567. forduló, 569. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 13. 9h:12'
EZ A 577. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD
578. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Változás. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Kézrátételt alkalmazol a kalandozón. Varázslatként azonnali gyógyítást alkalmazol. Sebei gyógyulnak: +95 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+0 jóság.)
A 4. napon összefutsz egy szürke, hosszú hajú, homokóra szemű elf férfival. Dornodon bíborosa. Egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy trófea nyakláncot visel. Ruházatát egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. (letapogatás: Fénylő Isir ) Folytatod utadat.
A 4. napon összefutsz Alex Zelpherrel. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight eljövendő papja. A harci mágusok rendjének tehetséges tanítvány rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy Földrengető trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
(Nincs szükség kézrátételre.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+611 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+163 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 702. hetének nyerőszámai: 19, 25, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. Vajon hogyan képes szinte a semmiből gyógykenőcsöt készíteni a felcsermanó? Nem tudsz rájönni, de azért megköszönöd, és elteszed az újabb 3 darabot.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 906. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 906.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 904. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 902. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 900. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-44 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 898. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-43 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 896. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 894. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 892. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 890. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 890.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 890.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-41 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 888. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 886. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 886.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 884. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 882. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 882.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 880. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy acéltűz dobónyíl elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 860. Kapsz 16 VP-t.]

sze 7020 elengeded a 7020. szörnyet
Útjára bocsádot a felcsermanót, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 860.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[92,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadó környékén szokatlanul nagy a nyüzsgés. Aha! A múltkori tintahuszár asztala körül tolonganak a kalandozók. Ez most vagy azt jelenti, hogy jó üzlet a marhapásztorkodás, vagy azt, hogy sorstársaid nagyon elégedetlenek a fizetségükkel. Szerencsére neked már nincs dolgod itt. Elvégezted a munkát, és felmarkoltad a jutalmad. Megvonod a vállad, és továbbállsz. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " A városlakók izgatottan tárgyalják, hogy feltűnt egy eddig titokban tevékenykedő szervezet, amelynek célja Borax nyugati uralmának megdöntése. De állítólag lelepleződtek. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,74] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog szőrös testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
[10 pontot használtál fel, van még 850. Kapsz 8 VP-t.]

sze 65 elengeded a 65. szörnyet
Útjára bocsádot a goldugart, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 850.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,74) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38), oltár, phua-kúp (#372), goldugar (#65)

[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 840. Kapsz 8 VP-t.]

fa 1553 1943 1 feladod az 1553. tárgyat az 1943. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Telkontar részére szánod. Átadsz 1 méregfogat. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 837. Kapsz 2 VP-t.]

faa 553 554 94 feladod az 553. tárgyat az 554. tárgyat a 94. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Telkontar részére szánod. Átadsz 1 tünde íjat. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 7 tünde nyilat. Ennek elküldése 31 arany lesz. Átadsz 1 bronzhegyű nyilat. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 828. Kapsz 7 VP-t.]

faa 307 273 171 feladod a 307. tárgyat a 273. tárgyat a 171. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Telkontar részére szánod. Átadsz 1 réz papi karkötőt. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 szuper dobóhálót. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 rövid kardot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 819. Kapsz 7 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Látsz egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy phua-kúpot. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
[5 pontot használtál fel, van még 814. Kapsz 4 VP-t.]

jlk 1911 jelszó kimondása 1911
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy, egy bronzpenge, egy mérg. vas dobónyíl és egy rézsisak. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 799. Kapsz 12 VP-t.]

sze 753 elengeded a 753. szörnyet
Elengeded az érző szívű dromedárt: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 799.]

m 1 mozogsz északkeletre
[134,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Észreveszel egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [17 pontot használtál fel, van még 782. Kapsz 13 VP-t.]

sze 43 elengeded a 43. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a tigroszlánt. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 782.]

v 198 140 61 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,74) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38), oltár, phua-kúp (#372), goldugar (#65), massza (#217), érző szívű dromedár (#753)
(134,73) grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, ragyás burástyák (#111), tigroszlán (#43)

[140,61] Épületek tűnnek fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözlünk Biztosrévben, az első szabad városban, Kalandozó! A Sheran Múmiák. " Észreveszel egy korongfát. Találsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 550 TVP épült bele.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 8 mákrózsa virág[*], 1 rézkulcs. Elrakod őket. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 8 VP-t.]

dd 247 237 222 eldobod a 247. tárgyat a 237. tárgyat a 222. tárgyat
Elhajítasz 1 fekete bőrcsizmát. Elhajítasz 1 tankány karmot. Elhajítasz 1 láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

dd 163 eldobod a 163. tárgyat
Elhajítasz 1 karócsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {KCC:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! (-1 minden tulajdonságra, -9 max. életerő, -747 életerő, -93 max. varázspont.) Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erőddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erőbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erő elszáll a tagjaidból: a parti őrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe!
- Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elől álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti őrséget meg lehet vesztegetni!
- Öö... Mennyi is a díj?
- Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtető volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel.
Áldva szerencsédet és a parti őrség korrupt mivoltát, kiperkálod a pénzt. [142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy részeg kalandozó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+155 életerő). [-50 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+148 életerő). [-50 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+146 életerő). [-50 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+152 életerő). [-50 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+155 életerő). [-50 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Találkozol Aranyszemmel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot, egy Thargodan amulettet, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. (Csábmosoly.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) (Nincs szükség kézrátételre.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [143,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Felfedeztél egy szent tölgyfát. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 10 ugh mérget 20 aranyért, 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért.
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz egy barna hajú, zöld szemű, körszakállas törpe férfival. Tharr személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Moonstruck. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. (Csábmosoly.) Moonstruck kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+5 életpont gyógyulás.) Kézrátételt alkalmazol a kalandozón. Elmondasz egy azonnali gyógyítást. Sebei gyógyulnak: +60 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+1 jóság.) (+0 jóság.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [142,60] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vámraktár (749. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 csillagbotot. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 pézsmatökmagot. Erőd TF-elődött. [235 pontot használtál fel, van még 537. Kapsz 188 VP-t.]

be 749 bemész a 749. épületbe
Belépsz a vámraktár udvarára. Egy hivatalnok rögtön eléd siet, hogy megérdeklődje, miben segíthet.
- 5400 arany lesz a tárgyak kiváltása - mondja rövid fejszámolás után a hivatalnok.
Gyorsan leperkálod a szükséges összeget, ő pedig a ládádhoz vezet. Kinyitod, és megállapítod, hogy érintetlen. Nincs más hátra, mint a tárgyak elpakolása. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 csontszablyát. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 rézsisakot. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 vas dobónyilat. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 szöges bunkót. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 mérg. vas dobónyilat. **) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 532. Kapsz 4 VP-t.]

kf 509 1 kézbeveszed/felveszed az 509. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod az illatos rózsaszált, majd a jobb kezedbe veszed a bűvös lantot. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kf 817 1322 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1322. tárggyal
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kf 527 738 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 738. tárggyal
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
A csuklódra húzod a Natharion karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kf 948 907 969 kézbeveszed/felveszed a 948. tárgyat a 907. tárggyal a 969. tárgyat
Az ujjadra húzod a sziréngyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Az ujjadra húzod a troglodita gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kf 553 554 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal
Előkészíted a tünde íjat.
Lövedékként tünde nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kf 893 824 901 kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat a 824. tárggyal a 901. tárgyat
Felhúzod a kezedre a tleikan kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
A válladra helyezed a kyorg vállpántot. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+165 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 527. Kapsz 4 VP-t.]

kf 1231 2 kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a möszehát pajzsot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

kf 742 823 1537 kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat a 823. tárggyal az 1537. tárgyat
A nyakadba akasztod a Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Leveszed a Natharion amulettet, majd a nyakadba akasztod a mihlanil medált. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Felveszed a Raia csataszoknyáját. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

kf 1518 1321 533 kézbeveszed/felveszed az 1518. tárgyat az 1321. tárggyal az 533. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval.tűzopálját. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Az ujjadra húzod a ryuku hüvelykgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+168 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 522. Kapsz 4 VP-t.]

kf 882 891 820 kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat a 891. tárggyal a 820. tárgyat
Felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
A csuklódra húzod a rogalhal csuklópántot. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

kf 822 821 kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat a 821. tárggyal
Az ujjadra húzod a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
A fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

ff 28 1284 felt. fegyverváltás: 28 1284
Felt. fegyverváltás: << ököl << teriád kard. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

ffk 200 100 felt.fv.kozkázata: 200 100
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 100 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

flh 998 931 felt. lőfegyver haszn. 998 a 931. tárggyal
Ok, FLH 998 931 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

ftv 166 35 felt. tám/véd. varázslat a 166. varázslatot a 35. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

fog 871 1280 elfogod a 871. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

fog 952 1280 elfogod a 952. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

fog 470 1280 elfogod a 470. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

fog 549 1280 elfogod az 549. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

v 84 871 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy magh-goth párducot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen magh-goth párduc nyomokra bukkansz! Előkészíted a teriád vadásztól zsákmányolt dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). A háló a magh-goth párduc köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 24 VP-t.]

v 84 952 elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy fényes griffet! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány fényes griff nyomokat fedezel fel! Előkészíted a teriád vadásztól zsákmányolt dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a fényes griff köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 462. Kapsz 24 VP-t.]

id 871 500 idomítod a 871. szörnyet 462 pontért
Hozzálátsz a magh-goth párduc neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 626 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+5 szörnyidomítás). [400 pontot használtál fel, van még 62. Kapsz 320 VP-t.]

id 952 500 idomítod a 952. szörnyet 62 pontért
Megkezded a fényes griff idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 303 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [62 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 49 VP-t.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 189. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még -1.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [11 pontot használtál fel, van még -12. Kapsz 8 VP-t.]

* 6. BP: használod a 163. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -12.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 14, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a fényes griff. Most extra takarmányt is kap. Úgy tűnik, az állat ápolásra szorul. Miközben gondos munkával megszabadítod kedvenced a kínlódástól, 6 madártollat szerzel. Egy kaját nyel le a magh-goth párduc. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -12 pontod maradt, ebből a következő körre -12 pontot vihetsz át. Kapsz még 709 pontot. A következő körben tehát 697 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ACÉLTŰZ DOBÓNYÍL (1127. TÁRGY)
Acéltűz dobónyilat csak egyféleképpen készíthetsz - ha egy feleslegessé vált vashegyű dobónyilad végére ráerősíted az acéltűz nyílhegyet. Persze ezzel az egyszerű eljárással készült tárgyat sem árt tesztelni, nehogy a legkritikusabb pillanatban essen szét, így hát az acéltűz dobónyíl készítésére 5 TVP-nyi időt mindenképp szánnod kell. Ha mindent jól csináltál, egy 4D6+18 sebzésű dobófegyvert kapsz. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 568. fordulód.

Erő: 67 (84) Szint: 46 Merészség: 10/5 Magasság: 157 cm
IQ: 65 (111) Támadás: 66 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 67 (88) Védekezés: 130 Menekülés: 30 % Életkor: 158/171 év
Egészség: 67 (88) Életpont: 1242/1100 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 76 (103) Varázspont: 2772/2175 Pénz: 28492 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 35/8 Pszi pont: 386/409 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 28
Eddig összesen 5061 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6879 TP-t kaptál. Jelenleg 14145080 TP-d van. A következő szinthez még 954920 TP szükséges. Trófeáid: Strissha, bosszantó apróság, Zsebmester. A 567. fordulódban 2552 arany került a bankszámládra. 2577 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 19/2 (+14%) ökölvívás: 28/77 (+1%) szúrófegyverek: 26/31
vágófegyverek: 43/82 ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 39/58
dobófegyverek: 22/81

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tünde nyíl (#554) (3 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/75 (+11%) 2. nyomkövetés: 180/51 (+18%) 3. lopás: 4/2
4. mászás: 21/12 5. csapdakészítés: 70/55 (+157%) 6. csapdaészlelés: 20/48
7. gyógyítás: 59/20 8. titkosírás: 11/55 (+11%) 9. felderítés: 35/61
10. szörnyidomítás: 40/27 (+531%) 11. teológia: 214/60 (+3428%) 12. taumaturgia: 118/84 (+1809%)
13. szerencsejáték: 11/20 14. versengés: 27/36 15. harcművészetek: 26/12
16. zene: 261/32 (+6%) 17. szörnyismeret: 51/37 (+34%) 18. pszi: 48/20 (+4%)
19. zárnyitás: 28/43 20. vadászat: 22/24 21. vitalitás: 5/25
22. bányászat: 40/58 23. úszás: 36/90 (+11%) 24. főzés: 10/2
25. csapatmunka: 9/1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod máguskoboldot (#7044) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) teriád háló-csapdával (#1280), eszement trappolót (#549) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (126,6,1) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem 2 (#188) csábmosoly (#16) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) hadiszerencse II (#24) az elme hatalma (#123) fényaura (#211)
nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre pszi ragyogás (#166) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
vakító fény (#43) >> társak oldalán harcolva (#986) bo'adhun csapás (#266) >> hegymélyi lidérc (#7084)
pszi ragyogás (#166) >> 35. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) menekülés (#212) >> férfiak (#998)
menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK
fényes griff (#952) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

Összsúly: 325.05 kg Megterheltség: 162%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 245 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 karócsapda (#163) 1 láncing (#222) 1 méregfog (#1553)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 párducszem (#1073) 1 réz papi karkötő (#307)
1 rövid kard (#171) 1 tankány karom (#237) 6 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1225 arany (#50) 19 acéltű (#334) 8 acéltűz nyílhegy (#1132)
1 adamantit érme (#762) 1 agyértágító (#1406) 1 álcaruha (#1583)
2 áldott kő (#642) 51 álompor (#396) 5 amniosz (#203)
2 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609) 1 aranyfétis (#766)
7 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytermő ládikó (#504) 23 aranytű (#272)
4 artikula bélhólyag (#927) 1 ásó (#34) 30 azúrharmat (#1161)
47 bájital (#261) 1 bo'adhun nyílpuska (#930) 1 bőrkantár (#1125)
71 borkonyó bibe (#312) 1 bronz nyakörv (#761) 1 bronzpenge (#126)
3 bunthar bőr (#733) 1 bunthar zsák (#734) 1 bűvészpálca (#1639)
1 bűvös lant (#509) 1 cápazsír (#932) 1 cirkuszi surranó (#1234)
6 csalánvirág (#582) 2 csigakagyló (#1131) 40 csillagbot (#929)
20 csillaglövedék (#931) 2 csillogó nyakék (#1120) 1 daleb.kristálykulcs (#980)
1 Démonölő (#625) 17 deus ex machina (#1) 5 dlathog kőzet (#829)
4 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235) 1 drakolder gyűrű (#969)
20 drótszőr (#37) 16 ében nyílvessző (#848) 1 eknozol (#540)
3 esthari rubin (#748) 4 extra takarmány (#1360) 18 ezüstdarab (#326)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
2 fenékkavics (#1130) 8 fokhagyma (#403) 11 főnixtoll (#563)
1 furulya (#233) 14 fűszerkeverék (#1170) 11 fűszertartó (#210)
2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866) 1 gyémánt fétisrúd (#758)
3 gyíkfű (#201) 17 gyógykenőcs (#313) 32 gyöngymangó (#135)
4 halálhozó talizmán (#813) 1 Halatir kalapja (#1262) 17 halcsont (#390)
1 halgar kulcs (#877) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 Huddens kesztyűje (#649)
1 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141) 3 iknegurin (#541)
1 illatos rózsaszál (#1595) 44 isteni könnycsepp (#260) 1 játékmesteri palást (#824)
8 jégkristály (#593) 56 kaja (#2) 15 kaktusztüske (#114)
1 kampós acélszigony (#455) 1 karbin plazma (#199) 1 kavadu iszák (#25)
1 kazmár gyökér (#205) 5 kék orchidea (#68) 1 kerek kő (#19)
2 keselyűmirigy (#941) 1 ketrec (#216) 2 kinemfogyó tegez (#368)
1 kórócsapda (#1450) 1 kőszem (#304) 8 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 kreiton fókusz (#853) 1 Krossan párnája (#876)
1 kyorg vállpánt (#901) 1 kyorgölő buzogány (#881) 1 kyorgölő kés (#868)
1 kyorgölő penge (#875) 1 lant (#238) 8 lélekesszencia (#619)
12 lidércesszencia (#1074) 35 lótuszvirág (#447) 2 Luthius karkötője (#527)
141 madártoll (#112) 26 mákrózsa virág (#56) 1 mászó-karperec (#392)
1 mászókarom (#78) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 mihlanil (#539)
1 mihlanil érme (#764) 1 mihlanil medál (#823) 1 Mjölborg kalapácsa (#523)
69 mocsári penke (#148) 1 molitár dob (#1327) 2 Morgan sipkája (#466)
2 Morgan szilánkja (#508) 1 möszehát pajzs (#1231) 2 mutáns csont (#331)
1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy ónixkulcs (#1111) 1 Natharion amulett (#742)
1 Natharion karkötő (#738) 1 natharion talizmán (#867) 2 nyers zafír (#752)
17 nyílvessző (#108) 1 nyomkereső talizmán (#671) 18 obszidián karkötő (#229)
1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335) 1 óriás fülbevaló (#614)
6 ork csodaszer (#1228) 1 örökkéval.tűzopálja (#1518) 1 őselemek köpenye (#560)
1 ősmágus fülbevalója (#608) 1 ősök könyve (#1106) 1 papagájsíp (#1415)
40 pézsmatökmag (#934) 1 piranha zsákvédő (#337) 4 polip szívóka (#391)
5 pszi kő (#248) 11 púderkő (#119) 39 purifikátor háj (#269)
31 quwarg tojás (#360) 79 ragasztó (#83) 1 Raia csataszoknyája (#1537)
1 rájabőr úszógatya (#405) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 regeneráló öv (#882)
6 remák szív (#264) 11 rézdarab (#70) 2 rítusónix (#751)
1 ro'galhal lánc (#763) 1 Rodger profi üstje (#1168) 1 rogalhal csuklópánt (#891)
5 rókafarok (#124) 2 rothasztó talizmán (#815) 2 roxati zárfaló (#314)
7 ryuku amfora (#1153) 5 ryuku evező (#1152) 1 ryuku függő (#1322)
2 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 7 ryuku kalapács (#724)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku kesztyű (#690) 3 ryuku kopja (#694)
4 ryuku szablya (#695) 6 ryuku védőkenőcs (#1154) 3 sáfránypor (#211)
6 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 sárkánypikkely (#292) 2 sejtfiatalító (#1408) 1 shinai gömb (#348)
16 smirglilevél (#29) 4 sötét tekercs (#535) 10 spiritusz (#170)
5 sullár hólyag (#168) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
30 szem szimbólum (#142) 8 szent jogar (#150) 5 szent kehely (#257)
1 szirén köpenye (#820) 1 sziréngyűrű (#948) 11 szögletes kő (#17)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 távcső (#42) 4 tenger gyümölcse (#1155)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281) 1 teriád kard (#1284)
11 tinta (#101) 1 tleikan kesztyű (#893) 1 to'aghan orrkarika (#760)
1 Tokan esszenciája (#880) 1 törpe bakancs (#475) 1 Trákin csákánya (#367)
1 troglodita gyűrű (#907) 1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151)
15 tünde nyíl (#554) 1 tünde tegez (#1263) 1 tüske (#22)
1 tűzúr csizmája (#533) 1 üllő (#1103) 1 uzbány csőr (#169)
4 vámpírfog (#1221) 3 varányszem (#30) 7 varázskő (#305)
12 varkaudar pálinka (#1137) 1 viharamulett (#611) 1 viharmadár totem (#1260)
60 víz (#27) 3 vizestömlő (#3) 1 Vlagyimir gyűrűje (#822)
12 xirnox szív (#213) 12 zöld üveg (#82) 1 Zu'lit koronája (#821)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,61) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400), vércápa (#193)
(142,60) őrült varázsló (#255), vámraktár (#749), főutca (#399), oltár, Chara-din rúnaköve, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), magh-goth párduc (#871), fényes griff (#952)
(142,61) részeg kalandozó (#187), főutca (#399), ház (#400), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, Aranyszem (1322. kalandozó)
(143,61) részeg kalandozó (#187), jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szopógödör (#177), szent tölgyfa (#393), Moonstruck (1148. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek