565. forduló, 567. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 20. 12h:03'
EZ A 570. JÁTÉKHETED, 566. FORDULÓD
571. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Süsüvel. Tharr földi és égi helytartója. Egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy tleikan rémeb trófea és egy teriád varázsló trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 5. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, barna szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran lényének egy apró része. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg karkötőt, egy lajstrom medált, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy Nap bírája trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. Lát téged! Vajon hogyan? Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Emella a Bombázó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Motyogni kezd: " Ha értékét élvezni kívánod, tedd értékessé a világot."
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. Varázserőd regenerálódik. (+487 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+170 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 799. hetének nyerőszámai: 16, 21, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 928.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 926.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 924.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 924.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 924.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 924.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 922.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 920.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 920.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 920.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 920.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 920.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 920.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 918.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 918.]

* 8. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 916.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 914.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 914.]

* 9. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 913.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 912.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 911.]

* 10. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 909.]
Szupersebesen mormolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 907.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 905.]

be 648 bemész a 648. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Laentrin, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
bazaltelementál (#204) 205 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
sivatagi doareg 63 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 900.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 900.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-28 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 870.]

cir 64 vándorcirkusz látogatása 64
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 870.]

id 240 115 idomítod a 240. szörnyet 115 pontért
Elkezdődnek a leckék a sivatagi doareg számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 245 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [115 pontot használtál fel, van még 755.]

hu 16 301 8 hulladék: 16 301 8
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz din formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 755.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 745.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] A befejezéshez még 1134 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 675.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a dudán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+124 arany). Egy hercegi megjelenésű ifjú pénz helyett valami mást rak eléd: egy aranytű! Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 635.]

m 4 mozogsz délre
[185,60] Továbbmész a város utcáján. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg és 2 mocsári penke. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 5 bordacsontot 10 aranyért, 1 din formázó mintát 25 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 620.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Dudálni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. A közönség álla leesett! Ilyen emócionálisan felkavaró élményben valószínűleg születésük óta nem volt részük. Nem tapsolnak, nem merik az áhítatot megzavarni. A maguk szerény módján, összes aranyukat eléd szórva fejezik ki hálájukat ezért a csodás élményért (+128 arany). Egy hercegi megjelenésű ifjú pénz helyett valami mást rak eléd: egy zafír medallion! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 580.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Legutóbbi kalandjaid okán, komor a hangulatod, így ma igen borongós történetet adsz elő. Előszeded emlékeidből a legszörnyűbb élőholtakat, amelyeket csak ismersz, és sorra megjeleníted azokat. A gyengébb idegzetű anyókák már az első néhány mozgó tetem láttán elalélnak, és a keményebb fából faragott háziasszonyok is csak nehezen tartanak ki a legvégéig. Persze mindig akadnak fiatalok, akik a legvadabb képsorokat is végigizgulják. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (200 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 560.]

ve 616 7 megveszed a 616. tárgyat 7
Vásároltál 7 rémplazmát. 700 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

ee 472 633 291 eladod a 472. tárgyat a 633. tárgyat a 291. tárgyat
Eladtál 1 dizen kulcsot. 35 aranyat kaptál.
Eladtál 1 törpe őskövet. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bíbor erőövet. 60 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 560.]

m 2 mozogsz keletre
[186,60] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Találsz egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi emlékművet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé. Közlöd vele, hogy a szellemkastélyban szerzett fődíjaidat szeretnéd beváltani a fő-fődíjra.
- Semmi akadálya - mondja a törpe, majd megválsz a keserves verejtékkel megszerzett tárgyaktól (Zu'lit koronája, Vlagyimir gyűrűje, mihlanil medál). A törpe elmosolyodik, majd elszalad velük a sátrak közé, hogy pár perc múlva egy dobozzal kerüljön elő. Átveszed tőle, majd kíváncsian bontogatni kezded, hogy megtudd, mi rejtőzik benne. Csodálatos ajándék: a játékmesteri palást. Boldogságban úszva köszönöd meg. (ld. enc.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb karját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 8 ép-t sebez. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy kék orchidea. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.). Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 548.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. Elrakja a kért tárgyat. [17550 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 Harcosok Könyve.] Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 543.]

im 0 7 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 513.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 483.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 453.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 423.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 393.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 363.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 333.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[185,61] Továbbmész a város utcáján. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 188 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.

(Továbbmész...) [185,62] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 7 spiritusz. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 81, gyógyulás: 4, összesen: -77 ÉP}

Találsz egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!
Összefutsz Yogh Norgh-al. Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy fejvadász medált, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy kalózcsizmát, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nyakláncot, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy vortex talizmánt és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kék rakolits trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea ékesíti. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 303.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 62 varázspontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 299.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen nyugatra 153, délre 18 mérföldre egy egész horda ragyás burástyát láttak." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 295.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Valami történik veled, csiklandozó hőhullámok pásztázzák végig egész testedet. (+5 max. ÉP.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 291.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 7 életerőpontot. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 287.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Mit tegyél, ha az alattomos manót sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a verdeső szárnyát, az a legérzékenyebb pontja." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 283.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +6 életerő. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 279.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Pár pillanat múlva kasztroplanáris energiáid feltöltődnek. (+3 tudatpont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 275.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+58 varázspont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 271.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Érdemes lenne felkeresni Brakkulmukkpók boltját. Az utolsó 1 szürke bőrkesztyűt most reklámáron lehet ott megvásárolni." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó nő hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút előtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztető bizsergést. 6017 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 263.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 56 varázspontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 259.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Nem árt ha tudod: a szörnykereskedők kedvenc tárgyai között a pásztorbot előkelő helyen szerepel." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 255.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Vársz pár pillanatig, de nem történik semmi... Már épp fordulnál el, amikor észreveszed a kút padkáján fekvő tárgyat. Közelebb lépsz, és beazonosítod: ez egy ytterium kőzet. Hurrá, ez most már a tied. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 251.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Berontasz egy ajtón. Odabent emberek fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 6065 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 247.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 2 gyógykenőcs. (A tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 243.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrjáratozó katona jobb lábát. (8 támadással 718 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+71 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (10 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A 10 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb vállát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 9 ép-t sebez. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 2 csuklyavirág. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Találkozol egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy démoni palástot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Natharion karkötőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencsetalizmánt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy ősöreg góliát trófea és egy mópat fatty trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Fairlight botját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.

(Továbbmész...) [186,60] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Látsz egy királyi emlékművet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal oldalát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 4 pirkit. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 190 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 8 madártoll. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}

Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű mutáns férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy magnetikus praglonc trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
[45 pontot használtál fel, van még 198.]

v 198 198 52 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(185,61) fogadó # (#622), a 99. labirintus bejárata, 33. többszemélyes kaland, részeg kalandozók (#187)
(185,62) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(186,61) őrjáratozó katona (#274), bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)

[198,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Felfedeztél egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tímárkunyhót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Wiftohi el Dohren előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [19 pontot használtál fel, van még 179.]

kt 697 elkészíted a 697. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Ezüstmágus kürtöt. 2340 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1119 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 172.]

le 816 leveszed/lerakod a 816. tárgyat
Leveszed a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

kf 33 kézbeveszed/felveszed a 33. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 284 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 132.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 244 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 204 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 164 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 12.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 152 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 16, 7.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 707 pontot. A következő körben tehát 707 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYBÉNÍTÁS II. (246. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás továbbfejlesztett változata gyakorlatilag mindenben megegyezik az eredeti képességgel, azonban sokkal hatékonyabb. Annak az esélye, hogy az ellenfél a támadást elkerüli, jóval csekélyebb, és még kevesebb pszi pontba is kerül, mindössze 15-be. További információkért lásd az Agybénítás (114. pszi támadó képesség) enciklopédiáját.

JÁTÉKMESTERI PALÁST (824. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető varázstárgy vörös bársonyból készült, teljesen egyszínű, ezt az állapotot a palást külsején egyetlen felfestett szimbólum sem töri meg. Ha viszont az ujjánál kifordítod, felfedezheted az ide szőtt rúnákat, melyek a tárgy mágikus tulajdonságaiért felelősek. Ezek nem is akármilyenek, ha a palástot magadra öltöd (páncélként KF-eled), a következőket tapasztalhatod: +40 védettség, +200 max. ép, +150 VP regeneráció a kör elején, +10 minden tulajdonságra, és +5% esély, hogy véletlen kincset találj a legyőzött szörnyeknél. Ezenkívül nem szomjazol, amíg ezt a palástot viseled. A tárgy nem adható át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 566. fordulód.

Erő: 68 (87) Szint: 42 Merészség: 10/6 Magasság: 170 cm
IQ: 69 (81) Támadás: 70 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 71 (77) Védekezés: 115 Menekülés: 20 % Életkor: 34/36 év
Egészség: 66 (79) Életpont: 1017/832 Jellem: jó (777) Tul. pont: 12
Szerencse: 67 (81) Varázspont: 2146/1012 Pénz: 664 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 32/4 Pszi pont: 462/153 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 95
Eddig összesen 4121 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59731 TP-t kaptál. Jelenleg 10088204 TP-d van. A következő szinthez még 411796 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, Techiulan, triklem drakolder. A 565. fordulódban 61575 arany került a bankszámládra. 61882 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 25/70
vágófegyverek: 25/0 ütőfegyverek: 39/39 (+4%) lőfegyverek: 32/0
dobófegyverek: 26/49 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/31 (+11%) 2. nyomkövetés: 93/50 3. mászás: 20/67
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 19/88 6. gyógyítás: 117/42
7. titkosírás: 18/98 8. felderítés: 34/77 9. szörnyidomítás: 19/3 (+132%)
10. teológia: 94/95 (-489%) 11. taumaturgia: 80/65 (-496%) 12. szerencsejáték: 11/29
13. versengés: 24/1 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 107/33 (+92%)
16. szörnyismeret: 7/72 17. pszi: 50/2 (+78%) 18. zárnyitás: 19/63
19. vadászat: 52/98 20. vitalitás: 2/74 21. bányászat: 43/51
22. úszás: 27/89 23. főzés: 11/27 (+10%) 24. csapatmunka: 10/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: (64)
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) energiaspirál (#232, 32 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164)
esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178) fényaura (#211)
láth. észlelése (#78) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) energiafolyam (#136) >> árnylord (#342)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985) energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> sárkánykirálynő (#7030) pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378)
életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1)
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bíbor erőöv (#291) 5 bordacsont (#16) 3 deus ex machina (#1)
1 din formázó minta (#301) 1 dizen kulcs (#472) 3 kaja (#2)
1 mihlanil medál (#823) 1 nyílvessző (#108) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku mellvért (#689) 1 ryuku nadrág (#691) 1 ryuku sisak (#688)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szöges bunkó (#8) 1 Techiulan amulettje (#499)
1 törpe őskő (#633) 1 Vlagyimir gyűrűje (#822) 1 Zu'lit koronája (#821)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytű (#272)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 csuklyavirág (#133) 1 Ezüstmágus kürt (#697)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 5 gyenge méreg (#26)
1 Harcosok Könyve (#719) 17 isteni könnycsepp (#260) 1 játékmesteri palást (#824)
1 kavadu iszák (#25) 1 kék orchidea (#68) 8 madártoll (#112)
4 mocsári penke (#148) 1 obszidián karkötő (#229) 2 pirkit (#153)
7 rémplazma (#616) 7 spiritusz (#170) 9 tüske (#22)
19 víz (#27) 1 xirnox szív (#213) 1 ytterium kőzet (#965)
1 zafír medallion (#514)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,52) bűbájlidérc (#761), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), 43. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az EXT parancs ezentúl már nem csak három havonta, hanem akár havonta is kiadható. Játékhét visszadátumozás: 200 fordulóig 50 játékhét, 201-400 fordulóig 40 játékhét, 401-600 fordulóig 30 játékhét, 601-700 fordulóig 20 játékhét, 701 fordulótól 10 játékhét.
* Az EXT parancs játékhét visszadátumozási idői mégsem változtak, a régiek maradtak, vagyis: 100 fordulóig 25 játékhét, 200 fordulóig 20 játékhét, 300 fordulóig 15 játékhét, 400 fordulóig 10 játékhét, 500 fordulóig 5 játékhét, 600 fordulóig 3 játékhét, 600 forduló fölött 2 játékhét

Üzenet küldése a karakternek