Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 20. 15h:02' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 573. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 418 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
flh 16 1557 | felt. lőfegyver haszn. 16 az 1557. tárggyal |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 505 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő regeneráló gyűrű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
h 341 11 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 224 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 57 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 39 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 298 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 309 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 607 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 229 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 278 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 193 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1549 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 326 20 | használod a 341. tárgyat |
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,112] A síkságot ritka erdő váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar hírnök. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 261 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 265 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 arany. 2123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 276 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 2123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 249 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 256 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb vállát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. 3352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 36 10 | elkészíted a 36. tárgyat (10 darabot) |
kt 447 1 | elkészíted a 447. tárgyat (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb vállát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 447 | elkészíted a 447. tárgyat |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 260 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (8 támadással 836 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal súrolod a vark. kardtáncos bal lábát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1607, sebződés: 232, gyógyulás: 4, összesen: -228 ÉP}
Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A bozótost ritka erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt.
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 9 sebzést okoz. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 7 sebzést okoz. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske bal vállát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske nyakát. (5 támadással 520 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 9 sebzést okoz. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 256 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] Még mindig az erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Észreveszel egy kihívás tornyát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint A Vándor. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar hírnök lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 278 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 404 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 7 ép-t sebez. Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő. 3693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 259 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (8 támadással 829 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9461 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1278, sebződés: 136, gyógyulás: 4, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar hírnök került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 268 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 259 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 239 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 248 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 275 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [201,120] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csataremák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csataremák testét. (8 támadással 834 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a csataremák véres nyúlványait. (3 támadással 312 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 9723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1751, sebződés: 185, gyógyulás: 2, összesen: -183 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske testét. (5 támadással 521 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 4 ép-t sebez. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bányászcsákány felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 80 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
szk 394 | keresed a 394. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 258 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 619 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 18 ép-t sebez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar vajákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 163, gyógyulás: 2, összesen: -161 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
KOCSMAI VEREKEDŐ (188. ELLENFÉL) A fogadók leggyakoribb közönsége mindig vevő egy kis bunyóra. Ilyenkor a legbutább trollból is hős lehet rövid percekre, amikor egyszerre több fejet is összetrancsírozhat szögekkel kivert jókora bunkójával. Persze a pillanat hamar elszáll, amikor egy nála erősebb és kötekedésre hajlamos alakba botlik. Márpedig a fogadók törzsközönsége pont ennyire változatos; soha nem tudhatod, hogy van-e nálad erősebb kocsmatöltelék a teremben. |
HOLLE ANYÓ (259. TESZT SZÖRNY) Holle anyó egy, a TF-en nem létező szörny, ezért már az is baj, hogy egyáltalán olvasod ezt az enciklopédiát. Holle anyó azért van, hogy mindenféle új lényképességet, varázslatot, és programhibát rajta próbálhassak ki, mert korábban többször előfordult, hogy a teszt kedvéért átírtam valamilyen lény paraméterét (60000 TP-s rájanyék vagy hatalom szavát lövő quwarg királynő) és utólag nem lett visszaírva, és így bekerült a játékba -> galiba. Szóval, ha holle anyóval harcolsz, készülj fel még rosszabbra, mint a legvadabb massza esetén, és feltétlenül reklamálj programhiba miatt. |
ZSOLDOSKATONA (262. ELLENFÉL) A zsoldoskatonák a hadseregek legkevésbé kiképzett, mégis tapasztaltnak számító, nem túl megbízható egységei. Ha a hadseregben van néhány fegyelmet tartó lovag és rettegést keltő harci mágus, akkor nem kell a zsoldosok moráljának megtörésétől tartani. A zsoldosok általában az emberek, törpék és trollok közül kerülnek ki, az elfek, alakváltók és kobuderák különböző elvi megfontolásokból, a gnómok és árnymanók fizikumuk miatt nem állnak zsoldosnak. |
PÁNCÉLOS LOVAG (264. ELLENFÉL) A királyság képzett katonái nem feltétlenül mind lovagok, de csillogó páncéljuk, kiváló felszerelésük láttán mindenkinek a lovag szó jut eszébe. Ők a hadsereg tisztjei, a felelősek a zsoldosok engedelmességéért, a parancsok végrehajtásáért. Képzett, veterán katonák, nem könnyű ellenfelek még egy tapasztalt kalandozó számára sem. |
FŐMÁGUS (273. ELLENFÉL) A nagy tudású Főmágusok a varázslótornyok teljhatalmú urai, a halhatatlanságra aspiráló, Thargodanokat megidéző több száz éves emberek. Egy Főmágust kihívni balga ötlet, hiszen olyan mágikus arzenált képes rád zúdítani egy pillanat alatt, hogy molekulákra robbansz mielőtt felemelnéd a kardod. Persze ez nemigen fordul elő, hiszen a Főmágust a kalandozók békés konzultáció, tanulni vágyás céljából keresik fel. Probléma csak akkor van, ha Főmágus úgy érzi, MEGZAVARTÁK. Ilyenkor aztán az istenek kegyelmezzenek még a békés tanítványnak is! |
ÁRNYÉKKÖPENY (362. TÁRGY) Ez a különös varázstárgy egy hosszú, bő fekete csuklyás köpeny, nagyhatalmú mágusok kedvelt viselete. Az első néhány darabot a mendemondák szerint Dornodon készítette. Aki hordja, annak +7 védelmet biztosít, növeli a szerencséjét 3-al és az energiavarázslatok (pl. villám, tűz, energiatüske) sebzését automatikusan felezi. A köpeny viselőjének körvonalai elmosódnak, testét homály veszi körül, ennek köszönhetően igen nehéz észrevenni, ha el akar bújni: +4 rejtőzködés, +2 lopás. A mágiával átitatott ruha különös kapcsolatban van az árnyvilággal. Ezzel magyarázható az a kis jelentéktelen hibája, hogy gazdája halálakor az ÖSSZES birtokában levő D.E.M. megsemmisül. |
VASCARAI CSIZMA (370. TÁRGY) A vascarai csizma - mint neve is mutatja - eredetileg Vascarából származik, abból a városból, ahol rendszeresen tartottak futóversenyeket. Amikor felhúzod lábadra, azonnal érzed, hogy lépteid milyen könnyűvé, légiessé válnak: Amíg a csizmát viseled, minden mozgásod 1-el kevesebb TVP-be kerül, és akár 30 mérföldet is megtehetsz egy nap alatt. (Megjegyzés: a -1 TVP mozgás az alakváltó képességgel összeadódik, de a hátasod mozgásköltségét nem csökkenti.) Ezenfelül a vascarai csizma 2-vel javítja a védettségedet. |
RAIA PAPI PALÁSTJA (371. TÁRGY) Ha tudattársaidtól megkapod a palástot, ez biztos jele annak, hogy valami olyan dolgot tettél, ami istenednek tetsző vagy a KT céljait szolgálja. A palást maga égkék színű, alanori bársonyból készült. Hátuljára egy hatalmas nap van hímezve, melyet fehér rúnák vesznek körül - ezeknek köszönheti varázserejét. A palást varázsereje csak Raia papon érvényesül. A palástot KF 371 paranccsal viselheted (köpenyként). Ha a palást rajtad van, jobban fogsz varázsolni és istened bizalmát is élvezheted. Vagyis amíg hordod a palástot, papi hited magasabb lesz, és teológia szakértelmed is hárommal megnövekszik. A papi palástot lehetetlen ellopni. |
ÁRNYÉKHARCOS GYŰRŰ (409. TÁRGY) Ezt a varázstárgyat a rákarcolt rúnák és a Két Kard Testvériségének szimbóluma, a földbeszúrt kard különböztetik meg egy értéktelen acélkarikától. A gyűrűt maga Tharr adományozta a Testvériségnek egy szent küldetés végrehajtásáért cserébe. Ereje a harcban nyilvánul meg: miután az ujjadra húztad a KF 409 paranccsal, a védelmed 3-al, a szerencséd pedig 2-vel lesz magasabb! (Ugyanis a varázsjelek segítségével egy régóta halott elit harcos tudását tudod részben felhasználni.) Természetesen csak a KT tagjai tudják ezt a tárgyat használni. Az árnyékharcos gyűrűt nem lophatják el tőled! |
FEKETE KARD NYAKLÁNC (450. TÁRGY) A Fekete Kard Nyaklánc az Éjviadal harcosainak vándordíja, viselésére mindig a legutóbbi Éjviadal győztese jogosult. A nyaklánc a KF 450 szimbólummal viselhető, és ekkor +3 támadást kapsz. |
KÍGYÓNYELV (1473. TÁRGY) A tengeri kígyók nyelve különleges komponens. A boszorkányok, vajákosok és méregkeverők kisebb vagyont adnak érte. Ha magadtól nem jössz rá, hogy mire használhatod, még mindig eladhatod jó pénzért a boltban! Hidd el, a kereskedő kapva-kap majd az üzleten. |
ONGÓLIANT TOMBOLÁS (146. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Az ongóliant tombolás hatására valóban majdnem olyan félelmetes leszel, mint egy ongóliant: a harc minden körében eggyel több támadást fogsz leadni, mint egyébként (még a lőfegyverrel is), kivéve, ha ököllel harcolsz. Ezenkívül a harc időtartamára kapsz +3 támadást és minden ütésedre +2 sebzést (tehát ha négyszer támadsz egy fegyverrel, az +8 sebzést jelent.) Az ongóliant tombolás komoly terhelésnek veti alá a szervezetet: minden alkalommal, amikor használod, a tested két évet öregszik. A varázslat elmondása 40 VP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp és egy tankány karom. |
Erő: | 69 (95) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 70 (90) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 71 (85) | Védekezés: | 141 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 67 (98) | Életpont: | 1320/575 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 67 (89) | Varázspont: | 2263/215 | Pénz: | 3124 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 35/21 | Pszi pont: | 540/311 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 160 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 25/70 |
vágófegyverek: | 28/0 | ütőfegyverek: | *39/100 (+4%) | lőfegyverek: | 32/24 (+4%) |
dobófegyverek: | 26/86 (+7%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ekharion dárda (#1557) (6 -15.); ekharion dárda (#1557) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/31 | 2. nyomkövetés: | 94/32 (+41%) | 3. mászás: | 20/95 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 23/80 | 5. csapdaészlelés: | 20/24 | 6. gyógyítás: | 117/77 |
7. titkosírás: | 18/98 | 8. felderítés: | 35/36 (+34%) | 9. szörnyidomítás: | 19/26 |
10. teológia: | 96/68 (+37%) | 11. taumaturgia: | 73/6 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 11/62 |
13. versengés: | 24/43 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 109/30 |
16. szörnyismeret: | 8/6 (+34%) | 17. pszi: | 54/62 (+17%) | 18. zárnyitás: | 19/80 |
19. vadászat: | 53/9 | 20. vitalitás: | 2/74 | 21. bányászat: | 43/80 |
22. úszás: | 27/93 | 23. főzés: | 11/37 | 24. csapatmunka: | 10/41 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halálelementál (#279), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (121,41,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) | szörnycsábítás (#83) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1) |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) testvéri segítség (411) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranygyűrű (#193) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 20 | ezüstdarab (#326) | 39 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
3 | víz (#27) | 1 | vortex amulettje (#607) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | arx formázó minta (#298) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1097 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 5 | madártoll (#112) | 15 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mocsári penke (#148) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 3 | rövid íj (#107) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szerencsetalizmán (#366) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
10 | ubuk tüske (#131) | 1 | Urgod kesztyűje (#462) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |