568. forduló, 570. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 6. 9h:11'
EZ A 580. JÁTÉKHETED, 569. FORDULÓD
581. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 10

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy kopasz, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Tohony a Melák. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tohony a Melákot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
A 6. napon összeakadsz Ruthin el Enourével. Meglepetésedre látszik nála egy fülemüle síp, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy pikkelyes ptog trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 6. napon találkozol Ramirez Espanzával. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight félisten hatalmú szolgája. A villámfókuszálók rendjének beavatott rangú tagja. Egy aranyozott klipszet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy rubin koszorút, egy halálhozó karkötőjét, egy csontamulettet és egy smaragd karkötőt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 8. napon ismét találkozol Tohony a Melákkal. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Tohony a Melákot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 8. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight személyes tanácsadója. Az őselemi mágusok rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy torz fülkarikát, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy sodét és egy csodálatos nyakláncot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy Ylgoroth trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dachande. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 triton szigonyt (1001 arany).
A 13. napon találkozol Gordon Marloval. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Az idézők rendjének varázsló-jelölt rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy uchako trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy Sötétség Hercege trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Halatir Maurloth a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 rakolits port (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 rejtőköpenyt (ez nem kell neked), 1 rövid kardot (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 elit csatavértet, 1 díszes rézpajzsot (ez nem kell neked), 2 vadász tatu bőrt (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 3 vasércet (ez nem kell neked), 13 pirkitet, 2 purifikátor hájat. [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 4 díszes rézpajzsot (500 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni. Kifizetted a megvett 1 rejtőköpenyt (99 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 1 rakolits port (520 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni.
A 22. napon összefutsz Hajnalcsillaggal. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy smaragd karkötőt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír fülbevalót és egy cirkuszi kitűzőt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy pszi elementál lord trófea és egy kronotapír trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 1 rakolits port (520 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni.
Egy könyvekkel, lombikokkal teli szobát látsz. Hosszú, fehér szakállú varázsló ül görnyedten egy vaskos könyv fölött, és veszettül körmöl. Karikás, beesett szeme árulkodik róla, hogy már napok óta nem aludt. Egyszercsak a szoba ajtaján valaki durván dörömböl. - Na mi lesz már, varázsló! Ma még száz új varázsálmot kell az Álomőrzőknek elkészítened! Már hetek óta ezzel piszmogsz! Igyekezz, mert már vár az újabb feladat! - a varázsló fáradtan nyög, szeretne már pihenni. Talán a következő Tudati Képesség kidolgozása nem fog ennyi időt felemészteni...
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 5 vashegyű nyíl van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. [vashegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP] A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+144 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+541 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 703. hetének nyerőszámai: 28, 25, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 705. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 703. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Karizmatikusabbá váltál. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 691.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 691.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 687. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 685. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 683. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 681. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 681.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 679. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 16 VP-t.]

hu 881 18 19 hulladék: 881 18 19
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kyorgölő buzogányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz parittyát. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kerek követ. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

hu 649 866 246 hulladék: 649 866 246
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Huddens kesztyűjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gólemgyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

hu 292 677 652 hulladék: 292 677 652
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárkánypikkelyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

hu 383 151 1072 hulladék: 383 151 1072
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa üveggömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ulkor gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

hu 360 1069 337 hulladék: 360 1069 337
Hulladék, ezért nem gyűjtesz quwarg tojást. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rozmárfogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz piranha zsákvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

hh 1639 504 használod az 1639. tárgyat az 504. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Mivel az összegyűltek közt rengeteg a katona, bögyös hölgyek képével kezded a műsort, hogy a kedvükre tégy. Sajnos kissé elveted a sulykot, és néhányan megbotránkoznak az előadáson, így gyorsan témát váltasz. A Királyi palotát mutatod, és Borax királyt, ahogy az Alanor főterére néző erkélyről a népéhez beszél. Aztán behussansz a királyi lakosztályok fényűző pompája közé, és a nézők ámulattal "zabálják" az általad is csak elképzelt látványt. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (148 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 638. Kapsz 16 VP-t.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: darázsszárny (143,61)-> (16 ap), féregíz nyakpánt (90 ap), gólemgyűrű (200 ap), Huddens kesztyűje (185,60)-> (kudarc), kyorgölő buzogány (200 ap), moa üveggömb (143,61)-> (5 ap), nagy aranykulcs (143,61)-> (kudarc), piranha zsákvédő (143,61)-> (7 ap), quwarg tojás (143,61)-> (62 ap), rozmárfog (143,61)-> (12 ap), sárkánypikkely (143,61)-> (80 ap), szulfagor agyar (143,61)-> (8 ap), szvó-ektoplazma (143,61)-> (10 ap), ulkor gyöngy (143,61)-> (60 ap), összesen 750 arany, 28 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 632. Kapsz 4 VP-t.]

kf 392 3 kézbeveszed/felveszed a 392. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[143,61] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 18 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb oldalát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [44 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 35 VP-t.]

pbe 20000 beraksz a bankba 20000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 22603 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

bb 1103 347 216 beraksz a bankba az 1103. tárgyat (347 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 üllőt. Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 1 ketrecet. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

v 198 220 85 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(142,60) vámraktár (#749)
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393), részeg kalandozó (#187)
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), őrült varázsló (#255)

[220,85] Továbbra is síkságon vagy. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pikkelyes ptog nyomokat fedezel fel! Előkészíted a teriád dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz minél közel lopódzni (ez rendkívül nehéz a böhömnagy hálóval a kezedben), és rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a pikkelyes ptog. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dr. Dragon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 558. Kapsz 24 VP-t.]

v 96 185 59 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(220,85) pikkelyes ptogok (#470), 255. jellempróba, oltár, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

[185,59] Épületek tűnnek fel. Utad során felfedezel egy templomot. Sheran hívei emelték. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 548. Kapsz 8 VP-t.]

ea 470 eladod a 470. tárgyat
Eladtál 1 pikkelyes ptogot. 102 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

fog 470 1280 elfogod a 470. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[220,85] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dr. Dragon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Találsz valamit: 1 szögletes kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [221,84] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy harcos hárpia. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a harcos hárpia bal karját. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 68 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 20 madártollat. 6453 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 240, gyógyulás: 8, összesen: -232 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [222,83] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csupaszbőrű maclogh közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csupaszbőrű maclogh testét. (6 támadással 561 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a csupaszbőrű maclogh bal hátsó lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 124 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Többször megcsíp a csupaszbőrű maclogh. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a csupaszbőrű maclogh jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 122 életpontot sebeztél. A fényaura 4 ép-t sebez. Megcsipkedi a csupaszbőrű maclogh a jobb válladat. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Karmával néhányszor a csupaszbőrű maclogh megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). Véres nyál csordul ki a csupaszbőrű maclogh száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11982 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2107, sebződés: 328, gyógyulás: 8, összesen: -320 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+232 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+241 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chardonnay orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy drakolder csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [36 pontot használtál fel, van még 490. Kapsz 28 VP-t.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[223,83] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ében tigris közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris testét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (45 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 91 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Félrehajolsz, de az ében tigris karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az ében tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris testét. (4 támadással 431 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 118 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Az ében tigris karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az ében tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11415 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1595, sebződés: 230, gyógyulás: 8, összesen: -222 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+232 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy drakolder csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [224,83] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen pikkelyes ptog nyomokra bukkansz! Előkészíted a teriád dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz minél közel lopódzni (ez rendkívül nehéz a böhömnagy hálóval a kezedben), és rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a pikkelyes ptog köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Ideje menni! [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [225,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy borkonyó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fekélyes hernyó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-40 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 61 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a fekélyes hernyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6472 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 77, gyógyulás: 8, összesen: -69 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [85 pontot használtál fel, van még 405. Kapsz 68 VP-t.]

id 470 500 idomítod a 470. szörnyet 405 pontért
Elkezdődnek a leckék a pikkelyes ptog számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 6 TVP-be kerül egy lépés, 6 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 394 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [160 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 128 VP-t.]

id 952 303 idomítod a 952. szörnyet 245 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a fényes griff idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 43 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [245 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 196 VP-t.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

d 34 1 eldobod a 34. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 189. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még -1.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [11 pontot használtál fel, van még -12. Kapsz 8 VP-t.]

* 6. BP: használod a 163. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -12.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-15 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 11, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 2 kaját habzsol be a fényes griff. Extra takarmányt is adsz neki. Úgy tűnik, az állat ápolásra szorul. Miközben gondos munkával megszabadítod kedvenced a kínlódástól, 6 madártollat szerzel. Egy kaját töm magába a magh-goth párduc. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -12 pontod maradt, ebből a következő körre -12 pontot vihetsz át. Kapsz még 710 pontot. A következő körben tehát 698 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRITON SZIGONY (1472. TÁRGY)
Ha az ében triton jellegzetes szigonyát a kezedbe veszed, nem igazán tudod eldönteni, mitől is olyan nagyszerű vízifegyver ez a háromágú, tűhegyes, ismeretlen fémből készült bökő. Meglehetősen nehéz, és a sebzése sem túl nagy, mindössze 4d10, a forgatásához pedig min. 18-as vízifegyver szakértelemszint szükséges. No de miben állhat akkor az ereje? Hm. Talán a belőle időnként előcsapó hullámkeltés mágiában?

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 569. fordulód.

Erő: 67 (84) Szint: 46 Merészség: 10/5 Magasság: 157 cm
IQ: 65 (111) Támadás: 66 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 67 (88) Védekezés: 130 Menekülés: 30 % Életkor: 158/171 év
Egészség: 67 (88) Életpont: 1243/1063 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 76 (103) Varázspont: 2772/2298 Pénz: 8423 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 35/18 Pszi pont: 386/442 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 28
Eddig összesen 5066 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38302 TP-t kaptál. Jelenleg 14183382 TP-d van. A következő szinthez még 916618 TP szükséges. Trófeáid: Strissha, bosszantó apróság, Zsebmester. A 569. fordulódban 22603 arany került a bankszámládra. 22603 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 19/2 ökölvívás: 28/79 (+2%) szúrófegyverek: 26/31
vágófegyverek: 43/86 (+4%) ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 39/60 (+2%)
dobófegyverek: 22/81

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tünde nyíl (#554) (3 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/75 2. nyomkövetés: 180/69 (+18%) 3. lopás: 4/2
4. mászás: 21/12 5. csapdakészítés: 71/65 (+110%) 6. csapdaészlelés: 20/48
7. gyógyítás: 59/20 8. titkosírás: 11/55 9. felderítés: 35/61
10. szörnyidomítás: 44/93 (+466%) 11. teológia: 214/84 (+24%) 12. taumaturgia: 118/98 (+14%)
13. szerencsejáték: 11/20 14. versengés: 27/36 15. harcművészetek: 26/12
16. zene: 261/32 17. szörnyismeret: 51/37 18. pszi: 48/22 (+2%)
19. zárnyitás: 28/43 20. vadászat: 22/24 21. vitalitás: 5/25
22. bányászat: 40/62 (+4%) 23. úszás: 36/90 24. főzés: 10/2
25. csapatmunka: 9/1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod máguskoboldot (#7044) szuper hálócsapdával (#274), eszement trappolót (#549) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (126,6,1) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem 2 (#188) csábmosoly (#16) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) hadiszerencse II (#24) az elme hatalma (#123) óriáserő (#53)
fényaura (#211) a lélek védelme (#57) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre pszi ragyogás (#166) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
vakító fény (#43) >> társak oldalán harcolva (#986) bo'adhun csapás (#266) >> hegymélyi lidérc (#7084)
pszi ragyogás (#166) >> 35. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) menekülés (#212) >> férfiak (#998)
menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK
fényes griff (#952) (idomítás alatt) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18969 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ásó (#34)
4 darázsszárny (#652) 1 extra takarmány (#1360) 1 féregíz nyakpánt (#1601)
1 gólemgyűrű (#866) 1 Huddens kesztyűje (#649) 7 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 ketrec (#216)
1 kyorgölő buzogány (#881) 1 moa üveggömb (#383) 1 mocsári penke (#148)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nyílvessző (#108) 1 parittya (#18)
1 piranha zsákvédő (#337) 31 quwarg tojás (#360) 4 rozmárfog (#1069)
1 sallank karom (#128) 4 sárkánypikkely (#292) 1 súlyzó (#347)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szvó-ektoplazma (#151) 4 ulkor gyöngy (#1072)
1 üllő (#1103)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 25 madártoll (#112) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(220,85) pikkelyes ptogok (#470), 255. jellempróba, oltár, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(221,84) Dornodon oltár, harcos hárpia (#485)
(222,83) csupaszbőrű maclogh (#490), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely
(223,83) ében tigris (#488), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár
(224,83) pikkelyes ptogok (#470), 34. jellempróba, Tharr oltár
(225,84) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 47. jellempróba, Sheran oltár, fekélyes hernyó (#489)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A lávatavaknál készíthető tárgyak készítésekor hiba lehetett, ha a tó már nem kiégett földön volt. Ez javításra került, ezen tárgyak most már minden tereptípuson elkészíthetőek, persze ha van ott lávató.

Üzenet küldése a karakternek