571. forduló, 573. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 12. 9h:22'
EZ A 577. JÁTÉKHETED, 572. FORDULÓD
578. játékheted kezdete: márc. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,107] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+99 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+527 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+188 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 806. hetének nyerőszámai: 18, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 734.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 730.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 726.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 726.]

* 6. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 726.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 722.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 718.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 718.]

* 8. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 717.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 716.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 715.]

* 9. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nyílvessző). [0 pontot használtál fel, van még 715.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 713.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 711.]

flh 6 1557 felt. lőfegyver haszn. 6 az 1557. tárggyal
Ok, FLH 6 1557 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 756 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 661.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 661.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 631.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 14 sebzést okoz. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bányászcsákány felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 73 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 621.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-64 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 616.]

m 8 mozogsz északra
[189,106] Még mindig a városban vagy.

Találsz egy csodák kútját. [18 pontot használtál fel, van még 598.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 obszidián függőt. Biztos, hogy neked szánta a kút. (A tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 594.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A következő pillanatban elméd megnyílik, és fél percig csak úgy kavarognak benne az érzések. Tudattársaidat látod, amint a túlvilág teremtményeivel harcolnak; amint esküvőkön vigadoznak; amint az olimpiai győzelmet ünneplik; amint átveszik a különböző épületekben a nekik kijáró tárgyjutalmat; és amint újra és újra megmentik a világot a pusztulástól. Szenzációs érzés, hogy ennek a Közös Tudatnak a tagja vagy. (+3 tudatpont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 590.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+23 pszi pont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 586.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot az úszás szakértelemről. (Szakértelmed 2 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 582.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 erő forduló végéig.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 578.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a taumaturgia. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 574.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Keresd az élőholt tigris nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig tigroszlán fogat találhatsz." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 570.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +22 pszi pont. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 566.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 támadás forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 562.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Szeretnéd tudni, mi a vark. kardtáncos leggyengébb pontja? Ha a kardot tartó kezét ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 558.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 18 életerőpontot. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 554.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Azért szeretik a kalandozók a rubin koszorút, mert viselése ügyességet növel." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 550.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Dudálni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+27 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 510.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[188,106] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és egy fokhagyma. 2551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívei emelték. Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).

(Továbbmész...) [187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 13500 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.). [36 pontot használtál fel, van még 474.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+118 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 444.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat őrjáratozó katona került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona jobb vállát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az őrjáratozó katona fejét. (8 támadással 814 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és egy fekete gyöngy. 10108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. [18 pontot használtál fel, van még 426.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a dudán. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+141 arany). Egy hercegi megjelenésű ifjú pénz helyett valami mást rak eléd: egy aranytű! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 386.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Rövid tűnődés után úgy döntesz, ma a quwargok inváziójáról mesélsz a bámészkodóknak. Előszedsz minden tudást, ami csak a birtokodban van a témáról, aztán belefogsz. Megmutatod az egyik hatalmas gödröt, amelyen át a quwargok hadserege Ghallára özönlött, és sorra veszed az ismertebb, és különleges ritkaságnak számító rovarlényeket. A nézők kicsit unják a témát, ezért néhány szerencsétlen falusit is megmutatsz, ahogy a quwargok ízekre szedik őket. Na, ezzel aztán elérted a kívánt hatást: mindenki szörnyülködik, és borzong. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (183 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 366.]

ee 458 541 119 eladod a 458. tárgyat az 541. tárgyat a 119. tárgyat
Eladtál 1 Rhatt páncélját. 550 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 366.]
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 366.]

ve 267 7 megveszed a 267. tárgyat 7
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

ve 32 3 megveszed a 32. tárgyat 3
Vásároltál 3 szeksztánst. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

ve 434 1 megveszed a 434. tárgyat 1
Vásároltál 1 bányászcsákányt. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

ve 555 2 megveszed az 555. tárgyat 2
Vásároltál 2 csatabárdot. 88 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

v 198 119 112 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! A varázslat csődöt mondott: nem érted, miért. [-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 356.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Jó szimatod van! A földön a következő tárgyakat találod: 23 bot[*], 20 mákrózsa virág[*]. Egy jól eldugott helyen találsz 2 kerek követ[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 311.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[185,107] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy Blounther apó. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó jobb oldalát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és 2 púderkő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 89, gyógyulás: 2, összesen: -87 ÉP}

Találsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (637. épület.).

(Továbbmész...) [184,108] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy vezérfarkas. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vezérfarkas fejét. (4 támadással 439 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 11 sebzést okoz. A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 64, gyógyulás: 4, összesen: -60 ÉP}


(Továbbmész...) [183,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő norpadolótika mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika jobb első lábát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 8 ép-t sebez. A norpadolótika csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A norpadolótika állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. [54 pontot használtál fel, van még 257.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[182,107] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem messze délnyugatra a vadonban egy szentélyt láttam, aztán egy átkozódó fazon megtámadott. Ne menjetek arra, hittársaim! - Tudálékos, gnóm régész " Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 239.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

ep 720 100 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 347 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 139.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 544 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 129.]

szk 242 keresed a 242. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy qwarg rohamosztagost. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 126.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-55 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+5 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 121.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 1.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 20, 25.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a sullár. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 713 pontot. A következő körben tehát 713 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 572. fordulód.

Erő: 69 (95) Szint: 42 Merészség: 10/6 Magasság: 170 cm
IQ: 70 (90) Támadás: 76 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 71 (85) Védekezés: 141 Menekülés: 20 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 67 (98) Életpont: 1303/1036 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 67 (89) Varázspont: 2202/756 Pénz: 3084 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 35/6 Pszi pont: 540/164 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 160
Eddig összesen 4213 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24206 TP-t kaptál. Jelenleg 10415615 TP-d van. A következő szinthez még 84385 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, Techiulan, triklem drakolder. A 569. fordulódban 59136 arany került a bankszámládra. 60023 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 25/70
vágófegyverek: 28/0 ütőfegyverek: 39/96 (+5%) lőfegyverek: 32/20 (+4%)
dobófegyverek: 26/79

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ekharion dárda (#1557) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/31 2. nyomkövetés: 93/91 3. mászás: 20/84
4. csapdakészítés: 23/80 5. csapdaészlelés: 20/24 6. gyógyítás: 117/77
7. titkosírás: 18/98 8. felderítés: 35/2 (+25%) 9. szörnyidomítás: 19/26
10. teológia: 96/31 (+13%) 11. taumaturgia: 73/2 (+9%) 12. szerencsejáték: 11/62
13. versengés: 24/43 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 109/30 (+92%)
16. szörnyismeret: 7/72 17. pszi: 54/45 (+100%) 18. zárnyitás: 19/80
19. vadászat: 53/9 20. vitalitás: 2/74 21. bányászat: 43/80
22. úszás: 27/93 (+2%) 23. főzés: 11/37 24. csapatmunka: 10/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halálelementál (#279), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) energiaspirál (#232, 32 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (121,41,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57)
tárgyvédelem (#178) fényaura (#211) láth. észlelése (#78) szörnycsábítás (#83)
éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) energiafolyam (#136) >> árnylord (#342)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985) energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> sárkánykirálynő (#7030) pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378)
életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1)
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
testvéri segítség (411)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 6 kaja (#2) 2 pszi kő (#248)
1 Rhatt páncélja (#458) 1 sallank karom (#128) 1 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
829 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 balkezes gyűrű (#1549)
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 csatabárd (#555)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 4 gyöngymangó (#135)
1 kék orchidea (#68) 2 púderkő (#119) 3 szeksztáns (#32)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,107) aranyfecske (#283)
(183,108) norpadolótika (#226), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534)
(184,108) gumifa (#38), 21. jellempróba, Tharr oltár, vezérfarkas (#748)
(185,107) Blounther apó (#972), piroslámpás ház (#637), Elenios oltár
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), őrjáratozó katona (#274)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(188,106) őrült varázsló (#255), kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár
(189,106) csodák kútja (#1096)
(189,107) aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek