nyakát. (8 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a gnóm szolgáló testét. Kritikus ütés! (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Újabb és újabb támadásokat visz be sikeresen a gnóm szolgáló a Sziklazuhatag kí-képesség alkalmazásával. (8 támadástól 775 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +155 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-155 életerő.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2123, sebződés: 1839, gyógyulás: 439, összesen: -1400 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1307 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troglodita idéző testét. (7 támadással 1007 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+222 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a troglodita idéző jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Hárításod megcsúszik, a troglodita idéző fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával megérint. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a troglodita idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
30138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2376, sebződés: 416, gyógyulás: 299, összesen: -117 ÉP}
be 739 | bemész a 739. épületbe |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 414 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod az elemi pulzátor bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 13332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 128, gyógyulás: 316, összesen: +188 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés besül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1594 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó borzalom testét. (7 támadással 1032 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Ököllel csak érinted a rothadó borzalom testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rothadó borzalom, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Félrehajolsz, de a rothadó borzalom karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 116 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29945 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3083, sebződés: 478, gyógyulás: 318, összesen: -160 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1412 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 858 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod az ezeréves lélek bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 98 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-88 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2610, sebződés: 477, gyógyulás: 57, összesen: -420 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy végső enyészet varázslat. 666 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt drakolder jobb karját. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt drakolder fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 1165 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-145 életpont.) Vámpirizálsz (+257 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod az élőholt drakolder gigantikus testét. (6 támadással 748 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-93 életpont.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az élőholt drakolder néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +68 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 98 életpontot vesztettél. Az élőholt drakolder fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Az élőholt drakolder farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 280 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod az élőholt drakolder gigantikus testét. (8 támadással 1149 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-143 életpont.) Vámpirizálsz (+252 életerő). Ököllel gyengén megütögeted az élőholt drakolder gigantikus testét. Kritikus ütés! (6 támadással 386 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-48 életpont.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 215 életpontot vesztettél. Az élőholt drakolder karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 96 életpontot vesztettél. Az élőholt drakolder átharapja a torkodat! (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 19201610 TP, -15 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -87 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) Az élőholt drakolder farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3854, sebződés: 3290, gyógyulás: 1016, összesen: -2274 ÉP}
(Továbbmész...) [292,23] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.
Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 731 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó kocsonyás testét. Kritikus ütés! (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel megcsapod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-17 életpont.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-15 életpont.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 15823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1410, sebződés: 126, gyógyulás: 76, összesen: -50 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 339 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősi szellem testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Oopssz, ez mellément! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
(Továbbmész...) [293,24] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Úgy gondolod, hogy a közeledő tengeri parduan nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan redős testét. (8 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+247 életerő). Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan redős testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +62 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan jobb oldalát. (8 támadással 1132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+249 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tengeri parduan testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3058, sebződés: 658, gyógyulás: 720, összesen: +62 ÉP}
v 198 256 62 | elmormolod a 198. varázslatot |
[256,62] A tengerpartot elhagyva, egy faligetbe érkeztél.
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+254 életerő). Ököllel súrolod a szellemdarázs bal szárnyát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +53 ÉP.) A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13424 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1587, sebződés: 263, gyógyulás: 325, összesen: +62 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus jobb lábát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a ködmágus fejét. (8 támadással 579 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus jobb vállát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a ködmágus bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 578 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ködmágus bal oldalát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a ködmágus jobb karját. (8 támadással 574 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A ködmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2488, sebződés: 541, gyógyulás: 114, összesen: -427 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a ködmágus fekete csuháját. (8 támadással 570 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus jobb oldalát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi hatás! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus testét. (8 támadással 567 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1706, sebződés: 338, gyógyulás: 73, összesen: -265 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a testzabáló fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a testzabáló pikkelytestét. (8 támadással 1117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). Ököllel többször eltalálod a testzabáló nyakát. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A testzabáló fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel meghorzsolod a testzabáló testét. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ököllel megpöccinted a testzabáló bal oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A testzabáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 natharion opál. 16286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1708, sebződés: 282, gyógyulás: 427, összesen: +145 ÉP}
(Továbbmész...) [258,62] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy vadkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadkos előremeredő szarvát. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadkos tömzsi lábát. (5 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vadkos fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A vadkos meglök a szarvával. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A szörny megtipor. 80 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vadkos testét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megpöccinted a vadkos tömzsi lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vadkos sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Összetipor lábával. 84 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vadkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11190 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1259, sebződés: 358, gyógyulás: 240, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [259,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy esthari vérszopó. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az esthari vérszopó testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az esthari vérszopó bal első lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+248 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az esthari vérszopó bal első lábát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel csak érinted az esthari vérszopó bal első lábát. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az esthari vérszopó vörös bundáját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az esthari vérszopó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Az esthari vérszopó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 malachit füzér. 16754 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2053, sebződés: 567, gyógyulás: 491, összesen: -76 ÉP}
be 695 | bemész a 695. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elég csak a távozásra gondolnod, és a láthatatlan teleporton keresztül el is hagyod a piramist. [5 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 5 VP-t.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kettéroppantó jobb lábát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kettéroppantó irtózatos combját. (8 támadással 1115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kettéroppantó testét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A kettéroppantó leken néhány pofont. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +48 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel csak érinted a kettéroppantó jobb vállát. (1 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a kettéroppantó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a kettéroppantó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a kettéroppantó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16707 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2123, sebződés: 416, gyógyulás: 475, összesen: +59 ÉP}
(Továbbmész...) [257,65] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Süsü előtt. Látsz egy szent tölgyfát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rikácsoló kolibri. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rikácsoló kolibri testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+250 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a rikácsoló kolibri fejét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A rikácsoló kolibri néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 madártollat. 12085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 164, gyógyulás: 340, összesen: +176 ÉP}
(Továbbmész...) [256,66] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Jókora, imádkozó majmot ábrázoló szobor mellett visz el az utad. Sötétbarna raaba-fa törzséből faragták, amit eléggé megviseltek az eltelt évszázadok. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ro'galhal kísértet közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 697 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet fejét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet jobb lábát. (5 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ököllel meghorzsolod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16473 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1844, sebződés: 257, gyógyulás: 234, összesen: -23 ÉP}
szk 468 465 488 | keresed a 468. szörnyet a 465. szörnyet a 488. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
Erő: | 76 (96) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 85 (94) | Támadás: | 100 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 81 (90) | Védekezés: | 133 (135) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/44 év |
Egészség: | 81 (93) | Életpont: | 2073/1979 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 91 (112) | Varázspont: | 4327/65 | Pénz: | 1003 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 84/32 | Pszi pont: | 643/220 | Halhatatlanság: | 21 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 57/79 (+8%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 32/61 (+1%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 39/59 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/19 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 137/2 (+37%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 38/52 | 5. hajózás: | 1/0 | 6. csapdakészítés: | 37/48 (+11%) |
7. csapdaészlelés: | 26/98 | 8. gyógyítás: | 90/78 | 9. titkosírás: | 22/83 |
10. felderítés: | 41/47 (+500%) | 11. szörnyidomítás: | 13/67 | 12. teológia: | 288/88 (+220%) |
13. taumaturgia: | 142/4 (+10%) | 14. szerencsejáték: | 10/36 (+11%) | 15. versengés: | 27/17 (+18%) |
16. harcművészetek: | 58/40 | 17. zene: | 14/64 | 18. szörnyismeret: | 49/42 |
19. pszi: | 57/10 (+4%) | 20. zárnyitás: | 10/42 (-2000%) | 21. vadászat: | 26/77 |
22. vitalitás: | 10/64 (+6%) | 23. bányászat: | 38/55 | 24. úszás: | 10/99 |
25. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 112 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1(2) |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 99 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628), Sheran hívők (#995) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Iván Nitró (#3804), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (111,42,1) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) |
tárgyvédelem (#178) | mágikus ütés (#147) | elme dominanciája (#247) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
istenítélet (#284) | >> | 54. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
istenítélet (#284) | >> | smaragdvámpír (#605) | kiszáradás (#268) | >> | gnóm szolgáló (#943) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
árnyak segítsége (#270) | >> | Sheran hívők (#995) | fájdalomtükör (#379) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | smaragdvámpír (#605) | fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | 45. szintű lényekre | fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
83 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 4 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kerek kő (#19) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 1 | nyílvessző (#108) | 7 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 36 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) | 37 | vas dobónyíl (#189) | 112 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grifftojás (#179) | 5 | kőkés (#6) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | malachit füzér (#755) | 1 | natharion opál (#747) | 99 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |