Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 18. 12h:25' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 563. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: okt. 19. A következő fordulódat legkorábbana 564. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 2, gyógyulás: 77, összesen: +75 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 14. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
ftv 271 631 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot a 631. szörnyet |
cir | vándorcirkusz látogatása |
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 306 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 216 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a raskhiir szellem izmos felkarját. (8 támadással 995 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival néhányszor súrolod a raskhiir szellem izmos felkarját. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 360 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a raskhiir szellem izmos felkarját. (6 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy eltalálod a raskhiir szellem bal lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 335 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23815 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3031, sebződés: 911, gyógyulás: 553, összesen: -358 ÉP}
kt 205 1 | elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot) |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (8 támadással 707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 131 életpontot sebeztél. 131 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy megvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 4, gyógyulás: 289, összesen: +285 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
ve 47 1 | megveszed a 47. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Wakizashival kilukasztod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1747 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 25, gyógyulás: 71, összesen: +46 ÉP}
pki 10000 | kiveszel a bankból 10000 aranyat |
m 7 4 4 | mozogsz északnyugatra, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 216 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a raskhiir szellem fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a raskhiir szellem jobb oldalát. (8 támadással 1008 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Wakizashival végigvagdosod a raskhiir szellem nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a raskhiir szellem véres combját. (6 támadással 738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 131 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a raskhiir szellem véres combját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A raskhiir szellem fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 369 életpontot vesztesz.) A raskhiir szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23815 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2995, sebződés: 887, gyógyulás: 551, összesen: -336 ÉP}
(Továbbmész...) [270,58] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy drakolder csatamező van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kísértetvándor közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 336 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a kísértetvándor testét. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Wakizashival megvagdalod a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kísértetvándor testét. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Wakizashival megvagdalod a kísértetvándor ködös testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2406, sebződés: 520, gyógyulás: 428, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [270,59] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Hamar átizzadod a rajtad lévő ruhát. Őrületes a hőség, fikarcnyi kétséged sincs afelől, hogy mi lenne, ha nem lenne nálad a talizmán... Egy gothag döglidérc védelmezi a vadászterületét. {támadása: 56.}
Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gothag döglidérc testét. (8 támadással 1050 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 67 életpontot sebeztél. Wakizashival végigvagdosod a gothag döglidérc jobb vállát. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a gothag döglidérc jobb lábát. (3 támadással 376 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy megvágod a gothag döglidérc bal karját. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 14362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2028, sebződés: 107, gyógyulás: 4, összesen: -103 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1154 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek testét. Kritikus ütés! (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 763 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Wakizashival súrolod az ezeréves lélek testét. Kritikus ütés! (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A fényaura 15 ép-t sebez. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-82 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25438 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2495, sebződés: 473, gyógyulás: 12, összesen: -461 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1701 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus fekete csuháját. (7 támadással 202 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a ködmágus fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 192 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy megvágod a ködmágus átlátszó alakját. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A ködmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 éjkristály. 24817 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2716, sebződés: 213, gyógyulás: 12, összesen: -201 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálos érintés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10045 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A végzetes szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
33374 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10045, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 333 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bosszúálló szellemtestét. Kritikus ütés! (7 támadással 462 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bosszúálló bal oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 1224 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy megvágod a bosszúálló testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, szerencse és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24423 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2260, sebződés: 207, gyógyulás: 12, összesen: -195 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (7 támadással 798 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Wakizashival megcsapod a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A purifikátor császár meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1022, sebződés: 1, gyógyulás: 212, összesen: +211 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 545 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kémsárkány testét. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kémsárkány bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1224 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 131 életpontot sebeztél. Wakizashival megvagdalod a kémsárkány jobb oldalát. (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A kémsárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a kémsárkány testét. (3 támadással 358 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 153 életpontot sebeztél. Wakizashival kicsit megvágod a kémsárkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 108 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3249, sebződés: 699, gyógyulás: 12, összesen: -687 ÉP}
(Továbbmész...) [270,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas karvaly. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 99 szúró, 99 vágó, 99 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 339 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 896 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Wakizashival végigvagdosod a vérszomjas karvaly bal lábát. (4 támadással 323 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 55 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (4 támadással 612 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Wakizashival kissé megkarcolod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 72 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 21963 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2913, sebződés: 945, gyógyulás: 12, összesen: -933 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bohmer Kair. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs! {támadása: 62.}
A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs fejét. (8 támadással 949 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival néhányszor megcsapod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megbököd a szellemdarázs jobb szárnyát. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
11623 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1822, sebződés: 450, gyógyulás: 318, összesen: -132 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 279 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök töprengő fejét. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ülnök bal karját. Kritikus ütés! (8 támadással 1224 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Wakizashival megkarcolod a sötét ülnök testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a sötét ülnök a farkával, de elhibázta! A sötét ülnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 mihlanil érme. 16581 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2093, sebződés: 142, gyógyulás: 8, összesen: -134 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 331 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! (életpajzs védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr testét. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tleikan hadúr testét. (8 támadással 1023 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 132 életpontot sebeztél. Wakizashival megkarcolod a tleikan hadúr fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) A tleikan hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16473 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 229, gyógyulás: 8, összesen: -221 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 348 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas karvaly jobb lábát. (8 támadással 921 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a vérszomjas karvaly fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 432 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 53 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 70 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 592 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 141 életpontot sebeztél. Wakizashival súrolod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 73 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 21963 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3053, sebződés: 930, gyógyulás: 12, összesen: -918 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (8 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 146 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod a purifikátor császár jobb oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 0, gyógyulás: 161, összesen: +161 ÉP}
v 198 260 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[260,64] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei.
be 695 | bemész a 695. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elég csak a távozásra gondolnod, és a láthatatlan teleporton keresztül el is hagyod a piramist. [5 pontot használtál fel, van még 445. Kapsz 4 VP-t.]
f 763 768 778 | kísérletezel a 763. tárggyal a 768. tárggyal a 778. tárggyal |
kt 763 768 778 | elkészíted a 763. tárgyat (768 darabot) |
f 766 769 779 | kísérletezel a 766. tárggyal a 769. tárggyal a 779. tárggyal |
kt 766 769 779 | elkészíted a 766. tárgyat (769 darabot) |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled életpajzs varázslattal készül a csatára. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1656 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (Az immunitáskő védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1024 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Wakizashival végigvagdosod a fertőzött ent testét. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. A fertőzött ent csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent korhadó gyökerét. Kritikus ütés! (5 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Wakizashival kicsit megvágod a fertőzött ent rothadó kérgét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25954 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3828, sebződés: 216, gyógyulás: 450, összesen: +234 ÉP}
(Továbbmész...) [262,65] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy homoktúró galaga. (ld. enc.) {max. életpontja: 2501-2600.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 346 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a homoktúró galaga fejét. (8 támadással 950 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 139 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a homoktúró galaga poros fejét. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a homoktúró galaga testét. Kritikus ütés! (5 támadással 785 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 131 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy eltalálod a homoktúró galaga testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A homoktúró galaga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24732 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2791, sebződés: 448, gyógyulás: 452, összesen: +4 ÉP}
v 96 183 33 | elmormolod a 96. varázslatot |
[183,33] Lakott területre érkeztél.
tk 20 2131 44 | többszemélyes kaland 20 2131 44 |
kt 1263 3 | elkészíted az 1263. tárgyat (3 darabot) |
szk 255 | keresed a 255. szörnyet |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
ek 273 2 365 | t. energia kisütése: 273 2 365 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 273 13 216 | t. energia kisütése: 273 13 216 |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
fno 1 1 | fejl. pont elköltés 1 1 |
in 1625 0 1477 | leírod az 1625. kalandozónak az 1477. tárgyat |
in 1625 0 1640 | leírod az 1625. kalandozónak az 1640. tárgyat |
in 1625 0 1246 | leírod az 1625. kalandozónak az 1246. tárgyat |
in 1625 0 1241 | leírod az 1625. kalandozónak az 1241. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
MÁGIKUS GYERTYA (1600. TÁRGY) A nagyobb hatalmú, bonyolultabb pentagrammák, idézőkörök, és egyéb mágikus rajzolatok működtetéséhez általában nem elegendő a rúnák megidézése, szükséges azok hatásának időleges stabilizálása is. Nos, erre való ez a gyertya. A hozzávalók: 3 nektoraf faggyú, 1 sáfránypor, 1 álompor, 1 Thargodan esszencia, a varázstárgykészítés varázslat és 50 TVP. Persze a gyertya önmagában, a varázsrúnák ismerete nélkül semmire sem jó, ezért nem kell (és mivel értelmetlenség lenne, ezért nem is fogod) a H paranccsal használni. Ne aggódj, amikor szükséged lesz erre az alkarnyi, vaskos, és nehéz mágia fókuszra, automatikusan elő fogod venni! |
EZÜSTTÖLGY SAPKA (992. TÁRGY) Hetyke viselet az ezüsttölgy sapka, mégsem esik le egyetlen elf fejéről se, ha egyszer odahúzta. Ez nem csupán a hosszú és hegyes füleiknek köszönhető, melyek akaratlanul is megtámasztják a tárgyat gömbölyded fejükön, hanem a fejfedő tökéletesre szőtt mivoltának. Az okkerzöld színű abíriai fonalat mintha ennek a tárgynak a megalkotására találták volna ki. Csupán egyetlen gond van vele: az ősi időkben létezett kontinens relikviáinak (így a fonalnak is) a rejtekhelyét mára már senki sem ismeri, így nem lehet vég nélkül, minden jött-ment szatócs boltjában ehhez a tárgyhoz jutni. A sapka mindkét oldalán egy kisméretű, megolvasztott ezüstből a szálak közé öntött és kiformázott, terebélyes tölgyfát találhatsz. Lombjának minden egyes levele alaposan kidolgozott, e különös díszítés mégsem a tárgy esztétikai értékének növelése miatt került oda. Ez tartalmazza mindazokat a manaesszenciákat, amik a fejfedő pozitív kisugárzásáért felelősek; ha viseled, max. ÉP-d +80-nal, védettséged +14-gyel, az összes tulajdonságod 2-vel nő, valamint az ellened intézett támadó varázslatok sebzése 33%-kal csökken (ez a hatás az őselemek köpenyének hatásával nem adódik össze). Ezenkívül túlságosan nagy veszély esetén az ezüsttölgy sapka elsüt egy teljes gyógyítás varázslatot, de ennek sajnos vannak korlátai: csak fordulónként egyszer, ehhez a H 992 parancsot kell kiadnod. A tárgy nem átadható. |
EZÜSTTÖLGY PAJZS (993. TÁRGY) Ez a halványzöld színű pajzs az elfek számára készíthető legtökéletesebb védelmi eszköz. Szabályos kör alappal, és gömbölyded formákkal rendelkezik, és az ívben hátrahajló szélek miatt használójának csuklóját is megóvja az eltévedt csapásoktól. Anyagát idegen világból származó ércekből készítették, melyeket még halandók közül senki nem látott. A pajzs mértani középpontjában egy ezüstszínben tündöklő tölgyfa áll, mely a harc hevében szikrázó izzással vakítja el ellenfeledet. Nem csoda tehát, hogy használatakor +20 védettséget, +24 sebzést kapsz, és max. ÉP-d 110-zel nő. A pajzs hatása a megzavarodott ellenfeledre is hat: ő 6-tal kevesebb sebzést fog okozni. Ezeken kívül a tárgy különös védőaurát von köréd, minek köszönhetően immúnissá válsz a szörnyek kritikus ütésére, halálpillantására, annihiláló érintésére, a kisebb és nagyobb tulajdonságvesztésekre. A tárgy nem átadható. |
HOMOKTÚRÓ GALAGA (595. SZÖRNY) Ha a sivatagot járod, és a távolból ijesztő homokoszlop közeledik feléd, talán ideje valamilyen fedezéket keresni. De milyet? A sivatagban? Egyetlen esélyed, ha futásnak indulsz, mert ha nem ezt teszed, könnyen a homoktúró galaga csáprágói között végezheted. Ez a nagyra nőtt csótányra emlékeztető kitinpáncélos bogár egész nap csak a homokot túrja, hogy némi nedvességhez jutassa kiszáradó szervezetét. Ez minden bizonnyal sikerül is neki, hiszen egy-egy példány hosszú évszázadokat képes leélni az árnytündérek birodalmának legforróbb éghajlati övében. A galagák amúgy ragadozók, és ha már a vízkérdés ilyen ügyesen megoldott, csupán a hús beszerzésének procedúrája van hátra... Ütőfegyverrel védekezni ellene: esztelenség. |
Erő: | 81 (108) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 80 (92) | Támadás: | 86 (90) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 80 (94) | Védekezés: | 137 (145) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/653 év |
Egészség: | 80 (91) | Életpont: | 1867/2157 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (96) | Varázspont: | 4291/187 | Pénz: | 7450 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 28/23 | Pszi pont: | 341/442 | Halhatatlanság: | 24 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 51/4 (+4%) |
vágófegyverek: | 42/17 (+7%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 44/54 (+8%) |
dobófegyverek: | 7/84 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/9 | 2. nyomkövetés: | 177/92 (+42%) | 3. mászás: | 34/14 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 37/51 | 5. csapdaészlelés: | 21/59 | 6. gyógyítás: | 63/43 |
7. titkosírás: | 6/17 | 8. felderítés: | 26/66 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 22/1 |
10. teológia: | 260/74 (+157%) | 11. taumaturgia: | 171/41 (+25%) | 12. versengés: | 19/82 |
13. zene: | 12/31 | 14. szörnyismeret: | 70/66 (+34%) | 15. pszi: | 35/52 (+1%) |
16. zárnyitás: | 8/52 | 17. vadászat: | 14/9 | 18. vitalitás: | 8/61 |
19. bányászat: | 40/78 (+3%) | 20. úszás: | 8/11 | 21. csapatmunka: | 3/52 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 24 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (116,1,4) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) | varázsenergia (#161) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | |
villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
istenítélet (#284) | >> | Kíméletlen Ardo (#574) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg őrgólem (#567) | istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | istenítélet (#284) | >> | templomos lovag (#587) | |
istenítélet (#284) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | mutáns trakatoid (#7060) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | istenítélet (#284) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
kiszáradás (#268) | >> | hártyás dermesztő (#585) | kiszáradás (#268) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | méregfelhő (#37) | >> | fényhozó (#602) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | fürgülés (#92) | >> | fertőzött ent (#403) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bev tekercs (#778) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cru tekercs (#779) | |||
4 | daleb.kristálykulcs (#980) | 2 | gyöngymangó (#135) | 8 | kaja (#2) | |||
4 | királygyík bőr (#44) | 2 | nyers zafír (#752) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | raskhiir bozaka (#768) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
1 | trakuun napkorong (#769) | 2 | varázskő (#305) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||
33 | víz (#27) | 1 | aranyfétis (#766) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | éjkristály (#958) | 1 | ezüsttölgy pajzs (#993) | |||
1 | ezüsttölgy sapka (#992) | 15 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kék immunitáskő (#977) | 6 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mihlanil érme (#764) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 5 | spiritusz (#170) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
2 | tünde tegez (#1263) | 1 | xirnox szív (#213) |