Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 26. 9h:57' EZ A 570. JÁTÉKHETED, 567. FORDULÓD 571. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 813 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas jobb szárnyát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas testét. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 163 életpontot sebeztél. A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 402 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +81 ÉP.) A lény huhog! 70 életpontot vesztettél. {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas bal lábát. (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +68 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2376, sebződés: 897, gyógyulás: 157, összesen: -740 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ek 7 19 18 | t. energia kisütése: 7 19 18 |
ft 995 1 | támadod Sheran híveit |
ftv 270 995 | felt. tám/véd. varázslat a 270. varázslatot Sheran híveit |
kf 960 1373 904 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 1373. tárggyal a 904. tárgyat |
hh 1419 963 970 | használod az 1419. tárgyat a 963. tárgyat a 970. tárgyat |
hh 883 522 522 | használod a 883. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
vv 19 178 147 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 147. varázslatot |
vv 133 247 217 | elmormolod a 133. varázslatot a 247. varázslatot a 217. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
h 1268 780 | használod az 1268. tárgyat |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kocsonyakígyó nyúlékony testét. (8 támadással 905 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+90 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a kocsonyakígyó testét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) A kocsonyakígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kocsonyakígyó testét. (8 támadással 909 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+90 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a kocsonyakígyó testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 405 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +81 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyengén megütöd a kocsonyakígyó bal vállát. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a kocsonyakígyó nyúlékony testét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +56 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kocsonyakígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25158 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2589, sebződés: 968, gyógyulás: 199, összesen: -769 ÉP}
kb 910 909 911 | kiveszel a bankból a 910. tárgyat (909 darabot) |
kb 153 13 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (13 darabot) |
h 341 964 1 | használod a 341. tárgyat |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 813 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kémsárkány színváltós szárnyát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány testét. (8 támadással 1208 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kémsárkány testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-54 életerő.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-20 életerő.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel csak érinted a kémsárkány testét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a kémsárkány bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A kémsárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-41 életerő.) A kémsárkány farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-25 életerő.) Véres nyál csordul ki a kémsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29604 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3122, sebződés: 739, gyógyulás: 150, összesen: -589 ÉP}
(Továbbmész...) [291,14] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy troglodita idéző lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1327 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita idéző sárgás bőrét. (7 támadással 1055 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+105 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a troglodita idéző sárgás bőrét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon a troglodita idéző. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-19 életerő.) A troglodita idéző farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-22 életerő.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A troglodita idéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
30138 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2485, sebződés: 341, gyógyulás: 45, összesen: -296 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati átokmanó piciny mellkasát. (8 támadással 953 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+95 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a groxmati átokmanó piciny mellkasát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 varázspont.) A groxmati átokmanó egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a groxmati átokmanó bal lábát. (3 támadással 456 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 varázspont.) Ököllel súrolod a groxmati átokmanó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A groxmati átokmanó meglök egy kicsit. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A groxmati átokmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bűvölt kristály. 27251 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2668, sebződés: 581, gyógyulás: 114, összesen: -467 ÉP}
(Továbbmész...) [291,13] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített mutánsféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 569 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutánsféreg testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mutánsféreg testét. (5 támadással 547 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+54 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a mutánsféreg jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A mutánsféreg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) A mutánsféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mérgezett vasnyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {FM:} Varkaudar che-karddal súrolod a mutánsféreg szárnyképződményét. Kritikus ütés! (1 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 112 életpontot sebeztél. Ököllel meghorzsolod a mutánsféreg bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ocsmány csáprágóját a mutánsféreg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) A mutánsféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fémrúd felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19681 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1773, sebződés: 832, gyógyulás: 136, összesen: -696 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy fájdalomtükör varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel eltalálod a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 153 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +48 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-47 életerő.) A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 15974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 238, gyógyulás: 56, összesen: -182 ÉP}
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 813 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az ősi szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
7664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 110 | bemész a 110. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
vv 267 267 267 | elmormolod a 267. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
lm 16 16 14 | mozogsz 16 16 14 |
lm 7 8 11 | mozogsz 7 8 11 |
lm 12 18 20 | mozogsz 12 18 20 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1049 | kézbeveszed/felveszed az 1049. tárgyat |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [289,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy bosszúálló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [289,15] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Észreveszel egy pézsmatököt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy vadászskorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 609 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió testét. (8 támadással 1207 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+60 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 530 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +106 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A vadászskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 skorpiókarmot. 24847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2499, sebződés: 530, gyógyulás: 110, összesen: -420 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 609 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadászskorpió jobb vállát. (8 támadással 1194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a vadászskorpió méretes ollóját. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a vadászskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 544 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +109 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 skorpiókarmot. 24847 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2404, sebződés: 544, gyógyulás: 113, összesen: -431 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 640. Kapsz 3 VP-t.]
v 198 270 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,57] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját.
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 901 40 42 | mozogsz 901 40 42 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 54 905 55 | mozogsz 54 905 55 |
vv 109 79 167 | elmormolod a 109. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
lm 901 14 16 | mozogsz 901 14 16 |
lm 11 905 12 | mozogsz 11 905 12 |
lm 901 19 25 | mozogsz 901 19 25 |
lm 30 33 | mozogsz 30 33 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 51 51 | mozogsz 51 51 |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1623 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Gyorsröptű Kabol bal szárnyát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a Gyorsröptű Kabol jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 630 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Gyorsröptű Kabol bal szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A Gyorsröptű Kabol néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 461 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +93 ÉP.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Gyorsröptű Kabol bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 384 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel súrolod a Gyorsröptű Kabol selyempikkelyeit. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 476 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +96 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 72 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bűvölt kristály és 1 Kabol irhája. 33940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3086, sebződés: 1145, gyógyulás: 197, összesen: -948 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 609 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió jobb vállát. Kritikus ütés! (8 támadással 1232 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a vadászskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 561 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +113 ÉP.) A vadászskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 skorpiókarmot. 24847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2514, sebződés: 561, gyógyulás: 117, összesen: -444 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kyorg őrgólem jobb lábát. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kyorg őrgólem jobb karját. (8 támadással 841 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) A kyorg őrgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +68 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (8 támadással 817 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a kyorg őrgólem testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Mancsával a kyorg őrgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel csak érinted a kyorg őrgólem acélkemény testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a kyorg őrgólem jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A kyorg őrgólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kyorg őrgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27055 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2566, sebződés: 507, gyógyulás: 110, összesen: -397 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 503 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 220 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a raskhiir szellem testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a raskhiir szellem testét. (8 támadással 1197 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a raskhiir szellem véres combját. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 422 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +85 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor súrolod a raskhiir szellem bal karját. (2 támadással 292 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a raskhiir szellem izmos felkarját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 368 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +74 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-1 TU.) A raskhiir szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2797, sebződés: 1010, gyógyulás: 167, összesen: -843 ÉP}
KOCSONYAKÍGYÓ (598. SZÖRNY) Ez a félelmetesen nagyra nőtt hüllő meglepően rugalmas bőréről kapta nevét, mely még a sötétben is zöldesbordó színben izzik. Állítólag annak köszönheti ezt a furcsa külsőt, hogy nem az anyagi világ szülöttje, hanem a démoni létsíké, amely szörnyen sok ocsmányságot szabadított már a mi kis gyanútlan Ghallánkra. A kocsonyakígyó hengerforma testén pontosan tíz tucat, két arasznál nem nagyobb szárny nő, melyekkel korlátozott ideig ugyan, de képes a levegőben tartózkodni. Ez első pillantásra felfoghatatlannak tűnik még a sokat látott kalandozók számára is, de ha hosszabb ideig figyeled mozgását, rájöhetsz: a veszélyes hüllő idegen világbeli testére csak kis mértékben hat a gravitáció. Szúrófegyverrel nem sok esélyed van, még ha mélyre is döföd a szörny gumiszerű testébe, nem igazán tudsz rajta sebet ejteni. Harapásának permanens mellékhatásait elkerülendő, csupán FT 598 paranccsal fogod megtámadni (vagy ha épp tulajdonságpajzs oltalma alatt állsz). |
KYORG KARKÖTŐ (913. TÁRGY) Minden kyorg életében csak egyetlen egyszer adódott lehetőség arra, hogy elkészíttesse azt a karkötőt, melyet élete hátralévő szakaszában mindenhol viselni fog. A különleges ékszer elvesztése egyben teljes száműzetést jelent a szerencsétlen tulajdonos számára. A karkötő készítése során elég mágikus energiát kell koncentrálni ahhoz, hogy az anyagi komponensek egyetlen egésszé állhassanak össze. A csillogó, villogó ékszer személyre szabott, jótékony hatású tulajdonságai csak készítőjének nyílnak meg, így más karakternek átadni semmi értelme nincs. Viselésekor védettséged 1-gyel, teológiád és taumaturgiád 5-tel nő, lőfegyvereddel +3-mal támadhatsz, valamint a fejlesztési pontból növelhető regeneráció szakértelmed 1-gyel magasabbnak számít. Emellett apróság, hogy a karkötőn csillogó igazgyöngyök és briliáns ékkövek ragyogása, valamint a csuklódra simuló, mágikus védelemmel megerősített, erősen fénylő skorpiókarmok esztétikailag igen megnyerő látványt nyújtanak. |
GYORSRÖPTŰ KABOL (575. SZÖRNY) Gyorsröptű Kabol a keleti hegyvidékek sebes szárnyú "madarának", a selyemszárnyasoknak egyik jól kifejlett példánya. A kyorgok akkor figyeltek fel egyedi csíkozású selyempikkelyeire, miután a magányos lény már többször felbecsülhetetlen méretű károkat okozott a haszonállatokat tartó gazdaságaikban. Ekkor aggatták rá ezt a jóhangzású nevet, és ekkor nyert említést Gyorsröptű Kabol tetteivel az utókor számára írt figyelmeztető pergameneken. BA paranccsal hiába is próbálkoznál. |
RASKHIIR SZELLEM (539. SZÖRNY) Tudjuk, hogy a kyorgok zöld szemű, hüllőpofájú, agyaras teremtmények voltak, de a legtöbben azt hiszik, minden kyorg egyben varázsló is volt. Nos, ez azért nem teljesen igaz. A raskhiirok abban az időben, amikor még Kelet-Ghalla dimbes-dombos területein fellelhetőek voltak a kyorgok föld alatti települései, jelentős pozíciót töltöttek be a trakuun (a kyorg máguskirály) oldalán. Legyőzhetetlennek vélt testőrkatonák voltak ők, akiknek megadatott az a megtiszteltetés, hogy harcban eshettek el; azt persze már nem tudhatták, hogy hiába: a triklem drakolderek mindazt, amiért küzdöttek, a társadalmuk egészét elsöpörte a föld színéről. Hogy a nyughatatlan lelkű raskhiirok emiatt, vagy a kyorg kutatómágusok ármánykodásai folytán tértek vissza a túlvilágról, ezt nem tudni, mindenesetre egy részük továbbra is a lakatlan világ kihalt dombságain kószálva tölti mindennapjait. |
Erő: | 75 (106) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 85 (102) | Támadás: | 100 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 81 (98) | Védekezés: | 147 (149) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/45 év |
Egészség: | 79 (99) | Életpont: | 2243/1967 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 90 (111) | Varázspont: | 4353/357 | Pénz: | 152 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 84/36 | Pszi pont: | 591/642 | Halhatatlanság: | 19 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 56/83 (+4%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 32/41 (+5%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | *38/100 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/31 (+64%) | 2. nyomkövetés: | 134/71 (+42%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 37/96 | 5. csapdakészítés: | 37/26 | 6. csapdaészlelés: | 26/14 |
7. gyógyítás: | 90/78 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 35/87 |
10. szörnyidomítás: | 13/67 | 11. teológia: | 271/82 (-852%) | 12. taumaturgia: | 139/94 (-1689%) |
13. szerencsejáték: | 10/3 (+11%) | 14. versengés: | 26/54 (+20%) | 15. harcművészetek: | 58/40 |
16. zene: | 14/64 | 17. szörnyismeret: | 48/88 (-166%) | 18. pszi: | 53/25 (+2%) |
19. zárnyitás: | 27/0 (+1800%) | 20. vadászat: | 26/77 (-200%) | 21. vitalitás: | 10/24 (+17%) |
22. bányászat: | 38/16 (+3%) | 23. úszás: | 10/99 | 24. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 341 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1 |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628), Sheran hívők (#995) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Iván Nitró (#3804), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 240 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (114,44,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) |
tárgyvédelem (#178) | mágikus ütés (#147) | elme dominanciája (#247) | áldomás III (#217) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 54. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
istenítélet (#284) | >> | smaragdvámpír (#605) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
árnyak segítsége (#270) | >> | Sheran hívők (#995) | fájdalomtükör (#379) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | smaragdvámpír (#605) | fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | 45. szintű lényekre | fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Elégedett lennék, ha az Alanorban megrendezett olimpia összegyűlt nézőközönsége egy Tharr pap nevét skandálná - mondjuk a tiédet. Érj el hát dobogós helyezést az olimpia valamelyik magasabb kategóriájában! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | gór tekercs (#780) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | |||
43 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ősi esszencia (#883) | |||
1 | parduanhályog (#909) | 3 | purifikátor háj (#269) | 2 | quwarg igazgyöngy (#912) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rum (#1419) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | szürke briliáns (#908) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tinta (#101) | 1 | tleik. törvénykönyv (#963) | 1 | tleikan nyárs (#964) | |||
2 | tudás gyöngye (#522) | 3 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
152 | arany (#50) | 5 | áldott kő (#642) | 2 | bűvölt kristály (#775) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | Kabol irhája (#903) | 1 | kyorg karkötő (#913) | |||
3 | skorpiókarom (#911) | 12 | víz (#27) |