Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 28. 9h:11' EZ A 570. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD 571. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kb 43 30 | kiveszel a bankból a 43. tárgyat (30 darabot) |
ek 7 19 18 | t. energia kisütése: 7 19 18 |
hh 1419 963 970 | használod az 1419. tárgyat a 963. tárgyat a 970. tárgyat |
vv 19 178 147 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 147. varázslatot |
vv 133 247 217 | elmormolod a 133. varázslatot a 247. varázslatot a 217. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 291 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[291,12] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy eszement trappoló ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
be 110 | bemész a 110. titkos labirintusba |
vv 267 267 267 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
lm 16 16 14 | mozogsz 16 16 14 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fájdalomtükör. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1499 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszönt csatapartnered. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trakuun lidérc testét. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trakuun lidérc ködös alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 907 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+90 varázspont.) Ököllel súrolod a trakuun lidérc ködös alakját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sajnos nem sikerült a trakuun lidérc minden csapását hárítanod. (2 támadástól 422 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +85 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-84 életerő.) A trakuun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nagymesteri pálca. 39385 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2958, sebződés: 822, gyógyulás: 93, összesen: -729 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a raskhiir szellem izmos felkarját. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a raskhiir szellem testét. (8 támadással 1195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+119 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem véres combját. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +68 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a raskhiir szellem fejét. (5 támadással 739 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+73 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 371 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +75 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-3 TU.) A raskhiir szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2746, sebződés: 708, gyógyulás: 151, összesen: -557 ÉP}
lm 7 8 11 | mozogsz 7 8 11 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 499 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 220 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a raskhiir szellem izmos felkarját. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a raskhiir szellem bal karját. (8 támadással 1186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+118 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem fejét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +78 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) (-3 TU.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 308 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a raskhiir szellem véres combját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 360 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +72 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) A raskhiir szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27505 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2797, sebződés: 967, gyógyulás: 158, összesen: -809 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 503 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 220 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a raskhiir szellem bal vállát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a raskhiir szellem jobb vállát. Kritikus ütés! (8 támadással 1207 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+120 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem jobb oldalát. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) A raskhiir szellem fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +86 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem izmos felkarját. (2 támadással 302 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a raskhiir szellem fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 436 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +88 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27505 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2813, sebződés: 1086, gyógyulás: 182, összesen: -904 ÉP}
lm 12 18 20 | mozogsz 12 18 20 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 220 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a raskhiir szellem fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 1223 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a raskhiir szellem izmos felkarját. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 353 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +71 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a raskhiir szellem véres combját. (7 támadással 1034 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a raskhiir szellem izmos felkarját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 416 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +84 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2699, sebződés: 989, gyógyulás: 163, összesen: -826 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1547 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kyorg szolgasárkány testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (61 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a kyorg szolgasárkány bal oldalát. (5 támadással 533 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-63 életerő.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 62 életpontot vesztettél. {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány bal szárnyát. (4 támadással 428 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a kyorg szolgasárkány bal szárnyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 360 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +72 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-72 életerő.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. A kyorg szolgasárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 33599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3046, sebződés: 983, gyógyulás: 144, összesen: -839 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a raskhiir szellem testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a raskhiir szellem véres combját. (8 támadással 1191 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 369 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +74 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem bal karját. (5 támadással 748 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a raskhiir szellem testét. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 404 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +81 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) A raskhiir szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2815, sebződés: 773, gyógyulás: 163, összesen: -610 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1049 | kézbeveszed/felveszed az 1049. tárgyat |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 562 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kóbor mortag jobb karját. (8 támadással 1200 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +82 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a kóbor mortag acéltestét. (3 támadással 450 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a kóbor mortag fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kóbor mortag nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 382 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +77 ÉP.) A kóbor mortag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25646 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2659, sebződés: 829, gyógyulás: 167, összesen: -662 ÉP}
(Továbbmész...) [289,14] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy bosszúálló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [289,15] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Látsz egy pézsmatököt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy bumshir óriásmacska. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bumshir óriásmacska bal első lábát. (8 támadással 1075 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) A bumshir óriásmacska karmai majdnem eltalálnak! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a bumshir óriásmacska jobb első lábát. (3 támadással 407 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) A bumshir óriásmacska karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25902 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2602, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas fejét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas testét. (5 támadással 540 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 160 életpontot sebeztél. Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmaival a selyemszárnyas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A selyemszárnyas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14012 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió farkát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió testét. (8 támadással 1201 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió farkát. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a vadászskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 478 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +96 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió bal oldalát. (3 támadással 452 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a vadászskorpió bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A vadászskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A vadászskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 drakolder póráz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 skorpiókarmot. 24847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2461, sebződés: 478, gyógyulás: 100, összesen: -378 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 476. Kapsz 3 VP-t.]
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [291,14] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy troglodita idéző. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fájdalomtükör varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1293 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troglodita idéző testét. (7 támadással 1056 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a troglodita idéző sárgás bőrét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-21 életerő.) A troglodita idéző farkával a kezedre csap. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-22 életerő.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A troglodita idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
30138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2458, sebződés: 361, gyógyulás: 47, összesen: -314 ÉP}
(Továbbmész...) [292,15] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy eszement trappoló ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor jobb vállát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor egyik csápját. Kritikus ütés! (8 támadással 1226 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 13332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1651, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök jobb karját. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök testét. (8 támadással 1201 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ülnök testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A sötét ülnök farkával melletted a levegőbe suhint. A sötét ülnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19151 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1899, sebződés: 142, gyógyulás: 33, összesen: -109 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan behemót bal hátsó lábát. (8 támadással 958 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót bal hátsó lábát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót termetes combját. (7 támadással 844 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a tleikan behemót fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tleikan behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19151 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2482, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [290,15] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kémsárkány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kémsárkány jobb lábát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kémsárkány testét. (8 támadással 1200 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kémsárkány bal oldalát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kémsárkány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-11 életerő.) A kémsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-6 életerő.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány testét. (7 támadással 1066 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a kémsárkány színváltós szárnyát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kémsárkány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-15 életerő.) A kémsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-6 életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29604 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3115, sebződés: 235, gyógyulás: 48, összesen: -187 ÉP}
(Továbbmész...) [289,15] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kísértetvándor került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1235 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvándor testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor kopott ruháját. (7 támadással 1057 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kísértetvándor jobb oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +54 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. A kísértetvándor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25158 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2423, sebződés: 377, gyógyulás: 62, összesen: -315 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 515 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a raskhiir szellem izmos felkarját. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a raskhiir szellem bal lábát. (8 támadással 926 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 351 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +71 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem jobb lábát. (4 támadással 603 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a raskhiir szellem izmos felkarját. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +61 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-1 TU.) A raskhiir szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nagymesteri pálca. 27505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2926, sebződés: 652, gyógyulás: 140, összesen: -512 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 547 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas testét. (5 támadással 547 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Ököllel meghorzsolod a selyemszárnyas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 538 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmaival a selyemszárnyas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 546 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 153 életpontot sebeztél. Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a selyemszárnyas testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) A lény huhog! 78 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2837, sebződés: 265, gyógyulás: 41, összesen: -224 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas bal lábát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas testét. (5 támadással 538 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 75 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas testét. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! {GYD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a selyemszárnyas bal lábát. (5 támadással 533 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Ököllel csak érinted a selyemszárnyas jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a selyemszárnyas meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A lény huhog! 78 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas jobb oldalát. (5 támadással 543 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (3 támadással 331 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 155 életpontot sebeztél. Ököllel csak érinted a selyemszárnyas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! A selyemszárnyas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3030, sebződés: 476, gyógyulás: 69, összesen: -407 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 511 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 234 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a raskhiir szellem jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a raskhiir szellem testét. (8 támadással 1207 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a raskhiir szellem testét. Kritikus ütés! (6 támadással 770 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +57 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) A raskhiir szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2896, sebződés: 517, gyógyulás: 65, összesen: -452 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 559 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a kóbor mortag testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag bal karját. (8 támadással 1212 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kóbor mortag nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 438 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +88 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25646 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2519, sebződés: 473, gyógyulás: 96, összesen: -377 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 13 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért |
DALEBGAD KRISTÁLYCSIZMA (674. TÁRGY) Az ősi idők érce, a dalebgad a létező legkeményebb anyag, amely az ismert világon és azon kívül létezik. Nemcsak megmunkálásának titka veszett már rég a múltba - amely nyilvánvalóan összetett mágikus eljárásokat is magába foglalt - mára már a belőle készült tárgyak is csak legendának számítanak. Ez a dalebgadból készült kristálycsizma egyedülálló relikvia - azonos könnyedséggel simul egy gnóm és egy troll lábára. Nemcsak hattal növeli meg a védettségedet, de mind az öt alaptulajdonságodat is megnöveli eggyel, amíg viseled! Természeténél fogva, a kristálycsizma nem adható át. |
TRAKUUN LIDÉRC (576. SZÖRNY) A trakuunnak, vagyis a kyorg uralkodónak mindig is a legtehetségesebb, legügyesebb, és szellemileg is legfrissebb kyorgokat választották meg. Így ha netán egy két és fél méter magas, rövid agyarakkal megáldott humanoid testforma lénnyel találkozol - akinek bomlasztó látványát még a nyakában függő aranyszín napkorong sem enyhítheti, - és nyomban megsajdul a fejed, egy dologban biztos lehetsz: nem egy raskhiir testőr került az utadba, akit kardod élére hányva rögtön kettőbe apríthatsz, merthogy egy régen kihalt faj legjelentősebb tagjának szellemével, a kyorg máguskirály túlvilági esszenciájával van dolgod. A múlt megelevenedésétől legjobb, ha "fejed vesztve" menekülni kezdesz, mert könnyen előfordulhat, hogy ez a fejvesztés tényleg megtörténik. A trakuun lidérccel addig nem fogsz harcba bocsátkozni, míg az FT 576 paranccsal meg nem erősíted elszántságod. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
KYORG HOSSZÚPENGE (917. TÁRGY) Bár a kyorgok ereje legfőképp a magasabb szintű mágikus formulák használatában rejlett, mégis voltak fegyvereik a közelharcra is. Ezt a széles hosszúkardot előszeretettel használták a faj különböző rangú és tisztségű tagjai, ami tulajdonságait figyelembevéve nem meglepő: sebzése 5D6+8, 3 védettséget, 25 max. ÉP-t ad. Használatának elsajátítása sajnos nem egyszerű dolog, épp ezért kell 25. szintű vágófegyver szakértelem hozzá. |
Erő: | 75 (108) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 85 (104) | Támadás: | 100 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 81 (100) | Védekezés: | 156 (158) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/54 év |
Egészség: | 79 (101) | Életpont: | 2245/1901 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 90 (113) | Varázspont: | 4316/156 | Pénz: | 1376 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 84/1 | Pszi pont: | 591/485 | Halhatatlanság: | 19 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 56/93 (+10%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 32/44 (+3%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | *38/100 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/11 (+80%) | 2. nyomkövetés: | 135/19 (+48%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 38/4 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 37/26 | 6. csapdaészlelés: | 26/38 (+24%) |
7. gyógyítás: | 90/78 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 35/87 |
10. szörnyidomítás: | 13/67 | 11. teológia: | 273/86 (+204%) | 12. taumaturgia: | 140/13 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 10/3 | 14. versengés: | 26/54 | 15. harcművészetek: | 58/40 |
16. zene: | 14/64 | 17. szörnyismeret: | 48/88 | 18. pszi: | 53/29 (+4%) |
19. zárnyitás: | 27/88 (+88%) | 20. vadászat: | 26/77 | 21. vitalitás: | 10/36 (+12%) |
22. bányászat: | 38/19 (+3%) | 23. úszás: | 10/99 | 24. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 380 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1 |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628), Sheran hívők (#995) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Iván Nitró (#3804), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 240 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (114,44,1) | áldomás III (#217) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) |
kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) | mágikus ütés (#147) | elme dominanciája (#247) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 54. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
istenítélet (#284) | >> | smaragdvámpír (#605) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
árnyak segítsége (#270) | >> | Sheran hívők (#995) | fájdalomtükör (#379) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | smaragdvámpír (#605) | fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | 45. szintű lényekre | fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Elégedett lennék, ha az Alanorban megrendezett olimpia összegyűlt nézőközönsége egy Tharr pap nevét skandálná - mondjuk a tiédet. Érj el hát dobogós helyezést az olimpia valamelyik magasabb kategóriájában! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 8 | tinta (#101) | |||
2 | tüske (#22) | 3 | ugh méreg (#166) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
9 | víz (#27) | 1 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
396 | arany (#50) | 1 | dalb.kristálycsizma (#674) | 1 | drakolder póráz (#773) | |||
1 | halgar kulcs (#877) | 27 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kyorg hosszúpenge (#917) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagymesteri pálca (#772) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | skorpiókarom (#911) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | |||
26 | tükör (#43) | 1 | vörös zyel (#606) |