Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 6. 12h:02' EZ A 568. JÁTÉKHETED, 564. FORDULÓD 569. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát.
Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 119 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb első lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (84 életpontot vesztettél.)
Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 697 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 7 sebzést okoz.
Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.)
Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a zafír sárkány testét. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18684 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv, egy szent jogar, egy bíbor erőöv és egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. {Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 583, gyógyulás: 2, összesen: -581 ÉP}
Pterois volitans egy életpajzs varázslattal készül a csatára. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled életpajzs varázslattal készül a csatára.
Pterois volitans ellenfelére tűzgolyó varázslatot lő. 204 életpontot sebzett. Támadó varázslatot alkalmazol, méghozzá tűzvihar varázst. [sárkánykirálynő:] 65 életpontot sebeztél. [Pterois volitans:] 19 életpontot vesztett. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg Pterois volitans irányába az ellenfél. Semmi hatás! Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Pterois volitans felé, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. Semmi eredménye!
Pterois volitans még az összecsapás előtt a gnóm nyílpuskával kilő néhány lövedéket. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Lövedékeivel perforálja a sárkánykirálynő bal oldalát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkánykirálynő bal vállát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny lehelni próbál. Megsérültek: Pterois volitans 295 életpontot vesztett.
Vámpírölővel Pterois volitans kicsit megbökdösi a sárkánykirálynő testét. (8 támadással 260 életpontot sebezve.) Pterois volitans egy nekromanta csókja varázslattal köszönti a másikat. 63 életpontot sebzett. Társad gyógyult.
Vér kezd ömleni Pterois volitans jobb combjából a sárkánykirálynő harapása nyomán. (1 támadástól 278 életpontot vesztett.) A sárkánykirálynő farka ostorként csattan Pterois volitans arcán! (1 támadástól 187 életpontot vesztett.) A sárkánykirálynő karmaival feltépi Pterois volitans torkát! (2 támadástól 293 életpontot vesztett.) Belefújsz a kentaurusz kürtbe. Öblös hangja bejárja a csatateret! Pterois volitans gyógyult. Pterois volitans meghalt.
Ent pásztorbottal többször eltalálod a sárkánykirálynő óriási karmát. (8 támadással 346 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 8 ép-t sebez. A sárkánykirálynő beleharap a kezedbe. (1 támadástól 243 életpontot vesztesz.) A sárkánykirálynő farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) A sárkánykirálynő karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 736, gyógyulás: 4, összesen: -732 ÉP, összes sebzés: 1177, összes sebződés: 1808}
Shanon Dhar Wermon egy fájdalomtükör védekező rúna felrakásával nyit. Hajnalcsillag védekezésképp villámgyorsan felhúz egy varázsvédelem II varázst. Verminya másolat mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka II körülötte. Pterois volitans egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Verminya egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. A másik mormol valamit: egy tüskepajzs varázslat!
Shanon Dhar Wermon üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 550 életpontot sebzett. Egyik társad miatt nem tudsz most támadóvarázslatot alkalmazni. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Lord Kis Se felé, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 16 életpontot vesztett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
652 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP, összes sebzés: 550, összes sebződés: 16}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
ftv 218 400 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 400. szörnyet |
tv 197 | támadó/véd. varázslat a 197. varázslatot |
vv 140 133 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 133. varázslatot a 140. varázslatot |
h 341 279 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 117 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 611 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 194 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 158 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 278 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 632 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 152 2 | használod a 341. tárgyat |
v 140 | elmormolod a 140. varázslatot |
kf 834 1369 1373 | kézbeveszed/felveszed a 834. tárgyat az 1369. tárggyal az 1373. tárgyat |
h 1225 | használod az 1225. tárgyat |
h 937 | használod a 937. tárgyat |
v 140 | elmormolod a 140. varázslatot |
le 726 | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
kf 822 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Techiulan testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Techiulan farkát. (8 támadással 730 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 23 sebzést okoz. Többször beletép húsodba a Techiulan. (2 támadástól 393 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Techiulan farkát. (8 támadással 773 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 419 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Techiulan amulettje (ld. enc.). Elhajítod a vacak Shear'niz'il trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Techiulan trófeát. 29509 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2381, sebződés: 812, gyógyulás: 4, összesen: -808 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 179 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány jobb oldalát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (94 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány testét. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 14 ép-t sebez. A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 2 ezüst nyaklánc, egy gyöngymangó, 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 18 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1274, sebződés: 335, gyógyulás: 4, összesen: -331 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr testét. (6 támadással 581 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 14 ép-t sebez. Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7920 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón jobb szárnyát. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (43 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón fejét. (5 támadással 467 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 83, gyógyulás: 4, összesen: -79 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg póklábát. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 17 ép-t sebez. A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv és egy trófea nyaklánc. 8845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [420,5] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy életsziklát. Elrakod a távcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Thargodan légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 199 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szarvaival a Thargodan légiós megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [419,5] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy életsziklát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő vámpírféreg nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg testét. (8 támadással 754 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 295, gyógyulás: 4, összesen: -291 ÉP}
v 198 365 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy.
be 624 619 3 | bemész a 624. épületbe |
im 0 10 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia testét. (8 támadással 732 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 7 ép-t sebez. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-21 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy obszidián karkötő, 3 vas dobónyíl, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 5 arany és 2 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1073, sebződés: 272, gyógyulás: 4, összesen: -268 ÉP}
(Továbbmész...) [367,64] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Anram Salle, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy kátránygödör van. Északnyugatra egy mópat boly van. Északra egy gejzír van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy Banyapók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók nyolcszemű fejét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 24 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. A Banyapók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 7163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [368,64] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Banyapók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók egyik lábát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 24 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 7163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát testét. (8 támadással 747 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ősöreg góliát bokáját. (4 támadással 387 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 16584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1776, sebződés: 302, gyógyulás: 2, összesen: -300 ÉP}
(Továbbmész...) [370,63] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Shear'niz'il. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: sivatagi doareg, sullár, Rughar familiárisa, A familiáris elvesztése permanens életpont-csökkenéssel jár (-3 max. ép). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Shear'niz'il testét. (8 támadással 781 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A Shear'niz'il Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Shear'niz'il szilárd részeit. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 24 sebzést okoz. A Shear'niz'il leken néhány pofont. (6 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy skarlátia varázslat. A Shear'niz'il most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 életköves gyűrű. 19471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1568, sebződés: 251, gyógyulás: 4, összesen: -247 ÉP}
v 140 | elmormolod a 140. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
SÁRKÁNY ÉKKŐ (1632. TÁRGY) Még sosem láttál ekkora... ilyen óriási... ilyen bazinagy... mit is? Fogalmad sincs róla, miféle drágakő lehet, mert nem hasonlít egyik, általad ismert ékkőre sem. Az viszont biztos, hogy nagyon értékes! Ha a fény felé tartod, a szivárvány minden színében tündököl, és mintha még saját kisugárzása is lenne. Oldalai szabályosabbak, mint a legtökéletesebben csiszolt gyémánté, mégis természetes képződménynek látszik. Más javára megválni tőle képtelen lennél. Esetleg elalkímiázhatod, melynek köszönhetően némi aranyhoz juthatsz, de hidd el, jobban jársz, ha megőrzöd, és akkor használod fel, ha igazán szükséged lesz rá! [Ha legközelebb a VTN parancsot az érdekes sárkánybarlangban élő zafír sárkány tudásának elsajátítására szeretnéd használni, aranypénz helyett automatikusan átadod majd neki a királynő ékkövét, fizetség gyanánt. Ilyenkor a tanítás számodra ingyenes lesz. A sárkány ékkő nem átadható.] |
BARGVUNDGANDENDI (7035. SZÖRNY) Sokféle őrült lézeng szerte a világban, és mind valahogyan "másképpen" dilis. Ez az idős gnóm egykor talán nagy szaktekintély lehetett a sárkánykutatásban, de az idő kikezdte bemeszesedett agytekervényeit, és ma már nem csak a sárkányok után kutat, hanem azok mesés kincsei után is. Bizony, megszállottá lett, mégpedig a veszélyesebb fajtából való! A cselvetéstől, vagy álnok hazugságtól sem riad vissza, ha a sárkánykincsekről van szó! Nosza, eridj, és tégy pontot az élete végére! Mivel a fegyveres harcban járatlan, és varázslatai sem nagyon segítik a szemtől-szembeni harcban, nem lesz nehéz dolgod. Bargvundgandendinek mindenképp meg kell fizetnie, így hát BA parancsot nem adhatsz ki rá. |
FEJLŐDŐ CSAPATMUNKA Minél több többszemélyes kalandban veszel részt, annál jobban átlátod, kinek melyik gyengeségét érdemes egy másik csapattag erősségével ellensúlyozni. A legtöbbször persze pont te magad vagy az, aki egy kis pluszt tud tenni a közösségi munkát igénylő próbákhoz. Mostantól, hogy elérted ezt a csapatmunka szintet, azoknál a próbáknál, ahol a csapat valamelyik összesített szakértelmére/tulajdonságára/képességére van szükség, a te szakértelmed 10%-kal jobbnak számít majd. |
TECHIULAN AMULETTJE (499. TÁRGY) Egy különös, ébenfekete amulett. Lánca valamilyen ismeretlen fémből készült, végén egy állati koponyát ábrázoló apró faragvány fityeg. Nem kétséges, az amulettből sugárzik a gonosz - borsódzó háttal rejted el hátizsákod legtávolabbi zugába, és igyekszel tőle minél hamarabb megszabadulni. |
Erő: | 66 (87) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 67 (79) | Támadás: | 92 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 69 (80) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/38 év |
Egészség: | 64 (82) | Életpont: | 1080/330 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 65 (84) | Varázspont: | 2122/877 | Pénz: | 5523 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 37/0 | Pszi pont: | 451/152 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 88 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 25/70 |
vágófegyverek: | 25/0 | ütőfegyverek: | 39/30 (+6%) | lőfegyverek: | *31/100 (+1%) |
dobófegyverek: | 26/36 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/20 | 2. nyomkövetés: | 93/41 (+42%) | 3. mászás: | 20/66 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 19/88 | 6. gyógyítás: | 117/25 |
7. titkosírás: | 18/98 | 8. felderítés: | 34/77 | 9. szörnyidomítás: | 17/71 |
10. teológia: | 82/72 (-1659%) | 11. taumaturgia: | 76/52 (-896%) | 12. szerencsejáték: | 11/29 |
13. versengés: | 24/1 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 105/49 |
16. szörnyismeret: | 7/72 | 17. pszi: | 49/22 (+2%) | 18. zárnyitás: | 19/63 |
19. vadászat: | 52/57 | 20. vitalitás: | 2/74 (+11%) | 21. bányászat: | 43/51 (+12%) |
22. úszás: | 27/89 | 23. főzés: | 11/17 | 24. csapatmunka: | 10/41 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | égető tekintet (#164) |
esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) |
láth. észlelése (#78) | skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1) |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 4 | grifftojás (#179) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
6 | kaja (#2) | 3 | lélekesszencia (#619) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | Mágikus Koponya (#279) | 1 | nyílvessző (#108) | 16 | pirkit (#153) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 2 | vasérc (#152) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | viharamulett (#611) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
427 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 2 | arkog kő (#632) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | életköves gyűrű (#1572) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 16 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | sárkányfog (#617) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | Techiulan amulettje (#499) | |||
6 | toxyl (#591) | 1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 3 | vas dobónyíl (#189) |