Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 7. 9h:45' EZ A 579. JÁTÉKHETED, 574. FORDULÓD 580. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
kf 960 1373 904 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 1373. tárggyal a 904. tárgyat |
vv 19 178 147 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 147. varázslatot |
vv 133 217 247 | elmormolod a 133. varázslatot a 217. varázslatot a 247. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
kb 896 1 | kiveszel a bankból a 896. tárgyat (1 darabot) |
kb 43 20 | kiveszel a bankból a 43. tárgyat (20 darabot) |
fa 896 3592 1 | feladod a 896. tárgyat a 3592. kalandozónak (1 darabot) |
bb 209 99 | beraksz a bankba a 209. tárgyat (99 darabot) |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 569 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a shokara bogár összetett szemét. (8 támadással 1067 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Transzformálsz! (+106 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A shokara bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
16461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1760, sebződés: 0, gyógyulás: 270, összesen: +270 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 813 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan ölőművész testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan ölőművész testét. (7 támadással 1023 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +48 ÉP.) A tleikan ölőművész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2331, sebződés: 273, gyógyulás: 52, összesen: -221 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 813 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton jótündér egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton jótündér testét. (6 támadással 906 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Transzformálsz! (+90 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a kreiton jótündér bal oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A kreiton jótündér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 türkiz karika [türkiz karika ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP] és 1 áldott kő. 25872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2196, sebződés: 119, gyógyulás: 251, összesen: +132 ÉP}
(Továbbmész...) [270,59] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Észreveszel egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Beljebb feketére szenesedett hullák tarkítják a megolvadt homoktenger világos felszínét. Egy kettétört drakolder pórázra bukkansz. Hoppá, minden bizonnyal az elszabadult szörnyeteg ölte le a csatamezőn felsorakozott seregeket. Egy elemi pulzátor készül a lemészárlásodra.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor testét. (3 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 2 madártollat. 13332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1696, sebződés: 94, gyógyulás: 142, összesen: +48 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fájdalomtükör varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1359 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezeréves lélek jobb oldalát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 713 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 118 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-36 életerő.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-116 életerő). Az ezeréves lélek összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2500, sebződés: 468, gyógyulás: 45, összesen: -423 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 1219 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus bal vállát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus jobb karját. (8 támadással 479 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a ködmágus átlátszó alakját. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ködmágus átlátszó alakját. Kritikus ütés! (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a ködmágus fekete csuháját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2545, sebződés: 313, gyógyulás: 72, összesen: -241 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálos érintés varázslatot. 10275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
38545 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10275, sebződés: 44, gyógyulás: 8, összesen: -36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fájdalomtükör vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 822 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kyorg álomherceg testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kyorg álomherceg jobb karját. (8 támadással 1214 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kyorg álomherceg díszes köpenyét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a kyorg álomherceg gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-36 életerő.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 220 életpontot vesztettél. A kyorg álomherceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29977 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2507, sebződés: 493, gyógyulás: 44, összesen: -449 ÉP}
(Továbbmész...) [270,58] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadászskorpió került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 609 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió nyakát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió testét. (8 támadással 1204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+265 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió bal hátsó lábát. (3 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Gyengül a védelmed - a vadászskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 486 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +98 ÉP.) A vadászskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 skorpiókarmot. 24847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2562, sebződés: 486, gyógyulás: 454, összesen: -32 ÉP}
v 198 266 56 | elmormolod a 198. varázslatot |
[266,56] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nátha vigyorog kajánul. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő elfajzott enkala nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 813 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala bordás testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elfajzott enkala testét. (8 támadással 1196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+263 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod az elfajzott enkala bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Az elfajzott enkala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 enkala deréköv (ld. enc.). 27022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2577, sebződés: 286, gyógyulás: 374, összesen: +88 ÉP}
vv 79 167 112 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 112. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a kóbor mortag fejét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kóbor mortag acéltestét. (8 támadással 1168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+257 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kóbor mortag acéltestét. Kritikus ütés! (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a kóbor mortag újra meg újra lecsap. (3 támadástól 395 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +79 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25646 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2482, sebződés: 431, gyógyulás: 376, összesen: -55 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 813 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag jobb lábát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag bal oldalát. (8 támadással 1170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+258 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel csak érinted a kóbor mortag testét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a kóbor mortag újra meg újra lecsap. (3 támadástól 382 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +77 ÉP.) A kóbor mortag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25646 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2413, sebződés: 418, gyógyulás: 361, összesen: -57 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 813 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 1157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+255 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az elfajzott enkala testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala vastag alkarját. (2 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod az elfajzott enkala bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Az elfajzott enkala most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 enkala deréköv. 27022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2761, sebződés: 621, gyógyulás: 563, összesen: -58 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fájdalomtükör varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1517 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kyorg szolgasárkány orra hegyét. Kritikus ütés! (6 támadással 414 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány jobb lábát. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kyorg szolgasárkány testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kyorg szolgasárkány többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-46 életerő.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor súrolod a kyorg szolgasárkány orra hegyét. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Ököllel gyengén megütöd a kyorg szolgasárkány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-41 életerő.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. A kyorg szolgasárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 33599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2873, sebződés: 703, gyógyulás: 289, összesen: -414 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [268,56] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Felfedeztél egy nekrofunt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy bosszúálló ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [269,55] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kísértetvándor került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1235 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvándor bal vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvándor bal első lábát. (7 támadással 966 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ököllel súrolod a kísértetvándor kopott ruháját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +48 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trakuun napkorong. 25158 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2381, sebződés: 288, gyógyulás: 286, összesen: -2 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 731 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a raskhiir szellem testét. (8 támadással 1120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+247 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem véres combját. (6 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A raskhiir szellem fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor megpöccinted a raskhiir szellem testét. (2 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a raskhiir szellem bal karját. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A raskhiir szellem fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 435 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A raskhiir szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2969, sebződés: 751, gyógyulás: 656, összesen: -95 ÉP}
(Továbbmész...) [271,56] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Garmhuun familiáris közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 813 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Garmhuun familiáris testét. Kritikus ütés! (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Garmhuun familiáris testét. (8 támadással 1116 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 312 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 400 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +80 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28710 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2655, sebződés: 400, gyógyulás: 88, összesen: -312 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 26: 2. térkép 26. pont 44: 2. térkép 53. pont 48: 2. térkép 33. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 26: 1. térkép 26. pont 33: 1. térkép 48. pont 53: 1. térkép 44. pont |
Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 5 VP-t.]
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 609 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió jobb oldalát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadászskorpió testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+244 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a vadászskorpió bal hátsó lábát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Megnyirbálja a vadászskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 555 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +111 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 skorpiókarmot. 24847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2314, sebződés: 555, gyógyulás: 414, összesen: -141 ÉP}
(Továbbmész...) [272,57] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bumshir óriásmacska. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A bumshir óriásmacska csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) A bumshir óriásmacska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 dramoan kő. 25902 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2761, sebződés: 335, gyógyulás: 435, összesen: +100 ÉP}
szk 568 541 546 | keresed az 568. szörnyet az 541. szörnyet az 546. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
NYERSKULCS (1517. TÁRGY) Oh, egy különös anyagú fémtömböt tartasz a kezedben. Vajh mire használhatták a moák? Amint alaposabban szemügyre veszed, feltűnik a fém felületébe karcolt halvány mintázat, amely több egymásra rajzolt, különböző méretű és formájú kulcs körvonalaiból áll. Tehát az eszköznek köze van a kulcsokhoz! De vajon mi köze? |
ENKALA DERÉKÖV (915. TÁRGY) A ritkább erdőségekben őshonos óriásmajmok, az enkalák különös ruhadarabot viselnek, melyet réges-rég még a kyorg mágusok aggattak a cseppet sem békés állatok testére. Az öv célja eredetileg az engedékenységre szoktatás lett volna, de a vadon élő értelmes állatok hamar immúnissá váltak a számukra kártékony kisugárzásra. Ahogy az évszázadok peregtek, az enkalák újabb és újabb generációi viselték ezeket az örökölt deréköveket, ami minden bizonnyal arra utal, az óriásmajmok megszerették ezt a furcsa ruhadarabot (de legnagyobb sajnálatukra nem mindegyiküknek jutott). A kalandozókra az övbe zárt kyorg mágia még mindig hatással van: ezért ezt a tárgyat nem lehet másik kalandozónak továbbadni. |
FEHÉRÁLLOMÁNY RONCSOLÁSA (248. PSZI KÉPESSÉG) Ez a nagyerejű pszionikus támadás az idegpályákon keringő energiát "robbantja" fel, és így fizikai fájdalmat okoz - és ez akár a célpont agyában levő fehérállomány roncsolódásához is vezethet! A fehérállomány roncsolása szintenként D25 sebzést okoz [ahol a szint a pszi szakértelemmel egyenesen arányos], és maximális hatásfokát 60D25-nél éri el. A támadás elleni sikeres mentődobás a sebzést felezi, és a pszi-acéltorony teljes védelmet nyújt ellene. A képesség használata mindössze 22 pszi pontot igényel. |
Erő: | 76 (106) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 85 (104) | Támadás: | 101 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 81 (100) | Védekezés: | 156 (158) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/43 év |
Egészség: | 80 (102) | Életpont: | 2285/2202 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 90 (116) | Varázspont: | 4408/299 | Pénz: | 273 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 84/37 | Pszi pont: | 630/126 | Halhatatlanság: | 19 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 57/51 (+10%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 32/50 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 39/30 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/23 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 136/46 (+24%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 38/52 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 37/37 | 6. csapdaészlelés: | 26/92 |
7. gyógyítás: | 90/78 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 36/31 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 13/67 | 11. teológia: | 283/22 (-823%) | 12. taumaturgia: | 141/46 (-1688%) |
13. szerencsejáték: | 10/14 | 14. versengés: | 26/80 | 15. harcművészetek: | 58/40 |
16. zene: | 14/64 | 17. szörnyismeret: | 49/8 (-180%) | 18. pszi: | 56/2 (+84%) |
19. zárnyitás: | 9/88 | 20. vadászat: | 26/77 (-200%) | 21. vitalitás: | 10/47 |
22. bányászat: | 38/44 (+5%) | 23. úszás: | 10/99 | 24. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 334 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1(2) |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628), Sheran hívők (#995) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Iván Nitró (#3804), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (111,42,1) | áldomás III (#217) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) |
kí koncentráció (#69) | vámpirizáció (#1) | tárgyvédelem (#178) | mágikus ütés (#147) |
elme dominanciája (#247) | a lélek védelme (#57) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
istenítélet (#284) | >> | 54. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
istenítélet (#284) | >> | smaragdvámpír (#605) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
árnyak segítsége (#270) | >> | Sheran hívők (#995) | fájdalomtükör (#379) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | smaragdvámpír (#605) | fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | 45. szintű lényekre | fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 43 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tüske (#22) | 4 | varkaudar csésze (#841) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 40 | víz (#27) | 40 | szuperkötél (#209) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
273 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 1 | enkala deréköv (#915) | 2 | fémrúd (#104) | |||
3 | kerek kő (#19) | 1 | kőszem (#304) | 1 | madártoll (#112) | |||
13 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | skorpiókarom (#911) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trakuun napkorong (#769) | 16 | tükör (#43) | |||
1 | zyel katalizátor (#896) |