575. forduló, 577. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 16. 9h:18'
EZ A 582. JÁTÉKHETED, 576. FORDULÓD
583. játékheted kezdete: ápr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,107] koordinátán.
A táborozás 8. napján összeakadsz egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Raia követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy griff nyakéket, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiaivasmedált, egy Rhatt páncélját, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy hordóagyú mameluk trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy Ek'Hor trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy bíborarany tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kalhid. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik felhívja figyelmedet egészség tulajdonságod fejlesztésére, és rögtön egy kis edzést is tart, melynek során egy parányit fejlődsz is.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a titánkolosszus (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) tyrkiai mászógépet (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+313 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+354 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+195 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 811. hetének nyerőszámai: 26, 18, 29. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy pszi elementál fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ekharion dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 827.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 822.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 820.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 818.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 818.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 816.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 814.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 814.]

* 6. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 814.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 812.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 810.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 806.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 806.]

* 8. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 805.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 804.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 803.]

* 9. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 801.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 799.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 797.]

a 1643 1050 1 átadod az 1643. tárgyat az 1050. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 kentaurusz kürtöt Pterois volitans részére. [5 pontot használtál fel, van még 792.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 792.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 792.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 762.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske fejét. (5 támadással 491 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 8 sebzést okoz. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 752.]

v 67 elmormolod a 67. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a varázslat olvasása varázslatot! Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került telerótt rúnalapot. Hosszú perceket töltesz azzal, hogy többször, mindenféle irányban végigmenj a felvésett sorokon. És igen! Lassan összeáll, mit is tartalmaz az írás: azt, hogyan kell elsajátítani egy varázslatot, melynek neve vízelem-idézés. Most már te is képes leszel rá. (ld. enc.) Hangosan felszisszensz, amikor a telerótt rúnalap elfüstöl a kezedből. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 732.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] A befejezéshez még 594 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [90 pontot használtál fel, van még 642.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(179,107) pszi elementál (#221), aranyfecske (#283)

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó jobb lábát. (8 támadással 812 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 14 sebzést okoz. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 73 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 46 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 307, gyógyulás: 2, összesen: -305 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 1600 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Elhoztál mindent - köszönt az öregasszony mosolyogva és elveszi a tárgyakat. - Jutalmul a tied a teremtés zsákja. - Örömmámorban úszva hagyod el a sátrat.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Szerencsejáték, 1 Illúziópalota, 1 Ellenvarázslat, 1 Aranyeső, 1 Orzag bilincse. Ez sajnos semmit nem ér. Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 5 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 1 Illúziópalota, 1 Sötét motyogó, 1 Influenza, 1 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu. Semmi változás. Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 A bajnok manifesztációja, 1 Kisebb quwarg istenség, 2 Tisztítótűz, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Vesztettél. 1600 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 54 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (289 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán az ősi szellem vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen. A szörny már kis híján rád ugrik, hogy miszlikbe aprítson, de jelen esetben ügyesebbnek bizonyulsz. Kitérsz támadása elől, és futásnak eredsz az úton visszafelé, amerről érkeztél. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [60 pontot használtál fel, van még 582.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Dudálni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+39 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 542.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Mikor mindenféle előzetes beharangozás nélkül megmutatod a nézőknek a leghíresebb drakoldert, Zarknodot, néhányan kis híján szörnyet halnak a rémülettől. Aztán, miután rájönnek, hogy Zarknod nem fogja elevenen felfalni az egész társaságot, és innentől már megkönnyebbülve fogadják a triklem drakolder nagyúr kitalált, vadabbnál-vadabb kalandjait. Persze azért ügyelsz, hogy a végén ugyanúgy fogságba essen egy másik dimenzióban, mint ahogyan a valóságban történt. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (234 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 522.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 472.]

m 6 mozogsz nyugatra
[187,106] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs, 4 arany és egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 12900 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 454.]

im 0 5 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+124 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 424.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+124 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 394.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+121 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 364.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+115 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 334.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+124 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 304.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 36 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 286.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske bal oldalát. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 276.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-63 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+5 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 271.]

ve 470 2 megveszed a 470. tárgyat 2
[Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] [0 pontot használtál fel, van még 271.]

ee 1103 190 138 eladod az 1103. tárgyat a 190. tárgyat a 138. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Eladtál 5 mérg. vas dobónyilat. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ubuk dobónyílat. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 271.]

ee 203 304 541 eladod a 203. tárgyat a 304. tárgyat az 541. tárgyat
Eladtál 98 amnioszt. 98 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kőszemet. 5 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
[0 pontot használtál fel, van még 271.]

ee 85 70 152 eladod a 85. tárgyat a 70. tárgyat a 152. tárgyat
Eladtál 5 óndarabot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rézdarabot. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 9 vasércet. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 271.]

ea 112 80 eladod a 112. tárgyat 80
Eladtál 80 madártollat. 80 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[185,106] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 9 sebzést okoz. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 2 fekete gyöngy. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 74, gyógyulás: 2, összesen: -72 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[179,107] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Találsz egy malmot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Mac The Fallen vigyorog kajánul. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A norpadolótika csápol, de mindhiába. A norpadolótika állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 235.]

v 198 165 112 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(179,107) pszi elementál (#221), aranyfecske (#283), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), malom (#1204), 34. jellempróba, művészi porolit (#720), norpadolótika (#226)

[165,112] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [18 pontot használtál fel, van még 217.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-59 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+5 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 212.]

kf 475 1373 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1373. tárggyal
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. A járatban sötétség van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. (Keletre a 2. pont.) [5 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 2 3 13 mozogsz 2 3 13
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.) Egy törpe ősharcost veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy csorba csatabárd. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 269 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe ősharcos fejét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe ősharcos bal lábát. (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 22 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A törpe ősharcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1223, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] (Északra a 4., délre a 7. terem, nyugatra a 2., keletre a 10. pont.)
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] (Nyugatra a 3., északra a 11. pont, keletre a 13. terem.) Megbotlasz valamiben: 3 kaktusztüske [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A kapu, amin az imént keresztüljöttél, hangosat nyikordul mögötted. Hideg borzongás fut végig rajtad, amikor felfedezed a fejmagasságban felfestett macskaszemeket, melyek mintha csak valami titkosírás lenne, ott sorakoznak egymás mellett. Megkerülöd a kaput, a másik oldalon csupán egy nagyobb jelet - szintén egy macskaszemet - találsz. Hogy korábban hogy nem vetted ezt észre. Tehát ez lenne az a kapu, amiről a Zendor által felolvasott történetben szó volt. És ez a kapu volt az, amit a törpe nem tudott kinyitni. Na meg persze azt is mondta, ha megbirkóztál a feladattal, térj vissza hozzá, hogy együtt deríthessétek fel a helyet. Elhessegeted az imént támadt gondolatokat, és továbbindulásra készen ökölbe szorítod izzadt tenyered. Biztos veszélyes vállalkozás továbbmenni. Egy törpe ősharcost veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csorba csatabárd. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 275 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (6 támadással 605 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 34 pontot sebződik a fényaurától. A törpe ősharcos fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A törpe ősharcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahogy a terem bejáratához lépsz észreveszed, hogy a terem egyenetlen padlója szinte tele van apró cserépedényekkel, melyekben különböző mennyiségű fekete lé található. Szinte alig tudsz belépni úgy, hogy ne mozdíts meg egyet, ami aztán halk koccanással hozzáütődik egy mellette álló tálhoz. A mélyebb és magasabb hangok végigfutkároznak a szoba táljain. A szemközti sarokban mintha mocorogna valami, de aztán észreveszed, hogy csak a fények játéka, ahogy visszaverődik a tálakban lévő folyadékról. Vajon a tálak miért nem száradtak még ki? [1. SZINT 13. PONT] (Nyugatra a 10. pont.)
[16 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 1 mozogsz 1
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] (Nyugatra a 3., északra a 11. pont, keletre a 13. terem.)
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] (Északra a 4., délre a 7. terem, nyugatra a 2., keletre a 10. pont.)
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.)
égy döntesz elég a nyomasztó légkőrböl és magad mögött hagyod a dohos falakat. A bejáratként szolgáló boltív mellett óvatosan visszamászol az útra.
[16 pontot használtál fel, van még 175.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[164,112] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (8 támadással 724 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A woorgard csápol, de mindhiába. A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [163,112] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő pszi őselementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [162,112] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy vérfürdető magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [62 pontot használtál fel, van még 113.]

szk 148 keresed a 148. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vérfürdető magszimot. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 110.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Itt csata lesz.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske farkát. (5 támadással 485 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 10 sebzést okoz. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 100.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 20.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 29, 11.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a sullár. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 717 pontot. A következő körben tehát 717 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TITÁNKOLOSSZUS (289. SZÖRNY)
Az elmúlt évek során kiderült, hogy a Fairlight bankokat védelmező acélkolosszusok korántsem annyira legyőzhetetlenek, mint hitték. A bankok adósságbehajtását végző gólemek gyakran megsemmisültek, a bankhálózat hatalmas károkat szenvedett el. Így aztán elrendelték az újabb, hatékonyabb modell kifejlesztését, így született meg a titánkolosszus. Az új gólem előállítása rettenetesen drága, ezért a barbár gyarmatvidéken még nem alkalmazzák, csak a csatorna keleti oldalán.

TYRKIAI MÁSZÓGÉP (365. TÁRGY)
A tyrkiai mászógép valójában egy kampókból és kötelekből álló szerkezet, melyet kezedre és lábadra erősítve képes leszel olyan helyekre is fel-, le- ill. bemászni, ahová e nélkül az eszköz nélkül soha nem jutnál el. Mostantól nem kell kötelet, mászókampót és más eszközöket hurcolnod magaddal, mindezek helyett használhatod a mászógépet. [A szöveges leírásban továbbra is kötél ill. mászókampó használatára fogunk utalni, attól függően, hogy az adott másznivaló a mászógép mely részének használatát igényli.] Emellett ha ezt használhatod, mászás szakértelmed kettővel magasabbnak számít. A használathoz a H 365 parancsot kell a másznivaló objektummal egy mezőn kiadnod, annyi TVP-ért, amennyi egyébként is szükséges lenne a mászáshoz.

VÍZELEM-IDÉZÉS (383. VARÁZSLAT)
Bizony, ehhez már komoly mágikus hatalom kell... Elementálokat idézni meg az őselemi síkokról! Most felvillant ez a lehetőség előtted is, képessé váltál arra, hogy egy időre szolgálatodba állíts egy elementált. Jelen esetben egy vízelementált. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 40 korty vizet igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy áttetsző vízelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból áradó hideg miatt a tűzvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon.

SÖTÉT TÖRPE ŐSHARCOS (680. LÉNY)
A sötét törpék egy ősi legenda, a törpék történelmének legfeketébb foltját jelentik. Annak idején elárulták és lemészárolták saját fajukat, a Thargodanoktól remélt jutalom fejében. A sötét törpék keservesen csalódtak, a Thargodanok szolgáikká tették őket a beígért gazdag jutalom helyett. Szívükbe beköltözött az irigység, a keserűség és a gonoszság. A sötét törpék Dornodon oldalán meneteltek a Tűzviharban, az első vonalakban harcoltak, és mindenki azt hitte, mind elpusztultak.... egészen mostanáig!
Az eddig csupán a legendákból ismert sötét törpe harcosok Ghalla legügyesebb fegyverforgatói közé tartoztak, legyen szó bármilyen fegyverrel való harcmodorról: kardról, kalapácsról, vagy akár egy szögekkel kivert fémcsákányról. Az ellenség mivolta pedig szinte teljesen lényegtelennek tűnt számukra: ugyanolyan bátran sétáltak be egy sárkányok lakta barlangba, mint ahogy egy tucat mesteri fokozatot elért varázstudó elé is odaálltak, és bizony, még ha a szerencse el is pártolt tőlük, akkor sem adták könnyen az életüket. Eddig úgy tűnt ezekkel a lényekkel csupán az elsárgult kódexek legeldugottabb lapjain találkozhatnak a korunkfia kalandozók, így hát az, hogy ez a pompázatos páncéldarabokba öltözött alak megjelent előtted, minden ismert törvényszerűségnek ellentmond. Aztán a testéhez képest óriásinak tűnő kardján megcsillanó különös fény gyanút kelt benned. Lehet, hogy ez a lény nem is valódi, csupán egy mágiával keltett illúzió. Még szerencse, így legalább van némi esélyed (még ha halovány is) a legyőzésére.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 576. fordulód.

Erő: 69 (95) Szint: 43 Merészség: 10/6 Magasság: 170 cm
IQ: 70 (90) Támadás: 77 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 72 (86) Védekezés: 131 Menekülés: 20 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 67 (93) Életpont: 1293/1042 Jellem: jó (777) Tul. pont: 16
Szerencse: 68 (92) Varázspont: 2263/1429 Pénz: 3064 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 589/8 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 169
Eddig összesen 4284 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39732 TP-t kaptál. Jelenleg 10735836 TP-d van. A következő szinthez még 764164 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, Techiulan, triklem drakolder. A 569. fordulódban 59136 arany került a bankszámládra. 61205 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 12 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 25/70
vágófegyverek: 28/22 ütőfegyverek: 40/12 (+5%) lőfegyverek: 32/32 (+3%)
dobófegyverek: 27/5 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ekharion dárda (#1557) (6 -15.); ekharion dárda (#1557) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/53 2. nyomkövetés: 94/66 (+10%) 3. mászás: 21/1
4. csapdakészítés: 23/80 5. csapdaészlelés: 20/30 6. gyógyítás: 117/79
7. titkosírás: 18/98 8. felderítés: 35/40 9. szörnyidomítás: 19/26
10. teológia: 97/41 (+21%) 11. taumaturgia: 73/31 (+12%) 12. szerencsejáték: 17/73 (+11%)
13. versengés: 24/65 (+22%) 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 111/60 (+46%)
16. szörnyismeret: 8/40 (+34%) 17. pszi: 57/40 (+104%) 18. zárnyitás: 20/24 (+44%)
19. vadászat: 53/9 20. vitalitás: 2/74 21. bányászat: 44/3 (+6%)
22. úszás: 27/93 23. főzés: 11/37 24. csapatmunka: 10/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halálelementál (#279), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (121,41,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57)
tárgyvédelem (#178) fényaura (#211) láth. észlelése (#78) szörnycsábítás (#83)
éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) energiafolyam (#136) >> árnylord (#342)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985) energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> sárkánykirálynő (#7030) pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378)
életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1)
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
testvéri segítség (411)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
98 amniosz (#203) 1 deus ex machina (#1) 1 fémrúd (#104)
7 fülemüle agyar (#267) 12 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 kentaurusz kürt (#1643) 1 kőszem (#304) 80 madártoll (#112)
5 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyílvessző (#108) 5 óndarab (#85)
2 pszi kő (#248) 1 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szent jogar (#150) 1 telerótt rúnalap (#1661)
2 ubuk dobónyíl (#138) 8 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
642 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 fekete gyöngy (#99) 1 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 magszim bél (#103) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 teremtés zsákja (#818)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(162,112) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), vérfürdető magszimok (#148), aranyfecske (#283)
(163,112) Sheran rúnaköve, 35. jellempróba, pszi őselementál (#258)
(164,112) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 45. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(165,112) a 122. labirintus bejárata, oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, törpe ősharcos (#680)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elkészült a Sötét Inkvizíció Apostolainak KT épülete a 74,58-as mezőn.
* - Csökkent a 40 soros UL ára! Mostantól a 20 sorosnál hosszabb UL-ek nem +15 zsetonba kerülnek, hanem +2 parancsonként 1 zsetonba. Tehát egy 22 soros UL csak 32 zseton lesz 46 helyett, és egy 40 soros is csak 41 zseton.
- Az esszenciakristály nem hatott olyan lényekre, amelyek vámpirizációra immúnisak voltak. Javítva.
- Az auraer‹sítés és fno-ból jöv‹ támadás a html fordulók karakterlapján nem jelent meg (de azért működött!) javítottam a kiírást.
- A KUT parancsnak megadhatsz egy második paramétert, ha nincs ennyit TVP-d, a parancsot nem fogod végrehajtani. Pl. KUT 50 50 csak akkor hajtódik végre, ha van is 50 TVP-d.

Üzenet küldése a karakternek