576. forduló, 578. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 21. 14h:47'
EZ A 604. JÁTÉKHETED, 577. FORDULÓD
605. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 12

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [265,71] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+9 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+335 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+140 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+186 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vezérfarkas. (+8 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 721.]

vv 224 26 86 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 721.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 719. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

vv 165 188 443 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 717. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 715. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 713. Kapsz 2 VP-t.]

v 1 30 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 708. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 30 0 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 703. Kapsz 5 VP-t.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 698. Kapsz 5 VP-t.]

vv 57 220 78 elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 698.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 696. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 694. Kapsz 2 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 694.]

ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 10 VP-t.]

h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 684.]

* 2. KP: vv 209 178 0 elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. KP: p 120 0 0 használod a 120. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 663. Kapsz 5 VP-t.]

* 6. KP: vv 377 76 0 elmormolod a 377. varázslatot a 76. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 661. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 2 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[266,70] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy kazmárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy baljós árny. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 160.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. (A varázslat 14 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, erő és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a baljós árny megnyúló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor megpöccinted a baljós árny testét. (7 támadással 105 életpontot sebezve.) {KCC:} A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Karmával néhányszor a baljós árny megcsapja a fejedet. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyengén megütögeted a baljós árny testét. (7 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A baljós árny néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyengén megütögeted a baljós árny láthatatlan testét. Kritikus ütés! (7 támadással 119 életpontot sebezve.) {KCC:} Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 29 sebzést okoz. Karmával néhányszor a baljós árny megcsapja a fejedet. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a baljós árny testét. Kritikus ütés! (7 támadással 119 életpontot sebezve.) {KCC:} Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-3 TU.)
Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 1120, gyógyulás: 246, összesen: -874 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+649 életerő.)

(Továbbmész...) [267,69] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy takarító. (ld. enc.) {támadása: 90.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. (A varázslat 37 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a takarító fejét. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a takarító jobb karját. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 153 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a takarító gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a takarító jobb karját. Kritikus ütés! (7 támadással 532 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a takarító jobb oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (56 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a takarító bal lábát. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a takarító testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (58 ép-t sebezve). A takarító megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi eredménye! Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor megpöccinted a takarító nyakát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a takarító sötét auráját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 20 715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2597, sebződés: 1002, gyógyulás: 245, összesen: -757 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+623 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy nagyobb phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt.

(Továbbmész...) [268,68] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nothar cserjét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy varkaudar őslich. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 3401-3800.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 896 életpontot sebeztél. (A varázslat 89 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a varkaudar őslich bal karját. (7 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a varkaudar őslich jobb oldalát. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-81 varázspont.) {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a varkaudar őslich fejét. (7 támadással 798 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a varkaudar őslich testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 968 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-68 varázspont.) {HD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a varkaudar őslich testét. Kritikus ütés! (2 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 99 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolod a varkaudar őslich jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 35 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 503 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.)
A varkaudar őslich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 26 890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4026, sebződés: 1751, gyógyulás: 683, összesen: -1068 ÉP}

Az életvíz, melyből kortyolsz egy nagyot, megszünteti az eddig kínzó ősi sorvasztást. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 996 életpontot! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [127 pontot használtál fel, van még 532. Kapsz 127 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[269,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sötét kaszás. {max. életpontja: 2401-2600.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [270,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy patás tanough. {egyik sebzési módja: 1x 10d21+100.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 138 életpontot sebeztél. (A varázslat 27 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével megvagdalod a patás tanough testét. (7 támadással 813 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a patás tanough rövid lábát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). A patás tanough meglök agyarával. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a patás tanough rövid lábát. (7 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor súrolod a patás tanough rövid lábát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 63 ép-t sebez. Agyarával a patás tanough véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Egy jól irányzott rúgással a patás tanough hátrataszít. (1 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 19 055 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2881, sebződés: 850, gyógyulás: 631, összesen: -219 ÉP}


(Továbbmész...) [271,65] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gnomori rémszolga. {egyik sebzési módja: 2x 15d12+70.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 546 életpontot sebeztél. (A varázslat 54 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra támadsz. {HD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a gnomori rémszolga véreres karját. (7 támadással 828 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 61 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a gnomori rémszolga jobb lábát. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (40 ép-t sebezve). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a gnomori rémszolga bal lábát. (7 támadással 797 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a gnomori rémszolga bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 55 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A gnomori rémszolga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 19 685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2811, sebződés: 499, gyógyulás: 573, összesen: +74 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. [34 pontot használtál fel, van még 498. Kapsz 34 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[272,64] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar őslich közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 80.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 930 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével megvagdalod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 867 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (47 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 1030 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-95 varázspont.) {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar őslich jobb lábát. (7 támadással 810 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a varkaudar őslich fejét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 115 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar őslich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 26 890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3704, sebződés: 1272, gyógyulás: 534, összesen: -738 ÉP}


(Továbbmész...) [273,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy bosszúálló. {támadása: 97.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [274,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy eszement trappoló. (ld. enc.) {max. életpontja: 2351-2585.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[30 pontot használtál fel, van még 468. Kapsz 30 VP-t.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[275,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bársony gyilkos lehet. {védettsége: 95 szúró, 170 vágó, 95 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 124 életpontot sebeztél. (A varázslat 24 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a bársony gyilkos testét. (6 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a bársony gyilkos jobb oldalát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 471 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a bársony gyilkos fejét. (6 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a bársony gyilkos testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). A bársony gyilkos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 548 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +110 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. 17 648 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2427, sebződés: 1019, gyógyulás: 766, összesen: -253 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt.

(Továbbmész...) [276,60] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kyorg őrgólem volt. (ld. enc.) {támadása: 75.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. [28 pontot használtál fel, van még 440. Kapsz 28 VP-t.]

v 198 189 55 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ef 40 557 energia fejlesztése 40
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-40 TU.] [280 pontot használtál fel, van még 160. Kapsz 280 VP-t.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 5 VP-t.]

ef 18 557 energia fejlesztése 18
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-18 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [126 pontot használtál fel, van még 29. Kapsz 126 VP-t.]

* 1. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: szk 292 293 288 keresed a 292. szörnyet a 293. szörnyet a 288. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragadozót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 3. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 26. Kapsz 3 VP-t.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 25. Kapsz 1 VP-t.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 2 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 7, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a quwarg harcos. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 718 pontot. A következő körben tehát 743 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAKARÍTÓ (609. LÉNY)
Az árnytündérek között külön réteget képviselnek a speciális feladattal ellátott lények. A takarítók is ilyenek, akiket Leah küldötteinek likvidálására állítottak hadrendbe. Persze önként vállalt feladatuk teljesítése csupán egy kilátástalan és paradox harc, hiszen Leah küldötteit, akiknek ezen a létsíkon van feladatuk, képtelenség örök időkre a túlvilágra küldeni. A takarítók oly sokat forgolódtak már a Halál közvetlen árnyékában, hogy testük részben átformálódott. A sötétség gonosz aurát vont köréjük, melyen semmilyen fény nem hatol át. Ha másról nem, hát erről felismerheted e pusztákban kóborló árnytündéreket. A vámpirizációra immúnisak.

ESZEMENT TRAPPOLÓ (549. SZÖRNY)
Az eszement trappolók a régen volt kyorg birodalom síkságainak nagytestű, növényevő állatai. Példányaik vagy már serdülőkorukban a környék félelmetes ragadozóinak zsákmányává válnak, vagy pedig szépen kifejlett, szinte legyőzhetetlen vadállatokká cseperednek. Bár szelíd állatoknak mondhatók, ha veszélyben érzik magukat - mondjuk, mert egy életunt kalandozó az utukban áll - patájuk jól irányzott rúgásaival képesek megvédeni szívós életüket. A testüket fedő kérges, vastag bőrrétegen szinte semmilyen vágófegyver nem tud sebet ejteni. Talán máshogy kellene közeledni feléjük... a megfelelő módszer alkalmazásával remek málhás állat válhatna belőlük.
Egy apró megjegyzés: az eszement trappolóval való harc során (a szörny által okozott sokk miatt) a szörnyidomítás szakértelmed permanensen csökkenhet, ezt elkerülendő minden esetben el fogsz bújni e lény elől, kivéve, ha direkt FT parancsot adsz ki rá.

KYORG ŐRGÓLEM (567. SZÖRNY)
Ha egy kyorg hadvezért szolgálat közben ért utol a halál, testét nekromanták vették kezelésbe, hogy visszahozhassák az életbe. A mendemondák szerint az így alkotott őrgólemek örökölték elődjük hűségét, szívósságát és legyőzhetetlen elkötelezettségét is. Feladatukká a kyorg birodalom perifériára szorult területeinek védelme vált, vagyis egyenesen a határokon húzódó frontvonalra küldték őket. Nem tudni, hogyan voltak képesek túlélni a nagy pusztítást, melyet a triklem drakolderek okoztak a társadalmuknak, mégis: néhányuknak sikerült, ők azok akik manapság is a környék dombságain bolyonganak. Csak mágikus fegyverrel lehet őket megsebezni.

VARÁZSLÓMESTER V. (557. TUDATI KÉPESSÉG)
Talán a letűnt korok, vagy az ismeretlen dimenziók nagy mágusai képesek voltak arra, amire mostantól te leszel képes. Talán, de egyáltalán nem biztos. Hiszen csak nagyon kevés halandó jut el arra a szintre, ahová te megérkeztél: a varázslás magasiskolájának csúcsára. Ha csak a szemöldököd összevonod, városok omlanak porrá, ha dobbantasz, világok fordulnak ki tengelyükből, ha legyintesz, tengerek vetnek égig érő hullámokat... vagy legalábbis majdnem. Az ősi varázsrúnák hatékonyabb használatának lehetősége mindenesetre megnyílik előtted, és nem kell tenned érte semmit. Pusztán attól lesznek erősebbek az általad kimondott ősi rúnák, hogy elmédben sok-sok generáció összegyűjtött mágikus tudása visszhangzik a tudati tér segítségének hála. [Mostantól a sebzést okozó támadó őstaumaturgia varázslataid hatásfoka megnő40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség automatikus és permanens.]

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr áldozópapja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 577. fordulód.

Erő: 87 (113) Szint: 51 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 75 (88) Támadás: 128 (133) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 73 (89) Védekezés: 163 (173) Menekülés: 35 % Életkor: 39/49 év
Egészség: 74 (98) Életpont: 1815/1428 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 71 (87) Varázspont: 3014/2823 Pénz: 17483 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 90/38 Pszi pont: 406/1273 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 5
Eddig összesen 7957 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 130 885 TP-t kaptál. Jelenleg 27 991 392 TP-d van. A következő szinthez még 4 008 608 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, varkaudar őslich, árnygólem. A 540. fordulódban 12032 arany került a bankszámládra. 12120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/40 ökölvívás: 43/81 (+1%) szúrófegyverek: 35/67
vágófegyverek: 39/63 (+7%) ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 38/38
dobófegyverek: 23/37

Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) << vámpírölő (#951) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
276,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 370
A Végzet Vermében a 28. szinten jársz. Ebben a hónapban 13 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 1531 időszaki: 490

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/7 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 397 596 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 85/94 (+68%) 2. nyomkövetés: 74/49 3. mászás: 23/33
4. csapdakészítés: 30/10 (+10%) 5. csapdaészlelés: 43/79 6. gyógyítás: 98/97 (+50%)
7. titkosírás: 16/69 8. felderítés: 36/88 9. szörnyidomítás: 24/69
10. teológia: 96/30 (+28%) 11. taumaturgia: 73/15 (+12%) 12. szerencsejáték: 14/13
13. versengés: 21/54 14. harcművészetek: 43/39 15. zene: 40/86
16. szörnyismeret: 30/85 17. pszi: 53/54 (+5%) 18. zárnyitás: 23/96
19. vadászat: 33/36 20. vitalitás: 1/23 21. bányászat: 46/14 (+11%)
22. testépítés: 80/70 23. úszás: 14/73

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33
6. regeneráció: 3 9. gyors fejlődés: 2 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 2
12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 1 darabot, csak egyszer), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot )
elfogod ősdentort (#282) teriád háló-csapdával (#1280), zafír drakónt (#320) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért.
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279), ragadozó (#292)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a halál szava (#152, 20 VP)
varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (25,0) áldomás (#6) (23,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) harci induló (#443) pszi-ernyő (#64)
hatalomvarázs (#220) láth. észlelése (#78) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
Techiulan aurája (#261) tárgyvédelem (#178) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
láthatatlanság (#76) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontakt. II (#122) >> bűbájlidérc (#761) direkt kontakt. II (#122) >> lidércúr (#252)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 7, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 21, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 42, 43, 46, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
gyógyítómester (544) OK
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) OK
isteni ítélet (551) OK
elmemester (552) OK
totemmester (553) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) OK
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) OK
tudatunk hatalma (560) OK
kincsvadászat (561) OK
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4882 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 * kígyópenge (#955) 1 kőkés (#6)
1 * nitmák penge (#837)
Ütőfegyverek
3 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * kentaurusz íj (#1568)
Lövedékek
6 ében nyílvessző (#848) 20 kerek kő (#19) 5 mérgezett vasnyíl (#187)
7 mihlanil nyíl (#597) 20 nyílvessző (#108) 7 sallank nyíl (#129)
30 tüske (#22) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 7 esszenciakristály (#350) 1 fejsze (#1240)
4 mihlanil dobótőr (#599)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
Sisakok
1 * kabuto (#1373) 1 Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 20 rejtőköpeny (#277) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * sode (#1374)
Kesztyűk
1 * Buqqe karma (#899) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * medvebőr öv (#1675)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * hakama (#1369)
Csizmák
1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 * Ssszissszenő csizma (#954)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 22 mópat token (#585) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1)
1 * csodálatos nyaklánc (#1211) 1 Dantor amulettje (#468) 3 gólem talizmán (#811)
6 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 koponya szimbólum (#139)
13 * korinthai talizmán (#814) 1 * Ovgun nyaklánca (#615) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Hatalom Karkötője (#1210) 2 Luthius karkötője (#527)
1 mászó-karperec (#392) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
110 angyalok gyűrűje (#529) 6 * Blounther gyűrűje (#1548) 1 Élet gyűrűje (#1166)
1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * arany morfmedál (#2499) 1 * mind. tűzopálja (#2380)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
42 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 326]
6 dentor szüttyő (#590) [üres, kapacitás: 60]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0]
28 fűszertartó (#210) [bennük 106 csepp sáfránypor (#211), fér még: 34]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 77]
1 molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
4 sólyomcsőr (#1223) [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 43]
13 sullár hólyag (#168) [bennük 100 csepp spiritusz (#170), fér még: 160]
20 szent kehely (#257) [bennük 165 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 35]
8 térdeplő tülök (#1440) [bennük 16 korty életvíz (#1500), fér még: 32]
8 toxyl üvegcse (#592) [bennük 21 csepp toxyl (#591), fér még: 59]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
10 vizestömlő (#3) [bennük 191 korty víz (#27), fér még: 9]
7 zöld üveg (#82) [bennük 140 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
2 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 9 acéltű (#334)
1 aenouth ködkürt (#1554) 147 áldott kő (#642) 2 amul kulcs (#565)
$4 aranypikkely ($415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
41 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bev tekercs (#778)
1 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74) 8 destabilizátor (#1275)
8 deus ex machina (#1) 1 dizen kulcs (#472) 1 Éjmágus tükre (#1100)
41 ezüst kulcs (#184) 12 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 fülemüle síp (#1576) 34 gyógykenőcs (#313) 2 íjászkence (#1225)
186 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 1 kholden kulcs (#470)
1 kinemfogyó tegez (#368) 3 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 9 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 lad tekercs (#785) 8 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757)
25 manakristály (#500) 2 márványkulcs (#245) 21 megsemmisítő (#1540)
1 moa antigrav (#2204) 1 moa töltő (#525) 1 morf esszencia (#2452)
1 Morgan pálcája (#503) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246)
38 nagy bronzkulcs (#185) 23 nagy vaskulcs (#186) 2 norgat kulcs (#471)
1 oldalzsák (#1172) 90 ork csodaszer (#1228) 7 pszi kristály (#618)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75) 1 roxati zárfaló (#314)
1 ryuku tájoló (#1224) 60 ryuku védőkenőcs (#1154) 67 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 11 szent jogar (#150) 2 távcső (#42)
3 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281) 10 titanitdukát (#1480)
1 + tüskecsapda (#242) 50 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546)
2 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 A Végzet dragnitja (#2307) 18 adamantit (#627) 1 adamantit érme (#762)
59 álompor (#396) 90 amniosz (#203) 1 aranyfétis (#766)
1 artikula bélhólyag (#927) 3 arx formázó minta (#298) 1 bev formázó minta (#299)
66 borkonyó bibe (#312) 2 bronz nyakörv (#761) 1 bűvölt kristály (#775)
1 cru formázó minta (#300) 1 csavart smaragd (#754) 3 csillezsályalevél (#1253)
29 csuklyavirág (#133) 45 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
2 drakolder póráz (#773) 2 dramoan kő (#967) 71 drótszőr (#37)
20 ében toboz (#578) 14 eknozol (#540) 10 Eldereth szilánk (#512)
2 era formázó minta (#418) 36 ezüstdarab (#326) 6 főnixtoll (#563)
14 galachmit (#310) 15 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268)
1 gyémánt fétisrúd (#758) 216 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222)
8 hibátlan tűzopál (#1642) 2 hro formázó minta (#601) 3 iknegurin (#541)
1 ilkin érc (#232) 1 jácint díszkő (#753) 1 jáde rakshallion (#749)
11 jégszív (#282) 68 kaktusztüske (#114) 1 káosztiara (#765)
22 karbin plazma (#199) 5 kazmár gyökér (#205) 15 kék orchidea (#68)
19 khatiszon kristály (#2322) 11 kőszem (#304) 2 kreiton agy (#1142)
1 kreiton esszencia (#892) 38 kvazár (#244) 8 lélekesszencia (#619)
1 lélekkő (#1650) 7 lidércesszencia (#1074) 5 lótuszvirág (#447)
251 madártoll (#112) 20 magszim bél (#103) 173 mákrózsa virág (#56)
2 malachit füzér (#755) 15 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mihlanil érme (#764)
47 mithril (#352) 2 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
2 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 6 moa smaragd (#377)
2 moa üveggömb (#383) 3 mópat tetem (#584) 1 Morgan kristálya (#659)
1 mösze hátpáncél (#1229) 1 nagymesteri pálca (#772) 6 nektoraf faggyú (#667)
5 nothar bogyó (#923) 10 ovimon-bogyó (#207) 39 pirkit (#153)
1 praglonc hártya (#215) 32 pular kristály (#239) 28 purifikátor háj (#269)
11 quwarg igazgyöngy (#912) 3 raaba-gumó (#936) 6 rájabőr (#404)
1 rakolits por (#669) 20 ramit kő (#226) 1 raskhiir talizmán (#774)
14 remák szív (#264) 1 rítusónix (#751) 16 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 3 sárkányfog (#617) 1 skorpiókarom (#911)
1 smaragdkő (#678) 5 smirglilevél (#29) 7 szárnyas hernyó (#69)
4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151) 13 téfea-agy (#172)
58 Thargodan esszencia (#328) 1 trakuun napkorong (#769) 6 tükör (#43)
18 vörös zyel (#606) 33 xirnox szív (#213) 1 yetifog (#863)
Fókuszkristályok tárgyakban
A Végzet dragnitja (#2307) - a befoglaló tárgy: nitmák penge (#837)

Összsúly: 419.65 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
155 átlátszó morfplazma (#2451) 147 bíbor morfplazma (#2450) $29 dentor bőr ($551)
147 fehér morfplazma (#2445) 163 fekete morfplazma (#2446) 139 kék morfplazma (#2442)
173 lila morfplazma (#2448) 125 narancs morfplazma (#2449) 86 purifikátor háj (#269)
159 sárga morfplazma (#2447) 143 vörös morfplazma (#2443) 149 zöld morfplazma (#2444)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 32 hollókristály (#1102) 2385 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 pengepajzs (#425)
40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 900 borkonyó bibe (#312) 1093 csalánvirág (#582)
7737 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122) 499 dűneelf arckendő (#1920)
1 fejsze (#1240) $19 fenőkő ($1618) $1623 fokhagyma ($403)
27 grifftojás (#179) 6492 halcsont (#390) 15339 kaja (#2)
$100 kaktuszbogyó ($429) 2703 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818)
3861 lidércesszencia (#1074) 9400 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878)
$3366 mutáns csont ($331) 2388 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108)
1 olló (#335) $1445 óndarab ($85) 482 pirkit (#153)
10 pszi kristály (#618) $7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419)
726 ryuku védőkenőcs (#1154) 10667 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347)
904 teriád féreg (#1276) 215 Thargodan csont (#1181) 1300 Thargodan esszencia (#328)
410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788) $1 trófea nyaklánc ($196)
16731 tükör (#43) 1286 tűzbimbó (#623) $200 vámpírfog ($1221)
5400 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7163 viharhomok (#1919)
202 xirnox szív (#213) 2271 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 életvíz (#1500) 9 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 2 ezüstdarab (#326)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(267,69) takarító (#609), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 24. jellempróba, érclelőhely
(268,68) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), 38. jellempróba, varkaudar őslich (#402)
(269,67) oltár, sötét kaszás (#591)
(270,66) Tharr oltár, 43. jellempróba, patás tanough (#611)
(271,65) gnomori rémszolga (#589), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), oltár
(272,64) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 30. jellempróba, varkaudar őslich (#402)
(273,63) bosszúálló (#562)
(274,62) eszement trappoló (#549)
(275,61) bársony gyilkos (#546), Tharr oltár, 49. jellempróba
(276,60) kyorg őrgólem (#567), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, 50. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek