Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. szept. 15. 7h:22' EZ A 188. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD 189. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1532 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista bal lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a troll ritualista fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 8 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [115,77] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker jobb karját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
vd 10 | m 10 |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [117,78] Még mindig bozótos. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Roxxon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nektoraf jobb karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 191 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nektoraf testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nektoraf fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg jobb oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 2 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nektoraf fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 25 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az epokitféreg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 2 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az epokitféreg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 2 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nektoraf testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nektoraf testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a hadroszaurusz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 13 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [119,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy hadroszaurusz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a hadroszaurusz jobb vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hadroszaurusz jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 12 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [119,77] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [119,76] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 8 | mozogsz északra |
vd 10 | m 10 |
szk 60 | keresed a 60. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: ef 10 502 0 | energia fejlesztése 10 |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). A HU 1 1 1 paranccs az összes tárgyról törli a HU beállítást. |
SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs. Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni. Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód). Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni. |
RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY) A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver. |
Erő: | 20 (31) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 24 (32) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 13 (21) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 20 (30) | Életpont: | 453/353 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (27) | Varázspont: | 531/51 | Pénz: | 4091 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 39/6 | Pszi pont: | 16/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 22/61 (+59%) | vágófegyverek: | 20/16 | ütőfegyverek: | 1/65 |
lőfegyverek: | 17/76 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) max. 100 db (2 -7.); nyílvessző (#108) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
119,75 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/37 | 2. nyomkövetés: | 14/39 | 3. mászás: | 4/26 (-395%) |
4. csapdakészítés: | 15/82 (+47%) | 5. gyógyítás: | 8/56 | 6. titkosírás: | 1/35 |
7. felderítés: | 7/92 | 8. teológia: | 5/10 (+17%) | 9. taumaturgia: | 20/14 (+142%) |
10. zene: | 6/6 (+37%) | 11. szörnyismeret: | 6/78 (+20%) | 12. pszi: | 2/44 (+4%) |
13. zárnyitás: | 1/40 | 14. vadászat: | 4/82 | 15. bányászat: | 6/6 (+56%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
bolhakutya (#17), szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trappoló dinymák (#118) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16). városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 19, 53, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 460, az összesen kapott pontszám: 83390. (összesen ölhető: 1152 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
tudati immunitás (201) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6793 TU szükséges.) |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
Összsúly: 147.66 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | madártoll (#112) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | varázskő (#305) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | ezüstdarab (#326) | 28 | kaja (#2) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | magszim bél (#103) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 8 | ugh méreg (#166) | 6 | vízionár szem (#102) |
114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|