Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 21. 14h:00' EZ A 604. JÁTÉKHETED, 576. FORDULÓD 605. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
vv 224 26 86 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 165 188 443 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot |
v 1 30 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 30 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
vv 57 220 78 | elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: vv 209 178 0 | elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. KP: p 120 0 0 | használod a 120. pszi képességet |
* 6. KP: vv 377 76 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 76. varázslatot |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 126 életpontot sebeztél. (A varázslat 25 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kocsonyakígyó fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kígyópengével végigvagdosod a kocsonyakígyó jobb oldalát. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a kocsonyakígyó szárnyképződményét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 39 sebzést okoz. A kocsonyakígyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 869 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1073, sebződés: 310, gyógyulás: 230, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [271,76] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A messzi távolban egy árnypiramis gúlaformáit véled felfedezni. Annyira beleolvad a környezetébe, hogy mire egyet pislantasz, már el is tűnik a szemed elől. Lehet, hogy csak egy fáradtság szülte látomás volt? Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy égig érő pálmát. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő homoktúró galaga nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 65.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 125 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a homoktúró galaga kitines hátát. (7 támadással 794 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a homoktúró galaga testét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a homoktúró galaga testét. (7 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 208 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a homoktúró galaga fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (50 ép-t sebezve). Több marást ejt rajtad a homoktúró galaga csáprágójával. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 143 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2626, sebződés: 287, gyógyulás: 465, összesen: +178 ÉP}
(Továbbmész...) [271,75] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy quwarg lázhozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg lázhozó testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg lázhozó testét. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. {FM:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg lázhozó bal lábát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 134 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó jobb oldalát. (4 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg lázhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 8 908 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1882, sebződés: 0, gyógyulás: 259, összesen: +259 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 914 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem jobb oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűneszellem bal oldalát. (7 támadással 844 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a dűneszellem testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (40 ép-t sebezve). A dűneszellem leken néhány pofont. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a dűneszellem bal vállát. (5 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a dűneszellem kiszáradt karját. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A dűneszellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 898 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3281, sebződés: 611, gyógyulás: 440, összesen: -171 ÉP}
(Továbbmész...) [269,74] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Csak egy dűneszellem. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 2700.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 890 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem kiszáradt karját. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Kígyópengével végigvagdosod a dűneszellem testét. (7 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a dűneszellem nyakát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled 28 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A dűneszellem leken néhány pofont. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a dűneszellem testét. (5 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 113 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a dűneszellem kiszáradt karját. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (40 ép-t sebezve). A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. A manaretesz elnyeli a varázslatot.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 dramoan kő. 20 898 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3259, sebződés: 863, gyógyulás: 451, összesen: -412 ÉP}
(Továbbmész...) [268,74] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy árnygólem került az utadba. {támadása: 90.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod az árnygólem jobb oldalát. (7 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnygólem testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Az árnygólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 446 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {HD:} Kígyópengével végigvagdosod az árnygólem jobb lábát. (7 támadással 817 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 92 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnygólem árnyékos karját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 472 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 120 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2845, sebződés: 918, gyógyulás: 664, összesen: -254 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 543 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével végigvagdosod a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a gnomori rémszolga bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 842 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1554, sebződés: 291, gyógyulás: 199, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [267,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar őslich. {egyik sebzési módja: 2x 4d20+60.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 903 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich jobb vállát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kígyópengével megvagdalod a varkaudar őslich rothadó testét. (7 támadással 879 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (57 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 148 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-104 varázspont.) {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar őslich rothadó testét. Kritikus ütés! (7 támadással 1036 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a varkaudar őslich bal oldalát. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (41 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 240 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-97 varázspont.) {HD:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a varkaudar őslich testét. (2 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a varkaudar őslich testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.)
A varkaudar őslich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4259, sebződés: 729, gyógyulás: 663, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [267,71] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sötét kaszás. {támadása: 120.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 132 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, erő és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor megpöccinted a baljós árny testét. (7 támadással 110 életpontot sebezve.) {KCC:} Ellenfeled 44 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A baljós árny csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor súrolod a baljós árny láthatatlan testét. Kritikus ütés! (7 támadással 126 életpontot sebezve.) {KCC:} Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 52 sebzést okoz. A baljós árny néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyengén megütögeted a baljós árny megnyúló testét. (7 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 122 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). A baljós árny többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor súrolva eltalálod a baljós árny testét. (7 támadással 100 életpontot sebezve.) {KCC:} Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 114 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.)
Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a baljós árny testét. (7 támadással 94 életpontot sebezve.) {KCC:} Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmával néhányszor a baljós árny megcsapja a fejedet. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1239, sebződés: 1304, gyógyulás: 266, összesen: -1038 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 194 életpontot sebeztél. (A varázslat 38 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősi matéria testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod az ősi matéria testét. Kritikus ütés! (8 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősi matéria testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 48 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, az ősi matéria megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 96 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd az ősi matéria testét. (9 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ősi matéria kavargó tömegét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 183 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (32 ép-t sebezve). Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd az ősi matéria testét. (9 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az ősi matéria testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 42 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. A manaretesz elnyeli a varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 93 életpontot vesztettél.
Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel párszor megpöccinted az ősi matéria testét. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) Te 29 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ősi matéria jobb oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 61 sebzést okoz. Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 55 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel párszor megpöccinted az ősi matéria testét. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) Te 29 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősi matéria testét. Kritikus ütés! (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 34 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 88 életpontot vesztettél. Az ősi matéria most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 982 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2513, sebződés: 1337, gyógyulás: 634, összesen: -703 ÉP}
(Továbbmész...) [265,71] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy patás tanough nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 80.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 134 életpontot sebeztél. (A varázslat 26 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a patás tanough rövid lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (70 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a patás tanough éjsötét bőrét. (7 támadással 836 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a patás tanough testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével végigvagdosod a patás tanough testét. (7 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 104 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a patás tanough rövid lábát. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled 35 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 341 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a patás tanough bal oldalát. (3 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a patás tanough testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 48 ép-t sebez. A patás tanough meglök agyarával. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 055 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3824, sebződés: 1429, gyógyulás: 858, összesen: -571 ÉP}
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ef 50 557 | energia fejlesztése 50 |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ef 50 557 | energia fejlesztése 50 |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: szk 292 293 288 | keresed a 292. szörnyet a 293. szörnyet a 288. szörnyet |
* 3. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
BALJÓS ÁRNY (588. SZÖRNY) Először csak megvastagodik a lépteid kísérő árnyék, majd hamarosan azt veszed észre, hogy teljesen a fejedre nőtt. Körülbelül ez kíséri ennek a furcsa teremtménynek a megjelenését. És a bajok még ezután fognak megsokszorozódni: miközben az éjfekete jelenés valótlan karmait a nyakad köré kulcsolja, hogyan is védekezhetnél... soha nem tudhatod, hogy nem csupán a saját árnyékodat püfölöd-e. Vámpirizálni természetesen nem lehet belőle. |
Erő: | 89 (115) | Szint: | 51 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 75 (88) | Támadás: | 128 (133) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 73 (89) | Védekezés: | 163 (173) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 39/49 év |
Egészség: | 74 (98) | Életpont: | 1814/948 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 69 (85) | Varázspont: | 3014/2874 | Pénz: | 17413 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 90/42 | Pszi pont: | 406/1212 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/40 | ökölvívás: | 43/80 (+1%) | szúrófegyverek: | 35/67 |
vágófegyverek: | 39/56 (+12%) | ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 38/38 (+3%) |
dobófegyverek: | 23/37 |
Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) << vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
265,71 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 370 |
A Végzet Vermében a 28. szinten jársz. Ebben a hónapban 13 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 1529 időszaki: 488 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 163 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/26 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 74/49 | 3. mászás: | 23/33 |
4. csapdakészítés: | 30/0 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 43/79 | 6. gyógyítás: | 98/47 (+50%) |
7. titkosírás: | 16/69 | 8. felderítés: | 36/88 | 9. szörnyidomítás: | 24/69 |
10. teológia: | 96/2 (+41%) | 11. taumaturgia: | 73/3 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 14/13 |
13. versengés: | 21/54 | 14. harcművészetek: | 43/39 | 15. zene: | 40/86 |
16. szörnyismeret: | 30/85 | 17. pszi: | 53/49 (+2%) | 18. zárnyitás: | 23/96 |
19. vadászat: | 33/36 | 20. vitalitás: | 1/23 | 21. bányászat: | 46/3 (+4%) |
22. testépítés: | 80/70 | 23. úszás: | 14/73 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 | |||
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 2 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 2 |
12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 1 darabot, csak egyszer), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot ) |
elfogod ősdentort (#282) teriád háló-csapdával (#1280), zafír drakónt (#320) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279), ragadozó (#292) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (20,0) | áldomás (#6) (19,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | harci induló (#443) | pszi-ernyő (#64) |
hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | tárgyvédelem (#178) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) |
láthatatlanság (#76) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontakt. II (#122) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontakt. II (#122) | >> | lidércúr (#252) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 7, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 21, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 42, 43, 46, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | * | kígyópenge (#955) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | * | nitmák penge (#837) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | kentaurusz íj (#1568) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | * | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | ében nyílvessző (#848) | 20 | kerek kő (#19) | ||
5 | mérgezett vasnyíl (#187) | 7 | mihlanil nyíl (#597) | 20 | nyílvessző (#108) | |||
7 | sallank nyíl (#129) | 30 | tüske (#22) | 3 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bűvös shuriken (#562) | 7 | esszenciakristály (#350) | 1 | fejsze (#1240) | |||
4 | mihlanil dobótőr (#599) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kabuto (#1373) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 20 | rejtőköpeny (#277) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | sode (#1374) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Buqqe karma (#899) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | medvebőr öv (#1675) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hakama (#1369) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | * | Ssszissszenő csizma (#954) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 22 | mópat token (#585) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1) | ||||||||
1 | * | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | Dantor amulettje (#468) | 3 | gólem talizmán (#811) | ||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | koponya szimbólum (#139) | ||
13 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | |
3 | vortex amulettje (#607) | 1 | vortex talizmán (#812) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Hatalom Karkötője (#1210) | 2 | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
110 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | * | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | Élet gyűrűje (#1166) | ||
1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | arany morfmedál (#2499) | 1 | * | mind. tűzopálja (#2380) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
42 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 326] | ||||||
6 | dentor szüttyő (#590) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0] | ||||||
28 | fűszertartó (#210) | [bennük 106 csepp sáfránypor (#211), fér még: 34] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 77] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
4 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 43] | ||||||
13 | sullár hólyag (#168) | [bennük 100 csepp spiritusz (#170), fér még: 160] | ||||||
20 | szent kehely (#257) | [bennük 174 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 26] | ||||||
8 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 17 korty életvíz (#1500), fér még: 31] | ||||||
8 | toxyl üvegcse (#592) | [bennük 21 csepp toxyl (#591), fér még: 59] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
10 | vizestömlő (#3) | [bennük 200 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 140 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 9 | acéltű (#334) | |||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 147 | áldott kő (#642) | 2 | amul kulcs (#565) | |||
$4 | aranypikkely ($415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
41 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bev tekercs (#778) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 4 | csontkulcs (#74) | 8 | destabilizátor (#1275) | |||
8 | deus ex machina (#1) | 1 | dizen kulcs (#472) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
41 | ezüst kulcs (#184) | 12 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 34 | gyógykenőcs (#313) | 2 | íjászkence (#1225) | |||
187 | kaja (#2) | 3 | keg gomba (#1615) | 1 | kholden kulcs (#470) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 3 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
5 | kötél (#92) | 9 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | lad tekercs (#785) | 8 | leviatán hólyag (#2182) | 10 | leviatángumó (#1757) | |||
25 | manakristály (#500) | 2 | márványkulcs (#245) | 21 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa töltő (#525) | 1 | morf esszencia (#2452) | |||
1 | Morgan pálcája (#503) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
38 | nagy bronzkulcs (#185) | 23 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | norgat kulcs (#471) | |||
1 | oldalzsák (#1172) | 90 | ork csodaszer (#1228) | 7 | pszi kristály (#618) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 60 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 67 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
4 | shinai gömb (#348) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 11 | szent jogar (#150) | 2 | távcső (#42) | |||
3 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | 10 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 50 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | ||
2 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | A Végzet dragnitja (#2307) | 18 | adamantit (#627) | 1 | adamantit érme (#762) | |||
59 | álompor (#396) | 90 | amniosz (#203) | 1 | aranyfétis (#766) | |||
1 | artikula bélhólyag (#927) | 3 | arx formázó minta (#298) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
66 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bronz nyakörv (#761) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
1 | cru formázó minta (#300) | 1 | csavart smaragd (#754) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
29 | csuklyavirág (#133) | 45 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
2 | drakolder póráz (#773) | 2 | dramoan kő (#967) | 71 | drótszőr (#37) | |||
20 | ében toboz (#578) | 14 | eknozol (#540) | 10 | Eldereth szilánk (#512) | |||
2 | era formázó minta (#418) | 34 | ezüstdarab (#326) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
14 | galachmit (#310) | 15 | grifftojás (#179) | 2 | gromak bőr (#268) | |||
1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 216 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
8 | hibátlan tűzopál (#1642) | 2 | hro formázó minta (#601) | 3 | iknegurin (#541) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | jácint díszkő (#753) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
11 | jégszív (#282) | 68 | kaktusztüske (#114) | 1 | káosztiara (#765) | |||
22 | karbin plazma (#199) | 5 | kazmár gyökér (#205) | 15 | kék orchidea (#68) | |||
19 | khatiszon kristály (#2322) | 11 | kőszem (#304) | 2 | kreiton agy (#1142) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 38 | kvazár (#244) | 8 | lélekesszencia (#619) | |||
1 | lélekkő (#1650) | 7 | lidércesszencia (#1074) | 5 | lótuszvirág (#447) | |||
252 | madártoll (#112) | 20 | magszim bél (#103) | 173 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | malachit füzér (#755) | 16 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mihlanil érme (#764) | |||
47 | mithril (#352) | 2 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
2 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | 6 | moa smaragd (#377) | |||
2 | moa üveggömb (#383) | 3 | mópat tetem (#584) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
1 | mösze hátpáncél (#1229) | 1 | nagymesteri pálca (#772) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
5 | nothar bogyó (#923) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | 39 | pirkit (#153) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 32 | pular kristály (#239) | 28 | purifikátor háj (#269) | |||
11 | quwarg igazgyöngy (#912) | 3 | raaba-gumó (#936) | 6 | rájabőr (#404) | |||
1 | rakolits por (#669) | 20 | ramit kő (#226) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | |||
14 | remák szív (#264) | 1 | rítusónix (#751) | 16 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 3 | sárkányfog (#617) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 5 | smirglilevél (#29) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | szuperkötél (#209) | 10 | szvó-ektoplazma (#151) | 13 | téfea-agy (#172) | |||
58 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trakuun napkorong (#769) | 6 | tükör (#43) | |||
18 | vörös zyel (#606) | 33 | xirnox szív (#213) | 1 | yetifog (#863) | |||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
A Végzet dragnitja (#2307) | - a befoglaló tárgy: | nitmák penge (#837) |
Összsúly: 419.92 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 155 | átlátszó morfplazma (#2451) | 147 | bíbor morfplazma (#2450) | $29 | dentor bőr ($551) | 147 | fehér morfplazma (#2445) | 163 | fekete morfplazma (#2446) | 139 | kék morfplazma (#2442) | 173 | lila morfplazma (#2448) | 125 | narancs morfplazma (#2449) | 86 | purifikátor háj (#269) | 159 | sárga morfplazma (#2447) | 143 | vörös morfplazma (#2443) | 149 | zöld morfplazma (#2444) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 32 | hollókristály (#1102) | 2385 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1093 | csalánvirág (#582) | 7737 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 499 | dűneelf arckendő (#1920) | 1 | fejsze (#1240) | $19 | fenőkő ($1618) | $1623 | fokhagyma ($403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 15339 | kaja (#2) | $100 | kaktuszbogyó ($429) | 2703 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 9400 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3366 | mutáns csont ($331) | 2388 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | $1445 | óndarab ($85) | 482 | pirkit (#153) | 10 | pszi kristály (#618) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 726 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10667 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 215 | Thargodan csont (#1181) | 1300 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | $1 | trófea nyaklánc ($196) | 16731 | tükör (#43) | 1286 | tűzbimbó (#623) | $200 | vámpírfog ($1221) | 5400 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7163 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2271 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | életvíz (#1500) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | |||
2 | keg gomba (#1615) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
123 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | dramoan kő (#967) | |||
3 | víz (#27) |
264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | |
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|