Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 12. 12h:08' EZ A 575. JÁTÉKHETED, 572. FORDULÓD 576. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy istenítélet varázslatot, majd rád küldi. 1205 életpontot vesztettél. (ő is sebződik 50 ép-t.) Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 8 vas dobónyíl. Megpróbálod félreütni, de elügyetlenkeded. Pár lövedéke átjárja a fejedet. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (8 támadástól 503 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +101 ÉP.) Tüdőd kiürül, ahogy légelementálja kiszívja belőled a levegőt. 52 életpontot sebződsz. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 1760, gyógyulás: 101, összesen: -1659 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
kf 960 1373 904 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 1373. tárggyal a 904. tárgyat |
vv 19 178 147 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 147. varázslatot |
vv 133 217 247 | elmormolod a 133. varázslatot a 217. varázslatot a 247. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Nem találtad el! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ezt a támadást elhibáztad! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs farkát. (8 támadással 1205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+266 életerő). Transzformálsz! (+120 varázspont.) Ököllel csak érinted a szellemdarázs testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13424 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1631, sebződés: 0, gyógyulás: 288, összesen: +288 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fájdalomtükör varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1456 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 913 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted az ezeréves lélek áttetsző testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 110 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +48 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-48 életerő.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-97 életerő). Az ezeréves lélek összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2765, sebződés: 497, gyógyulás: 56, összesen: -441 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ködmágus testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus fekete csuháját. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus jobb lábát. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a ködmágus átlátszó alakját. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus nyakát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2007, sebződés: 328, gyógyulás: 75, összesen: -253 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi rúnatornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bohmer Kair. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs farkát. Kritikus ütés! (8 támadással 1210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+267 életerő). Transzformálsz! (+121 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ezüstlevél. 13424 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1719, sebződés: 0, gyógyulás: 303, összesen: +303 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő fejét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 1191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+262 életerő). Transzformálsz! (+119 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kreiton bűvölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18448 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1947, sebződés: 0, gyógyulás: 359, összesen: +359 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót fejét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót testét. (8 támadással 974 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót egyik csápját. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A tleikan behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan behemót nyakát. Kritikus ütés! (7 támadással 841 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a tleikan behemót jobb első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tleikan behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19151 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2461, sebződés: 26, gyógyulás: 486, összesen: +460 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita harcos nyakát. Kritikus ütés! (8 támadással 1231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a troglodita harcos napbarnított lábát. (6 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) A troglodita harcos fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Ütéseket mér a troglodita harcos a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a troglodita harcos sárgás bőrét. (5 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a troglodita harcos sárgás bőrét. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A troglodita harcos farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 raskhiir talizmán. 26616 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2855, sebződés: 348, gyógyulás: 282, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [270,61] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas karvaly. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly bal oldalát. (8 támadással 1133 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly nyakát. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 52 életpontot vesztettél. Csőrével a vérszomjas karvaly belemar kézfejedbe. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 79 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (8 támadással 909 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a vérszomjas karvaly szürke hátát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 76 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 3 madártollat. 25367 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2843, sebződés: 911, gyógyulás: 137, összesen: -774 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg jobb vállát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 1157 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-144 életpont.) Vámpirizálsz (+255 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-7 életpont.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 15233 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1598, sebződés: 208, gyógyulás: 277, összesen: +69 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan ölőművész testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan ölőművész bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1136 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tleikan ölőművész testét. Kritikus ütés! (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Karmaival a tleikan ölőművész megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a tleikan ölőművész testét. (3 támadással 408 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a tleikan ölőművész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2345, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton lich jobb karját. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton lich foszladozó testét. (8 támadással 1132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+249 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton lich testét. Kritikus ütés! (6 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 945 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kreiton lich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 natharion opál. 24118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2254, sebződés: 1076, gyógyulás: 433, összesen: -643 ÉP}
v 198 278 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
[278,27] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Jose D'Brison Báró formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
be 693 | bemész a 693. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 557 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a groxmati varázstudó bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (8 támadással 1144 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a groxmati varázstudó jobb oldalát. (2 támadással 288 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a groxmati varázstudó jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a groxmati varázstudó mellkasodba döf. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 45 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A groxmati varázstudó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2589, sebződés: 516, gyógyulás: 81, összesen: -435 ÉP}
(Továbbmész...) [280,25] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Garmhuun familiáris. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris fekete karját. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Garmhuun familiáris testét. (8 támadással 1132 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a Garmhuun familiáris testét. Kritikus ütés! (6 támadással 740 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a Garmhuun familiáris csapása elől. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Garmhuun familiáris bal lábát. (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a Garmhuun familiáris testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a Garmhuun familiáris csapása elől. A Garmhuun familiáris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28710 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2593, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [281,24] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő selyemszárnyas nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas testét. (5 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a selyemszárnyas testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a selyemszárnyas bal karját. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas bal lábát. (5 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas bal karját. (5 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel párszor megpöccinted a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Félrehajolsz, de a selyemszárnyas karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 78 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2779, sebződés: 222, gyógyulás: 534, összesen: +312 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris jobb oldalát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Garmhuun familiáris testét. (8 támadással 1118 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 740 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (3 támadással 420 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a Garmhuun familiáris fejét. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a Garmhuun familiáris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28710 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2779, sebződés: 276, gyógyulás: 64, összesen: -212 ÉP}
(Továbbmész...) [283,22] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy selyemszárnyas. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas nyakát. (5 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Ököllel meghorzsolod a selyemszárnyas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! {KCC:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! {KCC:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a selyemszárnyas bal karját. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 164 életpontot sebeztél. Ököllel párszor megpöccinted a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmaival a selyemszárnyas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas bal vállát. (5 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ököllel épp hogy eltalálod a selyemszárnyas bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a selyemszárnyas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. {FM:} Varkaudar che-karddal kissé megkarcolgatod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a selyemszárnyas jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak!
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2862, sebződés: 39, gyógyulás: 525, összesen: +486 ÉP}
be 112 | bemész a 112. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 900 33 33 | mozogsz 900 33 33 |
lm 36 36 47 | mozogsz 36 36 47 |
lm 47 48 19 | mozogsz 47 48 19 |
lm 19 19 14 | mozogsz 19 19 14 |
lm 14 8 8 | mozogsz 14 8 8 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
kf 1049 | kézbeveszed/felveszed az 1049. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas bal oldalát. (5 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. Ököllel gyengén megütögeted a selyemszárnyas fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A selyemszárnyas karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 75 életpontot vesztettél. {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megpöccinted a selyemszárnyas gyorsröptű testét. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas bal szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ököllel gyengén megütöd a selyemszárnyas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas testét. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a selyemszárnyas bal szárnyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! {GYD:} Varkaudar che-karddal megkarcolod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. Kritikus ütés! (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 164 életpontot sebeztél. Ököllel gyengén megütöd a selyemszárnyas jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A selyemszárnyas karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 75 életpontot vesztettél.
A selyemszárnyas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3016, sebződés: 467, gyógyulás: 588, összesen: +121 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 23 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas nyakát. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Ököllel épp hogy eltalálod a selyemszárnyas jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a selyemszárnyas testét. Kritikus ütés! (5 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a selyemszárnyas jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmaival a selyemszárnyas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. {GYD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a selyemszárnyas jobb szárnyát. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 170 életpontot sebeztél. Ököllel néhányszor súrolod a selyemszárnyas jobb szárnyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas testét. (4 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ököllel csak érinted a selyemszárnyas fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! A selyemszárnyas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kyorg lepel. 28029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2861, sebződés: 20, gyógyulás: 489, összesen: +469 ÉP}
BRILL AZTTAR KULCS (943. TÁRGY) Huh, micsoda felfedezés. Ha a kínkeservesen összegyűjtött kulcsszilánkokat egymás mellé illesztenéd, azok azon nyomban eggyé tapadnának össze. Az így kapott mágikus kulcs minden bizonnyal egy nagyon erős zárba fog illeni, már csak a helyet kellene megtalálni, ahol a fúzió létrejöhet. A brill azttar kulcs elkészítéséhez 5 db kulcsszilánkra van szükséged, melyet a KT 943 paranccsal illeszthetsz egymáshoz 8 TVP árán. |
GROXMATI VARÁZSTUDÓ (560. SZÖRNY) A groxmati varázstudó otthona a magashegységek eldugott fennsíkja, ahol mindennapjaiban remeteszerű életmódot folytat. Groxmat egy kyorg város volt, ami elsőként vált az elszabadult triklem drakolderek célpontjává. A több éves kyorg befolyás elmúltával öntudatra ébredt szörnyetegek egyetlen élő lelket sem hagytak hátra maguk mögött, miközben eltörölték Groxmat fölényes gazdagsággal díszített föld alatti járatait. A kínhalált halt kyorg mágusok kóborló lelke koncentrált mágia formájában új alakot öltött, majd a hegyekbe vándorolt, hogy ráleljen a végső nyugalomra. Ha megközelítesz egy groxmati varázstudót, meg fogja érezni jelenléted, kár is lenne BA paranccsal próbálkozni. Csak a mágikus fegyver fog élettelen testükön. Ha szúrófegyvert használsz, elképedve fogod tapasztalni: lándzsád hegye akadálytalanul hatol keresztül a groxmati varázstudó testén, úgy, hogy közben semmilyen fájdalmat nem okoz vele. A vámpirizációra immúnis. |
Erő: | 75 (105) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 85 (104) | Támadás: | 101 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 81 (100) | Védekezés: | 156 (158) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/43 év |
Egészség: | 80 (102) | Életpont: | 2282/2669 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 90 (116) | Varázspont: | 4365/559 | Pénz: | 233 arany | Kép. pont: | 55 |
Tudatpont: | 84/20 | Pszi pont: | 617/185 | Halhatatlanság: | 19 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 57/30 (+8%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 32/46 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 39/17 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/43 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 135/90 (+25%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 38/36 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 37/37 | 6. csapdaészlelés: | 26/92 |
7. gyógyítás: | 90/78 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 36/15 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 13/67 | 11. teológia: | 279/47 (+128%) | 12. taumaturgia: | 141/24 (-673%) |
13. szerencsejáték: | 10/14 | 14. versengés: | 26/80 | 15. harcművészetek: | 58/40 |
16. zene: | 14/64 | 17. szörnyismeret: | 48/88 (-200%) | 18. pszi: | 55/12 (+7%) |
19. zárnyitás: | 9/88 | 20. vadászat: | 26/77 (-200%) | 21. vitalitás: | 10/41 (+2%) |
22. bányászat: | 38/34 (+7%) | 23. úszás: | 10/99 | 24. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 463 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1(2) |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628), Sheran hívők (#995) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Iván Nitró (#3804), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (111,42,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) |
vámpirizáció (#1) | tárgyvédelem (#178) | mágikus ütés (#147) | áldomás III (#217) |
elme dominanciája (#247) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
istenítélet (#284) | >> | 54. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
istenítélet (#284) | >> | smaragdvámpír (#605) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
árnyak segítsége (#270) | >> | Sheran hívők (#995) | fájdalomtükör (#379) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | smaragdvámpír (#605) | fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | 45. szintű lényekre | fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Toodrok Din, a renegát varkaudar többet tett a vallásunk ellen, mint amennyit még eltűrhetek! Tüntesd hát el a színem elől, majd bizonyítékként áldozd fel négy csészéjét az oltáramnál! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
19 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
16 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 40 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstlevél (#759) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | kyorg lepel (#770) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | natharion opál (#747) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | 2 | varázskő (#305) |