Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 22. 15h:04' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 566. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: nov. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kf 960 1373 904 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 1373. tárggyal a 904. tárgyat |
hh 1419 1534 970 | használod az 1419. tárgyat az 1534. tárgyat a 970. tárgyat |
Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal középső lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 300 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
vv 19 178 147 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 147. varázslatot |
vv 133 247 120 | elmormolod a 133. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
h 1268 780 | használod az 1268. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fájdalomtükör varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1512 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnygólem jobb karját. (8 támadással 1202 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+120 varázspont.) Ököllel súrolod az árnygólem bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az árnygólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 502 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +101 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-100 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2876, sebződés: 580, gyógyulás: 109, összesen: -471 ÉP}
kb 1650 1 | kiveszel a bankból az 1650. tárgyat (1 darabot) |
kb 269 30 | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (30 darabot) |
bb 1142 5 | beraksz a bankba az 1142. tárgyat (5 darabot) |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fájdalomtükör varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1309 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. 256 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vtoeken döntőbíra jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-503 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy! Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 1717, sebződés: 809, gyógyulás: 8, összesen: -801 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fájdalomtükör varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1309 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. 233 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vtoeken döntőbíra bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vtoeken döntőbíra bal lábát. (8 támadással 1201 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor súrolva eltalálod a vtoeken döntőbíra jobb karját. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) A vtoeken döntőbíra fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-62 életerő.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A vtoeken döntőbíra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált fertőzött dr.lárva trófeát, és kinyersz egy alkalmas vtoeken döntőbíra trófeát. 42513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3226, sebződés: 597, gyógyulás: 71, összesen: -526 ÉP}
vv 109 267 267 | elmormolod a 109. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
v 198 296 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[296,10] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fájdalomtükör. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 813 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megütöd a kék rothasztó testét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-18 életpont.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-8 életpont.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-9 életerő.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 16108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1401, sebződés: 76, gyógyulás: 19, összesen: -57 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az ősi szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
7664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy fájdalomtükör varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1585 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszdémon testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (131 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: medúzacsáp, 33 isteni könnycsepp, 45 mocsári penke, álompor, 4 rézdarab. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszdémon masszaszerű alakját. Kritikus ütés! (7 támadással 1047 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel súrolod a káoszdémon testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 258 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 296 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 34009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3051, sebződés: 735, gyógyulás: 8, összesen: -727 ÉP}
(Továbbmész...) [294,10] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő káoszdémon nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1581 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszdémon testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (129 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 5 isteni könnycsepp, remák szív, quwarg igazgyöngy, mérgezett vasnyíl, huhogó bibe, 14 ugh méreg. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszdémon testét. (7 támadással 1037 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ököllel megpöccinted a káoszdémon masszaszerű alakját. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 126 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 271 életpontot vesztettél. A káoszdémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 34009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3039, sebződés: 576, gyógyulás: 8, összesen: -568 ÉP}
(Továbbmész...) [293,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tengeri parduan közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 487 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan testét. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan redős testét. (8 támadással 1190 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a tengeri parduan farkát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +61 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan redős testét. Kritikus ütés! (3 támadással 451 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a tengeri parduan testét. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 326 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +66 ÉP.) A tengeri parduan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 parduanhályog. 24800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3040, sebződés: 669, gyógyulás: 131, összesen: -538 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérszomjas karvaly bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 raskhiir talizmán. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 madártollat. 12681 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 2398 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A pszionikus entitás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gyémántplazma. 26017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2398, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [291,11] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy elfajzott enkala. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 813 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala bal oldalát. (8 támadással 1194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel súrolod az elfajzott enkala bal oldalát. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod az elfajzott enkala bordás testét. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Az elfajzott enkala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2673, sebződés: 639, gyógyulás: 133, összesen: -506 ÉP}
(Továbbmész...) [290,12] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bosszúálló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a kóbor mortag fejét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kóbor mortag acéltestét. (8 támadással 1151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a kóbor mortag bal lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 420 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +84 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25646 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2471, sebződés: 459, gyógyulás: 92, összesen: -367 ÉP}
(Továbbmész...) [289,14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy bosszúálló. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [289,15] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Találsz egy pézsmatököt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy selyemszárnyas közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 813 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Ököllel súrolod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 414 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +83 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 77 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 532 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ököllel párszor megpöccinted a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A selyemszárnyas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 401 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +81 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 75 életpontot vesztettél. {GYD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (3 támadással 298 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel súrolod a selyemszárnyas bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +71 ÉP.) A lény huhog! 77 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2809, sebződés: 1415, gyógyulás: 243, összesen: -1172 ÉP}
vv 79 167 133 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 133. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1235 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvándor testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor ködös testét. (7 támadással 1004 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a kísértetvándor bal első lábát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +48 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25158 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2454, sebződés: 286, gyógyulás: 56, összesen: -230 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska jobb első lábát. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 1013 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A bumshir óriásmacska csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +76 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel meghorzsolod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (1 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel megpöccinted a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bumshir óriásmacska többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) A bumshir óriásmacska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25902 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2669, sebződés: 691, gyógyulás: 147, összesen: -544 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 609 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadászskorpió jobb oldalát. (8 támadással 1147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vadászskorpió méretes ollóját. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kemény ollójával a vadászskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 464 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +93 ÉP.) A vadászskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 skorpiókarmot. 24847 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2318, sebződés: 464, gyógyulás: 97, összesen: -367 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 609 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió jobb oldalát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadászskorpió bal első lábát. (8 támadással 1152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a vadászskorpió testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Gyengül a védelmed - a vadászskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 555 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +111 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadászskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 skorpiókarmot. 24847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2368, sebződés: 555, gyógyulás: 115, összesen: -440 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 813 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kyorg őrgólem acélkemény testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kyorg őrgólem acélkemény testét. (8 támadással 797 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kyorg őrgólem fejét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kyorg őrgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (4 támadással 395 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel súrolod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A kyorg őrgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 406 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +82 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 raskhiir talizmán. 27055 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2561, sebződés: 837, gyógyulás: 177, összesen: -660 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 813 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas bal lábát. (5 támadással 526 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megpöccinted a selyemszárnyas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 350 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +70 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 78 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +69 ÉP.) A lény huhog! 78 életpontot vesztettél. {HD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas testét. Kritikus ütés! (5 támadással 625 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 148 életpontot sebeztél. Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A selyemszárnyas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 371 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +75 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 76 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3067, sebződés: 1311, gyógyulás: 222, összesen: -1089 ÉP}
szk 568 541 | keresed az 568. szörnyet az 541. szörnyet |
kf 1158 1695 531 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 1695. tárggyal az 531. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
TLEIKAN NYÁRS (964. TÁRGY) A tleikanok használták ezt a hosszú, vasvillára emlékeztető, három hosszú, hegyes fejben végződő szúrófegyvert. A tleikan nyárs nyelét körben faragott rúnák sorozata alkotja, melyek a fegyverbe épített mágikus energiák kontrollálásáért felelősek. A nyárs ugyanis minden alkalommal egy jégcsóva varázslatot lő ellenfeledre. Sebzése 7D10, forgatásához legalább 30. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. Átadni nem lehet. |
TLEIKAN TÖRVÉNYKÖNYV (963. TÁRGY) Minden tleikan bíra a beavatásának első pillanatában megkapja a saját törvénykönyvét. A vaskos kötet az összes belső vétség felsorolásával kezdődik, majd az értük kiszabható büntetéssel folytatódik. A mágikus rúnával teletűzdelt sorok között a legöregebb nép tapasztalatteljes történelme olvasható. Így nem meglepő, hogy ha a H 963 paranccsal, 20 TVP árán végigolvasod, briliáns érzések birtokába jutsz: max. ÉP-d 20-szal, erőd és egészséged 1-gyel nő permanensen. Ezután a tleikan törvénykönyv megsemmisül. Átadni nem lehet. |
KYORG ŐRGÓLEM (567. SZÖRNY) Ha egy kyorg hadvezért szolgálat közben ért utol a halál, testét nekromanták vették kezelésbe, hogy visszahozhassák az életbe. A mendemondák szerint az így alkotott őrgólemek örökölték elődjük hűségét, szívósságát és legyőzhetetlen elkötelezettségét is. Feladatukká a kyorg birodalom perifériára szorult területeinek védelme vált, vagyis egyenesen a határokon húzódó frontvonalra küldték őket. Nem tudni, hogyan voltak képesek túlélni a nagy pusztítást, melyet a triklem drakolderek okoztak a társadalmuknak, mégis: néhányuknak sikerült, ők azok akik manapság is a környék dombságain bolyonganak. Csak mágikus fegyverrel lehet őket megsebezni. |
Erő: | 74 (107) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 85 (104) | Támadás: | 87 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 81 (100) | Védekezés: | 147 (149) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 76 (95) | Életpont: | 2101/2044 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 90 (119) | Varázspont: | 4423/38 | Pénz: | 2048 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 84/46 | Pszi pont: | 591/633 | Halhatatlanság: | 19 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 56/79 (+7%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 32/36 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | *38/100 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/67 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 134/29 (+28%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 37/96 | 5. csapdakészítés: | 37/26 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 26/14 (+6%) |
7. gyógyítás: | 90/78 (+11%) | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 35/87 |
10. szörnyidomítás: | 13/67 | 11. teológia: | 280/34 (+169%) | 12. taumaturgia: | 156/83 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 9/92 (+11%) | 14. versengés: | 26/34 (+28%) | 15. harcművészetek: | 58/40 |
16. zene: | 14/64 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 50/54 | 18. pszi: | 53/23 (+4%) |
19. zárnyitás: | 9/0 (-2000%) | 20. vadászat: | 28/77 (+11%) | 21. vitalitás: | 10/7 |
22. bányászat: | 38/13 (+4%) | 23. úszás: | 10/99 | 24. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 222 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1 |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Iván Nitró (#3804), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 240 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (114,44,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) |
villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) |
mágikus ütés (#147) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | planetáris őrdémon (#172) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 54. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | |
istenítélet (#284) | >> | smaragdvámpír (#605) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | fájdalomtükör (#379) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | fájdalomtükör (#379) | >> | 45. szintű lényekre | |
fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Elégedett lennék, ha az Alanorban megrendezett olimpia összegyűlt nézőközönsége egy Tharr pap nevét skandálná - mondjuk a tiédet. Érj el hát dobogós helyezést az olimpia valamelyik magasabb kategóriájában! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | életvíz (#1500) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | gór tekercs (#780) | 1 | huhogó bibe (#332) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
51 | kaja (#2) | 4 | kreiton agy (#1142) | 1 | medúzacsáp (#703) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 45 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | remák szív (#264) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | rum (#1419) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
7 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 23 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 9 | vas dobónyíl (#189) | 1 | ytter. katalizátor (#970) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1921 | arany (#50) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyémántplazma (#910) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
6 | kerek kő (#19) | 1 | lélekkő (#1650) | 1 | Luthius karkötője (#527) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | parduanhályog (#909) | 23 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 2 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | tleik. törvénykönyv (#963) | 1 | tleikan nyárs (#964) | |||
71 | víz (#27) | 2 | xirnox szív (#213) |